Ikää alkaa kertyä ja peili kertoo että kasvot alkaa kaipaamaan pientä "tuunausta" eli ajattelin jotain kuorinta hieronta. Saako näistä hoitoloista rahoilleen vastinetta,kannaattaako mennä? Tarjontaa ainakin on paljon.
Kasvohoito
2
1098
Vastaukset
- Avon-Vippari
arvokasta se on pidemmän päälle, kannattaisi melkein itse tilata tuotteet jostain ja tehdä itse.
- ,,,,,,,,,,
Satunnaisella kasvohoidolla, jos se on kuorintaa ja hierontaa, et kasvojasi saa kuntoon. Sinun pitäisi hoitaa ihoasi. Iholle pitää laittaa kosteusvoidetta, jos siinä on ryppyjä. Silmien ympärille laitetaan silmänympärysvoidetta. Kasvot kuoritaan noin kerran viikossa kuorinta-aineella, ellei ole todella herkkä iho, joka ei sitä kestä. Liian voimakas kuorinta taas aiheuttaa katkenneita verisuonia ihoon.
Kasvohieronta on varmasti virkistävää, mutta sen vaikutus on hetkellistä. Jos iho on epäpuhdas olisi ihonpuhdistus paikallaan kosmetologilla eli poistetaan mustapäät. Tätä ei oikein itse pysty tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 55752
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450