Littymän vaihto -> ilmaiskrääsää

uuna

Poikakaverini osti puhelimen dna-kaupasta ja myyjä lupasi krääsää ilmaiseksi (autolaturi, muistikortti, kotelo), jos hän vaihtaa liittymänsä dna:lle. Poikakaverini on sitoutunut liittymäänsä, joten minä vaihdoin omani sitten Dna:han´. En sitoutunut mihinkään, vaihtoehtona olisi ollut vuoden sitoumus, mutta en ottanut sitä. Nyt Telefinland antoi hyvän vastatarjouksen etten vaihtais sitä pois ja suostuin siihen eli minulle ei tulekaan dna:ta.

Nyt vähän vaivaa kun saatiin noita ilmaistavararoita, mutta operaattoreillahan on oikeus tehdä vastatarjous ja eihän nuo ilmaistavarat ole kalliita, kyllä ne on laskettu katteeseen, ei myyjä siinä häviölle jää. Mut.. En taida kyllä vähään aikaan kehata mennä kyseiseen liikkeeseen, myyjä kun oli oikein mukava. Mutta kilpailuttamisesta tässähän on kyse?!

4

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtoa harkinnut

      Niin, eli kuinka hyvän vastatarjouksen TeleFinland sulle teki? Itsekin olen hiukan harkinnut vaihtaa TeleFinlandilta pois, kun harmittaa se Loimaan asiakaspalveluhenkilöstön kohtelu.

      • uuna

        50% alennuksen 5kk:n kk-maksuista.


      • Vaihtoa harkinnut
        uuna kirjoitti:

        50% alennuksen 5kk:n kk-maksuista.

        Onko sulla joku puhepaketti, jolloin tuo on ihan oikeasti iso alennus? Mulla kun on se 0.66€ kuukausimaksu, niin silloin tuolla ei kyllä olisi juuri mitään merkitystä :)


      • uuna
        Vaihtoa harkinnut kirjoitti:

        Onko sulla joku puhepaketti, jolloin tuo on ihan oikeasti iso alennus? Mulla kun on se 0.66€ kuukausimaksu, niin silloin tuolla ei kyllä olisi juuri mitään merkitystä :)

        se pienempi puhepaketti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4666
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3354
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3172
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3017
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2945
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2786
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2697
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2458
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2256
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      49
      2217
    Aihe