Mistähän saisi kätevimmin kyseisiä tuotteita tilata/ostaa? Löysin googlesta yhden suomalaisen verkkokaupan, mutta heilläkin tarjonta aika vähäistä.
Pitääkö suoraan Saksasta tilailla?
Pit bull Germany
5
2814
Vastaukset
- saa...
Edullisemmin. Eli Strikeshop myy Suomessa mutta on kalliimpaa kuin jos tilaat Saksasta. Onnistuu helposti (tilata Saksasta). www.pitbull.de tai www.en.pitbull.dk
- Minä vain
Niin mä vän katselin sitä, että Saksasta voisi olla edullisempaa tilata.
Oletko itse käyttänyt kyseistä palvelua ja onko moitittavaa?
Eikös se toimitus ole ihan postiennakolla? Tiedätkö toimitusajoista? - j........
Minä vain kirjoitti:
Niin mä vän katselin sitä, että Saksasta voisi olla edullisempaa tilata.
Oletko itse käyttänyt kyseistä palvelua ja onko moitittavaa?
Eikös se toimitus ole ihan postiennakolla? Tiedätkö toimitusajoista?Tosiaan on edullisempaa, toimitusaika taisi olla pari viikkoa ja postiennakolla. Ei ollut moitittavaa, tuli kaupan päälle pitbull juliste ja joitain tarroja.
- tilaa
suoraan saksanmaalta vaan. paketti tuli itselle UPS:n kuljetuksena suoraan ovelle melko pikaisesti. postikulut oli joku 10 € luokkaa jos oikein muistan. ei mitään ongelmia.
- Kerronpa vaan.
Tietääkös pojat että pitbull on mustien koira.. Todennäköisesti olette jotain nahkatukkia jotka ei tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350