Hotelli Regatta

Oltiin viikonloppu Hangon Regatta hotellissa ja oli aika kaameeta. Uusi puoli ihan ok, mutta toiseksi yöksi siirryttiin vanhalle puolelle ja huone oli tosi tunkkanen. Seinät ohuet ja meteli kuului...Ikkunat ei kunnolla menneet kiinni.Muutenkin Hanko ihan tyhjillään. Missä kaikki ihmiset oli?

Millasia nää rantahuvilat on? Ajateltiin ens kesänä tulla viikoksi, kannattaako asua esim Villa Maijassa? Mitä suosittelette?

8

6551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi takaisin?

      Jos valitat, ja oli noin tylsää, miksi tulla takaisin?

      Eikös se ole mukavaa että on rauhallista? Saa rauhassa kulkea rannoilla, ja nautiskella. Jos vipinää haluat, niin kannattaa jäädä Helsinkiin.

      • Kesähankolainen

        Toi oli tyypillisen Hankolaisen negatiivinen kommentti, kerro vielä että olet suomenruotsalainen niin sittenpähän saat taas keskustelun aikaiseksi, heh...
        Regatta on odottanut purkaustaan jo vuosia ja se taitaakin toteutua viimeistään ensi vuonna. Villa Maija on sympaattinen villa hotelli ja mulla on paljon kavereita, jotka kehuvat sitä. On ainakin useimmiten täynnä. Omistus siirtyi uusille yrittäjille muutama vuosi sitten ja taitaa toimia. Hanko on makee kaikkina vuodenaikoina, kesällä vipinää ja muina aikoina hiljainen


      • Kesähankolainen kirjoitti:

        Toi oli tyypillisen Hankolaisen negatiivinen kommentti, kerro vielä että olet suomenruotsalainen niin sittenpähän saat taas keskustelun aikaiseksi, heh...
        Regatta on odottanut purkaustaan jo vuosia ja se taitaakin toteutua viimeistään ensi vuonna. Villa Maija on sympaattinen villa hotelli ja mulla on paljon kavereita, jotka kehuvat sitä. On ainakin useimmiten täynnä. Omistus siirtyi uusille yrittäjille muutama vuosi sitten ja taitaa toimia. Hanko on makee kaikkina vuodenaikoina, kesällä vipinää ja muina aikoina hiljainen

        Hangosta itsestään tykkäsimme, mutta majoituspaikka oli virhevalinta. Emme ole Helsingistä :P

        Etsimme paikkaa, jossa jaksaisi viikon olla.


      • marly
        Saganna kirjoitti:

        Hangosta itsestään tykkäsimme, mutta majoituspaikka oli virhevalinta. Emme ole Helsingistä :P

        Etsimme paikkaa, jossa jaksaisi viikon olla.

        .. se oli pettymys, kaipaisi jo remonttia, ja paljon. Ensi kesänä menemme joko Villa Maijaan tai sitten jos laivahotelli on ensi kesänä Hangon rannassa, niin sinne! Kävimme tutustumassa siihen ja oli ihan kiva, voitti Tellinnan kyllä 6-0..


      • Boostaad
        marly kirjoitti:

        .. se oli pettymys, kaipaisi jo remonttia, ja paljon. Ensi kesänä menemme joko Villa Maijaan tai sitten jos laivahotelli on ensi kesänä Hangon rannassa, niin sinne! Kävimme tutustumassa siihen ja oli ihan kiva, voitti Tellinnan kyllä 6-0..

        Motelli Silversand on tunnelmallinen ja siisti paikka. Hyvä ruoka ja ulkoilumaastot hyvät. Merenranta ihan lähellä. Suosittelen!


      • marly
        Boostaad kirjoitti:

        Motelli Silversand on tunnelmallinen ja siisti paikka. Hyvä ruoka ja ulkoilumaastot hyvät. Merenranta ihan lähellä. Suosittelen!

        ..sieltä on pitkä matka keskustaan ja makasiinelle ym. Kesällä siellä on se elämä...


      • kyllä se niin on että
        marly kirjoitti:

        ..sieltä on pitkä matka keskustaan ja makasiinelle ym. Kesällä siellä on se elämä...

        Taksi kulkee, ja pääset sillä turvallisesti Silversandiin takaisin. Ja aamulla saa mennä rannalle makoilemaan ja ottamaan aurinkoa.


    • tyhjä kylä vittu

      ei hangos mitään hyvää majapaikkaa ole!kannattaa pysyä poissa vaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe