Uskon, että täällä on sekä naisissa, että miehissä monenlaista kengän kuluttajaa! Jos kemiat ei natsaa, niin pakottaakaan ei voi!
Ja minusta entinen suhde pitää käsitellä loppuun niin hengisesti kuin fyysisesti, ennenkuin voi uutta aloittaa rakentavasti. Varsinkaan, että se kestäs!
Ihminen tarvitsee toista ihmistä lähelleen aina, jossakin muodossa!
Meitä on moneksi!
22
2764
Vastaukset
- munan vonkausta se
on toisella, hienommalla nimityksellä.
Vai voiko joku tosissaan sanoa että kemia olisi jotain syvällisempää ja herkempää kuin pelkkkä seksi? Miehet, dumpatkaa hetimiten nainen jos se alkaa puhumaan jotain kemioista. Silloin kyse on kehittymättömästä ja kypsymättömästä trendien mukaan juoksevasta yksilöstä! Sitäpaitsi KUKAAN NAINEN EI VOI OLLA NIIN SELVÄNNÄKIJÄ että tietäisi ensisilmäyksellä että tuo on mulle oikea! Sen voi tietää vain tutustumalla toiseen. Tuloksia tuosta ensisilmäyksellä rakastumisesta voi lukea mm. avioero ja avoerotilastoista sekä muista erotilastoista!
JA NAISILLE VIESTI:
Siis kun sitä vaan ei voi tietää tuosta noin vaan, sen tietää ainoastaan kun oppii tuntemaan toisen kunnolla. Se joka ei ensimmäisillä, eikä toisilla eikä ehkä vielä vuodenkaan päästä sytytä, voi sytyttää vasta myöhemmin. Kun toisen oppii tuntemaan ja ehkä toinen huomaamattaan kuoriutuu sellaiseksi jota on odottanut. Moni dumpattu ja pakit saanut, voi olla hiomaton timatti. Ts. ulkokuori pettää, komistus voi olla täyskusipää. Mitätön luuseriksi leimattu, voi ollakin kultakimpale kun häneen tutustuu!- kotikemisti
ASIAA!!!!!
- Onnellinen kemisti
Tämä herra ei selvästikään tiedä mistä puhuu!!! Naurettavaa on lukea näin kehittymättömän miesressukan vuodatusta. Kyllä kemia voi olla parhaillaan vahva henkinenkin kokemus yhteenkuuluvaisuudesta, ymmärryksestä... ystävien tai rakastavaisten. Kehittynyt nainen niinkuin mieskin voi nähdä, 'tuntea' nopeastikin kuka on hänelle sopiva - nimenomaan vaistoiltaan kehittynyt. Meillä on kaikilla energiakentät ympärillämme - eikä kyse ole vain fyysisestä vetovoimasta, kun kemiosta puhutaan. Minä tunnistan kemioitten perusteella uudet ystävätkin - ihmiset, joiden kanssa haluan olla tekemisissä, joista saan myönteistä energiaa ja hyvää oloa.. Tottakai persoona vaikuttaa siihen miten ystävyys kehittyy.. Luuserikin voi olla 'täysikusipää'! Ja komistus voi olla kultakimpale! Tai päinvastoin. Ja ensisilmäyksellä voi rakastua! Vain todellinen luuseri voi kirjoittaa kuten kirjoitit! Hyvää jatkoa kuitenkin!
- oikeaan paikkaan!
Onnellinen kemisti kirjoitti:
Tämä herra ei selvästikään tiedä mistä puhuu!!! Naurettavaa on lukea näin kehittymättömän miesressukan vuodatusta. Kyllä kemia voi olla parhaillaan vahva henkinenkin kokemus yhteenkuuluvaisuudesta, ymmärryksestä... ystävien tai rakastavaisten. Kehittynyt nainen niinkuin mieskin voi nähdä, 'tuntea' nopeastikin kuka on hänelle sopiva - nimenomaan vaistoiltaan kehittynyt. Meillä on kaikilla energiakentät ympärillämme - eikä kyse ole vain fyysisestä vetovoimasta, kun kemiosta puhutaan. Minä tunnistan kemioitten perusteella uudet ystävätkin - ihmiset, joiden kanssa haluan olla tekemisissä, joista saan myönteistä energiaa ja hyvää oloa.. Tottakai persoona vaikuttaa siihen miten ystävyys kehittyy.. Luuserikin voi olla 'täysikusipää'! Ja komistus voi olla kultakimpale! Tai päinvastoin. Ja ensisilmäyksellä voi rakastua! Vain todellinen luuseri voi kirjoittaa kuten kirjoitit! Hyvää jatkoa kuitenkin!
