Help!!

epätoivo..

Profiili

Heips kaikille! Olen tässä 3kk ajan tapaillut yhtä mukavaa miestä,tutustuimme deitin kautta ja meillä on ollut kivaa yhdessä,ollaan tavattu useita kertoja,hän on sanonut pitävänsä musta,mutta jokin mättää,kun kaipaisin enemmän rakkaudenosoituksia hellyyttä yms..
Hän ei juuri koskaan halaile mua,joka tuntuu musta oudolta ja ei olla vielä sekstailtu kertaakaan,aina mun pitäisi tehä aloite jos haluun et ollaan lähekkäin yms.
Sanoin hänelle kerran asiasta,tuumasi vain että hän on niin huono näyttämään tunteitaan,aloin jo epäillä jos hänellä onkin joku toinen parempi nainen,yksi naispuolinen kaveri on kyllä ja väittää ettei heidän välillä ole muuta,mutta silti vaan epäilen,ehkä olen liian mustis, niin ja välimatkaa meillä on n.100 km.
Mulla ollut aikasemmin paljon huonoja kokemuksia miehistä ja olen eronnut pitkästä liitosta 2 vuotta sitten.En tiedä jatkaako tätä uutta suhdetta enää...?? Ja meinaan jo välillä vaipua epätoivoon,kun en taida koskaan löytää suhdetta missä olisin onnellinen vai liekö mussa vikaa??Kiitos jos jaksoit lukea tämän....

4

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne***

Aika harva mies uskaltaa näyttää tunteet ja jos häntä ei kiinnosta niin paljoa, ei miehet kyllä uskalla sitäkään sanoa suoraan:=( hävitään vähin äänin poissa vaan, pääsevät helpommalla, ei tarvitse selitellä:=D

• Tunteiden näyttäminen ei ole kaikille yhtä helppoa, mutta tuli tässä mieleen, että tiedätkö millainen tausta/historia tällä kyseisellä miehellä on. Niin miehillä kuin naisillakin ikävät kokemukset saavat aikaan sen, että tullaan tosi varovaisiksi ja halutaan suojella itseämme lisäkolhuilta.

Kaikki ihmiset vaan ei ole samanlaisia halaajia ja suukottelijoita. Jos se on sinulle luontaista, niin tee niitä aloitteita ilman syyllisyydentuntoa. Mikäli et sitä vastakaikua saa, niin ei sellainen suhdekaan toimi jos aina jää paha mieli. Katse eteenpäin ja epätoivo romukoppaan!!! Elä ja hymyile:) Suhteet syntyvät monesti yllätävissä tilanteissa, ei pakolla hakien. Upeaa syksyn jatkoa!

• kisssanainen

Älä hanki tästä uutta huonoa kokemusta. Mies ei tunnu vastaavan toiveitasi. Muista, että toista ei voi muokata - vain omaan käytökseensä voi vaikuttaa.

• voi muuttua tai olla muuttu...

Miehet ovat usein tuollaisia. Joskus takana voi tietysti olla tottumattomuus hellyyteen ja se saattaa vähitellen korjaantua. Keskustele paljon, sano myönteisesti, mitä haluat, ja näytä tunteesi, kun hän tekee niin. Jos se ei tunnu auttavan, mieti, pärjäätkö ilman vai onko parempi lopettaa suhde.

Asiasta on kirjoitettu täälläkin, siinä tosin tyttö oli se osapuoli, jolla hellyydessä oli opeteltavaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=708&posting=22000000028689845

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      228
      4397
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      73
      2846
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2393
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1369
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      63
      1028
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      840
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      834
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe