Saako työnantaja pitää esim. lehdenjakajaa töissä 6 päivänä viikossa ja vain joka seitsemäs viikonloppu vapaana? Työhön kuluu aikaa n. 4h yössä.
Saliiko tyosuojelulait tälläiset työajat?
Lehdenjakajan työajat
4
2356
Vastaukset 4
- Katoan
taitaa aika vakio olla 7 yötä ja 1 vapaa, viikonloppuna molemmat päivät vapaat. Mulla tosin helpommin, täällä oon saanu 6 yötä ja 2 vapaata, mikä on vähän kivampi ku opiskelen tässä ohessa :).
- luulet...
...puupää?!? Suomessa on lehtiä jaettu kymmeniä vuosia tuolla rytmillä ja sinäkö olisit 1. joka keksii että se onkin laitonta...
- Ammattijakaja
Tottakai saa. Ihan normi vuorotteluahan tuo 6 2 on joka ilmeisesti on tulossa pakolliseksi jossain vaiheessa kaikkialla. Toinen "virallinen" on sitten 7 1 eli 7 yötä töissä ja 1 vapaa. Itse olen tehnyt jo vuosia 6 1 omasta tahdostani.
- koululainenn
mihin aikaan te lehden jakajat joudutte heräämään???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ? ? ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493