Onni onnettomuudessa on, kun mieheni sisarukset ovat hyviä

Seija, paljon kärsinyt, mut...

Oma nk. siskoni on ihmisen hahmoon pukeutunut ...en viitsi edes sanoa.

Vaino ja kiusaaminen on jatkunut vuosikausia ja dokumentteja hänen, ja epämääräisen menneisyytensä omaavan ukkonsa tekosista löytyy.

Uskomatonta, mutta totta: Jakamattoman kuolinpesän "valtiaana" hääräili nk. sisaren tytär. Eukko, joka oli juonut työpaikkojaan , uhkaili oikeustoimilla minua, joka muka olin puhunut hänestä, saattaen hänen nk maineensa huonoon valoon.

Sitten kun naisihmiselle selvisi, että "juoruilija" olikin joku muu, vain kirjaimen erolla minun nimeni alkukirjaimesta, niin pyydettiinkö edes anteeksi. Ei todellakaan.

Minua ovat nk siskoni tyttärineen uhanneet viedä oikeuteen niin monta kertaa, etten jaksa edes laskea kertojen lukumäärää.

Haastaisivatkin kerran käräjille!
Siellä sitten katsottaisiin kuka on tehnyt väärin ja missä.

Tiistaina tapaan tuomarin, jonka kanssa neuvottelen jatkotoimenpiteistä.

Jotain lakia täytyy lopultakin löytyä, lähes terroriaa harrastaville nk. sukulaisille!

P.S Käytän "nk"- ilmaisua, sillä tämän , jo aika tunnetun pariskunnan tytär kirjoitti minusta, käyttäen nimitystä nk- täti.

Väitti , että olen vieläpä kumminsa, mitä en todellakaan ole. Kummiuden voi sanoa irti, ja minä tein sen jo lähes kaksi vuotta sitten.

Olemme vainoajien takia etsineet jopa asuntoa ulkomailta, sillä tuon pahantahtoisuuden ilmapiirissä on todella ahdistavaa asua.

Jonain päivänä julkaisen tulostamani herjauskirjoitukxet, mitkä taltion.
Kansainvälisellä foorunilla nk siskon tytär oli herjannut minua valheellisesti, käytäen nimimerkkinään : "Samaa sukau , eri maata".
Tulostettuja hengentuotteita on annettu levitykseen ja kaikki tuttavani ovat sanoneet, ettei röyhkeydellä ole näköjään mitään rajaa.

Rienaukset tulivat foorumile pari kolme päivää ennen äitini hautajaisia.

Taitaa kertoa kirjoittajan henkisestä tasosta, vai kuinka?

1

2219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtalotoveri

Vain toisin päin, sillä minua kiusaavat mieheni sukulaiset.

Veljeni vaimoineen sekä heidän lapsensa puolustavat kaikessa.
      Velipoika on jopa tullut konkreettisesti apuun kun miehen sisko kävi kerran minuun käsiksi, ja syy kiinni käymiseen oli se kun en jaksanut ryhtyä lapsenvahdiksi heidän kahdelle 2 ja 3-vuotiaille lapsilleen oltuani koko päivän raskaassa työssä.
      Herrasväen piti lähteä ulos, eikä lapsia voinut jättää ilman kaitsijaa, minkä he olivat tosin usein tehneetkin, eli lapset olivat yksin kotona kun isä ja äiti hilluivat kapakassa ympäripäissään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      96
      7366
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      362
      6457
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      61
      3814
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      3549
    5. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      192
      2021
    6. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      18
      1733
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      61
      1481
    8. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      18
      1456
    9. Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!

Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv
      Tv-sarjat
      1
      1350
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      1337
    Aihe