Naiset ärähtää HETI jos heidän toimiaan arvostellaan tai heitä jotenkin kyseenalaistetaan. Eli osuin todella arkaan paikkaan! Tämä miesressukka ei ole mikään ressukka ja tietää kyllä tasan mistä puhuu enkä ole todellakaan mikään luuseri.
Sen sijaan oma vuodatuksesi tukee teoriaani:
"Tämä herra ei selvästikään tiedä mistä puhuu!!! "
Tiedän kyllä tasan tarkkaan mistä puhun.
"Naurettavaa on lukea näin kehittymättömän miesressukan vuodatusta."
Tehdäänpäs nyt nettiprinsessa selväksi muutama asia: en ole luuseri, en ole ressukka enkä ole kehittymätön. Jos sinä naurat mun kirjoituksille niin se todistaa vain sen että sulla ei ole korvien välissä muuta kuin kosteita sahanpuruja!
"Kyllä kemia voi olla parhaillaan vahva henkinenkin kokemus yhteenkuuluvaisuudesta, ymmärryksestä... ystävien tai rakastavaisten. Kehittynyt nainen niinkuin mieskin voi nähdä, 'tuntea' nopeastikin kuka on hänelle sopiva - nimenomaan vaistoiltaan kehittynyt. Meillä on kaikilla energiakentät ympärillämme - eikä kyse ole vain fyysisestä vetovoimasta, kun kemiosta puhutaan. "
Juupa juu. Nopeasti hutastenhan ne tehdään kuspäiset lapsetkin! Ja sitten itketään ja vollotetaan koko Suomi24:ää myöden miten joku herra X oli ihan täysi kusipää vaikka niin muka oli olevinaan se oikea koska se NÄYTTI hyvältä ja niin ollen nämä nettiprinsessat olettaa että se mikä näyttää hyvältä on pakostikin hyvää. Ai jessus teidän typerien kanssa.
"Minä tunnistan kemioitten perusteella uudet ystävätkin - ihmiset, joiden kanssa haluan olla tekemisissä, joista saan myönteistä energiaa ja hyvää oloa.. "
Heh heh. Taidat tehdä sitten paljon virhearviointeja. Ihmisistä kun ei heti paljastu millaisia ovat vaan se todellinen minä paljastuu vasta pitkienkin aikojen kuluttua!
"Tottakai persoona vaikuttaa siihen miten ystävyys kehittyy.. Luuserikin voi olla 'täysikusipää'! Ja komistus voi olla kultakimpale! Tai päinvastoin. "
Luuseri? Onko komistuksen vastakohta luuseri (eli se mitättömän näköinen)? Tuokin todistaa sen että olet pinnallinen kun asenteesi on tuollainen. Ei mitättömän näköinen ole mikään luuseri. Luuseri on jotain joka tulee sisältä! Se sinun komistuksesi voi olla luuseri!
"Ja ensisilmäyksellä voi rakastua!"
Paskat, ensisilmäyksellä EI VOI RAKASTUA muuhun kuin ehkä ulkonäköön ja se taas todistaa sen että olet pinnallinen idiootti!
" Vain todellinen luuseri voi kirjoittaa kuten kirjoitit!"
Samaa voisi sanoa sun kirjotuksestasi! - Samaa...
Samaa mieltä olen sinun kanssa, vaikka nainen tätä nyt kirjoittaa:=)Kyllä sen huomaa tosiaan noista äkki-ihastuksistä,miten paljon on yksinäisiä nuoria äitejä!!:=( Mutta tsemppiä vaan kaikille ja toivottvasti löydätte etsimänne:=)
- kemia eri tavalla
oikeaan paikkaan! kirjoitti:
Naiset ärähtää HETI jos heidän toimiaan arvostellaan tai heitä jotenkin kyseenalaistetaan. Eli osuin todella arkaan paikkaan! Tämä miesressukka ei ole mikään ressukka ja tietää kyllä tasan mistä puhuu enkä ole todellakaan mikään luuseri.
Sen sijaan oma vuodatuksesi tukee teoriaani:
"Tämä herra ei selvästikään tiedä mistä puhuu!!! "
Tiedän kyllä tasan tarkkaan mistä puhun.
"Naurettavaa on lukea näin kehittymättömän miesressukan vuodatusta."
Tehdäänpäs nyt nettiprinsessa selväksi muutama asia: en ole luuseri, en ole ressukka enkä ole kehittymätön. Jos sinä naurat mun kirjoituksille niin se todistaa vain sen että sulla ei ole korvien välissä muuta kuin kosteita sahanpuruja!
"Kyllä kemia voi olla parhaillaan vahva henkinenkin kokemus yhteenkuuluvaisuudesta, ymmärryksestä... ystävien tai rakastavaisten. Kehittynyt nainen niinkuin mieskin voi nähdä, 'tuntea' nopeastikin kuka on hänelle sopiva - nimenomaan vaistoiltaan kehittynyt. Meillä on kaikilla energiakentät ympärillämme - eikä kyse ole vain fyysisestä vetovoimasta, kun kemiosta puhutaan. "
Juupa juu. Nopeasti hutastenhan ne tehdään kuspäiset lapsetkin! Ja sitten itketään ja vollotetaan koko Suomi24:ää myöden miten joku herra X oli ihan täysi kusipää vaikka niin muka oli olevinaan se oikea koska se NÄYTTI hyvältä ja niin ollen nämä nettiprinsessat olettaa että se mikä näyttää hyvältä on pakostikin hyvää. Ai jessus teidän typerien kanssa.
"Minä tunnistan kemioitten perusteella uudet ystävätkin - ihmiset, joiden kanssa haluan olla tekemisissä, joista saan myönteistä energiaa ja hyvää oloa.. "
Heh heh. Taidat tehdä sitten paljon virhearviointeja. Ihmisistä kun ei heti paljastu millaisia ovat vaan se todellinen minä paljastuu vasta pitkienkin aikojen kuluttua!
"Tottakai persoona vaikuttaa siihen miten ystävyys kehittyy.. Luuserikin voi olla 'täysikusipää'! Ja komistus voi olla kultakimpale! Tai päinvastoin. "
Luuseri? Onko komistuksen vastakohta luuseri (eli se mitättömän näköinen)? Tuokin todistaa sen että olet pinnallinen kun asenteesi on tuollainen. Ei mitättömän näköinen ole mikään luuseri. Luuseri on jotain joka tulee sisältä! Se sinun komistuksesi voi olla luuseri!
"Ja ensisilmäyksellä voi rakastua!"
Paskat, ensisilmäyksellä EI VOI RAKASTUA muuhun kuin ehkä ulkonäköön ja se taas todistaa sen että olet pinnallinen idiootti!
" Vain todellinen luuseri voi kirjoittaa kuten kirjoitit!"
Samaa voisi sanoa sun kirjotuksestasi!Itse en usko rakastumiseen ensisilmäyksellä, himoon ja ihastumiseen mielikuvaan kyllä. En ole kuitenkaan parempaakaan sanaa keksinyt kuin se "kemia" kuvaamaa sitä että miksi mies joka vaikuttaa todella lupaavalta viestitellessä (puhelin, messenger, sähköposti) ei herätäkkään yhtän kiinnostusta livenä, vaikka olisi kuvankin nähnyt.
Ja miksen rakastu äärimmäisen ihanaan rakkaaseen miespuoleiseen ystävääni, hän on vapaa, loistotyyppi kaikin puolin eikä ulkonäössäkään ole vikaa (ainakaa minun mielestäni), mutta hän ei ole koskaan tuntunut muulta kuin ystävältä.
Ja miksi jotkut uudet ihmiset (kuten omassa tapauksessa opiskelun aloitettuani, uudet luokkakaverit) joidenkin seuraan vain aluksi hakeutui mielummin, vaikkei tiennyt onko niitä yhteisiä intressejä vai ei.
Ja miksi en eräässä työpaikassa voinut sietää erästä naista ja hän minua, ja tunne tuli välittömästi kun oli nähnyt hänet ensimmäistä kertaa. Emme koskaan oppineet pitämään toisistamme, yrityksistä huolimatta.
Näissä tapauksissa olen käyttänyt ilmaisua "kemioiden kohtaaminen" mutta jos tarjolla on parempi ilmaisu, niin ehdotuksia otetaan mielellään vastaan. Ihan sama nimittäin miten sen asian ilmaisen, se ei vaikuta kuitenkaan lopputulokseen. =D
Ja ihan btw, joidenkin tutkimusten mukaan ihminen valitsee kumppaninsa hajun perusteella. =D Hauska ajatus, mutten itse allekirjoita.
http://www2.valitutpalat.fi/s.asp?id=501
http://en.wikipedia.org/wiki/Rachel_Sarah_Herz
-Nainen 26.v- - "luuseri varmaan"
Onnellinen kemisti kirjoitti:
itellä kävi niin että ensisilmäys kesti n. kolme vuorokautta jolloin jokin vaan kolahti syvällä. eka reaktiot naisen nähtyäni oli: ei tästä tuu ainakaan mitään....kunnes päätin katsoa ihmisen sisimpään. kuinka ollakaan, parin tunnin kanssakäymisen jälkeen tyypissä oli jotakin vetoavaa, ja vahvistui vaan.
merkillistä on että jos olisin saanut itse laatia ihannenaiseni kriteerit, se ei olisi ollut hän. sanoisin että hän on jopa minun vastakohta, ajatusmaailma ehkä sentään on samalla tasolla vaikka mielenkiinnon kohteet ovat eri.
meitä on moneen junaan. ystävyyssuhteista kun puhutaan pitäydyn ennemmin laadussa kuin määrässä, kaverit ovat jotain aivan muuta kuin ystäviä, ne oppii erottamaan viimeistään silloin kun itsellä maailma kaatuu tai kun kuvioihin sotketaan raha.
ystävät eivät tunne esim. käsitystä kiitollisuuden velka - ammatti seurailija
kemia eri tavalla kirjoitti:
Itse en usko rakastumiseen ensisilmäyksellä, himoon ja ihastumiseen mielikuvaan kyllä. En ole kuitenkaan parempaakaan sanaa keksinyt kuin se "kemia" kuvaamaa sitä että miksi mies joka vaikuttaa todella lupaavalta viestitellessä (puhelin, messenger, sähköposti) ei herätäkkään yhtän kiinnostusta livenä, vaikka olisi kuvankin nähnyt.
Ja miksen rakastu äärimmäisen ihanaan rakkaaseen miespuoleiseen ystävääni, hän on vapaa, loistotyyppi kaikin puolin eikä ulkonäössäkään ole vikaa (ainakaa minun mielestäni), mutta hän ei ole koskaan tuntunut muulta kuin ystävältä.
Ja miksi jotkut uudet ihmiset (kuten omassa tapauksessa opiskelun aloitettuani, uudet luokkakaverit) joidenkin seuraan vain aluksi hakeutui mielummin, vaikkei tiennyt onko niitä yhteisiä intressejä vai ei.
Ja miksi en eräässä työpaikassa voinut sietää erästä naista ja hän minua, ja tunne tuli välittömästi kun oli nähnyt hänet ensimmäistä kertaa. Emme koskaan oppineet pitämään toisistamme, yrityksistä huolimatta.
Näissä tapauksissa olen käyttänyt ilmaisua "kemioiden kohtaaminen" mutta jos tarjolla on parempi ilmaisu, niin ehdotuksia otetaan mielellään vastaan. Ihan sama nimittäin miten sen asian ilmaisen, se ei vaikuta kuitenkaan lopputulokseen. =D
Ja ihan btw, joidenkin tutkimusten mukaan ihminen valitsee kumppaninsa hajun perusteella. =D Hauska ajatus, mutten itse allekirjoita.
http://www2.valitutpalat.fi/s.asp?id=501
http://en.wikipedia.org/wiki/Rachel_Sarah_Herz
-Nainen 26.v-Koulussa tytöt > valitsevat kaverinsa perseen leveyden perusteella! 95% :sti osuu kohdalleen. Koulu-kirjasto-akselilla seurattu tilannetta 20v.
Rakentajia olen seurannut saman 20v. Ennakkokäsityksen mukaan, menee melkovarmasti pieleen, kuka on "hyvä" mies. Parhaiden ei tarvitse esittää yhtään mitään. Mutta vähemmän taitavilla on tarve esittää, aktiivisina reippaina suuna päänä joka paikassa...
Kokemus on osoittanut, että sitten vasta voi sanoa millainen mies on, kun olet tehnyt vähän aikaa töitä sen kanssa. Pahin juoppo on monesti paras alallaan, niin se vaan menee.
Ja jos keräät johonkin työhön parhaat miehet, niin se ei ole mikään edustavan näköinen ryhmä! :)
Kysymys on:
Etsitäänkö parasta vai edustavinta? Teattirikoulusta löytyy 100% edustavampia formulan rattiin, mutta sille paikalle tarvitaan pikkaisen toisenlainen henkilö. - .............
Samaa... kirjoitti:
Samaa mieltä olen sinun kanssa, vaikka nainen tätä nyt kirjoittaa:=)Kyllä sen huomaa tosiaan noista äkki-ihastuksistä,miten paljon on yksinäisiä nuoria äitejä!!:=( Mutta tsemppiä vaan kaikille ja toivottvasti löydätte etsimänne:=)
Miten ne yksinäiset nuoret äidit nyt liittyi tähän asiaan???
Joku yh-vihaaja? - ...
............. kirjoitti:
Miten ne yksinäiset nuoret äidit nyt liittyi tähän asiaan???
Joku yh-vihaaja?Mieti hieman. Pinnalliset naikkoset luulee kemioiden kohtaavan kun ihastuvat ulkonäköön. Sitten tullaan raskaaksi ja pelimies jättää vaikka se oli niin komea, yhyyyyyy... Siten se liittyy. Kannattaisi nuorten naistenkin joskus käyttää sitä järkeä.
- .......................
... kirjoitti:
Mieti hieman. Pinnalliset naikkoset luulee kemioiden kohtaavan kun ihastuvat ulkonäköön. Sitten tullaan raskaaksi ja pelimies jättää vaikka se oli niin komea, yhyyyyyy... Siten se liittyy. Kannattaisi nuorten naistenkin joskus käyttää sitä järkeä.
Fiksu nainen tyhmä mies = raskaus
Vauva, mutta ei miestä =) - se menee
....................... kirjoitti:
Fiksu nainen tyhmä mies = raskaus
Vauva, mutta ei miestä =)pinnallinen ja tyhmä nainen pelimies =
raskaus -> yh-äiti - ..............................
se menee kirjoitti:
pinnallinen ja tyhmä nainen pelimies =
raskaus -> yh-äitiEhkäpä joku haluaa lapsen, mutta ei mitään karvapersettä passattavaksi.
Helpoiten se käy kun löytyy joku hyvännäköinen, tarpeeksi pitkä ja hyvägeeninen luovuttaja/höynäytettävä =)
Miksi se yh-äitiys on joku ongelma?
Toisekseen oikea pelimies ei naista raskaaksi pane. Se on kallista! - ei synny mitään
Minusta taas (olen mies muuten) ns väkisin vääntämällä ei todellakaan synny mitään.
Jos ei ekalla tapaamisella tyyppi sytytä, kiinnosta, ole sitä mystistä yhdistävää "kemiaa" tai mitä se sitten liekin, ei sitä todellakaan ole toisella eikä kolmannellakaan kerralla.
Toisilla ihmisillä vaan on kamala tarve löytää "kunhan on joku" ja ne tyytyvät kehen vaan vastaantulijaan. Nämä parit sitten eroavat 5 vuoden ja kahden lapsen jälkeen kun isi löysi ihanan naisen töistä ja äiti jumpparyhmän vetäjästä. Se oli sitten sitä kemian vetoa ekalla silmäyksellä ja tunnetta jota ei ollut koko kitusessa 5 vuoden suhteessa pätkääkään.
Jokainen tyylillään, jopa kemistit;) - Naisvastaaja
ei synny mitään kirjoitti:
Minusta taas (olen mies muuten) ns väkisin vääntämällä ei todellakaan synny mitään.
Jos ei ekalla tapaamisella tyyppi sytytä, kiinnosta, ole sitä mystistä yhdistävää "kemiaa" tai mitä se sitten liekin, ei sitä todellakaan ole toisella eikä kolmannellakaan kerralla.
Toisilla ihmisillä vaan on kamala tarve löytää "kunhan on joku" ja ne tyytyvät kehen vaan vastaantulijaan. Nämä parit sitten eroavat 5 vuoden ja kahden lapsen jälkeen kun isi löysi ihanan naisen töistä ja äiti jumpparyhmän vetäjästä. Se oli sitten sitä kemian vetoa ekalla silmäyksellä ja tunnetta jota ei ollut koko kitusessa 5 vuoden suhteessa pätkääkään.
Jokainen tyylillään, jopa kemistit;)Naisilla siinä on vaan se, että jossain vaiheessa ei enää oo "aikaa" etsiä sitä ihmistä, jonka kanssa kemiat tms. on kohdallaan. Siis mikäli lapsia haluaa.
Mieluummin minä elän rakkaudettomassa suhteessa kun lapsettoman elämän. - Naisvastaaja nro 2
Naisvastaaja kirjoitti:
Naisilla siinä on vaan se, että jossain vaiheessa ei enää oo "aikaa" etsiä sitä ihmistä, jonka kanssa kemiat tms. on kohdallaan. Siis mikäli lapsia haluaa.
Mieluummin minä elän rakkaudettomassa suhteessa kun lapsettoman elämän.Näin minulle kävi, kun 32-vuotiaana tutustuin mieheeni. Mieletön vauvakuume oli pukannut päälle jo aikaisemmin ja kun turvallisen tuntuinen mies ilmestyi kuvioihin, lasta ryhdyttiin tekemään 8 kk seurustelun jälkeen. Ja hetihän se tärppäsi. Nyt 9 v. myöhemmin lapsia on kaksi ja minä haluan eron. On ollut pakko katsoa totuutta silmiin: ilman lapsia olisimme eronneet jo aikoja sitten. Mitään rakastumista ei alunperin ollutkaan, vain se biologinen tarve päästä lisääntymään. Näin on luonto järjestänyt, jotta lajimme ei katoaisi maan päältä.
- --------------------------
ei synny mitään kirjoitti:
Jokainen tyylillään, jopa kemistit;)tekstiä,jumankekka..Noin se menee oikeesti,kyllä tutustuminen kannattaa ja katsella kaikessa rauhassa kuinka juttu kehittyy vai kehittyykö millään muotoa..Naisena vastaan, että liian omistushaluinen mies karkottaa ainenkin minut,se ahdistaa..
Kannattas ajatella se niin et miltä tuntuis kundista liian omistushaluinen nainen.Se kertoo aika paljon JO ihmisestä. - ?????????????
Nyt alkoi ihan kiinnostamaan, kaverinhakumielessä kun olen, niin pakko kysyä, oletko vapaa ja kiinnostaako tutustua, tai sano varmuuden vuoksi ikäs vielä. Jos et eti ystävää niin onnea muuten vaan, sulla on hyvä mielipide.
- kokemusta on
Luinpa kaikki vastaukset ja vastaväitteet aiheesta... Sanotaan kemoiden kohtaamisesta, ihastumisesta tai sitten rakastumisesta ihan mitä tahnsa, niin puhutaan kemiallisesta reaktiosta aivoissa jonka aiheuttaa aikapitkälti oma epävarmuus toisen osapuolen suhteen. Ihastuin itse noin vuosi takaperin ihanaan naiseen, mutta hänenpuolestaan ei kuulema kemiat kohdanneet. No meistä tuli kuitenkin hyviä ystäviä ja helvetin hyvä niin. Nyt vuoden kaverisuhteen aikana olen saanut kuulla vuodatuksia kuinka miehet on niin paskoja. Ite kissa pelaa parhaillaan kolmen eri kundin kanssa ja avautuu mulle kun ei " ne oikeat miehet " pidä häntä minään. No näkyiskö naamasta et on vähän hepsankeikka eli vitun helppo näile " tosimiehille ". No ehkä kyseinen henkilö jossakin vaiheessa järkiintyy ja löytää elämänkumppaniksi ns normaalin tapauksen. Vittuilee ja nalkuttaa akverin hermoromahduksen partaalle koska kaikki miehet on paskoja asenteella. Mies jättää ja voidaan taas sanoa että miehet on paskoja.. Mistäkö tämmöinen vuodatus. no turhan monelle kaverille käynyt just näin.. Tää homma muuten toimii sit myös toisinpäin :) Eli, miettikää nyt siskot ja veljet nyt helvetti sen ihastumisen ja kemioiden kanssa. Miettikää viikko, kaks tai kuukausi,tutustukaa, niin tiedätte varmasti mitä teette ko kumppanin kanssa. Jos toinen ei jaksa odottaa ja ei ymmärrä, niin sitten sen ei tarvi.. Mut hyvää syksyä kaikile ja metsästys onnea :)
- Tiedän jotain, jos nyt yhtä...
Niin kuluneesta lauseesta kun kemiat: se on vaan niin, että kemioilla on merkitystä. TIETEELLISESTI. Naisen nenän kautta välittyy miehen hienhajusta viesti aivoihin, jonka hän joko hyväksyy tai hylkää. Tieteellisesti on todistettu, että naisen hyväksymällä hajunlähteellä (eli miehellä) on tässä tapauksessa sellaiset geenit, jotka sopii yhteen naisen omien geenien kanssa. Näiden yhdistelmistä syntyy kehitysopillisesti parhain yhdistelmä jälkeläisille eli lapsille. Nämä lapset siis ovat terveempiä ja niillä on paremmat eloonjäämismahdollisuudet kuin sellaisilla geeniyhdistelmillä, jotka ei miellytä naista.
Tutkittu juttu on myös se, että ovulaation aikana, siis silloin, jolloin munasolu irtoaa, naista ulkonäöllisesti miellyttää miehisempi ja voimakkaampi mies, kuin mitä häntä muuna aikana miellyttäisi. Tämä on bioliginen tae sille, että ihmisrotu jatkuisi elinvoimaisena.
Onneksi nykyaikana ei tarvitse miestenkään taistella olemassaolostaan niin, kuin esi-isämme luolamiesten aikaan. Silloin vain vahvimmat olisivat jääneet eloon ja näin ollen myös heidän jälkeläisensä. Vertaa nykyään eläinkuntaa. Nopeat syövät hitaat jne.
Se, millä lailla kemiat kohtaavat ei ole kuitenkaan mitään tekemistä sen kanssa, miten luonteet natsaa. Sen kanssahan meillä jokaisella on täysi työ opetelemisessa.
Ketjun alkupäässä nimimerkillä "munan vonkausta se" kirjoittaja: oisko jo parempi, että jätät kommenttisi omaan tietoosi. Huseeraat ja kirjoitat törkeyksiä näköjään vähän jokaisessa ketjussa. Olet oikea naistenvihaaja ja kostat omat kokemuksesi, jotka näköjään olet ihan ansainnut, kaikille naisille. - dfgtrexz
Ketjun alkupäässä nimimerkillä "munan vonkausta se" kirjoittaja: oisko jo parempi, että jätät kommenttisi omaan tietoosi. Huseeraat ja kirjoitat törkeyksiä näköjään vähän jokaisessa ketjussa. Olet oikea miestenvihaaja!!!
- Elettyä elämää
Minulla on ollut naisia, joita en unohda. He ovat olleet tärkeitä. Kaikista heistä on jälki minussa. Kaikki ovat rakkaita. He elävät rinnallani puhtaina, ilman katkeruutta, tai vaatimuksia. Olemme samassa kirjassa ja kirjan kannet pysyvät kiinni muilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208039Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3311514- 3741268
- 61235
- 601095
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2351070Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241006Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331000- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48938