Testarossa liikenteessä!

VespaGL

Bongasin tänään Testarossan matkalla Kangasalan suuntaan. On se vaan päätä kääntävä näky. Vain kerran aikaisemmin olen BellaItaliassa nähny moisen livenä. Sääli kun olin autossa enkä kerenny veivaamaan lasia auki ja kuulemaan sitä mahtavaa moottorin ääntä kunnolla. Kenenkähän tuokin upea auto oli? Onnea isännälle!

10

3521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

      Testarossassa tai 512oli bussipysäkilla 4 tiellä maijan vieressä, aiemmin hyykäsi ohi 340 kanssa peräkanaa. Onnea isännälle

      • Italian laatu

        mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
        Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?


      • poraaja
        Italian laatu kirjoitti:

        mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
        Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?

        "Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?"

        autoja, moottoripyöriä, polkupyöriä, huonekaluja, vaatteita, kenkiä, kaikkea designiä, ruokaa, kahvia, viiniä, jonkin verran elektroniikkaa...muuta ei nyt miettimättä tule mieleen.


      • poraaja kirjoitti:

        "Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?"

        autoja, moottoripyöriä, polkupyöriä, huonekaluja, vaatteita, kenkiä, kaikkea designiä, ruokaa, kahvia, viiniä, jonkin verran elektroniikkaa...muuta ei nyt miettimättä tule mieleen.

        Kyllä Italian pojat osaavat tyylin ja muodin. Samon ruuan ja autot. Kyllä Ferrari on auto siinä missä muutkin. Ajo-ominaisuudetkin ovat hyvät - ainakin 308:ssa.


      • into SALAMA
        Italian laatu kirjoitti:

        mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
        Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?

        Kusiko vaimosi kangaspenkkisi märäksi ?
        HAHHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!!


      • into SALAMAZ
        Italian laatu kirjoitti:

        mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
        Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?

        Kusiko vaimosi kangaspenkkisi märäksi ?
        HAHHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!!


      • poraaja kirjoitti:

        "Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?"

        autoja, moottoripyöriä, polkupyöriä, huonekaluja, vaatteita, kenkiä, kaikkea designiä, ruokaa, kahvia, viiniä, jonkin verran elektroniikkaa...muuta ei nyt miettimättä tule mieleen.

        Pendolino-junia, Agusta helikoptereita (joilla suomalaisetkin pääsevät pian lentämään), tosin molempia nykyisin kansainvälisenä yhteistyönä. Konttorikoneita (Olivetti). Musiikkia. Elokuvia.

        En tiedä, tekeekö Fiat vielä suihkuhävittäjiä. Niitä oli aiemmin mm. Länsi-Saksan Luftwaffella.


    • on kyllä

      upea. Myöhäiskauden parhaimman näköisiä Ferrareita. Sääli, että nykyisten Ferrareiden valju keulan ilme on vain muisto entisestä aggressiivisesta ilmeestä.

      • Italian laatu

        varmaan osaavatkin tehdä, ehkä pitsaakin. Autoja sen sijaan eivät. Tai on niissä jotain hyvääkin, mutta aivan liian paljon ala-arvoista. Samaa epäilen muustakin tuotannosta, enkä ehkä aivan suotta...


    • mr:L

      Mr.Lotharilla on ainakin sellanen....
      Ja ajaa sillä, eikä pidä minään talliruusuna...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe