taas on yksi lastenlaulu hukassa. kummitytölle tahtoisin laulaa yhtä koiramaista laulua. :)
biisissä sanotaan jotenkin että: "koiran kanssa lähden, kävelylle kävelylle. En pue kaulapantaa..."
laulussa mainittiin myös jotakin tassupuhelimesta.
olisi tosi mukava jos joku muistaisi esittäjän tai laulun nimen! laulaja oli joku pikkutyttö.. :)
taas laulu hukassa
kummiNEN
3
1664
Vastaukset 3
- yks tietävä
esittäjä oli the kids johon kuului kolme tyttöä.
Heiltä on ilmestynyt muutamia vuosia sitten cd jossa tuo kyseinen laulu on. - muistikuva...
Oliskohan voinut olla joku Tenavatähti tai Karuselli -kilpailija? Oon sen verran kämmäri koneenkäyttäjä, etten osaa etsiä netistä, mutta koeta, jos löydät vanhoja kilpailijoita ja niitä esityskappaleita.
- Anonyymi
mulla sama juttu ei vaan löydy katsoin sieltä the kids mutta ei löytynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509