haluaisin oikeesti tietää mitä jätetty vaimo ajattelee.
Meillä alkoi ukkomiehen kanssa suhde yhden illan jutusta. Mies haki sitten eron ja sai sen. Nyt olemme onnellisesti yhdessä ja vauva tulossa:)
Sen kyllä tiedän että ex vaimo vihaa ja haukkuu minua. Mutta miksi?
Ajattelin kun tämä ukkomies oli kiinnostunut minusta että juu pari iltaa ja se on siinä, että haluaa maistella vähän uusia tuulia, mutta yllätys oli suuri kun sanoin että älä jätä avioliittoasi että mun kanssa et voi tietää miten menee että on suuri asia jättää vaimo ja lapset.
Ei hän halunnut jatkaa liitossaan vaikka yritin häntä palaamaan vaimonsa luokse vaan halusi elää minun kanssa.
Olen saanut paljon paskaa niskaan vokoteltuani ukkomiehen, mutta miksi katsotaan että naisessa on se vika ja nainen on vokotellut.
Kyllä tässä tapauksessa mies halusi liitostaan pois, ja onhan siinä miehessäkin vikaa ei vain yksin naisessa joka rakastuu.
Mitä mahdan jos rakastun????ei tunteille voi mitään. En voi sanoa että et rakastu, hän on varattu.
Haluan pitää tämän miehen itselläni vaikka lopun elämääni, toivottavasti hänkin ajattelee minusta samoin. On ainakin sanonut niin, mutta eihän sitä koskaan elämän kiemuroista voi tietää mitä tapahtuu.
Taas varmaan moni ajattelee että voi pientä tyttöä että kyllä se taas pettää, miks ei sua kun petti vaimoaansakkin.
No sen näkee sitten....
Miksi ex vaimot ei voi päästää irti miehestä? ymmärrän kyllä jos lapset on pieniä niin sen takia, mutta jos lapset on jo aikuisia???
Eikö osaa aloittaa omaa elämää??
Ärsyttää kun tämä nainen on vieläkin yhteydessä mieheeni....jättäis jo rauhaan. Oikea riippuja tyyppi.
Ilmeisesti häntä ei haittaa vaikka mies petti häntä, vaihtoi nuorempaan ja kauniimpaan.....ja lapsenkin hänelle teen....
Mä itse en ole koskaan kenessäkään riippunut....jos suhde on kaatunut se on ja piste.
Itkemään en perään jää ja vonkaamaan takaisin. Luuleeko tämä vaimo että jos mies tulisi eron jälkeen vielä takaisin niin heillä sujuis?
Alussa vois sujuakkin...mutta pikku hiljaa alkaisi riidat ja kyllä se luottamus on hävinnyt pois....
kertokaa tunteistanne ex vaimot....haluan tietää onko tuo normaalia.
Antaisi miehen jatkaa uutta elämää ja ettis itsekkin uuden elämän.
Mitä jätetty vaimo ajattelee??
74
6904
Vastaukset
- sitten kun
ja tosiaan SITTEN KUN olet itse sen petetyn vaimon tilanteessa.
Siihen saakka voitkin vaan ihmetellä.- mrrr...rrr...rrr
voi voi tais sattua tuo juttu...voi hitsi voi harmi....siellä taas yks katkera vaimonpuolikas....
tiedänhän minä miltä tuntuu kun suhde kaatuu mut ei mua kukaan ole jättänyt toisen naisen takia...yleensä minä olen ollut jättäjä....
no sun vastaus oli että sitten kun satuu itelle niin sit tiedän????olis vaan ollut kiva saada jonkinainen mielipide tai jotain sen käyttäytymiseen miksi vielä roikkuu miehessä, koska sitä en käsitä????
Taitaa olla sit aika hyvä saalis kun vielä roikkuu.... - mitä odotinkin
mrrr...rrr...rrr kirjoitti:
voi voi tais sattua tuo juttu...voi hitsi voi harmi....siellä taas yks katkera vaimonpuolikas....
tiedänhän minä miltä tuntuu kun suhde kaatuu mut ei mua kukaan ole jättänyt toisen naisen takia...yleensä minä olen ollut jättäjä....
no sun vastaus oli että sitten kun satuu itelle niin sit tiedän????olis vaan ollut kiva saada jonkinainen mielipide tai jotain sen käyttäytymiseen miksi vielä roikkuu miehessä, koska sitä en käsitä????
Taitaa olla sit aika hyvä saalis kun vielä roikkuu....Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Äläkä nuolaise ennenkuin tipahtaa.
En ollut vaimo koskaan, kakkonen kylläkin, sitten julkisesti ykkönen ja sen jälkeen petetty ykkönen.
Et silleen hei. - toistua
Taitaa olla sit aika hyvä saalis kun vielä roikkuu....No usein se joka pettää pettää toisenkin kerran. Eli ukkosi voi löytää hyvin toisen ja tekee saman tempun sulle, kun ex-vaimolleen. Vaikka sinulle ei koskaan olisi niin käynytkään. Siksi ehkä joku vastasi noin...
- helppous suhteesta
toistua kirjoitti:
No usein se joka pettää pettää toisenkin kerran. Eli ukkosi voi löytää hyvin toisen ja tekee saman tempun sulle, kun ex-vaimolleen. Vaikka sinulle ei koskaan olisi niin käynytkään. Siksi ehkä joku vastasi noin...
toiseen siirtymisessä aika vahvasti ennustelee tulevaisuutta ja sitä, että mies toistaa omaa käyttäytymistää. Ja miksi ei toistaisi? Miten Mrrr... luulet olevasi jollakin lailla erityinen. Ja vaikka olisitkin sitä nyt, mutta entä sitten kun tulee arki ja vauva ja kaikki muuttuu elämäksi päivästä toiseen.
Kun mies pystyy tuolla tavoin jättämään yhden perheen, miksei hän jättäisi myös toista, kolmatta...jne. Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että tuollaiseen mieheen en koskisi pitkällä tikullakaan.
Ja kun sinulla itselläsi on vielä jonkinlainen tunnepuutos, koska rehvastelet sillä, että olet ollut aina se jättäjä...ai,ai...ehkä mies ei saa sinultakaan sitä aitoa läheisyyttä ja antautumista suhteeseen. Pelkäät; jätetyksi tulemista, hylkäämistä. - todennäköistä
helppous suhteesta kirjoitti:
toiseen siirtymisessä aika vahvasti ennustelee tulevaisuutta ja sitä, että mies toistaa omaa käyttäytymistää. Ja miksi ei toistaisi? Miten Mrrr... luulet olevasi jollakin lailla erityinen. Ja vaikka olisitkin sitä nyt, mutta entä sitten kun tulee arki ja vauva ja kaikki muuttuu elämäksi päivästä toiseen.
Kun mies pystyy tuolla tavoin jättämään yhden perheen, miksei hän jättäisi myös toista, kolmatta...jne. Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että tuollaiseen mieheen en koskisi pitkällä tikullakaan.
Ja kun sinulla itselläsi on vielä jonkinlainen tunnepuutos, koska rehvastelet sillä, että olet ollut aina se jättäjä...ai,ai...ehkä mies ei saa sinultakaan sitä aitoa läheisyyttä ja antautumista suhteeseen. Pelkäät; jätetyksi tulemista, hylkäämistä.Kovasti kyllä rehvastelee. Ja en kehuskelisi sillä, että ennenkin olen ollut ukkomiehen kanssa aviovuoteessa jne. Päinvastoin...
Olen samaa mieltä, että mies voi kyllästyä kun tulee arki ja vauva ja uutuuden viehätys suhteesta katoaa. Mies saattaa olla rakastunut korviaan myöten nyt, mutta miten on muutaman vuoden päästä? Samalla tavalla ap. kirjoittaja pelkää hylkäämistä kuin ex-vaimo vaikka ei ehkä jäisi roikkumaan toiseen. Ehkä hänet on hylätty ennenkin (vaikka yleensä hän jättääkin itse), mutta nyt kyse on vakavammasta suhteesta. On vauvakin tulossa. Ymmärsin, että lapsi on ensimmäinen? - liitossa elävä
Taitaa olla sit aika hyvä saalis kun vielä roikkuu....Kyllä kun siihen liittoon sisältyy lapsia, ei enää ole kyse vain itsestä. Kyllä sitä vaan meikäläinen ajattelee, että lapset ensin vaikka itsellä ei elämä niin herkkua sen ukkonsa kanssa olisikaan....
- koska...
jokainen "jätetty vaimo" on yksilö. Jokaisella on oma tapansa suhtautua tilanteeseen, ja sinun pitäisi oíkeastaan itse päätellä, millaisessa tilanteessa miehesi ex-vaimo on, koska tunnet miehesi. Onko heillä huonot välit? Olivatko välit täysin tulehtuneet, kun tapasit miehen? Oliko avioliitto pelkkä kulissi jne.?
En ole koskaan ollut jätetyn vaimon roolissa. Olen sensijaan ollut useammassa avoliitossa. Yhdessä tapauksessa tilalleni tuli eron jälkeen hyvin nopeasti uusi nainen, joka oli sairaalloisen mustasukkainen minusta. Olin hyvissä väleissä exääni, ja en voinut ymmärtää tällaista käytöstä, ja en voi nykypäivänäkään ymmärtää, mikä saa uuden tyttöystävän repimään hiuksiaan päästään vaikka ex-nainen asuu niin kaukana, ettei ole mitään pelkoa, että edes vahingossa törmättäisiin.
Viimeisimmässä suhteessani miehen edellinen tyttöystävä, joka oli palannut yhteen oman exänsä kanssa, halusi palata mieheni kanssa yhteen jälleen, kun huomasi ettei oman exän kanssa suhteesta tullut enää mitään. Hän ei välittänyt tuon taivaallista, vaikka minä olin edelleen kuvioissa mukana. Eli taas sain ihmetellä...
