Liikalääkitys näkyy myös hampaissa
ajattelemista
6404
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Oon ihmetelly, miks hampaat reikiintyy tosi helposti nyt, lohkeilee ja monta palaa jo irronnu ;( Olisko syy sitten kaksi vuotta kestänyt bentodiatsepamien käyttö lisänä Cipralex.
Xanoria SAIRAUTEEN syönyt jo vuosia. Cipralex-kuuri takana.
Hampaat ei voisi paremmassa kunnossa olla. Linkissä oli kuva huonoista hampaista. Ei mitään faktaa, että ne liittyy lääkkeiden käyttöön.
Provo =))
Mielialalääkitys aiheuttaa suun kuivumista, joka pitemmän päälle aiheuttaa tietenkin hampaiden reikiintymistä. Multakin hammaslääkäri kysyi joskus käytänkö jotain lääkitystä, kun suu niin kuiva...Siihenki on apuja kyllä.
ollu jossaki muussa vika ko vaan lääkkeissä!
paremmat hampaat kun mulla.
enemmin silt et kuvan kaveri ois "lääkinny" itseänsä metamfetamiinil kun perus lääkkeil. :D