Hei,
paljonko software testing engineer saa palkka? Olen ollut hommissa nyt 2 vuotta mulla on BBA ja saan 2800€ kk. Onko hyvä? mulla on tulossa tammikuussa palkka keskustelu niin onko ok jos pyydän lisää? paljonko? :)
Mitä muita testajia saa?
Software tester?
3
1055
Vastaukset
- ainakin sen
verran että pärjäät,sillä tuskin noin pienellä olet kunnolla toimeen tullut?
- paljonko?
OK tottakai haluan saada vaikka 7000€ kuussa mutta ei ihan heti voi saada niin paljon. Tiedän että muissa firmoissa jotkut saavat vähemmän mutta olen varma että on mahdollista saada enemmän. Mutta paljonko on realistinen numero?
- Koodari
Kyllä lähellä kolmea tonttua on pelkästä testaamisesta ihan hyvä palkka. Ja siis jos olet vasta 2 vuotta ollut hommissa, eli ei niin vastuuta, niin sanoisin, että hieman jopa yläkanttiin.
Vaikea uskoa, että olisi perusteita palkankorotukseen, ellei tehtäväsi vaihdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30111652
- 1447146
- 1045952
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534389
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304269On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323611- 623608
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223135