Saako työnantaja pitää esim. lehdenjakajaa töissä 6 päivänä viikossa ja vain joka seitsemäs viikonloppu vapaana? Työhön kuluu aikaa n. 4h yössä.
Saliiko tyosuojelulait tälläiset työajat?
Lehdenjakajan työajat
4
2341
Vastaukset
- Katoan
taitaa aika vakio olla 7 yötä ja 1 vapaa, viikonloppuna molemmat päivät vapaat. Mulla tosin helpommin, täällä oon saanu 6 yötä ja 2 vapaata, mikä on vähän kivampi ku opiskelen tässä ohessa :).
- luulet...
...puupää?!? Suomessa on lehtiä jaettu kymmeniä vuosia tuolla rytmillä ja sinäkö olisit 1. joka keksii että se onkin laitonta...
- Ammattijakaja
Tottakai saa. Ihan normi vuorotteluahan tuo 6 2 on joka ilmeisesti on tulossa pakolliseksi jossain vaiheessa kaikkialla. Toinen "virallinen" on sitten 7 1 eli 7 yötä töissä ja 1 vapaa. Itse olen tehnyt jo vuosia 6 1 omasta tahdostani.
- koululainenn
mihin aikaan te lehden jakajat joudutte heräämään???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ? ? ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875085Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1452941- 522541
- 271939
- 561873
- 771824
- 221787