Kuka perkeleen törppö vastaa puhelinlinja siirroista Siuntiossa.
Taitaa olla vitun kiero kaveri.
Tietoa kyllä on.
SIUNTION PUHELIN LINJAT
2
316
Vastaukset
- kiinteäkö puhelinlinja..
pätkivät puhelut ja katkeavat myös täällä kiusana
- kumma homma........
ollaan lomilla kierretty suomea ja muistan että katve alueita oli..Mutta eipä ollut enää vuosien saatossa.Niin se kehitys kiiri.Siellä toimii sonerat,elisat, dnat jne.
Meillä perheessä on 3-dna liittymää.Yleensä toiminna.Enkä aijo vaihtaa liittymiä vaikka mikä olisi.Olen tyytyväinen asikkaana muuten.
Enkä asu metsässä, vaan kylänkeskellä:-)
Kun liikkuu muualla,
voi puhua käydessään muualla missä pätkimisen vaaraa ei ole.Kotona pitää tietää missä puhua tai puhelu katkeaa saattaa katketa muutenkin..kerran soitin 5kertaa uudestaan.Tätä on jatkunut nyt muutaman kuukauden ajan.
Puhelimessa onneksi lukee ei palvelua.Onko kellään muulla samaa vikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998