Baila baila!!

Chiquita

Lauantai-ilta ja sinkun jalkaa vipsaa.. Pakko olisi taas pitkästä aikaa päästä tanssimaan ja pitämään hauskaa. Mitenkäs tänään sattui niin somasti, että eräällä toisella sinkkuystävälläni on samat fiilis. Joten tytöt pisti tuumasta toimeen ja menossa ollaan.

Mutta ne illan kun ei kaveria löydykään.. Mihinkäs sitä sitten menisi ja missä kohtaisi rentoja ja mukavia ihmisiä, joidenka kanssa voisi istua iltaa ja tanssia? Eihän sitä nyt voi yksin lähteä vai voiko.. Kertokaahan muut sinkut käyttekö yksin yöelämässä. Itse jos lähden yksin, mmenen jonnekin "takuuvarmaan" paikkaan, jossa tiedän olevan tuttuja. Duunikavereiden kantis on esmes silloin hyvä mesta.

Pidetäänhän hauskaa ja nautitaan elämästä! Kyllähän sitä sitten taas ehtii kotona kökkiä, kun se oma kulta kainaloon kapsahtaa! :))

3

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle vaan sitten mä ainaskin istun kotona töllöttimen ääressä ja haaveilen sellaisesta kotona viihtyvästä tytöstä enkä mistään vitun BAILAAJASTA vittu.

• Yksinkin voi

Tottakai voi yksinki lähteä bilettää, miksei vois.Itekki yksin käyny.Ei se nyt nin kauheeta ole.Kyllähän baarista juttuseuraa aina luulis saavan niin miehistä ku naisistakin.Riippuu aika paljon tietysti itsestä.Jos antaa sen kuvan, että vituttaa olla yksin liikentees ja näyttää koko ajan hapanta naamaa, ni parempi jäädä kotiin.Eihän sellasia ihmisiä edes viitsi lähestyä,mut jos näyttää, että osaa sitä yksinki juhlia ja osaa edes hymyillä vähän, ni kyl se siitä.

• PunainenParoni

Tulee sitä välillä lähdettyä yksin bilettämäänkin, mutta onhan se joskus vähän kuivaa. Mukavaahan se olis vaihdella ajatuksia jonkun kanssa samalla. En tiedä mikä siinä on, mutta kun on yksin liikenteessä, on jotenkin paljon vaikeampi saada katsekontaktiakaan kehenkään. Onko sitä jotenkin sitten liian "tyrkyllä" yksin - ts. yrittää liikaa etsiä juttukaveria. Kaverin/kavereiden kanssa liikkeellä ollessa saa useammin katseitakin. Ja siis semmoisia, missä katsovat mua silmiin, ei meidän porukkaa :)

Toki sitten vois mennä jonnekin istuskelupaikkaan muutamaksi tunniksi notkumaan, ehkä siellä on sitten jotenkin helpompi päästä juttuun ventovieraidenkin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      76
      6299
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      441
      4371
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      60
      3609
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2255
    5. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      100
      2170
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      20
      917
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      58
      845
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      42
      810
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      78
      706
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59