Olen nyt pari päivää tehnyt töitä asian kanssa, joten olen varmaan todellinen blondi.Eli miten saan lähetettyä oman kansion, jossa on kaksi eri zip tiedostoa samaan aikaan.Eli täytyisi molemmat palauttaa mutta yhdellä kertaa.Minne kansioon laittaisi,nyt ne molemmat omassa kansiossa, jossa ei ole muuta.????Hermot menee
auttakaa aloittelijaa
4
432
Vastaukset
- auttaisko?
oletko kokeillut mustata molempia tiedostoja ja klikata enteriä?
meilin liitteeksi esim. zippaamalla sen kansion. Kansiota "muuten vaan" ei ainakaan OE:ssä saa liitteeksi.
- toista_
aloita viestin teko (uusi viesti) , vastaanottaja, aihe(otsikko) Kirjoita virestiisi mitä haluat, klikkaa Lisää liite tai pelkkä liite, mitä nyt ohjelmassasi tarjotaankaan.
Valitse ensin se toinen niistä zipeistä ja lisää liitteeksi. Toista sama uudelleen, nyt valitset sen toisen haluamasi zipin lisättäväksi.
Lähetä.
Vastaanottaja ei tee kansiolla mitään, tiedostot sun pitää lähettää.- µµµ
Kilkataan hiiren kakkosella tiedostoa otetaan vaihtoehdoksi lähetä > sähköpostin vastaanottaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836129
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj494156- 1314031
- 693883
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72597Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412595- 292286
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4511865