Oltiin viikonloppu Hangon Regatta hotellissa ja oli aika kaameeta. Uusi puoli ihan ok, mutta toiseksi yöksi siirryttiin vanhalle puolelle ja huone oli tosi tunkkanen. Seinät ohuet ja meteli kuului...Ikkunat ei kunnolla menneet kiinni.Muutenkin Hanko ihan tyhjillään. Missä kaikki ihmiset oli?
Millasia nää rantahuvilat on? Ajateltiin ens kesänä tulla viikoksi, kannattaako asua esim Villa Maijassa? Mitä suosittelette?
Hotelli Regatta
8
6551
Vastaukset
- Miksi takaisin?
Jos valitat, ja oli noin tylsää, miksi tulla takaisin?
Eikös se ole mukavaa että on rauhallista? Saa rauhassa kulkea rannoilla, ja nautiskella. Jos vipinää haluat, niin kannattaa jäädä Helsinkiin.- Kesähankolainen
Toi oli tyypillisen Hankolaisen negatiivinen kommentti, kerro vielä että olet suomenruotsalainen niin sittenpähän saat taas keskustelun aikaiseksi, heh...
Regatta on odottanut purkaustaan jo vuosia ja se taitaakin toteutua viimeistään ensi vuonna. Villa Maija on sympaattinen villa hotelli ja mulla on paljon kavereita, jotka kehuvat sitä. On ainakin useimmiten täynnä. Omistus siirtyi uusille yrittäjille muutama vuosi sitten ja taitaa toimia. Hanko on makee kaikkina vuodenaikoina, kesällä vipinää ja muina aikoina hiljainen Kesähankolainen kirjoitti:
Toi oli tyypillisen Hankolaisen negatiivinen kommentti, kerro vielä että olet suomenruotsalainen niin sittenpähän saat taas keskustelun aikaiseksi, heh...
Regatta on odottanut purkaustaan jo vuosia ja se taitaakin toteutua viimeistään ensi vuonna. Villa Maija on sympaattinen villa hotelli ja mulla on paljon kavereita, jotka kehuvat sitä. On ainakin useimmiten täynnä. Omistus siirtyi uusille yrittäjille muutama vuosi sitten ja taitaa toimia. Hanko on makee kaikkina vuodenaikoina, kesällä vipinää ja muina aikoina hiljainenHangosta itsestään tykkäsimme, mutta majoituspaikka oli virhevalinta. Emme ole Helsingistä :P
Etsimme paikkaa, jossa jaksaisi viikon olla.- marly
Saganna kirjoitti:
Hangosta itsestään tykkäsimme, mutta majoituspaikka oli virhevalinta. Emme ole Helsingistä :P
Etsimme paikkaa, jossa jaksaisi viikon olla... se oli pettymys, kaipaisi jo remonttia, ja paljon. Ensi kesänä menemme joko Villa Maijaan tai sitten jos laivahotelli on ensi kesänä Hangon rannassa, niin sinne! Kävimme tutustumassa siihen ja oli ihan kiva, voitti Tellinnan kyllä 6-0..
- Boostaad
marly kirjoitti:
.. se oli pettymys, kaipaisi jo remonttia, ja paljon. Ensi kesänä menemme joko Villa Maijaan tai sitten jos laivahotelli on ensi kesänä Hangon rannassa, niin sinne! Kävimme tutustumassa siihen ja oli ihan kiva, voitti Tellinnan kyllä 6-0..
Motelli Silversand on tunnelmallinen ja siisti paikka. Hyvä ruoka ja ulkoilumaastot hyvät. Merenranta ihan lähellä. Suosittelen!
- marly
Boostaad kirjoitti:
Motelli Silversand on tunnelmallinen ja siisti paikka. Hyvä ruoka ja ulkoilumaastot hyvät. Merenranta ihan lähellä. Suosittelen!
..sieltä on pitkä matka keskustaan ja makasiinelle ym. Kesällä siellä on se elämä...
- kyllä se niin on että
marly kirjoitti:
..sieltä on pitkä matka keskustaan ja makasiinelle ym. Kesällä siellä on se elämä...
Taksi kulkee, ja pääset sillä turvallisesti Silversandiin takaisin. Ja aamulla saa mennä rannalle makoilemaan ja ottamaan aurinkoa.
- tyhjä kylä vittu
ei hangos mitään hyvää majapaikkaa ole!kannattaa pysyä poissa vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592