Help!!

epätoivo..

Profiili

Heips kaikille! Olen tässä 3kk ajan tapaillut yhtä mukavaa miestä,tutustuimme deitin kautta ja meillä on ollut kivaa yhdessä,ollaan tavattu useita kertoja,hän on sanonut pitävänsä musta,mutta jokin mättää,kun kaipaisin enemmän rakkaudenosoituksia hellyyttä yms..
Hän ei juuri koskaan halaile mua,joka tuntuu musta oudolta ja ei olla vielä sekstailtu kertaakaan,aina mun pitäisi tehä aloite jos haluun et ollaan lähekkäin yms.
Sanoin hänelle kerran asiasta,tuumasi vain että hän on niin huono näyttämään tunteitaan,aloin jo epäillä jos hänellä onkin joku toinen parempi nainen,yksi naispuolinen kaveri on kyllä ja väittää ettei heidän välillä ole muuta,mutta silti vaan epäilen,ehkä olen liian mustis, niin ja välimatkaa meillä on n.100 km.
Mulla ollut aikasemmin paljon huonoja kokemuksia miehistä ja olen eronnut pitkästä liitosta 2 vuotta sitten.En tiedä jatkaako tätä uutta suhdetta enää...?? Ja meinaan jo välillä vaipua epätoivoon,kun en taida koskaan löytää suhdetta missä olisin onnellinen vai liekö mussa vikaa??Kiitos jos jaksoit lukea tämän....

4

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne***

Aika harva mies uskaltaa näyttää tunteet ja jos häntä ei kiinnosta niin paljoa, ei miehet kyllä uskalla sitäkään sanoa suoraan:=( hävitään vähin äänin poissa vaan, pääsevät helpommalla, ei tarvitse selitellä:=D

• Tunteiden näyttäminen ei ole kaikille yhtä helppoa, mutta tuli tässä mieleen, että tiedätkö millainen tausta/historia tällä kyseisellä miehellä on. Niin miehillä kuin naisillakin ikävät kokemukset saavat aikaan sen, että tullaan tosi varovaisiksi ja halutaan suojella itseämme lisäkolhuilta.

Kaikki ihmiset vaan ei ole samanlaisia halaajia ja suukottelijoita. Jos se on sinulle luontaista, niin tee niitä aloitteita ilman syyllisyydentuntoa. Mikäli et sitä vastakaikua saa, niin ei sellainen suhdekaan toimi jos aina jää paha mieli. Katse eteenpäin ja epätoivo romukoppaan!!! Elä ja hymyile:) Suhteet syntyvät monesti yllätävissä tilanteissa, ei pakolla hakien. Upeaa syksyn jatkoa!

• kisssanainen

Älä hanki tästä uutta huonoa kokemusta. Mies ei tunnu vastaavan toiveitasi. Muista, että toista ei voi muokata - vain omaan käytökseensä voi vaikuttaa.

• voi muuttua tai olla muuttu...

Miehet ovat usein tuollaisia. Joskus takana voi tietysti olla tottumattomuus hellyyteen ja se saattaa vähitellen korjaantua. Keskustele paljon, sano myönteisesti, mitä haluat, ja näytä tunteesi, kun hän tekee niin. Jos se ei tunnu auttavan, mieti, pärjäätkö ilman vai onko parempi lopettaa suhde.

Asiasta on kirjoitettu täälläkin, siinä tosin tyttö oli se osapuoli, jolla hellyydessä oli opeteltavaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=708&posting=22000000028689845

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      619
      2572
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      416
      2033
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2000
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1576
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1509
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1488
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      124
      1243
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      1060
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      18
      1022
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      988
    Aihe