Naiset tuntevat syyllisyyttä asuessaan miehensä hankkimassa talossa ja hyvittävät syyllisyydentunteitaan puuhastelemalla rankasti kotitaloustöitä.
"I am locked up with the fucking mad woman"
MarttyyriMallari-TTt
Nainen ja koti
11
744
Vastaukset
"Naiset tuntevat syyllisyyttä asuessaan miehensä hankkimassa talossa ja hyvittävät syyllisyydentunteitaan puuhastelemalla rankasti kotitaloustöitä."
Ihan yhdessä me tämä talo hankittiin, itseasiassa minulla oli käsirahan varran käteistä. Palkatkin on samaa luokkaa. Mutta taitaa tää talo sitten kai olla miehen. Enhän minä naisena voi mitään omistaa...
Se mikä on minun on miehen, ja se mikä on miehen on miehen. Näinkö?kokemuksesta ja kodista. Te naiset samaistutte toisiinne kollektiivisesti. Mars mars kotitöihin!!! "Hihittelee omalle "vitsikkyydelle"*
Ps: saanko tiedustella rouvalta sellaista asiaa, että oliko se talonne käsiraha perintörahaa?
"Just kidding"
MarttyyriMallari-TTt
- Kotihengetär
Näin on omalla kohdallani. Minua vaivaa se, etten koskaan tule omistamaan kodiksi kutsumaani paikkaa. Onko se edes silloin koti_ni_? Syyllisyydentunnetta vaimentaakseni olen ottanut vastuulleni lähes kaiken talon ja pihapiirin kunnossapitoon liittyvän. Siinä on valitettavasti sellainen haittapuoli, että työpanokseni on muuttunut miehelle itsestäänselvyydeksi; jos minä en hoida asioita, ne jäävät hoitamatta. Joskus väsyneenä ja kiukkuisena tulin kysyneeksi mieheltä, mitä tämä oikein tekee kotinsa eteen. Vastaus oli: "Minä maksan sen." Mitä siihen voisi sanoa nainen, jolle ei anneta mahdollisuutta samaan? Voisin tietysti ostaa itselleni asunnon ja muuttaa täältä pois, mutta se merkitsisi sitä, että asuisimme erillämme, enkä näe, että se olisi parisuhteen tai perhe-elämän kannalta kovin mielekäs ratkaisu.
- se...
ukkosi suostu myymään sulle puolikasta (tai jotain osaa) siitä kämpästä?
käsittääkseni useimmat pariskunnat suomessa omistavat ja maksavat talonsa puoliksi. - Kotihengetär
se... kirjoitti:
ukkosi suostu myymään sulle puolikasta (tai jotain osaa) siitä kämpästä?
käsittääkseni useimmat pariskunnat suomessa omistavat ja maksavat talonsa puoliksi.Ei suostu. Remontteja makselen, mutta niidenkään kautta ei omistusoikeuteni muutu miksikään.
Se miten useimmat pariskunnat Suomessa järjestävät asiansa ei valitettavasti vaikuta meidän tilanteeseemme mitenkään. - jos
Kotihengetär kirjoitti:
Ei suostu. Remontteja makselen, mutta niidenkään kautta ei omistusoikeuteni muutu miksikään.
Se miten useimmat pariskunnat Suomessa järjestävät asiansa ei valitettavasti vaikuta meidän tilanteeseemme mitenkään.remontteja kustannat toisen kämppään.
- Kotihengetär
jos kirjoitti:
remontteja kustannat toisen kämppään.
Maksamistani remonteista on tehty paperit, joissa todetaan mitä olen maksanut, joten eron tullessa saisin omiani pois. Toivottavasti ei tulla koskaan siihen tilanteeseen. Tavallaan minun rahani ovat siis lainassa miehellä ja onhan minunkin paljon mukavampaa kokata tässä uudessa keittiössä kuin vanhassa rupuisessa.
- .....
ihmekös tuo ukko puurtaa kotihommia.
- olla tyytyväinen
siihen, että saa seksiä ilmaiseksi. Kotitöitä en tee enempää kuin hänkään.
- multakin
women are really good housekeepers, in devorce they keep houses
Eli mitä sitä suotta maksamaan kun sen saa ilmaiseksikin
- syyllisyyttä
Noukin rusinat pullasta. Mies elättää, minä soppailen ja asun hienossa talossa. Aamulla saa nukkua pitkään ja maksullinen kodinhoitaja/ siivooja hoitaa taloustyöt. Riittää että hoidan ulkonäköäni, johon mieheni rahat uppoaakin. Nautin täysin rinnoin (niihin miehenikin ihastui).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406