farmariMAZDA varastettu e-haagassa

Juho K

Pe 31.8 klo 13- Su 2.9 klo14 välisenä aikana (tod. näk. La-Su yönä) varastettiin etelä-haagasta Ryytimaantieltä, ryytimaantie 11 olevan talon kohdalta, MAZDA 626 2.0 HOPEANHARMAAN-VÄRINEN FARMARI VTK-879 vm. 1988. Tuntomerkkeinä pahasti ruostuneet takalokarin kaaret.

Autossa oli minulle todella tärkeä musta kangaskassi täynnä minulle tod tärkeitä ja arvokkaita nuotteja, tennismaila, kuopion kirjaston cd-levyjä. takakontista näkyy iso pahvilaatikko, jossa oli muuttotavaraa.

Olen siis juuri opiskeluni täällä aloittanut musiikinopiskelija, eli auto oli minulle elintärkeä. pyydän kaikkia, jotka etelä-haagassa ja muualla ovat nähneet auton liikkuneen, tai hämäräveikkojen pyörineen auton ympärillä, ottamaan yhteyttä pikimmiten numeroon 040-5636575. ratkaisevasta vihjeestä palkkio!

1

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juho K

Autoni löytyi tänään malminkartanolta, viljelijäntien ja kartanonkaaren vieressä olevalta HOASin talojen parkkipaikalta. Poliisit ja palokunta olivat saaneet hälytyksen klo 0530, et auto palaa. kävin katsomassa täysin tuhoutunutta autoani, jossa ei ollut mitään säilynyt käyttökuntoisena. Jos joku Hoasin asunnosta, tai kartanonkaarella kulkeneista sattui näkemään liikettä auton ympärillä, ennen paloa tai muuten, olisitteko niin ystävällisiä, ja ilmoittaisitte siitä mulle tai poliisille. olisi todella hienoa, jos tekijät saataisiin kiinni. niin paljon pistää sapettamaan!

Juho

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe