lopettaminen keskenkaiken

Mitäköhän minun pitäisi tehdä kun harrastin taukoviikn toisena päivänä seksiä ja nyt olen uudesta liuskasta syönyt viikonpillerit ja kaameat sivuoireet vain jatkuvat. Lääkäri käski vain lopettamaan pillerit ja varaamaan ajan ensiviikoksi. Uskallanko siis lopettaa kesken?
1303
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Minä ainakin ku joskus ero tuli niin suutuin niin paljon, että lopetin vain pilsujen syömisen.

Eikä mitään outoa tapahtunut. :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta


monzzza kirjoitti:

Mitäköhän minun pitäisi tehdä kun harrastin taukoviikn toisena päivänä seksiä ja nyt olen uudesta liuskasta syönyt viikonpillerit ja kaameat sivuoireet vain jatkuvat. Lääkäri käski vain lopettamaan pillerit ja varaamaan ajan ensiviikoksi. Uskallanko siis lopettaa kesken?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu