Aina iloinen nainen

tytsi--

Jos netissä lukee treffi-ilmoituksia, niin lähes kaikkien miesten toivelistalla on nainen joka on iloinen. Monesti tähän liitetään myös sana sosiaalinen. Tarkoittaako tämä sellaista yli-pirteää ja aina hymyilevää vai tavallista...joskus iloista, joskus vähemmän iloista naista? Kai ihmiset käsittää et ei aina voi olla ilonen, ja mielestäni aina iloisilla ihmisillä on realistisuuden puutetta. Entäpä nainen joka on päällisin puolin vakavan ja hieman surullisen näköinen..eikö tällaiseen naiseen ole halua tutustua paremmin? Monella on syynsä siihen millaista naamaa näyttää. Mutta asiat voivat muuttua...

Tiedetäänhän se, että iloiset ihmiset vetää muita ihmisiä puoleensa...mutta en ymmärrä miksi pitäisi olla niin erityisen hymyilevä ja pirtsakka.

7

3263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautalankaa...

no johan sä itse vastasit kysymykseen...
      Eikai sitä nyt aina voi iloinen olla, mutta ei nyt pidä kaiken aikaa mörököllinä olla.
      aaargh.

• vastaisin

ei sitä jatkuvaa hapanta naamaa jaksa kukaan kattella. Vielä vähemmän sitä, että mököttää aina "kotona".

Kyse on siis elämänasenteesta. =)

• -ilopilleri-

Kyllä tuo iloisuus on tärkeä asia ihmisessä ja edellinen kirjoittaja ilmaisi asian ytimen. Elämänasenne!!!Olen tavannut miehiä jotka valittavat ihan kaikesta, ei ole hyvä asunto, palkkaa ei tule tarpeeksi, ei ole hyvä työpaikka, ärsyttää ihmisten pukeutumistyyli, ärsyttää huono sää, tai hyvä sää, ei oo mitään tekemistä tai sitten sitä on liikaa. Napu napu napu....ja napu. Tälläinen ihminen kun törmää suhteeseen itseni kaltaisen optimistisen, avoimen, iloisen ja elämänhaluisen ihmisen kanssa niin hallelujah...Kyllä iloisuus ja positiivisuus ihmisessä on yksi tärkeimmistä piirteistä.

• kokemuksieni mukaan

ei tarvii olla ylipirteä. Aidolla iloisuudella pääsee pitkälle.Hämmästyin todella paljon, kun tutustuin erääseen mieheen, ja hän sanoi ihastuneensa minuun. "Sä oot aina niin iloinen". Ensreaktioni oli: Minä? Iloinen?

Ennen tätä en ollut tullut edes ajatelleeksi että olisin iloinen. Mutta sittemmin olen kuullut usemman suusta olevani iloinen. Eli kyllä sitten varmaan olen, tai ainakin sellaisen vaikutelman välitän ihmisille. Ennen pidin iloisuutta ehkä juuri sellaisena tekopirteytenä, enkä kuvitellut olevani sellainen- siis sopivani siihen määritelmään. Ennemmin pidin itseäni vakavan oloisena ja haikeamielisenä. Minusta löytyy myös se puoli, mutta ihmisten kanssa tekemisissä ollessa se menee syrjään.

Sittemmin olen tajunnut, että iloisuus on hymyn kera toisen huomioon ottamista. Se ei ole tekopirteän esittämistä, vaan se on hyväntuulisuutta.

• on ilo silmille

Kyllä minunkin toivelistalla on iloinen nainen ja se ei, niin kuin väärin tulkitset, tarkoita ylipirteää ja aina hymyilevää naista.

Iloisuus tarkoittaa peruspositiivisuutta ja hyväntuulisuutta, ei sen kummempaa vaikka näkyypä tuosta iloisuudesta saavan ongelmankin kun oikein yrittää...valittaa!

• tytsi--

Minua vaan itseä mietitytti tää asia koska itse en ole kovinkaan iloinen ihminen. Olen enemmänkin pessimisti, mutta valittamisesta en tykkää. En voi käsittää sellaisia ihmisiä joilla on kokoajan hymy naamalla.

• Positiivinen nainen

Elämänasenteeni on positiivinen ja osaan iloita pienistäkin asioista, kuitenkaan en kulje kokoajan suu virneessä.

Treffipalstalta olen löytänyt pari tyyppiä, joiden kanssa olen tavannut kasvotusten. Jokusen kanssa jäänyt kirjoittelun asteelle.
      Sen olen omalla kohdallani pannut merkille, että iloista naista etsivät miehet ovat itse olleet masentuneita. He etsivät positiivista ja iloista kumppania, joka nostaisi heidät mustasta suosta ja pitäisi omalla iloisuudellaan myös iloisena.
      On tyrmäävää kuulla treffeillä tai meilien välityksellä, miten on kaikki asiat huonosti, mikään ei kiinnosta, missään ei ole mitään järkeä jne...mutta MINÄ saan niin iloiseksi, meidät on tarkoitettu toisillemme ja mies on saattanut jopa suitsuttaa sukulaisilleen että nyt on löytynyt se oikea nainen (rakastuu välittömästi pelkkään kirjoitettuun tekstiin).

Ottaistko vastuulle ja huoleksesi seurustelukumppanin, jonka henkisestä pinnalla pysymisestä olisit vastuussa - minulle sellainen olisi liian suuri taakka, kyllä siinä oma positiivisuus häviäisi hyvin äkkiä.
      Kun olen tällaisille tyypeille nätisti sanonut, että eivät ole tyyppiäni ja että jatketaan etsimistä tahoillamme, olen saanut hirveät ryöpytykset niskaani. Olen saanut kuulla mm. olevani nirppanokka joka ei koskaan tule löytämään itselleen ketään, omahyväinen, itserakas jne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3673
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2382
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2117
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1522
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      283
      1351
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe