Hei!
Kertokaahan äidit, että oletteko treenanneet alapään lihaksistoa miten synytyksen jälkeen, ja onko ollut mitään hyötyä, vai onko jäänyt emätin ihan lerpaksi? Onko miehiltänne tullut ikävää kommenttia vaginan tiukkuudesta/väljyydestä!? Eihän ne raukat varmaankaan uskalla mitään sanoa, sitten eivät ainakaan saisi enää ikinä pimpsaa. :)
Entä onko onnistunut anaaliseksin harrastaminen raskauksien ja synnytysten jälkeen?
LANTIONPOHJAN LIHAKSET KUNTOON?
7
12398
Vastaukset
- 4:n äiti
Mieheltä on tullut positiivista palautetta sen jälkeen kun ostin Insrusta hyvät jumppavälineet ja aloin niiden kanssa treenaamaan lantionpohjan lihaksia. Ennen noiden kuulin käyttämistä en edes löytänyt niitä oikeita lihaksia, mutta nyt kun olen treenannut kuulien kanssa, onnistuu jo ilman kuuliakin.
- miten noiden
kuulien kanssa pitäis oikein treenata? Kun me hankittiin ne joskus ihan mielenkiinnosta, mutta muutaman kokeilun jälkeenkään en päässyt ihan selville, mitä niillä pitäis tehä. Siis kun laitan ne sisälle, tunne on lähinnä... No ei nyt tukala, mutta jotenkin kummallinen. Ne on siellä ja pysyy, poisvetäminen tuntuu epämiellyttävältä jotenkin. Ja se treenaus?? Siis mulla ei ilmeisesti löydy niitä lantionpohjan lihaksia ollenkaan, koska en mä saa niitä kuulia hievahtamaankaan, lähinnä jännittelen vatsalihaksiani, mutta se ei varmaan tarkoitus? :D Jos osaatte neuvoa, niin voisin taas piiiitkän ajan jälkeen kokeilla niitä.
- +++
miten noiden kirjoitti:
kuulien kanssa pitäis oikein treenata? Kun me hankittiin ne joskus ihan mielenkiinnosta, mutta muutaman kokeilun jälkeenkään en päässyt ihan selville, mitä niillä pitäis tehä. Siis kun laitan ne sisälle, tunne on lähinnä... No ei nyt tukala, mutta jotenkin kummallinen. Ne on siellä ja pysyy, poisvetäminen tuntuu epämiellyttävältä jotenkin. Ja se treenaus?? Siis mulla ei ilmeisesti löydy niitä lantionpohjan lihaksia ollenkaan, koska en mä saa niitä kuulia hievahtamaankaan, lähinnä jännittelen vatsalihaksiani, mutta se ei varmaan tarkoitus? :D Jos osaatte neuvoa, niin voisin taas piiiitkän ajan jälkeen kokeilla niitä.
Lihaksilla on tarkoitus pitää kuulat sisällä ettei ne tipahda. Lähde vaikka lenkille kuulat sisällä. Jos sinun ei tarvitse jännittää lihaksia pitääksesi kuulat sisällä, ovat ne joko liian isot tai liian kevyet.
- Onko oikeat kuulat?
miten noiden kirjoitti:
Eihän sinulla ole sellaisia kuulia, jotka ovat narulla kiinni toisissaan? Ne kuulat on lähinnä tarkoitettu seksileikkeihin, ja esim. anaaliin.
Emätinkuulia on siis kaksi, ja ne ovat irrallaan. Ne laitetaan emättimeen, ja sen jälkeen saa käyttää mielikuvitustaan ja omaa tasoaan, mitä tekee. Eli jos lihakset ovat huonossa kunnossa, voi pelkkä seisominenkin olla riittävä jumppa. Jos taas lihakset ovat jo vähän paremmat, voi lähteä kävelylle tai vaikka tanssia! Idea on siis pitää kuulat sisällä ilman käsien apua.
Kuulia on lähinnä kahta kokoa. Isomman ovat halkaisijaltaan ehkä pari/muutaman sentin. Niillä voi olla joillekin hyvä aloittaa. Itse koen ne aivan liian suuriksi. Tarjolla onkin myös pienempiä, eli metallisia peukalonpään kokoisia kuulia. Niissä haastetta on enemmän, kun vaikka lenkille lähtee...
Kuulien avulla lihakset löytää väkisinkin. Lihaksen löydät myös niin, että koitat virtsatessa katkaista vahvan suihkun kesken kaiken. - Kiitoksia!
Onko oikeat kuulat? kirjoitti:
Eihän sinulla ole sellaisia kuulia, jotka ovat narulla kiinni toisissaan? Ne kuulat on lähinnä tarkoitettu seksileikkeihin, ja esim. anaaliin.
Emätinkuulia on siis kaksi, ja ne ovat irrallaan. Ne laitetaan emättimeen, ja sen jälkeen saa käyttää mielikuvitustaan ja omaa tasoaan, mitä tekee. Eli jos lihakset ovat huonossa kunnossa, voi pelkkä seisominenkin olla riittävä jumppa. Jos taas lihakset ovat jo vähän paremmat, voi lähteä kävelylle tai vaikka tanssia! Idea on siis pitää kuulat sisällä ilman käsien apua.
Kuulia on lähinnä kahta kokoa. Isomman ovat halkaisijaltaan ehkä pari/muutaman sentin. Niillä voi olla joillekin hyvä aloittaa. Itse koen ne aivan liian suuriksi. Tarjolla onkin myös pienempiä, eli metallisia peukalonpään kokoisia kuulia. Niissä haastetta on enemmän, kun vaikka lenkille lähtee...
Kuulien avulla lihakset löytää väkisinkin. Lihaksen löydät myös niin, että koitat virtsatessa katkaista vahvan suihkun kesken kaiken.Kiitoksia paljon, nyt mulle selkis sitten että eihän mulla edes ole oikeanlaisia palloja. :) Just semmoset mulla on, jotka on narulla kiinni toisissaan, pari kertaa mies niillä mun kanssa leikki, mutta anukseen nyt ei ole tullut koskaan mieleenkään niitä tunkea. Vähän ihmettelinkin et miten ne toimii, mut täytyykin käydä kattomassa jos löytäisin jostain semmoset oikeat jumppakuulat. Kiitoksia kun valaisit tietämätöntä! :)
- synnyttänyt
Treenasin jo ennen raskautta ja pääsääntöisesti geishapallot apuna. Jatkoin niillä myös raskausaikana viikolle 30 asti. Sitten synnytyksen jälkeen n. viikko taas otin pallot (tai kuulat) käyttöön. Nyt synnytyksestä kohta vuosi, ja paikat ovat piukkana.
Peppuseksiä on harrastettu aivan normaalisti myös synnytyksen jälkeen. Sieltäkin saan nykyään orkun, ja tätä ei tapahtunut ennen synnytystä.- ilman kuuliakin
Supista takimmaista lantionpohjan lihasta ihan niinkuin yrittäisit sulkea peräaukon. Etummaisia lantionpohjanlihaksia voit supistaa niin että ihan kuin yrittäisit sulkea virtsaputken tai emättimen. Pidä muut lihakset rentoina. Tee nopeita ja hitaita toistoja. (toivottavasti saatte tästä selityksestä jotain selvää).
Tälläiset ohjeet sain sairaalasta synnytyksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723