Koska en ole ripustautuja-tyyppiä minäkään, niin elämässä riittää siis huumoria, kun miettii näitä kuvioita. En itsekään ole koskaan oikein ymmärtänyt, millä perusteella joku palaa entiseen suhteeseensa. Joskus tuntuu, että perusteeksi riittää se, että exällä on alkanut uusi suhde, jota halutaan sabotoida. Joskus syyksi riittää se, että exä nähdään uudessa valossa, kun on saatu häneen vähän etäisyyttä. Tämäkin on usein pelkkää itsen pettämistä. - Ex-vaimo
Meitä on tunnetusti moneen junaan ja noita ripustautujia löytyy niin enitisitä kuin nykyisistäkin ja kaikista siltä väliltä. Jos jotakin on elämä minulle opettanut, niin sen ettei kannata kovin nopeasti ja vähien faktojen pohjalta tehdä olettamuksia.
Olen itse tahtomattani ja tietämättäni joutunut tällaiseen tilanteeseen. Meille siis tuli ero miehen löydettyä uuden ihastuksen. Meillä on kuitenkin pitkä yhteinen taival takana ja paljon tunteita toisiamme kohtaan, joten lupauduin avioliittoterapiaan miehen katkaistua suhteensa uuden heilansa kanssa. Tähän terapiaan liittyi myös se, että vietimme aikaa yhdessä kaveripohjalta ja puimme yhdessä eroon ja ihastukseen johtaneita syitä. Meillä oli myös yhteisiä sitoumuksia, jotka vaativat jonkin verran yhteydenpitoa...
Kunnes minulle selvisi, että mies on syötellyt pajunköyttä vähän sinne sun tänne. Eli minulle hän oli koko ajan voivotellut kuinka tämä hänen ex-ihastuksensa ei kykene irtaantumaan hänestä, vaan soittelee ja roikkuu hänessä edelleen (tämä siis silloin kun esim. minä olin paikalla naisen soittaessa - silloin puhelimeen ei tietenkään vastattu). Keskusteltuani tämän naisen kanssa sain selville, että heidän suhteensa ei suinkaan ollut päättynyt, vaan he suunnittelivat yhteenmuuttoa ja mies oli selittänyt tälle uudeelle naiselle vastaavaa juttua minusta... Että siis olen kamala ex-vaimo, joka vainoaa häntä, vaikka ehdotukset avioliittoterapiasta ja tilanteen selvittämisestä tulivat miehen puolelta.
Koko vyyhti selvisi lopulta ja tämä kirkasotsainen aviomieheni paljastui melkoisen munattomaksi taivaanrannanmaalariksi, joka vain halusi syödä kakkunsa ja säästää sen.
Näitä tarinoita on paljon ja jos en muuta oppinut, niin ainakin sen etten tällaisessa tilanteessa luota jo kertaalleen epäluotettavaksi todistetun ihmisen sanaan. En siis halua sanoa, ettäkö kaikki miehet toimisivat noin, mutta kannattaa kysyä tämän ex-vaimonkin mielipidettä siitä, kuka roikkuu ja kenessä... - *********
mitä jätetty vaimo ajattelee:
---tiedän että ex vaimo vihaa ja haukkuu minua. Mutta miksi?
----Meillä alkoi ukkomiehen kanssa suhde yhden illan jutusta. Mies haki sitten eron ja sai senMeillä alkoi ukkomiehen kanssa suhde yhden illan jutusta. Mies haki sitten eron ja sai sen
----on suuri asia jättää vaimo ja lapset
----hän on varattu.
----Ärsyttää kun tämä nainen on vieläkin yhteydessä mieheeni....jättäis jo rauhaan. Oikea riippuja tyyppi.
---ymmärrän kyllä jos lapset on pieniä niin sen takia, mutta jos lapset on jo aikuisia???
---Antaisi miehen jatkaa uutta elämää ja ettis itsekkin uuden elämän.
Ihan varmasti ex-vaimo sen ajan kanssa löytää. Mutta oletko koskaan ajatellut mikä shokki voi yht'äkkinen ero toiselle olla. Suhteet on helppo alottaa, mutta ne on vaikea lopettaa. On ihan eri asia olla jättäjä kuin jätetty. Ja pitkässä parisuhteessa on niitä todella vaikeitakin kausia, joten on vaan pakko uskoa että toinen pysyy kaikesta huolimatta rinnalla.
Myös anteeksianto on rakkautta.
Koita asettua itse toisen asemaan, ennenkun ihmettelet. Eli mieti todella syvästi ja pitkään miltä sinusta mahtaisi tuntua jos kaikista rakkain ja lähin ihminen pettäisi sinua ja yht'äkkiä jättää sinut pitkän suhteen jälkeen rannalle ruikuttamaan. Ei sitä vihaa ja pettymystä ihan hetkessä pureta.
Minusta sinä kyselet erittäin typeriä. Ainoa asia jonka ymmärrän, on se että tilanne on kaikin tavoin kiusallinen.
ps. en ole jätetty, enkä jättäjä. ainakin vielä onnellisesti naimisissa.- mrrr...rrr...rrr
juu en sitä väitäkkään että kyselen typeriä. Ymmärrän valan hyvin että on vaikeaa pitkän liiton jälkeen aloittaa uutta ja asiat mietityttää mikä meni vikaan jne..
ja vastaus siihen että oliko heidän suhteensa tulehtunut...ei ollut...ainakin kuulin mieheltä että kaikki oli hyvin....ennen kuin tapasi minut....
En tiedä tietenkään mitä uskoa...ex vaimolta en voi kysyä mitään kun hän on niin katkera joten saattaisi syöttää minulle vaikka mitä pajunköyttä, että sitä tahoa en pidä luotettavana.
Miestähän minä kuuntelen...en tiedä mitä hän syöttää minulle, mutta jos syöttää niin kyllä hän aikoinaan jää siitä sitten kiinni....niinhän se on sanottu että valheella on paskanen loppu....
Ja sit toiseksi mä itse olen aina suht koht nopeasti selvinnyt suhteitten poikki menoista, mutta en tiedä jos nyt menisi poikki mitä sitten.
Koska vauva on kuvioissa....rakas esikoiseni...kyllä teen vaikka mitä miehen ja mun suhteen jotta hän pysyy meidän vierellä. - äijäs on selvä narsisti
juu en sitä väitäkkään että kyselen typeriä. Ymmärrän valan hyvin että on vaikeaa pitkän liiton jälkeen aloittaa uutta ja asiat mietityttää mikä meni vikaan jne..
ja vastaus siihen että oliko heidän suhteensa tulehtunut...ei ollut...ainakin kuulin mieheltä että kaikki oli hyvin....ennen kuin tapasi minut....
En tiedä tietenkään mitä uskoa...ex vaimolta en voi kysyä mitään kun hän on niin katkera joten saattaisi syöttää minulle vaikka mitä pajunköyttä, että sitä tahoa en pidä luotettavana.
Miestähän minä kuuntelen...en tiedä mitä hän syöttää minulle, mutta jos syöttää niin kyllä hän aikoinaan jää siitä sitten kiinni....niinhän se on sanottu että valheella on paskanen loppu....
Ja sit toiseksi mä itse olen aina suht koht nopeasti selvinnyt suhteitten poikki menoista, mutta en tiedä jos nyt menisi poikki mitä sitten.
Koska vauva on kuvioissa....rakas esikoiseni...kyllä teen vaikka mitä miehen ja mun suhteen jotta hän pysyy meidän vierellä.ei osaa olla yksin, muuten olisi sen "riippujavaimon" jättänyt ennen kuin alkoi sun kanssas pelaan. Sorry, mut näin on.
- ei nyt tajua sitä
äijäs on selvä narsisti kirjoitti:
ei osaa olla yksin, muuten olisi sen "riippujavaimon" jättänyt ennen kuin alkoi sun kanssas pelaan. Sorry, mut näin on.
että vika ei varmaan olekaan hänessä itsessään, vaan nimenomaan miehessä.
Koska vauva on kuvioissa....rakas esikoiseni...kyllä teen vaikka mitä miehen ja mun suhteen jotta hän pysyy meidän vierellä."kyllä teen vaikka mitä miehen ja mun suhteen jotta hän pysyy meidän vierellä."
Ihan varmasti ex-vaimokin näin ajatteli, kunnes kävi mitä kävi.
Ihmeellisellä tavalla sää otat heidän suhteestaan ongelman, ja samaan hengenvetoon et ymmärrä.
Sä olet saanut ukon kellistettyä ja hommattua ittes pieniin päin. Mitä ihmettä SINÄ tilannetta itket. Sullahan ne pullat on parhaiten uunissa. - Ohi menijä
Koska vauva on kuvioissa....rakas esikoiseni...kyllä teen vaikka mitä miehen ja mun suhteen jotta hän pysyy meidän vierellä.Tästä vois luulla, että olet vähän huolissasi suhteenne suhteen? Ja voiko mieheen luottaa ja pysyykö hän rinnallasi. Etkä olekaan niin itsevarma tai välinpitämätön kun toisissa viesteissä yrität esittää?
Ja ehkä ex ei ole ainoa joka tässä on vihainen? - Eron tuskassa
Koska vauva on kuvioissa....rakas esikoiseni...kyllä teen vaikka mitä miehen ja mun suhteen jotta hän pysyy meidän vierellä.Et kuulosta kovin kypsältä ja aikuiselta naiselta.Toivotan onnea elämääsi ja koetahan pitää kynsin hampain kiinni siitä ihanasta eronneesta miehestä.Se sun ihanuus ei kuulosta kovin vastuulliselta mieheltä.Sulla tuntuu olevan liian suuret luulot itsestäsi,mutta eiköhän se arki vauvan kanssa saa sut huomaamaan,mikä elämässä on tärkeintä.Muista olla nalkuttamatta ja valittamatta väsymystäsi sille ihanalle miehellesi,voi vaikka pian palata ex:n luo:)Onnea valitsemallesi elämäntavalle:))))
- niin...
Koska vauva on kuvioissa....rakas esikoiseni...kyllä teen vaikka mitä miehen ja mun suhteen jotta hän pysyy meidän vierellä.Teet vaikka mitä miehen ja itsesi suhteen että mies pysyy vierellänne.... Teet siis vaikka mitä?
Et varmaan itse ollenkaan ymmärrä miten selvästi tuossa kerrot muuttuvasi samanlaiseksi roikkuja-exäksi sitten kun se aika koittaa. Jotenkin säälittävää.
- ajattelija-76
En tiedä, mitä jätetty vaimo ajattelee, mutta tiedän, mitä itse sinusta ajattelen - ihan pelkkien tekstiesi perusteella.
Kovasti tunnut lapselliselta ja jotenkin voitonriemuiselta tilanteesta. Ei sinua oikeasti kiinnosta, mitä ex-vaimon mielessä mahtaa liikkua. Ja miksipä se sinua liikuttaisikaan. Kuten jo tässä aikaisemmin muut ovatkin sanoneet, eihän sitä täällä kukaan osaa sanoa, miksi ex-vaimo niin ajattelee ja toimii, kuin tekee.
Ainoa, mitä tähän voi kommentoida, on, että elä omaa elämääsi. Ja kehota miestäsi tekemään samoin, jos kerran lapsetkin edellisestä liitostakin ovat jo aikuisia. Jos silti yhteydenpito jatkuu tiiviinä miehesi ja ex-vaimon välillä, on ongelman ratkaisussa avainasemassa miehesi eikä kukaan muu.- eroon kokonaan exstä
Luulet saaneesi hyvän miehen, mutta tulet pahasti pettymään. Uskon että sinulle käy samoin kuin minulle, vaihdetaan mukamas parempaan. Ex-mieheltäni puuttuu aivot, sieltä missä niiden kuuluisi olla. En todellakaan haikaile ex-mieheni perään. Saat pitää häne ihan kokonaan. Kerro ex-miehelleni vielä ettei työaikana soittele minulle ja jättää minut ihan kokonaan rauhaan. Raskaana olevana et ole viehättävä;)koska mahasi on ISO. Ex alkaa jo silloin katsomaan muiden perään. Varo vaan;)
- se äijä haikaile
eroon kokonaan exstä kirjoitti:
Luulet saaneesi hyvän miehen, mutta tulet pahasti pettymään. Uskon että sinulle käy samoin kuin minulle, vaihdetaan mukamas parempaan. Ex-mieheltäni puuttuu aivot, sieltä missä niiden kuuluisi olla. En todellakaan haikaile ex-mieheni perään. Saat pitää häne ihan kokonaan. Kerro ex-miehelleni vielä ettei työaikana soittele minulle ja jättää minut ihan kokonaan rauhaan. Raskaana olevana et ole viehättävä;)koska mahasi on ISO. Ex alkaa jo silloin katsomaan muiden perään. Varo vaan;)
muiden naisten perään, niin viimeistään sitten kun pikkurouva on uupunut ja räjähtänyt vauvan hoidosta ja valvomisesta.
Jos mies on jo aikoinaan vaippojenvaihdot, syöttämiset, valvomiset korvatulehdukset ym ym käynyt läpi, sitä tuskin ihan älyttömästi kiinnostaa käydä niitä niin tiiviisti enää uudestaan ja uudestaan kokea.
Eikös se mies ala jo olla lähellä eläkeikääkin, jos lapset edellisestä liitosta on jo aikuisia. - sulle....
eroon kokonaan exstä kirjoitti:
no jopas jotakin....vai en ole viehättävä raskaana. Me odotamme innolla vauvaamme ja mies on aivan haltioissaan asiasta, hän myöskin halusi tämän lapsen.
Mulla ei ole edes maha iso vaikka vauva syntyy 9 vko päästä ja seksiä harrastamme koko ajan.
Sitäpaitsi en tunne ex miestäsi?????
- maria--elleni
Miksi haluat teitää exän ajatukset?
Ja mitä jätetty vaimo VOI ajatella?
Ei kai hylätyksi tullut mmuta voi kuin kirota mielessään sekä sinut että miehensä.
Johan hän olisi täysin hullu, jos tulisi sinua kiittämään.
Hylätyksi tuleminen on iso sokki, josta toipuminen vie vuosi. Mitä kauemmin avioliitto on kestänyt, sen pitempään sureminen kestää.
Ei kai niin helppo ole päästää irti ihmisestä, jonka kanssa on tehty ja kasvatettu lapset?
Pikkuisen myötäelämistä siinä suhteessa, että annat ex-vaimolle edes oikeuden surra menetystään.
Ja mitä se sinua haittaa, jos exä on joskus yhteydessä mieheesi, siihen voivat olla syynä käytännön järjestelyt yhteisten lasten asioissa.
Jos kerran olet niin varma miehestäsi, niin ei luulisi haittaavan exän olemassaolo sinua. Mitä ihmettä sillä pikku päätäsi vaivaat! Ole onnellinen miehesi kanssa ja satsaa tulevaisuuteen.
Entinen vaimo aikansa surtuaan löytää ehkä uuden kumppanin.
Minusta on yleensä röyhkeää edes pohtia entisen vaimon aivoituksia, olet muutenkin aikoinaan ylittänyt tiettyjä intiimejä raja-alueita.
Anna nyt herrantähden sen akan pitää edes oma surunsa!- -ulkopuolinen-
Miksi sinä et kelvannut ikäisillesi, vapaille miehille vaan sinun piti tyytyä itseäsi vanhempaan varattuun mieheen.
Tätä sinun kannattaisi miettiä ennemminkin kuin sitä mitä jonkun varatun miehen ex-vaimo ajattelee.
Mistä tiedät mitä ukko on vaimolleen sanonut.
Oletko muuten edes varma, että mies on eronnut.
Sinusta aistii voitonriemun ikäänkuin sinä nauttisit tilanteesta.
Sellaista se on. Mitätön, nuori nainen on pappakerhossa kerrankin prinsessa.
Naiset,jotka eivät kelpaa vapaille miehille ovat kaikki samanlaisia kuin sinä. Viallisia. - mrrr.rrrr...rrrr
-ulkopuolinen- kirjoitti:
Miksi sinä et kelvannut ikäisillesi, vapaille miehille vaan sinun piti tyytyä itseäsi vanhempaan varattuun mieheen.
Tätä sinun kannattaisi miettiä ennemminkin kuin sitä mitä jonkun varatun miehen ex-vaimo ajattelee.
Mistä tiedät mitä ukko on vaimolleen sanonut.
Oletko muuten edes varma, että mies on eronnut.
Sinusta aistii voitonriemun ikäänkuin sinä nauttisit tilanteesta.
Sellaista se on. Mitätön, nuori nainen on pappakerhossa kerrankin prinsessa.
Naiset,jotka eivät kelpaa vapaille miehille ovat kaikki samanlaisia kuin sinä. Viallisia.en käsitä sinua....vai pappakerho...hah.....näkisitpä tämän miehen hän ei ole mikään papparainen vaan ihana....ja ei meillä ole paljoa ikäeroa että hauku minua mummoraiseksi....ihan sama....
Me vain rakastuttiin toisiimme siinä kaikki yksinkertaisuudestaan ja olemme onnellisia. Sehän kaikista onkin pahinta....
- -että näin-
Mustapa tuntuu, että aikaa myöten tämä ex-vaimo tajuaa millaisen miehen kanssa on aikanaan pyörinytkään. Saattaapa olla, että on jopa tyytyväinen- kokemuksesta viisastuneena ei voi kun sääliä sinua ja tulevaa lastasi. Entäpä sitten kun toi teidän alkuhuuma on ohi? Kysyppä ennemmin, että mitä mies ajattelee parin vuoden kuluttua- mahdollisesti jopa aikaisemmin...
- peilistä löytyy totuus
sanoa itsellesi, että "älä rakastu, hän on varattu". Totta vietä voit ajatella ja sanoakin sen, helkkari sentään. Minä en ainakaan rakastu varattuun, koska EN HALUA rakastua varattuun ja jos joskus pääni menisi jostain syystä sekaisin ja rakastuisin, niin en siitä puhuisi kenellekään ja asia unohtuisi. Tällä varatulla miehellä voi olla lapsia, jotka nukkuvat omissa pienissä vuoteissaan uskoen, että "pian isi tulee kotiin ja sitten leikitään taas jotain kivaa". Ettekö te yhtään ajattele?..Täysin moraalitonta sakkia kaikki "kakkos naiset", jotka alentuvat tuollaiseen ja sitten LUOTTAVAT mieheen, joka on pettänyt vaimoaan. Voe voe...edestäsi löydät. Ja silloin muistat varmasti tämänkin viestin.
- ex-vaimon
ajattelevan? Itse jouduin kierrätykseen voin kertoa että kolme ensimmäistä kuukautta oli yhtä helvettiä. En syönyt en nukkunut, laihduin 14 kiloa, vaikka ei melkein ollut mistä olisi laihtunut. Ex-mieheni ja minä olimme kirkossa luvanneet ja tahtoneet kaikkivaltiaan jumalan kasvojen edessä rakastaa toisiamme niin myötä- kuin vastamäessäkin elämämme loppuun asti. No siitä on jo melkein 30 vuotta. Näin olisin itse tahtonut, mutta minulta ei kysytty, kun nuorempi nainen tuli kuvioihin mukaan. Voin vain sanoa että meni pitkä pitkä aika ennen kuin toipuminen alkoi. Nyt kun luulen olevani kuivilla ja selvinnyt "voittajana" tästä erosta harmittaa vaan että meni tavallaan kymmeniä vuosia hukkaan, kun rakensin elämää, joka kerralla heitettiin viemäristä alas. Mielestäni kuullostat itserakkaalta ja kovalta ihmiseltä. Toivottavasti olet kuitenkin sisältä yhtä kaunis kuin päältäkin.
- Toisaalta ei
exänkään ehkä kannattaisi surra tapahtunutta,
te ja miehesi olette pelkkiä luusereita, jotka siinä mielessä kyllä ansaitsette toisenne.
Mutta pitäkää hauskaa ja leikkikää kotia, niin kauan kuin pystytte. - tarkoitettu aloittajalle
Toisaalta ei kirjoitti:
exänkään ehkä kannattaisi surra tapahtunutta,
te ja miehesi olette pelkkiä luusereita, jotka siinä mielessä kyllä ansaitsette toisenne.
Mutta pitäkää hauskaa ja leikkikää kotia, niin kauan kuin pystytte.....
- haluan sanoa
tekstistäsi huomaa sen, että olet jotenkin epävarma omasta suhteestasi. jos miehesi mielestä kaikki oli hyvin ennen sinua, niin miksei hän voisi nyytkin löytää uuden ja jättää teidät.
minun sisko yritti itsemurhaa, kun hänen miehensä teki samoin hänelle, ehkä asia siksi minut suututtikin.
hän oli elänyt koko elämänsä vain miehelleen ja lapsilleen.
No, nyt se on nähty miehellä parin vuoden välein uusia naisia kierrossa, että eikös se niin ole, pettää kerran niin usein toistekkin. - ajattelee?
No mm. ihmettelee sitä, miksi ex-mies edelleen soittaa vaimolleen ja
- kertoo firmansa viimeiset kuulumiset
- tiedottaa omat onnistumisensa
- kysyy neuvoja laki-asioissa
- purkaa murheitaan
Ja kun vaimo ihmettelee, miksei mies kerro näitä asioita nykyiselleen, mies
- valittaa, kun uusi ei kuitenkaan ymmärtäisi
- keskittyy vain typerään vauvaprojektiinsa
Kun vaimo sitten kysyy, miksi ihmeessä mies rupesi ko. projektiin
- mies ihmettelee sitä itsekin
- kertoo toimineensa neljänkympin kriisissä
- toteaa että tajusi vasta hiukan liian myöhään, kun uusi oli jo hankkiutunut raskaaksi
- ja kertoo odottavansa lapsen syntymään asti
Kun vaimo sitten rupeaa torumaan ex-miestään ja käskee miehen kantaa vastuunsa
- mies vielä valittaa kun nykyinen on niin helvetin lihavakin
- eikä enää seksikään suju
- eikä millään enää jaksaisi jotain kitisevää ipanaa, kun omat lapset ovat jo isoja.
Puhelu loppuu. Seuraavana päivänä tulee vielä tekstiviesti: Anna anteeksi siitä mitä sinulle tein. Olet edelleen elämäni nainen.
Vaimo vastaa tekstariin vasta illalla ja käskee miehen kasvaa aikuiseksi. Hetken päästä siitä soittaa miehen nykyinen ja huutaa pää punaisena puhelimeen ja käskee vaimon jättää exänsä rauhaan. Kertoo kuinka he olisivat täysin onnellisia ilman ex-vaimon häirintää.
Vaimo pyytää nyksää keskustelemaan miehensä kanssa. Ja lopettaa puhelun.
Hetken päästä tulee miehen kännykästä tekstari: Anteeksi! Toi on oikeasti hullu! ILU- Ex-vaimo
Loistavan tyhjentävästi kerrottu, sillä JUURI noin tuo menee!!! Been tehere, done that... Kuinkahan moni muu ex-vaimo no kokenut tuon saman klassisen kaavan käytännössä?
Aivan loistava kirjoitus. Lämmin kiitos. On ihanaa tietää, etten ole ainoa... *wirn* - olen kokenut saman
Ex-vaimo kirjoitti:
Loistavan tyhjentävästi kerrottu, sillä JUURI noin tuo menee!!! Been tehere, done that... Kuinkahan moni muu ex-vaimo no kokenut tuon saman klassisen kaavan käytännössä?
Aivan loistava kirjoitus. Lämmin kiitos. On ihanaa tietää, etten ole ainoa... *wirn*Mies soittelee, minä exänä en koskaan hänelle. Mies kertoo huoliaan, juttelee lapsestamme, kyselee kuulumisiani, tarjoaa apuaan...
Viimeksi tullut viesti on vielä tallessa:
"Anteeksi, ei ole tarpeen sinulle kiukutella eikä huoliani kaataa. Anteeksi vielä kerran, olen tehnyt väärin meitä kaikkia kohtaan. Anteeksi."
Tämä viesti seurasi sitä keskustelua, jossa exä kysyi suoraan onko minulla ketään uutta miestä. Ja hänellä on uusi nainen, oli jo avioliittomme aikana, jonka kanssa ovat muuttamassa pikaisesti yhteen. - tilli*
NÄIN SE MENEE JA TÄTÄ "NYKSÄT" EIVÄT TIEDÄ JA SIKSI KOEN, ETTÄ "NYKSÄT" OVAT HÄVIÄJIÄ NÄISSÄ ASIOISSA.
- sr sulle kuuluu.....
..mitä se ex-vaimo ja sun mies keskenään puuhaavat? Eihän se ex-vaimollekaan kuulunut mitä sinä ja se mies teitte keskenänne.
Sinun nykyisellä miehellä on elämä ennen sinua, ja sinun tulosi kuvioon ei sitä poista, vaikka lapsen saattekin.
Ex-vaimo on miehesi esikoisen äiti, ja jos mies välittää lapsistaan hän pitää huolta niiden äidistä. Äiti on tärkein ihminen lapselle, tiedätsä.
Mies joka hylkää perheensä toisen takia on aika paska mies, eikö vain. Semmoisenko sinä menit naimaan?
Avaa silmät, prinsessa!- mrrr.rrrr...rrrr
juu sä vetoat siihen että ex vaimo on esikoisen äiti joo.....ei se paina paljonkaan vaaàssa.....
Lapset on täysin hyväksyneet minut ja käyvät ja juttelevat mun kanssa....
toinen jopa pyysi josko hän voisi tulla asumaan meidän luokse...mutta kun on vauva tulossa...
no kyllä mä ymmärrän täällä on vain katkeria vaimoja....siis miks kaikki syyttää mua kaikesta?
Tarvitaan siihen kaksi...ei olisi pitänyt kirjoittaa tänne, kun kaikki vaan haukkuu ja haluaa paskaa niskaan.
Mä en jotenkaan käsitä teitä ex vaimot.....ja miehet....
Olisiko parempi olla loppuelämä jonkun sellaisen kanssa jonka kanssa oikeasti halua sitä viettää???
Miks ajatellaan että kun kerran olet naimisiin mennyt niin siinähän kidut koko lopun elämääsi...sen takia en ole koskaan ollutkaan naimisissa vaikka tilaisuuksiakkin olisi ollut...mutta nyt olisin sitten se ex...heh
Musta oli kamalaa tuossa kun pari oli ollut melkein 35v yhdessä ja onnetonta aikaa siitä oli ollut yli puolet, mutta suvun takia ei suhteesta lähdetä.
Kaikilla on minusta silloin paha olla...lapsilla ja vanhemmat kärsii henkisesti.
Kyllä se on parempi että lähtee jos oikeesti ei ole onnellinen enää, se on kaikille parempi.
Jonain päivänä olet todellakin se katkera...koska mietit miksi et aikoinaan lähteny vaan nyt olet vanha ja et enää uskalla elääkkään.... - mieti pullisteluasi
mrrr.rrrr...rrrr kirjoitti:
juu sä vetoat siihen että ex vaimo on esikoisen äiti joo.....ei se paina paljonkaan vaaàssa.....
toinen jopa pyysi josko hän voisi tulla asumaan meidän luokse...mutta kun on vauva tulossa...
no kyllä mä ymmärrän täällä on vain katkeria vaimoja....siis miks kaikki syyttää mua kaikesta?
Tarvitaan siihen kaksi...ei olisi pitänyt kirjoittaa tänne, kun kaikki vaan haukkuu ja haluaa paskaa niskaan.
Olisiko parempi olla loppuelämä jonkun sellaisen kanssa jonka kanssa oikeasti halua sitä viettää???
Miks ajatellaan että kun kerran olet naimisiin mennyt niin siinähän kidut koko lopun elämääsi...sen takia en ole koskaan ollutkaan naimisissa vaikka tilaisuuksiakkin olisi ollut...mutta nyt olisin sitten se ex...heh
Musta oli kamalaa tuossa kun pari oli ollut melkein 35v yhdessä ja onnetonta aikaa siitä oli ollut yli puolet, mutta suvun takia ei suhteesta lähdetä.
Kaikilla on minusta silloin paha olla...lapsilla ja vanhemmat kärsii henkisesti.
Kyllä se on parempi että lähtee jos oikeesti ei ole onnellinen enää, se on kaikille parempi.
Jonain päivänä olet todellakin se katkera...koska mietit miksi et aikoinaan lähteny vaan nyt olet vanha ja et enää uskalla elääkkään....Jonain päivänä saatat hyvinkin itse olla katkera tai sitten hyvin huojentunut ex-vaimo.
Sulla menee hyvin nyt, mutta kyllä se niin on, että
"Kel´ onni on, se onnen kätkeköön.."
Matalampi profiili nyt, ja vaikutat heti fiksummalta kuin mitä todellisuudessa koskaan pystyt olemaankaan! - oikea amitsu!
Jonain päivänä olet todellakin se katkera...koska mietit miksi et aikoinaan lähteny vaan nyt olet vanha ja et enää uskalla elääkkään....Ei osaa edes kirjoittaa. Koko ajan .... .... ... ... ... ja hyvänen aika mikä nimimerkki.
Olet tehnyt aviorikoksen ja huorin! HÄPEÄISIT VÄHÄN, vienyt isän lapsilta, rikkonut avioliiton. Vienyt toisen naisen miehen. Oletko joku narsisti?
Jos on paska ihminen sielultaan ja sydämeltään, niin totta, paskaa valuu normaaleilta moraalisilta, tuntevilta ihmisiltä niskaan, valitettavasti sinun kannaltasi.
Tyhmyydestä sakotetaan ja edestäsi löydät, varmasti. Järkesi ei varmaan riitä siihen, että ajattelisit, että mitä jos kaikki toimisivat kuten sinä, tämä maailma olisi täynnä hylättyjä, tunnevammaisia lapsia ja syntiä, rikkoontuneita sydämiä ja ahdistusta. Olet oikea aviorikoksen lähettiläs! Kuinka kehtaat tulla tänne palstalle edes tunnustamaan tehneesi noita tekoja, miten kykenet??
Koko suku on varmaan kauhuissaan tekosi takia. Muka hyväksytty sukuun, tuskin ne kehtaa sulle pää punaisenakaan tulla huutamaan, näyttelevät minkä kerkiävät ja päivittelevät minkä hupakon äijä on mennyt ottamaan.
- rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
taidat olla vain iloinen ja vahingoniloinen, kun sait kaapattua miehen häneltä.todella lapsellista. en voi arvostaa ihmisiä jotka toimivat noin. Suututtaa sen ex-vaimon puolesta..
- mrrr.rrrr...rrrr
siis kyllä mua alussa säälitti tilanne ja muuta mutta kun mies ei halunnut olla hänen kanssaan....
Mutta nykyään en tunne muuta kuin vihaa ja inhoa....ja pidän häntä säälittävänä....
kun mies ei oikeesti hänestä välitä....kyllä silleen kaverina ja pitkäaikasena kumppanina mutta se kaikki on siinä... - just joooo...
siis kyllä mua alussa säälitti tilanne ja muuta mutta kun mies ei halunnut olla hänen kanssaan....
Mutta nykyään en tunne muuta kuin vihaa ja inhoa....ja pidän häntä säälittävänä....
kun mies ei oikeesti hänestä välitä....kyllä silleen kaverina ja pitkäaikasena kumppanina mutta se kaikki on siinä...taidat olla jo hermostunut omaan "fiksuuteesi" ja nyt yrität selitellä tekojasi. Bimbo, mikä bimbo ja sellaisia on keppanabaarit täynnä. Ensteks elelet sinkkuna tyytyväisenä ja nyt otat jonkun viagra papan niskoilles. Hyvää loppuraskautta vaan, mahtaaks ukko olla enää synnärillä mukana???
- Kaloriina
Oma mutsini nukkui unilääkkeiden voimalla, ei jaksanut syödä, ei kyennyt tekemään töitä (minkä takia tuloja ei ollut) sekä valitti meille lukioikäsille ja sanoi tekevänsä itsarin. Siskoni koulu meni tilapäisesti päin persettä. Äitinhi mielestä syy oli minun. Siskoni näki painajaisunia.
Tunteillesi et mitään voi, mutta teoillesi kuitenkin voit. Ehkä et sitä vielä ymmärrä, voinhan kirjoituksistasi päätellä Sinun olevan alle parinkymmenen.
Onnea vaan siihen saakka kunnes mies lähtee taas vaihtokeikalle jonkun tuoreen tunteittensa valtiattaren luo. - asian
Häiritseekö soittelu ja tekstailu vai se, että hän haukkuu sinua (soittaako hän sinulle haukkuakseen vai mitä?)? Miksi se häiritsee sinua, että ex pitää yhteyttä mieheen? Oletko mustasukkainen? Anna miehen hoitaa asia, jos se häntä häiritsee. Onko mies pyytänyt olla soittelematta? Kai se hänestäkin riippuu?
Syitä voi olla niin monia, että en ala arvailemaan. Välttämättä ei johdu siitä, että mies on niin hyvä saalis (ja eipähän tuo tuntunut olevan, koska avioliitto ei ollut onnellinen ja mies petti). Kyllä niitäkin löytyy pilvin pimein, jotka roikkuu huonon saaliin perässä.
En ole eronnut, mutta varmasti ero on monelle kova paikka. Ja ihmiset reagoivat eri tavalla. Kyllä se siitä ajan mittaan helpottaa.
Toivottavasti mies ei vaihda sinuakin aikanaan nuorempaan ja kauniimpaan.- mrrr.rrrr...rrrr
VITTU SITTEN VIAHTAA, MITÄ HELVETTIÄ MINÄ SILLE MAHDAN??????
EN AINAKAAN HALUA PITÄÄ SELLASESTA UKOSTA KIINNI JOKA HALUAA MUITA....
ETTÄ SITTEN MENKÖÖN!!!!!
MUTTA SÄ OLET JUST NOITA RIIPPUJA TYYPPEJÄ..... - asian*
ETTÄ SITTEN MENKÖÖN!!!!!
MUTTA SÄ OLET JUST NOITA RIIPPUJA TYYPPEJÄ.....Idiootti vastaa. Sinä ihmettelet miksi ex-vaimo riippuu miehessä. Minä ihmettelen mitä hän näkee v:tä viljelevässä HUUTAVASSA teinissä. Sen kuvan ainakin itsestäsi annat. Ei millään pahalla, mutta näin on. Kyllä sunkin käytöksessä on ihmeteltävää. Okei et ehkä ole saanut pelkästään asiallisia vastauksia, mutta omille kirjoituksillesi ja vastauksillesi ei vielä löydy täältä vertoja!
Joo mieluummin mä olen riippuja tyyppiä kun sitä tyyppiä kuin sinä. Vaikka en kyllä riippus miehessä joka pettää. Ja jättää tuollaisen takia. Vaikka ehkä miehellä on 5-kympin tai 6-kympin kriisi tai vastaava. - oikein naurattaa
ETTÄ SITTEN MENKÖÖN!!!!!
MUTTA SÄ OLET JUST NOITA RIIPPUJA TYYPPEJÄ.....miten idiotteeja ihmisiä sitä maa voikaan päällän kantaa..... ahahhhahahhahhahahhhahahhahhh
- mrrr.rrrr...rrrr
Sanonpa nyt teille ystävällisesti että Haistakaa pitkä paska!
TÄHÄN KIRJOITUKSEEN ON VASTANNUT MYÖS ASIALLLISIA IHMISIÄ JA JÄRJELLISESTI KIRJOITTANEET, MUTTA NÄMÄ SAATANAN PASKANJAUHAJAT JA EX VAIMOT KATKERAT SELLAISET NIIN KATSOKAA SINNE VITUN PEILIIN ITSE!
MIKSI UKKONNE LÄHTI LITOMAAN?JA VAIHTOI PAREMPAAN TAI JOPA PASKEMPAAN MITÄ TE OLITTE, EI SILLÄ VÄLIÄ MUTTA SÄ ET VAIN OLE OLLUT OIKEA SILLE MIEHELLE....ELI SO WHAT???? HÄN EI VAIN RAKASTA SINUA ENÄÄ SILLEEN KUN MIEHEN PITÄISI RAKASTAA NAISTAAN, TAI HALUAISI RAKASTAA JOTEN HÄN ETSII UUDEN JOTA VOISI PAREMMIN RAKASTAA.
ONKO VAIKEA MYÖNTÄÄ OLEVANSA HUONOMPI JA ETTÄ JOKU MUU NAINEN ON PAREMPI?KYLLÄHÄN SE KETÄ VAIN KIRPASEE, NIIN MINUAKIN MUTTA VITTUAKO SIITÄ. ETSII SITTEN UUDEN PASKA UKON SIIHEN.....
OLEN TÄLLE MIEHELLE SANONUT MONET KERRAT ETTÄ MENE TAKAISIN VAIMOSI LUO JOS HALUAT JA JOS SE IDIOOTTI SEN VIELÄ HUOLII...MUTTA KYSE ON KOKO AJAN SIITÄ ETTÄ HALUAAKO HÄN TAKAISIN EI HALUA!
KYLLÄ VARMASTI HEILLÄ ON PALJON YHTEISTÄ MONET HELVETIN VUODET OLLEET YHDESSÄ...ENTÄ SITTEN....MULLA ITSELLÄNI KAATUI SUHDE JUURI ENNEN TÄTÄ UUTTA SUHDETTA JOSSA OLIN AIKA PITKÄÄN.
KYLLÄ MÄKIN JUTTELEN EXÄNI KANSSA PUHELIMESSA. MÄ EN KOSKAAN SOITA, HÄN SOITTAA. MULLE EX ON AINA EX JA SE SIITÄ.
JOTENKIN VAAN RUPEE PAINAMAAN ASIAT JOS ENTISEN KANSSA PUHUU, EI PÄÄSE KOSKAAN SIITÄ KOKONAAN SITTEN IRTI. TUNTUU SELLASELTA.
MÄ OLEN TEHNYT SEN VALINNAN ETTÄ EX ON EX JA EN PAHEMMIN HALUA KUULLA VAIKKA VIELÄ JOLLAIN TAVALLA VÄLITÄN HÄNESTÄ. HALUAN ETTÄ HÄN LÖYTÄÄ MUKAVAN JA ITSELLEEN SOPIVAN NAISEN KOSKA SE EN ILMEISESTI OLLUT MINÄ, EIHÄN ME MUUTEN OLTAIS ERILLEEN LÄHETTY.
NYT KOKEILEN TÄTÄ SUHDETTA, TOIVOTTAVASTI TOIMII JOS EI TOIMI SE ON SIINÄ....EIKUN UUTTA JOSKUS KEHIIN, MUTTA AINAKIN YRITÄN ETTÄ TOIMISI.
