Vanhat ämmät

Nuori mies

Kääntäisin tätä alempana olevaa aihetta toisinpäin.
Siis miksi ihmeessä joku vanha ämmän kotkale luulee, että tällaista 25v jätkää kiinnostaa keski-ikäinen rupsahtanut ämmän kääkkä?

Ei muuten kiinnosta pätkääkään.
Vittu sehän voisi olla mun äitini.
Vanha kotka 30v ja siitä ylöspäin on kuin pappatunturi, sitä voi olla joskus hauska katsella salaa autotallissa, mutta ei sillä kehtaa ajella ihmisten ilmoilla.

Se on kuulkaas kurpat sillä lailla, että max 2v ylöspäin, mutta mieluummin alaspäin, niin tavara on priimaa.

Välillä suorastaan huvittaa, kun nämä "hyvin säilyneet" kääkät tuputtaa seuraansa.

Tässä teille kotkotuksen aihetta. Joo joo mä tiedän olen tietysti naurettava palikka, jonka korvantakuset on vielä märät ja sillä lailla, mutta lakatkaa sitten vittu tyrkyttämästä.

15

2141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n40+

      mulla just on keskustelut meneillään 20 kundin kanssa ja henkinen yhteisymmärrys on sanoinkuvaamaton.

      Henkinen ikä ratkaisee, ei fyysinen.

      • m78..............

        sinä päästit nyt kyllä omalle kintullesi, ja pahasti :)


      • n40+
        m78.............. kirjoitti:

        sinä päästit nyt kyllä omalle kintullesi, ja pahasti :)

        suurin osa aikuisista on henkisesti alle 10v tasolla, joten siinäpä mietittävää. :)))


    • Danskuu

      että kyllä suokin mutsis ikäset rupee pikku hiljaa kiinnostaa, jos muualta et saa ja kännis ne rypytki suoristuu ;DD

      Oot muuten 9-vuotta vanhempi, kuin mun esikoislapseni, mut samaa ikäluokkaa kuopukseni faijan kanssa. En siltikään raiskannut lapseni frendii ;DD

      Tänä päivänä kyllä oon ikäiseni naisen kanssa ja oon samaa ´mieltä kanssas kaksi vuotta /- on jees ikäero :DD

      Joo, tosi tyhmä kommentti multa, mut menkööt vanhuutta ne korvantaukset homehtuu ;DD

    • siinä ongelma

      Musta tuntuu viestisi perusteella, että teillä nuorilla miehillä jotka toitotatte joka välissä, että "mitä vanhat ämmät oikein luulee" onkin päinvastainen ongelma: Te haluaisitte vanhaa naista, mutta ette ole sujut asian kanssa. Olette siis jotenkin "epäkypsiä" tms.

      Olen 39 n. ja mulla on sellainen kokemus, että etenkin kun en ole mikään itseni tyrkyttäjä luonteeltani, niin nuorta miestä saa helpostikin. Ovat innokkaita, etenkin sellaiset 25-30 v. Itse tarjoavat itseään, esim. taksijonoissa.

      Suhtauden itse leppoisasti nuorten poikien lähentely-yrityksiin, joten olkaamme vähemmän ryppyotsaisia - niin kaikki saavat haluamansa :)

    • Hyvin säilynyt(N)

      HEHEEE! Älä tapa nauruun, darling...;)

    • T-fox

      tapauskohtaista... Itelläni on 8 vuotta nuorempi mies ollut jo pitkään. Eli aika monta kertaa on "poljettu". (Hyi saatana, mikä termi! Suunnilleen yhtä älde ku "kilkkiminen".) Ja kyl se mua aina matkassaan ulkoiluttaa, eikä missään helvetin mopotallissa piilottele.

      Ja eilen se kosi! Hih. :)

    • siellä,

      ja muistaa vaihtaa patterit dildoon.

    • kewi

      näin ikäihmisenä

      ole parempaa tietoa..
      niin

      nuoremmille tiedoksi..vanhana muusikkona..

      " mitä vanhempi soitin sitä parempi soundi... " :))

      • T-fox

        olen aina valinnut kumppanini muiden kriteerien kuin iän perusteella.

        Luonne, kiinnostuksen kohteet, arvomaailma, ulkonäkö ja tyylikin on ollut paljon tärkeämpiä kriteereita kuin ikä. Karismasta ja synkkaamisesta puhumattakaan.

        Itseasiassa ihan ensimmäinen kriteeri on seksuaalinen suuntautuminen. Toinen ehkä se, millaista vastakaikua saan. Olen kyllä aina saanut jokaisen miehen, jonka olen halunnut. Ehkä olen vaan hyvä lukemaan kiinnostuksen merkkejä.

        Nykyään on paljon enemmän pareja joissa nainen on vanhempi. Ehkä noi pokailua harrastaneet naiset eivät ole tajunneet että kaikki ei ole niin avaramielisiä. Kukin tyylillään.



    • samma häär...

      Kysyn tota samaa joka kerta ikäluokaltasi..kuin voi kiinnostaa 44v. nainen..jot et fifty sixty Nykäsen malliin :))

    • vanhaan tyytyväinen.

      Kerron vain omasta puolestani, Sinuun tuskin "neuvoni" tehoaa. Kerron kuitenkin koska minua loukkasi halveksiva sävysi.

      No, ei minulla ole paljon kokemuksia naisista, vain kymmenkunta kumppania haitarissa 20-45v vaikka ikää on jo kohta 50v.

      Nykyinen kumppanini on 64v enkä koskaan ole ollut näin onnellinen. Ystävyyttä, kunnioitusta, intohimoa. Yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita ja ihanaa seksiä ja hellyyttä. Kukaan naisistani ei ole ollut niin luonteva ja sinut itsensä kanssa kuin Hän. Fyysinen kunto aivan huippu, "tavaransa" tiukka ja kaunis ja toimii hyvin.
      Olen erittäin rakastunut ja Hänkin vakuuttaa onneaan.
      Liikun mielelläni Hänen kanssaan ulkona, ajatelkoot ihmiset mitä tahansa.

      Oletko "poika" tullut ajatelleeksi että äitisi kuuluu tuohon ryhmään "ämmän kotkale".
      Mitä luulet, onko Hänen elämässään vielä seksiä? Onko Hänellä oikeus nautintoon?
      Saako Hän katsoa nuoria poikia ja nauttia näkemästään?
      Sinulla on vielä paljon opittavaa, ota oppi vastaan kun sitä tyrkytetään.

      Nuoret luulevat vanhusten olevan typeriä mutta vanhukset TIETÄVÄT nuorten olevan typeriä.

    • Anonyymi

      Olen 70 vanha äijän kääkkä, joka pystyisi elättämään muijansa ja itsensä. Ja jos muija haluaa vehjettä perseeseen muualta niin sen pitää tehdä se minun nähteni, saatan itsekin innostua. Jos jotain naista kiinostaa tällänen, niin ota yhteyttä.

    • Anonyymi

      Vanhemmat, hyvin säilyneet naiset on todella seksikkäitä. Kyllähän nyt joku parikymppinen on nätti, mutta ne harvat, jotka hehkuvat kauneutta ja seksuaalisuutta vielä yli viisikymppisinä, ovat sitten aivan omassa luokassaan.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe