Täydellisen komea mies.

Ville....

Kaverini on todella komea mies, tummahiuksinen, pitkä, bodattu, kertakaikkiaan täydellisen komea.
Silti hänellä ei ole naista.Hän ei itse iske naisia,vaan on tottunut että naiset tulevat hänet iskemään. (kyllä tavallisen baari illan aikana häntä lähestyy noin 5-6 naista) ilman että mies tekee mitään aloitetta itse mihkään suuntaan.

Noikin 5-6 lähestyjää ovat ottaneet todella paljon rohkaisu ryyppyä ja uskaltautuvat siksi.

Tämä kyseinen kaveri on kertonut,että yleensä joka paikassa naiset kyyläävät, harovat hiuksiaan hänelle,hymyilevät jne. Mutta eivät uskalla lähestyä/tulla juttelemaan.

Kertokaapas naiset että miksi ette uskalla lähestyä todella komeaa miestä vaikka kokoajan vilkuilette/katselette. Kyseessä on nyt oikeasti komea mies,että muut miehet ovat kateellisia sille.

Mitä itse tekisitte? Mitä ajattelette sellaisesta miehestä, onko teillä ennakkokäsityksiä/luuloja.

T: itsekin kateellinen hänelle.

72

24399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jessica25.

Todella harvoin/ei koskaan näkee yllämainitun täydellistä miestä.Mutta ensimmäisenä tulisi itselleni ainakin mieleen seuraava ajatus.

Toi saa kenet tahansa/mallitytön, miks se ois minusta kiinnostunt?

• Pelokas nainen..

Jessican kommentti pitänee paikkaansa.

Itsekin kerran moiseen lmestykseen törmännyt ja ei siinä voinut muuta kuin katsella,(yksin näytti sekin mies olléen liikkeellä). Koko illan oli yksin.

Olisi tehnyt kyllä mieli mennä juttelemaan, mutta ei sitä uskalla.

• Dino Rex

Naiset ei vaan halua ottaa riskejä kuten Suomen paras iskemiseen liittyvä blogi Pleieri blogi, jonka ylläpitoa palvon 100% ja allekirjoitan kaikki heidän sanomansa kertoo.

http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miehet-riskinottajina.html

Kyseinen teksti kertoo tarkat syyt miksi naiset eivät ota riskejä. Olin hämmästynyt miten joku voisi näin nerokkaasti asiasta kertoa. Annetaan myös upeat ohjeet miten naisen kannattaisi iskeä mies ja se olisi naisen edun mukaista.

Kiitos ja kumarrus Pleieri blogille Dino Rexiltä :) :) :)

• säälittävää puuhaa
        Dino Rex kirjoitti:

Naiset ei vaan halua ottaa riskejä kuten Suomen paras iskemiseen liittyvä blogi Pleieri blogi, jonka ylläpitoa palvon 100% ja allekirjoitan kaikki heidän sanomansa kertoo.

Kyseinen teksti kertoo tarkat syyt miksi naiset eivät ota riskejä. Olin hämmästynyt miten joku voisi näin nerokkaasti asiasta kertoa. Annetaan myös upeat ohjeet miten naisen kannattaisi iskeä mies ja se olisi naisen edun mukaista.

Edelleen, blogin kirjoittaja, toi sun oman blogin mainostaminen muiden kirjoittajien vakkarinimimerkkejä käyttäen on todella säälittävää. Muutenkin toi oman blogin suitsuttaminen esiintyen muuna kuin blogin kirjoittajana on typerää. Mikset voi vaan mainostaa rehellisesti, että "tässä mun blogissa..."

• Dino Rex
        säälittävää puuhaa kirjoitti:

Edelleen, blogin kirjoittaja, toi sun oman blogin mainostaminen muiden kirjoittajien vakkarinimimerkkejä käyttäen on todella säälittävää. Muutenkin toi oman blogin suitsuttaminen esiintyen muuna kuin blogin kirjoittajana on typerää. Mikset voi vaan mainostaa rehellisesti, että "tässä mun blogissa..."

Koska en ole blogin kirjoittaja. Pidän kyllä kyseisestä blogista erittäin paljon! Luen sitä jokapäivä tehden paljon muistiinpanoja. Tämä auttaa huomattavasti menestyksessäni naisten kanssa. Kiitos ja kumarrus Pleieri blogille!

• Anonyymi
        Dino Rex kirjoitti:

Eikä ole asiat muuttuneet melkein 10 vuodessa. :) Suomalaiset naiset ovat yleensä kyllä niin passiivisia aloitteentekijöitä, vaikka kuinka ollaan muka tasa-arvoisia. Ottakaa mallia ulkomaalaisilta sisariltanne. Ja on se Suomessa myös alueellista, pohjoisessa Suomessa naiset ovat reippaita jotka osaavat tehdä aloitteen mutta täällä etelässä, voi herran kiesus sanon minä... :D

• Reb

Kyllähän sitä komeaa miestä mielellään katselee, mutta ei mua kyllä kiinnosta mies, jota pitää ruveta iskemään. Mikäs mies se sellainen on, joka odottaa, että nainen/naiset lähestyvät?? Aika ujo tai muuten kompleksinen mun mielestä!

Kyllä oikea mies osoittaa kiinnostuksensa ja valitsee naisensa! Mua kiinnostaa mies, joka on itsevarma eikä pelkää naisia. Olen nimittäin aika upea pakkaus, ja miehellä täytyy ehdottomasti olla tarpeeksi munaa kestääkseen kanssani ;-) Jos ei uskalla edes tulla juttelemaan niin .. phyh. Ei kiinnosta mua, sori vaan!

• Buah

Joopa joo, taas sellaista pelokasta tekstiä että ihan päätä särkee. Jos sun asentees on tuollainen niin ei ihmekään että vain pelimiehet kelpaa.

• Taru89

Se mies ei vaan jaksa varmaankaan vaivautua iskemään ketään, tyytyy vaan sitten niihin rohkeimpiin epätoivosiin naisiin jotka tulevat kimppuun. Lähtee loppuillasta niiden mukaan "tyrkkyjen mukaan" mikäli seksiä haluaa.

Mutta sitä naista joka sitä oikeesti kiinnostas se ei löydä koskaan. Sillä se ei tee aloitetta itse jos näkee kiinnostavan naisen.

ja suurinosa naisista ei tule periaatteestakaan iskemään.

Eli tuhoon tuomittu ajatus löytää sen kaltaiselle miehelle seuraa jota se itse haluaisi.

• G.C.
        Taru89 kirjoitti:

Se mies ei vaan jaksa varmaankaan vaivautua iskemään ketään, tyytyy vaan sitten niihin rohkeimpiin epätoivosiin naisiin jotka tulevat kimppuun. Lähtee loppuillasta niiden mukaan "tyrkkyjen mukaan" mikäli seksiä haluaa.

Mutta sitä naista joka sitä oikeesti kiinnostas se ei löydä koskaan. Sillä se ei tee aloitetta itse jos näkee kiinnostavan naisen.

ja suurinosa naisista ei tule periaatteestakaan iskemään.

Eli tuhoon tuomittu ajatus löytää sen kaltaiselle miehelle seuraa jota se itse haluaisi.

Tarun viesti on naisen kirjoittamaksi harvinaisen fiksu. Otaksun, että ap. kirjoittaa itsestään. Tietää olevansa komea kaveri, mutta ihmettelee, miksi naisista vain pieni osa tulee iskemään. Tarvitset Ville asennemuutoksen. Komeus ja helppo pimppa laiskistuttaa, joten jäät jonkin tusinamunahaukan haaviin, jos et ryhdistäydy ja tee aloitteita itseäsi kiinnostaviin naisiin. Puhun kokemuksesta, valitettavasti.

• komea mies

Ei miehen tarvi aina lähestyä naista eikä naisen tarvi aina odottaa sitä, että mies iskee.

Jos nainen ei minuun kiinnitä huomiota, annan olla vapaaehtoisesti enkä ala drinkkejä tai mitään nuoleskeluja kantamaan pöytään kuten nämä säälittävät ja miltään näyttämättömät kotihintit.

• komea mies
        komea mies kirjoitti:

Ei miehen tarvi aina lähestyä naista eikä naisen tarvi aina odottaa sitä, että mies iskee.

Jos nainen ei minuun kiinnitä huomiota, annan olla vapaaehtoisesti enkä ala drinkkejä tai mitään nuoleskeluja kantamaan pöytään kuten nämä säälittävät ja miltään näyttämättömät kotihintit.

Jätän myös kaikki "vaikeasti tavoiteltavat" ja muut pelejä pelaavat naiset suoraan väliin. Nämä samat naiset ovat myös temppuilijoita suhteessa mikäli heidän kanssaan siihen alkaa. Jos joku käy vaikeaksi, antaa hänen olla vaikea keskenään ja yksinään, heh :)

• vbvfbgf

Sitä ajattelee, että niin täydellisen näköinen mies ei voi olla minusta kiinnostunut.

Tosin tein tässä poikkeuksen kerran ja menin juttelemaan sellaiselle. Olemme vieläkin yhdessä ja hän siis paljastui mitä mukavimmaksi ja kunnollisimmaksi mieheksi. Ja kaiken lisäksi hän ei voinut uskoa, että minuä olisin voinut olla hänestä kiinnostunut :D

Eli eivät kaikki komeat miehet ole itserakkaita. He ovat kylläkin laiskistuneet ja tottuneet siihen, että naiset menevät juttelemaan heille eikä toisinpäin. Se on vain luullakseni tottunmuskysymys, koska heidän ei ole koskaan tarvinnut ryhtyä muuhun. Monet heistä eivät edes käsitä, että muilla miehillä ei homma toimi samoin, ja että heidän pitäisi tehdä naisten mielestä aloitteita itse.

• sääntöpoika

Naisten tehtävä on hankkia miesten huomio ja miesten tehtävä on HUOMATA NAISET. Miehet tekevät aloitteen ja määräävät "kaapin paikan".

Näin se toimii yleensä. Kaverisi on tod.näk. siksi yksin, koska lähestyvät naiset tuntuvat joko liian helpoilta tai muutenvaan mielenkiinnottomilta. Epätoivoisen naisen tunnistaa liiasta yrittämisestä, todelliset aarteet sen sijaan istuvat ja antavat miehen lähestyä, vaikka tämä olisi kuinka komea tahansa.

Olipas aika provosoivaa tekstiä.

• Saanen kysyä...

"Epätoivoisen naisen tunnistaa liiasta yrittämisestä, todelliset aarteet sen sijaan istuvat ja antavat miehen lähestyä, vaikka tämä olisi kuinka komea tahansa. "

Kerropa kuinka tunnistaa epätoivoisen miehen? Ilmeisesti ei ainakaan liiasta vonkaamisesta?

• sääntöpoika
        Saanen kysyä... kirjoitti:

"Epätoivoisen naisen tunnistaa liiasta yrittämisestä, todelliset aarteet sen sijaan istuvat ja antavat miehen lähestyä, vaikka tämä olisi kuinka komea tahansa. "

Kerropa kuinka tunnistaa epätoivoisen miehen? Ilmeisesti ei ainakaan liiasta vonkaamisesta?

Jos mies VONKAA tai ISTUU YKSIN BAARIN NURKASSA niin se on sillon epätoivoinen. Jos mies tulee puhumaan sinulle fiksusti esim. selvinpäin tai ainakin sammaltamatta ja antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut sinusta, niin se ei ole epätoivoisuuden merkki. Varsinkaan jos/kun olet ensin katsellut häntä ns. "sillä silmällä".

Jos nainen lähestyy päissään miestä niin se on kyllä vika tikki se. Ylipäänsä miestä lähestyvät naiset joutuvat tekemään enemmän työtä saadakseen miehen kiinnostumaan itsestään.

• Nainen.

Heti ensimmäisenä ajattelisin, että en hänelle kelpaa, koska hän voi saada paremman naisen milloin haluaa. Turha edes yrtittää.

• hämmästyttämästä...

Ihanko tosissaan monilla naisilla on noin paha alemmuuskompleksi? Miten tää voi olla enää edes mahdollista???

• Nainen.
        hämmästyttämästä... kirjoitti:

Ihanko tosissaan monilla naisilla on noin paha alemmuuskompleksi? Miten tää voi olla enää edes mahdollista???

Muista naisista en tiedä, mutta itse en ainakaan pidä itseäni tarpeeksi viehättävänä. Jos olisin niin miksi siiten olen ikisinkku?

• komea mies

Ei toi pidä paikkaansa. kusipää nainen on kusipää, vaikka olisi kuinka kaunis ulkoisesti ja mieluummin otan aivan tavallisen naisen, joka on mukava kuin itseään täynnä olevan kusipään, joka ei keskity muihin kuin ulkoisiin seikkoihin ja elää pintaelämää. En koskaan alkaisi tämänkaltaisen naisen kanssa pitkään enkä edes lyhyeen suhteeseen.

• Juliatar32

Jos mies on ylikomea, en tarkota nyt sellasta komeutta kun joka mies väittää chatissa/netissä, arkielämässä olevansa komea. Tarkotan oikeesti todella komea miestä.

Eli ylikomea mies ei voi olla minusta kiinnostunut, sillä en ole riittävän viehättävä hänelle. Ja mikä ois sen inhottavampaa kuin se että et olisikaan se "kauniinpi osapuoli".

Oikeasti komeita miehiä on tosi harvassa. Näkee ehkä kerran pari vuodessa.

• sdsd.

Sama juttu se on mihilläkin. Vaikea lähestyä kaunista naista jossain baarissa selvinpäin. Monet jää vain katsomaan.

• ..viesti!

Kirjoitin ensimmäisenä ja ihan asiallisesti :/

• ~nainen~

"miten nainen isketään"-palstalle. Siellä sama...

• syherö

Ei se ulkonäkö kaikkea kerro, iskeminen on kiinni katseesta ja kyllä siinä menee vähemmän komeammatkin raamit läpi, jos katseet matsaa.

• miehillä on

on liian monta ottajaa...sitä ei saa pidettyä itsellä. Aina on joku yrittämässä iskeä sitä vapaa tai varattu...sillä ei ole mitään merkitystä. yrittäjiä riittää...ei se liika kauneuskaan aina mikään siunaus ole. Voi olla toisinpäin...mies saa kyllä kenet haluaa, mutta on täysi työ pitää se omana, koska sivuilta yrittäjiä on liikaa...

• ;.-_,,---

Itse olen myös törmännyt tähän ilmiöön. Olen kohtuullisen komea kaveri, akateeminen ja liikuntaharrastukset pitävät hyvässä kunnossa ympäri vuoden. Kun sitten yritän lähestyä jotakin mielenkiintoista naista niin ei mene kauan kun juttelu kääntyy harrastuksiin ja nainen alkaa kertomaan kuinka hänen taas täytyy aloittaa lenkkeily ja punttisalikorttikin pitää uusia vuoden tauon jälkeen. Työstään/opiskelupaikastaan ei halua kertoa tai kertoo siitä vaivautuneena kun on ensin kuullut ammattini vaikka olen oikeasti kiinnostunut kuulemaan juuri hänestä ja hänen mielenkiinnonkohteistaan.

Tässä vaiheessa alkaa jo oma mielenkiinto sitten mennä. Ei todellakaan hänen ulkonäkönsä/ammattinsa/opintojensa tms. syyn vuoksi vaan epävarmuutensa vuoksi.

Eli naiset jos mies tulee teille juttelemaan, niin hän lähtökohtaisesti pitää teistä. Älkää ottako mitään ennakkoasenteita tyyliin "ei toi voi musta pitää". Olkaa omia viehättäviä itsejänne sellaisina kuin olette. Ja lopuksi todettakoon vielä että kaikki lihaksikkaat ja komeat miehet eivät ole hormooninkäyttäjiä tai muuten vain vähä-älyisiä eikä myöskään pelimiehiä.

• romantikko-

Miksi sun pitää itse kertoa akateeminen taustasi työsi,..voisiko puhua muuta kuin statuksesta. Koska sitähän se markkeeraa.
        Jos olisin tuo nainen, ehkä minua enemmän ärsyynnyttäisi tuon ammatin mainitseminen, jos sillä yrittää korostaa markkina-arvoaan.Tai joku voi kokea sen niin, vaikka itse et sitä niin tarkottaisi.
        Tosin se ei hetkauttaisi minua, sinulla on hyvä koulutustausta ja tietenkin aina plussaa..mutta kaikkein tärkein on sinä itse, millainen olet. Jos rakastuisin sinuun ensi silmäyksellä, sillä ei ole väliä, ootko akateeminen vai et :))

Pelimiehet, heidät kyllä erottaa käytöksensä vuoksi.

• ,--,-.-,,
        romantikko- kirjoitti:

Miksi sun pitää itse kertoa akateeminen taustasi työsi,..voisiko puhua muuta kuin statuksesta. Koska sitähän se markkeeraa.
        Jos olisin tuo nainen, ehkä minua enemmän ärsyynnyttäisi tuon ammatin mainitseminen, jos sillä yrittää korostaa markkina-arvoaan.Tai joku voi kokea sen niin, vaikka itse et sitä niin tarkottaisi.
        Tosin se ei hetkauttaisi minua, sinulla on hyvä koulutustausta ja tietenkin aina plussaa..mutta kaikkein tärkein on sinä itse, millainen olet. Jos rakastuisin sinuun ensi silmäyksellä, sillä ei ole väliä, ootko akateeminen vai et :))

Joo tarkennusta vielä eli en tosiaan puhu työstäni/ammatistani jos ei asiaa minulta kysytä (en siis kuitenkaan ala valehtelemaankaan asiasta jos sitä tarkoitit), ja mielestäni jokaisen ihmisen pitää tehdä sellaista työtä mistä itse pitää ja minkä kokee mielekkääksi oli se sitten mitä hyvänsä. Mutta mutta.. tarkoitus ei nyt ollut takertua yksittäisiin asioihin vaan yleensä siihen, että ei kannata rajoittaa omia mahdollisuuksiaan itse omalla ennakkoasenteellaan jos muut eivät sitä kerran tee :)

• romantikko-
        ,--,-.-,, kirjoitti:

Joo tarkennusta vielä eli en tosiaan puhu työstäni/ammatistani jos ei asiaa minulta kysytä (en siis kuitenkaan ala valehtelemaankaan asiasta jos sitä tarkoitit), ja mielestäni jokaisen ihmisen pitää tehdä sellaista työtä mistä itse pitää ja minkä kokee mielekkääksi oli se sitten mitä hyvänsä. Mutta mutta.. tarkoitus ei nyt ollut takertua yksittäisiin asioihin vaan yleensä siihen, että ei kannata rajoittaa omia mahdollisuuksiaan itse omalla ennakkoasenteellaan jos muut eivät sitä kerran tee :)

..jos ihminen, nainen tai mies, on jo pohjimmiltaan ennakkoasenteellinen, ei hän siitä muuksi muutu.
        Itse suhtaudun kaikkiin asioihin varauksettomasti, tulen toimeen kaikkien kanssa(siis mulle on sanottu näin) ja ajattelen asioista monelta "kantilta", mutta komeet miehet on ollut kuitenkin kompastuskivi, ja yksi tietty etenkin. Sillä kiinnostuin..

Kun saisin tehtyä itselleni selväksi, kuinka suhtautua häneen, moni probleema selviäisi ja elämäkin olisi helpompaa :)...mut sehän on tietysti minun ongelma, ei hänen.

• kotihintti
        romantikko- kirjoitti:

Joo ja kaikki pelimiehet ja muut homot voivat painua vittuun.

• tey

Voi hyvänen aika. Milloin ihmiset alkaa tajuta, että ulkonäöllä ei pötkitä kovinkaan pitkälle! Ei se pelkkä ulkonäkö ole se, mikä alkaa kiinnostaa, ainakaan minua! Kyllä toisen olemus yleensäkin kertoo onko se sen tyylinen ihminen, jota on hakemassa. Jos mies vain istuu eikä vastaa silmäpelin haasteeseen, niin tylsä on kaveri oli miten komea tahansa.
      Ja kaikilla meistä on joskus epävarma olo, kun tietää kuinka ulkonäköä arvioidaan tai sen perusteella tehdään johtopäätöksiä... mutta aikuiset ihmiset, tehkää jotain jos joku kiinnostaa, ei siitä muuten mitään tule!
      Piste.

• Naiset usein eivät uskalla lähestyä ilman sitä rohkaisu ryyppyä torjutuksi tulemisen pelossa. Mikä nyt olisi nolompaa kuin saada rukkaset mieheltä mitä on kuolattu koko ilta. Todella monelle naiselle se vielä kolahtaa itsetuntoon. Vaikka olisi kuinka kaunis niin naiset silti vähättelevät ulkonäköään. Aina on joku ruma kohta jota pitää hävetä ja torjutuksi tuleminen johtuu aina siitä. Kaverisi pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä juttelemaan niille hymyileville ja tukkaansa pöyhiville naisille ujostelematta.

• pepantteeni

Ennakkoluuloja hyvinkin. Ehkä jotain että ompa niin komea että hänen on pakko olla varattu. Myöskään omassa tapauksessa itseluottamus vaan ei antaisi periksi, komealla miehellä oltava suunnilleen sellainen missinainen. :) Tässähän siis kökötän ja olen hölmö.

• Kaunotar!

Heippa.Kysymyksesi näyttää olevan jo yli puoli vuotta vanha,mutta en voinut olla silti olla vastaamatta.Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus.
      Selvästikään et tunne naisia. Nainen haluaa tulla saalistetuksi eikä siksi lähesty kaveriasi.
      Itsekin saisin melkein kenen miehen vain,mutta en todellakaan jaksa lähteä iskemään miestä.
      Iskeminen on ns."miehen tehtävä",perinteisesti ha perinteiä kunnioittaen,kerrohan kaverillesi terveisiä että ilman naista saa ollakin jos ei ala itse aktiiviseksi.Vaikka nykymaailmassa eletäänkin,tietyt roolit elävät yhä vahvassa.
      ONNEA!!! Heh ja sitä tarvitsen itsekin...minuakaan ei miehet uskalla lähestyä!

• just joo..

yhden tollasen oon nähnyt hämeenlinnassa. Muut miehet eivät kelpaa.

• jeeeeeep

Eikös se oikean löytäminen riipu ihan jostain muusta kuin komeudesta.

• Pyy jo pivossa

Heippa sille komealle kaverillesi.

Mies on oikeasti "saalistaja" ja nainen "saalis". Miehellä tulee olla rohkautta lähestyä naista. Jos näät kivan naisen vaikkapa siellä baarissa, niin voit mennä kysymään, että voitko tarjota jotakin juotavaa. Se on ihan kiva avaus. Rohteutta komistus! Sä olet mies etkä mikään vätys :-)

• nhhjb

Liian komeasta miehestä tulevat mieleen samat kliseet kuin liian kauniista naisestakin. "Sen on pakko olla varattu, ylpeä, kusipää, pelimies, tyhmä, pinnallinen yhdenillanjuttujen harrastaja, jolle ei kelpaa muut kuin missit. Eikä se musta voi kiinnostua." Itse en pysty kiinnostumaan pelkän ulkonäön perusteella, vaikka olisi kuinka komea mies.

• Komea mies

Mitäs jos saalistus ei kiinnosta?

Miksi miehen pitäisi olla joku Marco Björsin kaltainen homo, joka homovinke silmäkulmassa vinkkaa jokaiselle vastaantulevalle naiselle? Nämä suomalaiset naiset, jotka näitä vaatimuksia esittävät, eivät itse ole minkäännäköisiä vaan täysin turhia tapauksia.

Jos vertaa suomalaisia naisia esim. latinonaisiin (joista minulla on huomattavasti kokemuksia), suomalaiset naiset ovat pelkkiä kateellisia, umpimielisiä eivätkä ulkoisesti lähellekään yhtä kauniita kuin nämä kuumat eteläamerikkalaiset, jotka ovat myös luonteeltaan huomattavasti kiinnostavampia.

Joten mädäntykää niihin baarinkoloihinne ja etsikää niitä sääliressukoita mitä kulmabaareistanne löydätte!

• Komea mies
        Komea mies kirjoitti:

Mitäs jos saalistus ei kiinnosta?

Miksi miehen pitäisi olla joku Marco Björsin kaltainen homo, joka homovinke silmäkulmassa vinkkaa jokaiselle vastaantulevalle naiselle? Nämä suomalaiset naiset, jotka näitä vaatimuksia esittävät, eivät itse ole minkäännäköisiä vaan täysin turhia tapauksia.

Jos vertaa suomalaisia naisia esim. latinonaisiin (joista minulla on huomattavasti kokemuksia), suomalaiset naiset ovat pelkkiä kateellisia, umpimielisiä eivätkä ulkoisesti lähellekään yhtä kauniita kuin nämä kuumat eteläamerikkalaiset, jotka ovat myös luonteeltaan huomattavasti kiinnostavampia.

Joten mädäntykää niihin baarinkoloihinne ja etsikää niitä sääliressukoita mitä kulmabaareistanne löydätte!

Minä en pidä suomalaisista naisista, koska suomalaiset naiset ovat juoruilevia ja selkäänpuukottavia ja kateellisia reppanoita.

Ulkomailta löytyy ja latinonaiset ovat kuumia, toisia kuin nämä junttinaiset ja junttimiehet täällä.

• df d cfc fd

No itse en tosiaankaan pidä lihaskimpuista, vaan pikemminkin sellaisista intellektuellin näköisistä laiheliineista, mutta vastaanpa silti.

En ole lähes koskaan tehnyt aloitetta, ja luulen että sellaiset naiset ovat kokeneita pelureita itsekin. Jos jossain on ylikomea mies, niin lähinnä tulkintaan luonteesta vaikuttaa hänen tyylinsä ja käytöksensä. Jos on normaalin oloinen, niin se on plussaa. Jos taa svaikuttaa pintaliitotyypiltä, joka vain ihailee itseään ja odottaa, että naisetkin ihailevat, niin ei kiinnosta yhtään. Olisin tosi epäilevä minkään suhteen osalta, eikä kiinnostaisi edes tutustua.

Joten oletko itse kiinnittänyt huomiota, ketkä kaikki mukavan näköiset naiset ovat baarissa huomanneet kaverisi, rekisteröineet ulkonäön, mutta selvästi tehneet päätöksen, että mies ei ole heidän heiniään. Ehkä sinuna kiinnostuisin niistä neitosista, voivat olla fiksujakin.

Mutta niinhän se on, että miehet ajattelevat vain ulkonäköä, ja pyrkivät sänkyyn ylipäänsä kenen tahansa naisen kanssa, mitä hyvännäköisempi, sitä parempi. Jos se on vain toiveesi, niin kannattaa ottaa itse aktiivinen asenne ja lähestyä humalaisia naisia, jotka ovat pukeutuneet bimbomaisesti ja mahdollisimman paljastavasti. Kun tarpeeksi montaa yrittää, niin kyllä joku mukaan lähtee, eikä tarvitse kadehtia kaveria.

• saamaton

ulkonäköä ja rehtiä lojaalia luonnetta löytyy, vaan ei jumankekka yksikään nainen lähde mukaan. kokeilin pari vuotta kännissä kapakoissa ilman ainuttakaan onnistumista. nyt en pariin vuoteen ole juonut pisaraakaan, mutta efekti on täsmälleen sama.
        pitää varmaan juosta piikkilanka-aitaan , jos se vaikka auttaisi. tai ehkä hinauttaa itseä auton perässä.
        ei oikein kannusta, kun tyttö pyytää menemään "kaltaistesi luo" , mitä se ikinä tarkoittaakaan.
        onneksi lapsi on jo tehty ennen eroa. nyt olen sinkkuillut tarkalleen 5 vuotta, ja yksinhän tässä jää.
        ei jaksa enää yrittää koska naiset katsovat aina lattiaan kun yritän nähdä heidän silmänsä. tavallisen näköiset kaverit saavat naisia aina halutessaan.
        kateeksi käy. viimeksi olin naisen kanssa 3v sitten yhden yön.sitä ennen meni 2v ilman.
        tai ehkä saamattomuus näkyy naamasta ja naiset siksi karttaa ?

• Kiva katsella ;)

Komeita/kauniita ihmisiä pidetään yleensä itseään täynnä olevina - mikä valitettavan usein pitääkin paikkaansa.
      Itse naisena katselen mieluummin muuten karismaattisen oloisia - kokonaisuudeltaan komeita, fiksusti pukeutuvia ja käyttäytyviä miehiä, joiden olettaisi ainakin olevan luotettavampia kuin ulkokuoreltaan "liiankin" hyvännäköiset miehet.
      Vaikka ystäväpiiirissäni on kauniita ja koulutettuja naisia, myös he ovat samaa mieltä - komeita on kiva katsella mutta heitä ei ole helppo lähestyä. Miksi tämä komea mies, josta kerroit ei itse lähesty naisia - sehän kertoo juuri hänen luonteestaan muille, että hän on itsekeskeinen ja odottaa saavansa vaan huomiota toisilta eikä kykene/halua sitä muille antaa - ainakin näin naisnäkökulmasta katsottuna.

• Humpempum

Toisaalta tuosta naisnäkökulmasta katsottuna pääosa naisista on itsekeskeisiä, mitä tästä viestiketjustakin on nähnyt. Pata kattilaa soimaa. Kyllä miehellä on oikeus vaatia naiselta rohkeutta ja selkärankaa, jos sellaisista naisista pitää. :)

• 14
        Humpempum kirjoitti:

Toisaalta tuosta naisnäkökulmasta katsottuna pääosa naisista on itsekeskeisiä, mitä tästä viestiketjustakin on nähnyt. Pata kattilaa soimaa. Kyllä miehellä on oikeus vaatia naiselta rohkeutta ja selkärankaa, jos sellaisista naisista pitää. :)

just tollaset "mä tiedän olevani komea ja haluttu" -miehet jotka ei itse laita tikkua ristiin ärsyttää niin paljon!!!!! ne kävelee itsetietoisina keräämässä huomiota ja jäykistelee. mitä hiton bändäreitä ne luulee naisten olevan?!!!! jos haluaa saada on pakko antaa!!!

• Humpempum
        14 kirjoitti:

just tollaset "mä tiedän olevani komea ja haluttu" -miehet jotka ei itse laita tikkua ristiin ärsyttää niin paljon!!!!! ne kävelee itsetietoisina keräämässä huomiota ja jäykistelee. mitä hiton bändäreitä ne luulee naisten olevan?!!!! jos haluaa saada on pakko antaa!!!

Uh huh. Miksi laittaa tikkua ristiin, jos menekkiä on silti? Edelleen - naiset harrastavat moista niin paljon enemmän kuin miehet. Se on sitten toki eri asia, millaisia miehiä/naisia sillä sattuu matkaan saamaan. :)

• Choosed Destiny 1982

Itseäni lähestyy usein kauniit naiset, jotka yrittävät jotain iskutemppuja. Ei tehoa, ei ole koskaan tehonnut, eikä tule koskaan tehoamaankaan. Itse en ole mielestäni komea mies, koska vihaan itseäni niin paljon. En ole lihava, kuntoilen paljon, siisti, koulutus, rahaa ym. . En tiedä miksi vihaan itseäni, näin on aina ollut. Kuitenkin todella moni tyttö/nainen tuntuu aina yrittävän jotain, mutta se loppuu onneksi heti kun luon takaisin vain ilmeeetömän puolen sekunnin katseen. En jaksa tollasta, helvetin rasittavaa. Olen 29-vuotias, enkä ole koskaan seurustellut, harrastanut seksiä, tai edes pussannut ketään. Naisia en ole iskenyt, enkä edes yrittänyt iskeä. Öhöm, ja homo en ole. En ole kumpikaan. En ole täällä toisia ihmisiä varten. Valitsin tämän tieni itse, haluan vain olla yksin. Nauttia asioista, joita voi tehdä itse. Moottoripyörällä ajelu keväällä/kesällä/syksyllä on ehdottomasti hauskinta minun elämässäni. MP-Harrastuskavereita ei ole, eikä tule. En tarvitse sellaisia. Ajelun aikana on mahtavaa pysähtyä hienolla kesäkelillä luonnonkauniille paikalle, laittaa melodinen-TRANCE-musiikki soimaan, ja sulkea silmät. Siinä voi olla tuntikausia. En kaipaa ketään sotkemaan elämääni, se kun on kylmiä väreitä aiheuttavan riipaisevan kaunista ja tasapainoista juuri näin. Kavereista olen poistanut 90 %, ja loppuja ei kiinnosta tavata. Eivät tiedä viimeisistä 10 vuosistani mitään. Ehkä se on itselläni sitä, kun on elämässä jo siinä pisteessä, että ei halua saavuttaa enää yhtään mitään, ja odottaa vain kuolemaa. Nauttii vielä niistä harvoista asioista, mitkä oikeasti tekee yksilön iloiseksi. Täytyy sanoa, että on hienoa olla erilainen. En ole koskaan mennyt massan mukana, enkä mene. Quitti.

• Minun prinssini

Olin kerran tanssimassa ystävieni kanssa pienessä ravintolassa maaseudulla ja siinä sitten vilkuilin ympärilleni millaista väkeä paikallisessa oli. Sielläpä oli kuin olikin täydellisen komea mies baaritiskillä. Siitä sitten suunnistin baaritiskille tämän komistuksen luo. Tervehdin ja sanoin sille kaverille etten ole vähään aikaan nähnyt hänenlaistaan miestä joka on noin ihana ilo silmälle. En tosiaan mennyt iskemään miestä enkä edes olisi voinut kuvitella hänen olevan edes vapaa mies. Minä sanon vain mitä ajattelen. Sanon naisillekkin jos he ovat mielestäni kauniita. Olen visuaalinen ihminen.
      Kauniit ihmiset ovat silmäniloja ! Minä lähestyn aina hyvännäköisiä ihmisiä. Toiset ovat mukavia ja toiset eivät ole. Ystävissäni on myös paljon komeita miehiä ja kauniita naisia.
      No, tämä komistus ei pistänyt pahakseen vaikka lähestyin niin suoraan vaan siinä sitten rupattelimme maat ja mannut. Loppujen lopuksi miehen persoona olikin vielä kauniimpi kuin se ulkopuori. Olin ihmeissäni että sillä naamalla mies oli todellakin vapaa ja vaatimaton?
      Hän oli eronnut 6 vuotta aikaisemmin ja kohdalle ei ollut sattunut uutta naista jonka kanssa olisi halunnut vakavampaa suhdetta. Naisia oli kyllä ollut epäilemättä.

Olemme olleet yhdessä nyt 5 vuotta. Olipa onni että menin juttelemaan.
      Tällä tavoin löysin sen oman prinssini vaikka en sellaista edes ollut etsimässä =)

• ghhjlhgfgjfhjgth

Mulla on kauhea ongelma. Voin sanoa, että olen komea ja tumma nuorimies. Lihaksiakin löytyy ja tyyliä. Naiset ne vaa kattelee ja hymyilee mutta ei kukaan koskaan uskalla tulla juttelemaan. Nyt en luule olevani hyvän nkäöinen minä tiedän että olen. Onko naisetkin tosiaan niin epävarmoja etteivät uskalla tulla juttelemaan komealle miehelle? joskus kamalassa jurrissa tytöt tulee joskus sopertaa mutta se ei ole minusta kivaa, koska jos vien hänet kotia touhuilemaan niin tunnen, että käytän häntä törkeästi hyväkseen.

• ai täydellinen?

On sulla tosiaan kauhea ongelma. Kyllä kaikki joutuu itsekin jotain tekemään sen eteen että seuraa saavat, myös ne todelliset naisten päiväunet. Ehkä vaikutat niin keskittyneeltä itseesi ja omaan lihasmassaasi ja sen vuoksi saat pönöttää yksinäsi.

Ja noista kännisistä seuranhakijoista. Jos tulee itse juttelemaan ja haluaa selvästi jotain, niin ei se seksi välttämättä naisen mielestä olisi hyväksikäyttöä. Voihan olla, että tällainen nainen haluaa vain käyttää SINUA hetken hyväkseen! "Okei mä pokaan ton bodarin ennenkuin sammun, niin ei mee tää ilta hukkaan"

Se että et lähde mukaan on kyllä fiksu ratkaisu. Kannattaa oikeasti säästää itseään sekoiluilta, olen vahvasti sitä mieltä. Rupeat vaan inhoamaan naisia ja itseäsi jos niin teet -eikä se olisi kenenkään kannalta hyvä juttu.

• zdbnkjbghfxhv

En vaikuta yhtään sellaiselta mitä minua kuvailit, että olen keskittynyt itseeni ja lihasmassaani. Olen erittäin nöyrä ja kunnollinen. Mulla ei ole mitään fiilistä lähteä jonkun puol sammuneen naisen mukaan, koska olen usein itse suht selvänä baarissa. Sen olen vain huomannut ettei naiset tule juttelee ellei ole kovassa jurrissä niin, että meikitkin on levinnyt pitkin naamoja. Toki on poikkeuksia ja minä arvostan vain enemmän sellaisia naisia. Ja papu sparrowlle sen verran, että seurustelin 3 vuotta kivan tytön kanssaja en koskaan tehnyt mitää epäsopivaa suhteemme aikana vaikka moni tyttö yritti sitä tuhota.

• No en lähestyisi minäkään. Olen tavis ja ulkonäkö ei riitä eikä kyllä kiinnostuskaan. Jos on ongelmia tavismiestenkin uskollisuuden ja luonteen/käyttäytymisen kanssa, niin superkomean kanssa on sitten taatusti kun muijia riittää ympärillä tarjoamassa itteensä.

• Mies.

Vaikea miehenä kommentoida näin vanhaa topiccia, mut eipä mulla tämän enempää.

• Turpakii rakastuneet

Antaisisi vitsi turpaa!

• Hellä ja lämpöinen

En jaksanu koko viestiketjua lukee, joten voipi olla, että joku tätä on jo aiemminkin tuumaillut. Ootteko huomanneet, että monasti komea mies valitsee loppujen lopuksi rinnalleen ihan tavallisen näköisen naisen. Joku väitti joskus sen johtuvan siitä, että mies haluaa siten korostaa omaa komeuttaan. Tiedä hänestä? Vai johtuuko sitten aivan yksinkertaisesti siitä, että valtaosa ihmisistä on kumminkin aika tavallisen näköisiä. Sattuma kuljettaa...

• Naimanäköä

Kyllä varmaan minäkin ajattelisin, että mies on tietenkin varattu tai tapailee vaan malleja. Ja toisaalta, en haluakaan liian hyvän näköistä miestä. Ihan ensinnä siksi, että jonkinlainen "rumuus " viehättää minua. Toiseksi, olisin varmaan tosi mustis siitä super komeesta uroksesta. Eikä se tuntuis kotoisalta, jos pyöris joku adonis himassa. Mä oon kyllä varmaan ihan hullu, mutta näin se vaan on.

• Man Hunter

Yhdyn naimamäköön :D

Täydellisen näköisiä ihmisiä on kiva katsella etäältä (tai leffoissa), mutta usein niiden kanssa ei vaan ole samalla aaltopituudella. Persoona ja karisma tekee ihmisestä mielenkiintoisen ja haluttavan. En väitä, että haluisin petolinnun perseen näköisen miehen, mutta perushyvä sopusuhtainen olemus (=löytyy 4 raajaa, silmät, nenä, suu ja jonkinmoista symmetriaa) pienellä särmällä on täydellistä. Voilà!

• kaikkeasitälukee

Hirveästi tulee kommenttia, että komea mies on vaikea pitää jne... Itse tunnen erään tällaisen oikeasti helvetin komean miehen, joka on seurustellut saman naisen kanssa varmaan pikkupojasta lähtien. Siis sellanen mies, joka oikeasti herättää huomiota kadulla talsiessaankin. Mutta tosi asiallinen ja kiva kaveri, tunnen hyvin eikä tosiaankaan ole kumppaniaan pettänyt tai mitään. Että tuskinpa se ulkonäkö kenestäkään mitään pettäjää tai mahotonta kumppania tekee, eri asia kelpaako sille mikään normaalin näkönen nainen ku varmaan aika paljo valinnanvaraa jos ois vapailla vesillä. Sen nainenki on siis samaa ulkonäköluokkaa.

• Annamarie 0687643

Kauneus on jumalten lahja, joka on myös kirous. Kaksikymppisenä mun perään vihellettin kadulla, nyt mun kaunis tyttäreni saa samat huomionosoitukset. Mun mielestä kannattaa keskittyä tutustumaan ihmisiin, siis siihen sisäiseen puoleen. Miksi antaisit aloitteen muille, kun voit itsekin valita. Ulkonäköä enemmän arvostan miehessä uskallusta ja rohkeutta.

Aviomiehekseni valikoutui, yllätys, jääkiekkoilija, jonka valitisin itse baarista :-) mies kertoi ettei hän ole koskaan yrittäny ketään naista, koska ei ole tarvinnut, joku on aina hänet iskenyt Tosi boring. Avioero siitä tuli mutta kauniita lapsia saatiin aikaiseksi.

Varsinainen neuvo sulle nuorimies: ota aloite omiin käsiisi, saatat yllättyä!!

• öpkjhgfd

Useat todella kauniit naiset ovat mielestäni niin täynnä itseään ja turhuuksia täynnä!!!! Kauniita naisia on kiva katsella mutta en ikinä alkaisi seurustelemaan sellaisen kanssa.

• joopasenjo

Ihan hyvä defenssimekanismi. Naurattaa tämä ihmisten psyyke.

• Sairasta

Kauniina itseään pitävät naiset ovat todella sairasta porukkaa.

Todennäköisesti aika yksinäisiä ihmisiä, myös oman sukupuolensa keskuudessa.

• Lapa12

Kauniit eivät ole yksinäisiä, päinvastoin. Molemmat sukupuolet kiinnostuvat, tosin eri tarkoituspohjalta.

Uskoisin ennemmin että rumilla on yksinäistä.

Tosin luonteestahan se riippuu.

• nimim. epätietoinen

En väitä olevani täydellisen komea mies, mutta ehkä kuitenkin ihan hyvännäköinen ja fiksun oloinen. Viime viikonloppuna kävin pitkästä aikaa baarissa ja sain taas todeta että naiset eivät todellakaan lähesty. Viereisessä pöydässä istui mies, joka ei todellakaan ollut mikään adonis, mutta sai silti pari naista pöytäänsä istumaan. Katselin tilannetta eikä hän todellakaan iskenyt silmää naisille tai ollut ennestään tuttu heidän kanssa. Ei hän näyttänyt myöskään sen helpommin lähestyttävältä, mutta ehkä "vaarattomammalta" nörttilookissaan. Minä olin yrittänyt panostaa olemukseeni, mutta turhaan, aivan turhaan...

Olen kyllä mielessäni syyttänyt itseäni liian rumaksi ja vaikka miksi, mutta tämänkin tapauksen mietin olisiko syy ihan päinvastainen. Ehkä herätän jotain rimakauhua, vaikka en todellakaan sitä haluaisi.

• vanahee

Et ole yrittänyt lämmintä hymyä ja silmiin katsomista? Siinä erottuu muovinuket ihmisistä.

• nimim. epätietoinen
        vanahee kirjoitti:

Et ole yrittänyt lämmintä hymyä ja silmiin katsomista? Siinä erottuu muovinuket ihmisistä.

Kyllä minä olen yrittänyt, mutta ehkä se ele on jäänyt liian varovaiseksi. Toisaalta, kuten mainitsin niin ei tuo naisseuraa pöytäänsä saanut mies ainakaan hymyillyt naisille, mutta niin vain sai juttuseuraa. Iloitsin kyllä hänen puolestaan ihan vilpittömästi sillä hän näytti niin onnellisen yllättyneeltä kun tytöt kysyivät onko pöydässä tilaa.

Siinä vaiheessa kun paikka oli täynnä omaa pöytääni lukuunottamatta tunsin oloni niin tukalaksi että että lähdin hetkeksi pois ja tein tilaa muille. Parin minuutin päästä siinä istuikin jo iloinen naisseurue.

• ...........

Minulle tulee mieleen liian komeasta mihestä se, että hän on pelimies. Oikeastaan en edes koskaan kiinnostu tuollaisista.

• Kenestä on, sinusta?

Vuosi voi olla 2012 ja naiselle on sallittua tehdä aloite siinä kuin miehellekin.

Mutta en koskaan ole tai tule olemaan se aloitteen tekijä.

Jos mies ei tee aloitetta:

- Hän ei ole riittävän kiinnostunut minusta
      - Jos onkin mutta ei kykene aloitteeseen, parempi niin koska silloin minä en myöskään pidä hänen luonteesta
      - Haluaa tulla isketyksi, ei ainakaan minun taholta
      - Hänestä myös naisen pitää olla aloitteen tekijä = hän on moderni ja siten itseni vastakohta, ei kiitos

Mielenkiintoinen mies
      - Siisti ( tyyli sopii tilanteeseen)
      - Hillitty
      - Ei tatuointeja
      - Sivistynyt ( edellyttää puhekontaktia)
      - Herrasmies
      - Sopusuhtainen

Hyvän miehen ei tarvitse mainostaa olevansa mitään erikoista, luottaa siihen, että nainen kykenee sen huomaaman ilman suurta mainospuhetta.

Yäk
      - Naisten mies
      - Pelle
      - Humalainen
      - Kovaääninen
      - Narsisti
      - ”Kova jätkä”
      - Tatuoitu
      - Bodari
      - Pitkähiuksinen
      - Ala-arvoinen puhe
      - Mä mää mää sössötys (eli voimakas slanggi tai itsekeskeisyys)

• Utelias nainen

Milloin mies katselee omia kavereita ja arvio hänen komeutta?

Ja vielä pitää hyvän näköisenä?

Itse varmaan vierastaisin ystävää, joka katselisi minua "sillä silmällä", ei varmaan tarkoitus, mutta mieleen tulee aina miehen taipumus myös miehiin.

Alkuperäiseen kysymykseen, mielenkiintoon kun liittyy ulkonäkö korkeintaan 30 % ja yksi se ei riitä.

Syy miksi en koskaan lähesty miestä on oma ennakkokäsitys asiasta. Jos mies ei saa tehtyä tai ei halua - ihan sama, ei kuulu sarjaan minun ihanne, kiiltokuva pojun ulkonäkö ei riitä pääsyyn potenttiaaliset miehet.

• Anonyymi

Naiset on lepakoita, kaikki. Ei ne miehistä ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Varattuja . Itse koen ettei kuvailemasi kaltainen mies halua juttu seuraa juurikin siitä syystä että piirittäjiä riittää.
      Tällaisissa kansikuvamaisissa miehissä on myöskin vaikeasti ymmärrettävää luonnetta. Aaltopituus ei kohtaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      121
      3070
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      34
      2453
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2425
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      2094
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1680
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      171
      1388
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      289
      1222
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      1165
    9. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      21
      1070
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      62
      1067
    Aihe