ON NIIN PALJON SUHTEITA PITEMPIÄ JA LYHEMPIÄ TAKANA JA HALUAIS VAKIINTUA KERRANKIN OIKEIN KUNNOLLA JA OIKEESTI ELÄÄ TOISEN KANSSA.
MUT VITUTTAA SIIS TE JOTKA TÄNNE KIRJOITITTE...ELI SIIS JOTKUT...MIKSI OLETTE NIIN KATKERIA???? EDELLEENKÄÄN SIIHEN EI OLE TULLUT KUNNON VASTAUSTA....
JOKASESSA VIESTISSÄ ON VAIN MIETI SITÄ...MITEN VOIT OLLA TUOLLAINEN MIESTEN NIELIÄ....PÄLÄ PÄLÄ....JA KÄLÄ KÄLÄ.....
OLEN MÄKIN KOKOENUT ERON TUSKAN JA KUN EXÄLLÄ ON HETI UUS JNE...MUT SO WHAT?????
MÄ JATKAN ELÄMÄÄNI, ENKÄ RIIPU KENESSÄKÄÄN...KINUTEN TAKAISIN JA NOLAAMASTANI ITSEÄNI KOKONAAN...MUSTA SÄ NOLAAT ITSES JOS TOINEN ON KAIKEN TEHNYT JA SÄ PYYDÄT ANTEEKS PERIAATTEESSA.....
YRITETÄÄN YHDESSÄ VIELÄ SYSTEEMIÄ....HAH HAHA.....SE KUKA ON HUORINTEKIJÄ SENHÄN SE PITÄÄ KISSA NOSTAA PÖYDÄLLE JA KATTOO PEILIIN MITÄ SE SIELLÄ NÄKEE VAI HALUAAKO NÄHDÄ SEN AKAN KANSSA ENÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN....
VAI JATKAAKO JA HUOMAA ETTÄ TAAS HERÄÄ VIERAASTA SÄNGYSTÄ VIERAAN NAISEN KANSSA....TAAS OLLAAN SAMASSA....JA EIKUN AVIOLIITTO KULISSI SELLAINEN JATKUKOON...HAHAHHA.....
JA TE SAATANA HALUATTE OLLA SELLASEN MIEHEN KANSSA????NIINKÖ....MIKÄ AJATTELEE SEKSIÄ MUITTEN KANSSA...MUTTA EI VÄLIÄ KUNHAN MINULLA ON SE VITUN AVIOMIES SIINÄ VIERELLÄ JOKA KERRAN SANOI TAHDON...IHAN NAURETTAVAA....
ENNEMMIN MINÄ OLEN YKSIN KUN OLEN SELLASEN KANSSA KEHEN EI VOI LUOTTAA JA MENEE SÄNKYYN HETI KUN SELÄN KÄÄNTÄÄ....
JA SITÄPAITSI MÄ EN OLLUT TÄMÄN MIEHEN EKA KENEN KANSSA HÄN PETTI VAIMOAAN....HÄN OLI PETTÄNYT AIKAISEMMIN MUTTA HALUSI OLLA LIITOSSA KOSKA EI HALUNNUT NIITTEN NAISTEN KANSSA ELÄÄ JA PERUSTAA PERHETTÄ....MUTTA KUN ME TAPASIMME HÄN SANOI ETTÄ SE OLI MENOA JA NIIN SE OLI....
HÄN HAKI HETI EROA JA ON SAANUT SEN, ON VAPAA MIES NYT....PAITSI ETTÄ HALUAA NAIMISIIN MUN KANSSA....MUTTA KUN MÄ EN OIKEIN NOISTA AVIOLIITOISTA PERUSTA, PASKANJAUHANTAA KOKO TOUHU.
MUA ON NIIN MONI UKKOMIES VONGANNU ETTÄ HUH...ON TÖRKEITÄKIN. KUN VAIMO MENEE RAVINTOLASSA KUSELLE ALKAA HETI VONKAUS JA VAIMOPARKA ON TIETÄMÄTÖN MITÄ SE IHANA KULTA SILLÄ VÄLIN TEKEE....OLEN MYÖS AIKAISEMMIN NAINUT JONKUN UKKOMIEHEN KANSSA HEIDÄN AVIOVUOTEESSAAN....EIPÄ TAIDA UKKOA PASKAAKAAN KIINNOSTAA MITÄ SE PIKKU VAIMO SIITÄ TUUMAIS....
ETTÄ SELLASIA ON MIEHET....AVIOMIEHET...
EI MIEHIÄ OLE TEHTY OLEMAAN YHDEN NAISEN KANSSA KOKO LOPPU ELÄMÄÄ.....
JA SITÄ PAITSI SEN LOPUKSI SANON ETTÄ SEN EX AKKA SE VASTA HUORA ON..SAATANAN VAMPPI....KATTOS PEILIIN SEKIN....ITSEKKIN VOKOTELLUT NAIMISISSA OLEVIA MIEHIÄ ETTÄ LÄHETÄÄN SIITÄ...
JA ENPÄ USKO ETTÄ TÄHÄNKIN VIESTIIN VASTANNEET EI OLIS ITSE HUORIN TEHNYT...NAURETTAVAAA......KYLLÄ SE NAAPURI UKKO ON NIIN IHGU JA ON SILLÄ HYVÄ PERSE VOIS SILLE VÄHÄN FLIRTTAILLA JNE....
PAHIMPIA TE AKAT OLETTE ITSE....- mrr... tosiaan?!
Tämä antoikin susta tosiaan positiivisen ja fiksun kuvan! Näytäpä miehellesi niin saa hänkin miettimistä... Tai lue sitten, kun olet hieman vanhempi ja kypsempi.
Jos joku vaikuttaa katkeralta niin sinä? Enkä ymmärrä miksi ihmeessä, jos sulla on kaikki niin hyvin? Rauhoitu hyvä ihminen? Huh mitä tekstiä...?? - totuus nimittäin
kaksi pettäjäpaskaa kimpassa.
Olet kylmä nainen, tosi kylmä. Kokeilet nyt tätä?
Vauva tulossa.. ja kokeillaan? Voi vittu.
Olihan sulla tossa jotain asiaakin. Haistatat, koska tajuat miten oikeassa täällä ollaan, ja turha siis mitään empatiaa tulla kinuumaan. - oletkin oikeasti
totuus nimittäin kirjoitti:
kaksi pettäjäpaskaa kimpassa.
Olet kylmä nainen, tosi kylmä. Kokeilet nyt tätä?
Vauva tulossa.. ja kokeillaan? Voi vittu.
Olihan sulla tossa jotain asiaakin. Haistatat, koska tajuat miten oikeassa täällä ollaan, ja turha siis mitään empatiaa tulla kinuumaan.todella epävarma a) omista tunteistasi ja b) miehesi tunteista sekä c) suhteenne kestävyydestä.
Näistä ainakin on luuseriliittonne tehty. - Paha akka
Näytä tää sun teksti (tai koko ketju) ex-vaimolle niin varmasti hänen olo helpottuu ja jättää teidät rauhaan. Hänen alkaa käymään sääliks miestä tai ajattelee (ja nauraa), että noh saipa sekin mitä ansaitsi!
"ENNEMMIN MINÄ OLEN YKSIN KUN OLEN SELLASEN KANSSA KEHEN EI VOI LUOTTAA JA MENEE SÄNKYYN HETI KUN SELÄN KÄÄNTÄÄ...."
Etkös sinä ole juuri sellaisen miehen kanssa?
Itse kysymykseen:
Miksi ex-vaimo(t) ei päästä irti miehestä? Jos oikein muistan (??) niin he olivat 35-vuotta yhdessä. Itse en ole edes elänyt niin kauaa... Nyt tuntuu, että en voisi koskaan antaa anteeksi pettämistä. Mutta mistä sitä tietää, jos olisi ollut niin kauan jonkun kanssa. Jotkut roikkuvat vuodesta toiseen kuolleessa liitossa. Kai sitä pelkää muutosta tms. Roikkuihan mieskin tavallaan naisessa, koska ei jättänyt tätä ennemmin? Vaikka syytä varmaan olisi ollut? Joku häntäkin esti eroamasta. Pelko yksinjäämisestä kenties? Tai jostain muusta. Ihminen tottuu tuttuun ja turvalliseen.
Ero voi olla tuskaisa kokemus. Joku jopa hautoo itsemurhaa. Ei siitä ihan tuossa tuokiossa päästä yli (riippuen eron syistäkin) Jos on pitkä avioliitto ja historia takana. En tarkoita mitään lyhyitä suhteita, ei niitä voi verrata. Ehkä nainen uskoo heillä olevan vielä mahdollisuuden, eikä siksi luovuta. Ja antaahan jotkut jatkuviakin syrjähyppyjä anteeksi... Tai ehkä hän uskottelee itselleen ettei mies tee enää jatkossa niin. Jos palaa hänen luokseen. Ihminen on sinisilmäinen ja uskoo mitä haluaa.
Vaikka vakuuttelet, että mies ei sinua jätä ja palaa ex:än luokse vaikka kannustaisit siihen ja jos jättääkin, sulle on ihan sama. Ja et perään ruikuta, niin jotenkin takaa paistaa epävarmuus ja pelko. Ennen kuin mietit mitä ex ajattelee, voisit miettiä, että mitä sinä ajattelet tässä tilanteessa? (muuta kuin, että haistakaa paska) - voivoivoi...
Helvettiäkö sinä tänne sitten kirjoitat ja ruikutat jos sulla on asiat muka niin hyvin?!
Tuossa todella tuli ilmi se, että sä itse oletkin ollut se jolle ne vittumaiset on tehty ja nyt sitten koetat exällesi näyttää jotain, hankkiutua raskaaksi ja mikä vielä halveksittavampaa ja epätoivoisempaa; miehelle joka on naimisissa...
Sun täytyy aika lailla vihata itseäsi kun kykenet noin ala-arvoiseen suoritukseen.
Ja sitten vielä tosta, ettet muka ymmärrä, että miksi JUURI SINUA syytetään kaikesta...!?
Lue noita omia sepostuksiasi, kovin vahingoniloiselta vaikutat. En usko, että ainoana ajattelen sinusta näin- taisit tehdä kaikkesi, että mies jättää vaimonsa... Kun sitten onnistuit, hehkutat sitä täällä, koska muualla et niin uskaltaisi tehdä.
Aivan kun sä odottaisitkin, että saisit mahdollisimman monen "ex-vaimon" vihastumaan. Et ehkä uskallakkaan aukoa päätäsi tälle miehesi exälle, teet sen sitten täällä.
Kyllähän minäkin olisin teininä (jos mun isäni olisi tehnyt samoin) toivonut, että mulla on samanikäinen äitipuoli kuin minä itse- olis kai ollut paljon yhteistä... Mielelläni olisin muuttanut asumaan saman katon alle...
Tekstisi kuulostaa niin lapselliselta!
Taidat olla muuten aika yksinäinen ihminen nykyään...?
- Tiitu
Yritä ymmärtää naista, äläkä ”lyö lyötyä”. Eli pysy asialinjalla vaikka toinen ei pysyisi. Ei kannata esim. kehuskella kuinka mies vaihtoi kauniimpaan ja nuorempaan (nuori oletkin kirjoituksistasi päätellen) jne. Se vain pahentaa asiaa. Naisella on varmasti vaikeaa, olihan heillä pitkä liitto (jollaisesta sulla ei ilmeisesti ole kokemusta?) ja yhteisiä lapsia. Kuvittele, jos itsellesi kävi samoin?
Toivottavasti mies ei palaa ex:än luokse, koska nainen varmasti löytää paremmankin. No eiköhän ex-vaimo tule jossain vaiheessa järkiin ja tajuaa, että ei kannatta pyytää miestä takaisin. Eikä ottaa vaikka mies haluaisi itse!
Eiköhän tuo vielä mene normaalin käytöksen piiriin, eikä ole sekopäistä vainoamista? - sul on!
Sä et ehkä ymmärrä, kun sä oot nuori ja kaunis ja miehet juoksee sun perässä. Ukkomiehetkin vonkaa jatkuvasti. Ja oot viel lapsen saanti iässä. Kato tollasella vanhalla rumalla eukolla niin kuin se ex-vaimo ei sillä miehet pörrää ympärillä. Siks se roikkuu kynsin ja hampain siinä ex:ssä. Ois ees joku äijä. Ja kun äijä sen muijan on kerran kelpuuttanut ja niinkin kauan sitä kattellut niin ehkä se vieläkin sen huolis. Jos kukaan muu ei huoli. Ja kai se ottaa koville kun te saatte kakarankin ja sillä on jo ne ajat ohitettu kauan sitten. Ei voi ees sillä kilpailla.
Yritä nyt ymmärtää ressukkaa?- Komee
Mä otin oikein nimimerkin, kun mulla ois
vielä vähän asiaa.
Joo kyllä se vanhan akan saa katkeraks, kun ukko
jättää nuoremman ja kauniimman takia. Ja nää muutkin on sulle vaan kateellisia.
Tällä äijällä sen sijaan on hyvin pullat uunissa. Onhan se nyt hienoo, että kun on nuori emäntä
ja vielä korea kattellakkin! Sitähän itekin nuortuu ainakin 20 vuotta, jos ei enemmänkin. On
taas kun nuori poika! Kyllä semmonen kuuma nuori misu kelpais monelle muullekkin. Kaverit onkin varmaan
vihreenä kateudesta! Mä ainakin olisin! Ei joka ukolla käy vaan tommonen flaksi! Mikähän
sen salaisuus on? Voisitko paljastaa...? Ihan vaan näin miedän kesken. Ja laps vielä tulossa!
Kyllä se on hienoo, kun voi todistaa, että ei tässä mitään ikäloppuja olla. Pelikin viel toimii ja
kudit on kunnossa! Toi kakkavaippa sirkus ja yövalvomiset kyllä voi ehkä vähän mietityttää... Kun
luuli sen ajan olevan jo onnellisesti takanapäin. No mutta kyllähän sitä jaksaa, kun just nuorentukin
sen kakskyt vuotta! Sä voisit vaikka ehdottaakin
sille ex-muijalle, että ottas sekin nuoren rakastajan. Sellasen oikein pojanklopin.
Kato tollaselle vanhalle akalle ei oo enää kysyntää oman ikästen ukkojen keskuudessa.
Mutta monet nuoret pojat ne tykkää vanhemmista naisista. Kyllä se vanha ukko unohtus, ku
on uus ja ehompi rinnalla. Voi ystävätkin innostua vaihtaan vanhan äijän käppyränsä!
Äläkä sää tyttö välitä noista kateellisista ämmistä. Se on hyvä, että sun kaltaisia
nuoria naisia on olemassa. Mites muuten ukkomiehet vois tehdä niitä syrjähyppyjä? Jos
kaikki ois vaan jotain tiukkapipoja pihtaajia? Jolle kelpaa vaan vapaat miehet? Johan loppus
äijiltä sekin huvi. Kaikki muu onkin jo loppunu... - arvio provosta
Komee kirjoitti:
Mä otin oikein nimimerkin, kun mulla ois
vielä vähän asiaa.
Joo kyllä se vanhan akan saa katkeraks, kun ukko
jättää nuoremman ja kauniimman takia. Ja nää muutkin on sulle vaan kateellisia.
Tällä äijällä sen sijaan on hyvin pullat uunissa. Onhan se nyt hienoo, että kun on nuori emäntä
ja vielä korea kattellakkin! Sitähän itekin nuortuu ainakin 20 vuotta, jos ei enemmänkin. On
taas kun nuori poika! Kyllä semmonen kuuma nuori misu kelpais monelle muullekkin. Kaverit onkin varmaan
vihreenä kateudesta! Mä ainakin olisin! Ei joka ukolla käy vaan tommonen flaksi! Mikähän
sen salaisuus on? Voisitko paljastaa...? Ihan vaan näin miedän kesken. Ja laps vielä tulossa!
Kyllä se on hienoo, kun voi todistaa, että ei tässä mitään ikäloppuja olla. Pelikin viel toimii ja
kudit on kunnossa! Toi kakkavaippa sirkus ja yövalvomiset kyllä voi ehkä vähän mietityttää... Kun
luuli sen ajan olevan jo onnellisesti takanapäin. No mutta kyllähän sitä jaksaa, kun just nuorentukin
sen kakskyt vuotta! Sä voisit vaikka ehdottaakin
sille ex-muijalle, että ottas sekin nuoren rakastajan. Sellasen oikein pojanklopin.
Kato tollaselle vanhalle akalle ei oo enää kysyntää oman ikästen ukkojen keskuudessa.
Mutta monet nuoret pojat ne tykkää vanhemmista naisista. Kyllä se vanha ukko unohtus, ku
on uus ja ehompi rinnalla. Voi ystävätkin innostua vaihtaan vanhan äijän käppyränsä!
Äläkä sää tyttö välitä noista kateellisista ämmistä. Se on hyvä, että sun kaltaisia
nuoria naisia on olemassa. Mites muuten ukkomiehet vois tehdä niitä syrjähyppyjä? Jos
kaikki ois vaan jotain tiukkapipoja pihtaajia? Jolle kelpaa vaan vapaat miehet? Johan loppus
äijiltä sekin huvi. Kaikki muu onkin jo loppunu...Kielenkäyttö: 8 1/2, tuo hyvin esiin miehisen idiotismin ja itsekeskeisyyden sekä pelkällä munalla ajattelun. Hyvä satiiri aiheesta, kuvaa näitä viidenkymminvillityksessä kärvisteleviä heppuheitä, jotka ennen arkkuun joutumistaan haluavat vielä todistaa olevansa jotain itselleen ja muulle "maailmalle".
Sisältö: Tyyli hyvin köykäinen ja helppoheikkimäinen, kuten perheensä jättävien miesten ajatusmaailma, erinomaista tulkintaa. Täydellinen moraalittomuus ja itsekeskeisyys tuo hyvin esiin aikamme sairauden ja jumalattomuuden sekä välinpitämöttömyyden.
Uskottavuus: Piti lukea oikein ajatuksella loppuun, että havaitsi, että kyseessä on sittenkin provo. Luultavasti jonkun miehensä jättämän älykkään naisen tuotos. Onnittelut hänelle, kun pääsi kyseisenlaisesta idioottimaisesta lököpöksystä eroon! - mrrr.rrrr...rrrr
arvio provosta kirjoitti:
Kielenkäyttö: 8 1/2, tuo hyvin esiin miehisen idiotismin ja itsekeskeisyyden sekä pelkällä munalla ajattelun. Hyvä satiiri aiheesta, kuvaa näitä viidenkymminvillityksessä kärvisteleviä heppuheitä, jotka ennen arkkuun joutumistaan haluavat vielä todistaa olevansa jotain itselleen ja muulle "maailmalle".
Sisältö: Tyyli hyvin köykäinen ja helppoheikkimäinen, kuten perheensä jättävien miesten ajatusmaailma, erinomaista tulkintaa. Täydellinen moraalittomuus ja itsekeskeisyys tuo hyvin esiin aikamme sairauden ja jumalattomuuden sekä välinpitämöttömyyden.
Uskottavuus: Piti lukea oikein ajatuksella loppuun, että havaitsi, että kyseessä on sittenkin provo. Luultavasti jonkun miehensä jättämän älykkään naisen tuotos. Onnittelut hänelle, kun pääsi kyseisenlaisesta idioottimaisesta lököpöksystä eroon!vai että taas provo.....ihan miten herra sen haluaa ottaa mut totta mä puhun....mikä tässä asiassa on muka niin ihmeellistä?
Ei kysymys ole muusta kuin että ex on ex ja jättäs meidät kokonaan rauhaan....
- Joni 82
Pakko olla.
Tai sitten mä en voi kun sääliä sitä ukkorukkaa kun lapseen sekaantui (valehteli kenties ikänsä?) ja nostaa hattua ex-vaimolle! - sut rauhaan
Kyllä se exän ruikutus loppuu viimeistään sitten kun mies palaa hänen luokseen. Ennen pitkää mies huomaa tehneensä virheen kun saa kiukuttelevasta
lapsivaimostaan tarpeeksi. Sittenpähän pääsit molemmista eroon. Kovasti miehestäkin eroon haluat, kun kehoitat palaamaan exän luo? Vai haluatko kuitenkaan oikeasti miehen tekevän niin? Tuskin. Mutta niin voi kyllä käydä ennen pitkää. Voi olla kyllä, että ex ei enää huoli sitä takaisin. Pettävää lurjusta. - päästänyt
Erostani on kulunut jo seitsemanvuotta ja irti päästin välittömästi, kun selvisi exän projektityön olevan "toinen nainen".
Mies ei vain olisi halunnut lopullista päätöstä tehdä, mutta minä tein. Pakkasin itse hänen tavaransa ja laitoin uuteen osoitteeseen.
Exäni syytti jälkeenpäin, että liian helposti luovutin.
Itse olen tyytyväinen ja se oli lottovoitto, että pääsin eroon.
Hänen uusi suhde ajoi karille jo vuoden päästä ja exä alkoi purkaa vihaansa minuun.
Vikahan ei ole sinun jos aiempi parisuhde loppuu. Lykkyä tykö! - Hantsu...
Totuushan on se että ei se mies vaimoaan jätä toisen naisen takia vaan ihan sen vaimon ittensä takia. Vaimot usein alkaa nipottaa miehelle kun ei heillä ole muuta elämää kuin koti ja lapset. Eikä jakseta huolehtia ulkonäöstä ja muusta. Jos olisin mies, vaihtaisin nuorempaan ihan varmasti viimeistään viiskymppisenä!
- voi elämä
toisella nimimerkillä tulla kommentoimaan omaa jauhantaasi? Säälittävää... No onhan toikin tapa lohduttautua kun ihmiset kääntyvät sua vastaan- kirjoitteletpa sitten yksiksesi. Kirjoitappa seuraavan kerran itsellesi kirje, postita se ja ylläty kuinka joku- yksi ja ainut ihminen onkaan kanssasi tismalleen samaa mieltä. Hemmetin vajukki.
- repsahtaneita naisia
Ja paljon myös elämänsä upeinta aikaa eläviä viiskymppisiä naisia!
Tää nyt on tällainen reunahuomautus. Voiko joku olla eri mieltä?
- 40+
vilpitömästi liittosi onnistuvan. Mutta: jos ajattelet toisista ihmisistä kuten heistä kirjoitat (sinä olet muka nuorempi, kauniimpi, ...mitä se tuossa roikkuu...) niin täytyy sanoa, että elämässä on vielä paljon opittavaa, erityisesti siinä, ettei kannata pelkästään omaa napaa tuijottaa.
- -ulkopuolinen-
tulee tosiaankin mieleen vahingoniloinen kun on saanut otettua jotain toiselta pois.
Ehkä varattujen miesten perheiden hajottaminen on joillekin naisille saavutus ja urheilulaji, en tiedä.
Toinen asia on sellainen. Minun mielestäni vanhat miehet kuvittelevat olevansa nuorekkaita enkä voi ymmärtää miten voisin kiinnostua itseäni vanhemmasta rupsahtaneesta ukosta.
Aina baarissa joku vanha äijä tulee juttelemaan ja kuvittelee olevansa nuorekas.
Olen reilusti alle 30 v nainen eikä tulisi mieleenikään seurustella 40 miehen kanssa, kaikkein vähiten jonkun varatun miehen. En tosiaankaan ymmärrä sellaista.
Alkuperäiselle ikääntyminen koskee meitä kaikkia, myös sinua. - Kauneus on katoavaista
Alkuperäisen viestin kirjoittaja kuulosti todella naiville ja nuorelle. Nuorena sitä kuvittelee kait olevansa ikuisesti nuori ja nätti ja kohtelee muita kanssaihmisiä ylemmyydentuntoisesti, tosin tämäkin ominaisuus on vain itsekeskeisillä ihmisillä. No, elämä opettaa, joskus ap on myös vahna ja väsynyt lapsen kanssa ja joku nuorempi tulee ja ajattelee niinkuin sinä nyt... Voi sitten vastata itse kysymykseensä. Toisaalta ap kuulostaa myös aika tunnekylmälle ihmiselle, joten ei kai pysty asiaa koskaan ymmärtämään.
- liitossa
-ulkopuolinen- kirjoitti:
tulee tosiaankin mieleen vahingoniloinen kun on saanut otettua jotain toiselta pois.
Ehkä varattujen miesten perheiden hajottaminen on joillekin naisille saavutus ja urheilulaji, en tiedä.
Toinen asia on sellainen. Minun mielestäni vanhat miehet kuvittelevat olevansa nuorekkaita enkä voi ymmärtää miten voisin kiinnostua itseäni vanhemmasta rupsahtaneesta ukosta.
Aina baarissa joku vanha äijä tulee juttelemaan ja kuvittelee olevansa nuorekas.
Olen reilusti alle 30 v nainen eikä tulisi mieleenikään seurustella 40 miehen kanssa, kaikkein vähiten jonkun varatun miehen. En tosiaankaan ymmärrä sellaista.
Alkuperäiselle ikääntyminen koskee meitä kaikkia, myös sinua.on ollut jo jotain pielessä pitemmän aikaa.Ei sitä toinen mies t. nainen riko....eiköhän olisi paras vaan kattoo peiliin ja miettii missä itse on tehnyt väärin.
Yleensä syytetään sitä toista osapuolta että sen vika,,sen syy,,,mutta asioilla on kaksi puolta.
Eiköhän siinä vaiheessa olisi paras mennä niitten ex-ien itteensä ja kattoo sinne peiliin.
Ongelmat on siellä neljän seinän sisällä ei ulkopuolisen tuomana. - Silla'
liitossa kirjoitti:
on ollut jo jotain pielessä pitemmän aikaa.Ei sitä toinen mies t. nainen riko....eiköhän olisi paras vaan kattoo peiliin ja miettii missä itse on tehnyt väärin.
Yleensä syytetään sitä toista osapuolta että sen vika,,sen syy,,,mutta asioilla on kaksi puolta.
Eiköhän siinä vaiheessa olisi paras mennä niitten ex-ien itteensä ja kattoo sinne peiliin.
Ongelmat on siellä neljän seinän sisällä ei ulkopuolisen tuomana.On tässä tullut koettua, kuinka toisen puoliso piti saada, konstilla millä hyvänsä, vaan ei sitten onnistunut mies jäi kotiin ja se toinen vaan soittelee.
- petetty
Saahan se mies elää elämäänsä. Sattuu vain olemaan niin, että meillä on monet yhteiset vuodet takana ja ystävyys. Mihin se ystävyys nyt yhtäkkiä katoaisi? Lähdettyään ex lupasi olla tukeni tässä elämässä. Näin on. Muut miehet jättävät ja katoavat elämästä, mutta avioliiton sitein kerran sidottu pysyy...Miksi katkaisisin kokonaan tämänkin ihmissuhteen? Eivät ihmissuhteet ole kertakäyttötavaraa. Ne ovat elinikäisiä...tai niiden pitäisi olla. Mutta avionrikkojanaista en välitä tuntea. Eri asia on sitten naiset, joihin mieheni tutustuu nyt kun ero on selvä.
- Tuli mieleen
Kannattas kysyä tuolla avioero -keskustelussa?
- näkemys tämäkin
Jotenkin tuntuu että pitkässä suhteessa me jotenkin uraudumme jollekkin tasolle...siihen malliin että tuo tuossa on ja pysyy ja minä teen mitä lystään tai jotain sinne päin...riippuen tietty siitä että se toinen on vahvasti itsekeskeinen.
Kaipa sitä sitten huomaa tai havahtuu kun toinen lähtee että se oli sittenkin hyvä mies t. nainen.
Arki tahtoo syödä tunteita.
Mutta jos selkeesti toinen haluaa suhteesta pois niin mun mielestä toista ei voi väkisin pitää.Toista ei voi väkisin pyytää rakastamaan.
Joillekkin kai on vaikeeta nähdä se ex toisen kanssa,saatikka vielä että lapsikin on.
Toisen kanssa elämä sujuu paremmin kuin toisen,mitäpä tämä elämä olisi jos emme tekisi päätöksiä...joskus vaikeitakin...kaikki mitä sydämmessään tuntee ja tietty täytyy siellä hiven olla myös järkeekin.- päästä pois
vaikka sitten sillä keinolla, että aloittaa avioliiton ulkopuolisen suhteen, tai useampia suhteita, jos oikein härski on.
Ne avioliiton ulkopuoliset suhteet taas voivat ainakin ajanoloon jäädä sitten sille tasolle mihin ne oli tarkoitettukin.
Se että oli hauskaa vielä kun juttuja tehtiin "salaa", ei ole sama kuin että toisen kanssa arki sujuu paremmin.
Ap. ainakin on sen verran raivokas, että suorastaan huimaa kun ajattelee mitä vauva tuo tullessaan.
- tietäjä xx
taisit provosoida koko jutun. niin ainakin tämä kirjoituksesi tuntuu sille.
- Anonyymi
Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa [email protected] tai whatsappilla tähän puhelinnumeroon (+16592027218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot14917347Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss459994Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?345836Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463190Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.152876Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252802"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562672Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling832580- 1351831
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen361809