Tämän hetken äijämäisin punklaulaja on ehdottomasti Dropkick Murphysin Al Barr! Aivan mahtava käheän rosoinen äijämäinen lauluääni. Basisti Ken Casey ei ole kyllä paljoa huonompi ulvoessaan välistä kuin vanha viskisieppo. Irkkupunkin ehdottomat valtiaat. Säkkipillit vielä mukana ja kaikki! Tsekatkaa vaik näitä:
http://www.youtube.com/watch?v=wwsQlBUZtc8
http://www.youtube.com/watch?v=Pcx6W4se4DM
tää mahtava pätkä on Caseyn ja ton punk-kisun Stephanie Darwinin duetto, mut tässäki Al Barr pistää parastaan:
"Yeah, you left him bloody, battered, penniless, and poor","Yeah, you got him high, but you left him low" ...
Oikeeta Oi!n juhlaa!
ÄIJÄMÄISIN PUNKLAULAJA!
7
965
Vastaukset
- uutinen
Minä kun luulin että olisi joku uusi punkkariäijä jota hehkuttelit mutta DM:n Al on vanha juttu jo. Eiköhän jokainen tiedä kuinka hyvä se on jo.
- punk biatch
Mulle Murphys on kyl aika uus juttu. Veljen bändi soittaa sen biisei ja kuunnellutt mul jotain ja nyt oon kuunnellu sitä pitempään son meilä päi kova sana just nyt.. IRISH RULZ!!
Tulee mieleen kieli pitkällä vessassa onanoiva Hynynen hokemassa " äijä, äijä!, nuole huora nuole!"
paras äijäartisti on todellisuudessa äänimurroksen käymättä käyneet Anti-Flagin Justion Sane, häntä varten pedofiilipapit perustaisivat kuoripoikakuoronsa.
http://youtube.com/watch?v=Jl_QUZBUyLE&mode=related&search=
Vakavasti ottaen ei GGAllinille ole haastajaa - vaikka vainaa onkin!- PunK-Waari
Kyllä Jake Burns kepitti aikanaan Kuus-Rockissa soundillaan kaikki matkijat(huom!). Ratsia coverasi paljo Stiff Little Fingersii ja Jyri Honkavaara oli huomattavasti parempi ku moni ulkomaan pelle. Jokainen voi rääkyä tavallaan, mutta kaikilla ei oo rottensoundia tai vastaavaa, mitä voi arvostaa vielä 30 vuoden jälkeenkin.
Kaikilla on oma tyylinsä esiintyä, mikä saattaa vaikuttaa kuuntelijoihin/katselijoihin subjektiivisesti. - wiski kolalla
PunK-Waari kirjoitti:
Kyllä Jake Burns kepitti aikanaan Kuus-Rockissa soundillaan kaikki matkijat(huom!). Ratsia coverasi paljo Stiff Little Fingersii ja Jyri Honkavaara oli huomattavasti parempi ku moni ulkomaan pelle. Jokainen voi rääkyä tavallaan, mutta kaikilla ei oo rottensoundia tai vastaavaa, mitä voi arvostaa vielä 30 vuoden jälkeenkin.
Kaikilla on oma tyylinsä esiintyä, mikä saattaa vaikuttaa kuuntelijoihin/katselijoihin subjektiivisesti.no joo,Ratsia on legenda,mutta mites Vaavi?Ei rääky,silti kova,ainakin toisilla..ja kyllä God´s lonely men ainakin mun c-kasetilla (stolen golden greats)tulkitsee hyvin wasted lifen:D
- wiski kolalla
Stiff little fingerssiä.Uutta mullekin, ei paha.
- dkm
itekkin että stiff little fingers on tutustumisen arvoinen. tohon irkkugenreen lisäks että dkm on tietysti ihan omaa luokkaa, mut esim. flogging molly on myös helvetin kova!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062