Kuinka monta lasta vastuulla

Hamptons

Olen töissä lastensuojelulaitoksessa, jossa saattaa olla lapsia jopa kaksikymmentä. Näistä voi olla esimerkiksi viisi lasta alle 1-vuotiaita. Onko siis ihan oikein, että koko laitoksen yötyön hoitaa yksi yökkö? Itseäni nimittäin pelottaa olla vastuussa pienistä vaippaikäisistä ja kuinka sitä ehtii edes hoitaa kaiken jos kaikke rupee huutaa yhtä aikaa? Tämän lisäksi on kaksi päivystyspuhelinta, joiden hoitaminen kuuluu yökölle. Päiväkodissahan on esim. just se raja lapsista, kuinka monta voi olla yhden työntekijän vastuulla kerrallaan. Päteeköhän se muuallekin?

2

1451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta

työsuojelupiirin kanta.
      Missään nimessä asiat ei voi olla näin.
      Onhan tilanne huomattavasti eri kuin päiväkodissa, siellä voi olla pari lasta hieman häiriintynyttä, hätä huostaanoton puolella on yleensä 80% lapsista jo häiriintyneitä, ei siihen yksi yökkö riitä.
      Ps. työsuojelupiirin tyypit osaavat vaitiolovelvollisuuden, eli työnantajasi ei saa missään tilanteessa tietoa sun ilmoituksesta.

• hamptons2

Hei!

Itsekin lestensuojelulaitoksessa teen kolmivuorotyötä ja meillä on yksi valvova yökkö ja lapsia max 7. Kuulostaa liian kovalta tuo teidän määrä. Entä jos jotain yllättävää sattuu, et millään kerkeä auttaa kaikkia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2514
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2481
    3. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      29
      2370
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1866
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      27
      1661
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      311
      1655
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1486
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      72
      1339
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1078
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1053
    Aihe