Nightwishin uusi tuleminen...

Tervehdys metallikansa Suomen maan....

...Tämä "uusi" Nightwish uuden laulajan kera on positiivinen yllätys!! Se nainen tuo tuoretta verta koko Nightwish-ilmiöön...olkoonkin ruotsalainen!! (hirvee haloo nousi tuossa taannoin laulajan kansallisuudesta...hahaha...)Mitä helvetin väliä loppupeleissä on laulajan kansallisuudella jos kerta homma toimii, olkoon vaikka Nigeriasta tai mistä tahansa se laulajalikka..!!Minun mielestäni Anettella on omat vahvuutensa jos vertaa Tarja Turuseen..ai mikäkö se voisi olla?? Tämä Anette on jollakin tavalla kypsempi vaikka ei laulakkaan samalla tavalla kuin Tarja. Tarjan aikainen Nightwish on ihan okay, mutta ymmärtäkää hyvät metalli-ihmiset että yhtyeille sattuu ja tapahtuu kaikenlaista!! Eli kyseessä on bändin uudistuminen joka omasta mielestäni on tuottanut hedelmää tässä tapauksessa! Summasummarum: Nightwish EI ole oopperapohjaista metallia (vain Tarjan aikana oli). Tällä uudella Nightwishillä ei ole tällä kertaa minkäänlaista yksittäistä keulahahmoa jota Tarja oli omasta mielestäni, Nightwish on tällä kertaa kokonaisuus joka on hyvä asia kaikinpuolin.

Olisihan tässä paljonkin kirjoitettavaa tästä aiheesta mutta tarvii tehdä muutakin...:-)

Sen kerron vielä että ostin anttilasta tämän uutukaisen Amaranth 2CD-singlen ja täytyy sanoa että homma toimii kaikinpuolin. Tulen ostamaan uusimman levyn kun ilmestyy kauppoihin....

Syksyn jatkoja kaikille, ja Nightwishit soimaan..(myös Tarjan aikaiset kiekot) T: maestro39

6

699

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • black goose

näinhän se on kuinka maestro kertoi.. :-) itse olen samaa mieltä tästä Anettesta ja yöntoiveesta. Jollakin tavalla Tarja "paloi" loppuun "Once"-levyn myötä...öööh...mutta hyvä levy kummiskii....aavistelen itekkii että tämä uus levy on kans ostamisen arvoinen musapläjäys! Ootan innolla...:-)

• metalunion

kypsemmän oloista porinaa, kun tuolla NW:n omalla puolella. Hyvä hyvä.

• Nousee kohisten Euroopassa

NIGHTWISH's new single, "Amaranth", has registered the following first-week European chart positions:

Finland #1
      Spain: #1
      Hungary: #1
      Sweden #14
      Switzerland: #14
      Germany: #16
      Austria: #38
      Netherlands: #51

• mielestä

uus nightwish on kyl aikamoista kuraa,biisit poppia,laulaja jostain syvältä.wishmasterin jälkeen ei hyvää levyä löydy.tässä käy kuin iron maidenilla.

• --\,,,/--

Ootko käynny uuden kokoonpanon keikalla kun tiedät että se on ihan paska?

• roketo

juuri se on upeaa että bändi on nyt kokonaisuus, eikä mikään tarjan nightwish. nightwish on suomen upein bändi, vaikeina aikoina minä elin nightwishin takia, nightwish on koko elämäni! voin kiittää vain nightwishiä hengestäni, siksi tämä bändi on minulle todella rakas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1446
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      769
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      718
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      47
      713
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe