Kuka perkeleen törppö vastaa puhelinlinja siirroista Siuntiossa.
Taitaa olla vitun kiero kaveri.
Tietoa kyllä on.
SIUNTION PUHELIN LINJAT
2
294
Vastaukset
- kiinteäkö puhelinlinja..
pätkivät puhelut ja katkeavat myös täällä kiusana
- kumma homma........
ollaan lomilla kierretty suomea ja muistan että katve alueita oli..Mutta eipä ollut enää vuosien saatossa.Niin se kehitys kiiri.Siellä toimii sonerat,elisat, dnat jne.
Meillä perheessä on 3-dna liittymää.Yleensä toiminna.Enkä aijo vaihtaa liittymiä vaikka mikä olisi.Olen tyytyväinen asikkaana muuten.
Enkä asu metsässä, vaan kylänkeskellä:-)
Kun liikkuu muualla,
voi puhua käydessään muualla missä pätkimisen vaaraa ei ole.Kotona pitää tietää missä puhua tai puhelu katkeaa saattaa katketa muutenkin..kerran soitin 5kertaa uudestaan.Tätä on jatkunut nyt muutaman kuukauden ajan.
Puhelimessa onneksi lukee ei palvelua.Onko kellään muulla samaa vikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513745Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182777Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6392444Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202097KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar862034Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441751- 221713
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431655Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971516- 281486