Helppoja biisejä kitaralle

Lanttu88

Olisiko kenelläkään tiedossa aloittelijalle sopivia, eli helppoja kipaleita kitaralla säestettäväksi? Myös helppoja tabeja ois hakusessa...

38

41083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pasim
      • jonttu45

        Ukko nooa on helppo se soitetaan 3kieli ylhäältä laskettuna eli näin 0004 44220 444475 222254 0004 44220


    • Newsgroup

      alt.guitar.tabs

    • roop6

      jos kuulet jonku helpon kuulosen biisin ni haet siihen vaan tabit....

      • joell

        Alottele vaikka Judas Priestin breaking the law:lla...


    • Lääkintämajuri

      Hurriganesin A Will Stay on helppo Am .F.G ja Em

      • jee jee

    • MYMYNMY

      helppo biisi on esim:DIO -Holy diver...:( R.I.P

    • tabien sijaan

      "Myös helppoja tabeja ois hakusessa"

      Tabeista saatta joskus olla apua mutta nuotit kannattaa kyllä opetella. Tabeilla ei kerta kaikkiaan pysty esittämään samaa informaatiomäärää kuin nuoteilla.

      • Ym-yrkäinen

        Ellei unohda sitä, että tabit on pohja minkä päälle voi kattaa minkälaisen rinkelin tahansa. Ainakin joskus 600 vuotta siiten ajateltiin näin.


    • Easyyyyyyyy

      Am ja G.

      • jonttu45

        Se on kyllä Em D Em D Em Em D Em D


    • Easylivin

      Am, G.
      Am, G.
      Dm, G.
      Dm, G.
      G, Am.
      G, Am. Tota lady in Black?

      Am, G.

    • Nää kaks

      Noo.. ainakin on toi leevi and the leavingsin Mitä kuuluu Marja-Leena(löydät sivulta ultimate guitar nimellä leevi and the leavings) ja Dingon Levoton Tuhkimo (löydät samalta sivulta). Siin olis pari

    • 8D

      kato ultimateguitarista tabuja, tai jos osaat niin lataa vaikka guitar pro 5 user id: BPHQGHUMEAY
      serial: AAAAN-AEZ50-AAAAZ siellä on tabuja ja nuotteja biisit lataa niin että menet ultimate guitariin
      ja kirjotata biisin ja valitset guitar pro. helppo biisi on smoke on the water...

    • no joo joo

      mitä tarkottaa tabit tai mikä se nyt olikaan

    • apuaaaaaa!!!!

      oon perustamassa taino on jo mutta miten saadaan säveliä ku kukaan ei soita mitään??????

    • -666-

      Tadit = Tabulatuurit eli ne on vähän niin, kuin nuotteja, mutta ne vain on numeroita ja omasta mielestäni paljon helpompia.

    • swingo 29
    • y87frr678ughyui

      stand by me on yks helppo

    • kannattaa tsekata

      Käy tsekkaamassa www.fourchords.com
      Siellä on erittäin helpot versiot n. 70 biisistä (suomirockia, kansainvälistä, lastenlauluja), se taitaa olla helpoin tapa päästä biiseihin kiinni (jos omistaa iPhonen tai iPadin....) FourChordsissa biisit voi soittaa vain muutamalla soinnulla.
      Homma ei perustu nuotteihin eikä tabulatuureihin vaan ihan uudenlaiseen tapaan esittää soinnut eräänlaisilla "chord palloilla". Mukana on myös ryhmi, melodia ja sanat.

    • kisusaappaissa
    • ewfg

      Nirvana about a girl on helppo ja kiva biisi :) opin sen ensimmäisenä

    • gryt

      Guns'n'roses: knockin on heavens door. Se on helppo,opin sen ekana;)

    • Helppo biisi

      Kannattaa kokeilla Olavi Uusivirta - Tuu mun vaimoksein!
      En oo ite koskaa oikeen soittanu ja oon joskus opetellu ton biisin ulkoa! Onnistuu sen soittaminen vielä tänäkin päivänä :) Tosi helppo ja muutenkin mukaansa tempaava biisi! Kannattaa kokeilla! ;)

    • Neljällä soinnulla

      Tossa aikaisemmin mainitussa FourChords Appsissa on paljon helppoja sointuja kitaralle. Niillä on nyt ilmaiseksi 50 000 biisiä jaossa (ei tosin 50 000 erilaista...) joten nyt voi tsekata ilmaiseksi jos kerkiää ladata ennenkuin ilmaiset loppuvat ( ja jos on iphone tai ipadi käytössä, App Storesta)

    • ArchieBkk

      www.yourchords.com kiva saitti.

      • ArchieBkk

        laittamalla hiiren soinnun esim. C, D, F tai minka vaan paalle niin naet mihin sormesi laitat.
        Linkki biisn musiikki klipsiinkin saattaa siita vieresta loytya ym....


    • jonttu45

      Ukko nooa

      • fkjkjgh

        Vaikka osaan soittaa Rhoadsit, Van Halenit ja Claptonit, niin en osaa soittaa ukkonooaa. Hävettää, kun jäi musiikkiopistot käymättä...


    • Parasaloittelijalle

      Maailman paras ja helpoin biisi soittaa millä tahansa kitaralla en kyll tiiä bassost mut kuitenkin nimi on smoke on the water riffi

      • smokin-pig

        Jepulis, mä meen aina pariksi tunniksi musaliikkeeseen soittaan smokea ja aina ne heittää mut sieltä ulos, en tiedä ollenkaan minkä takia. Ostanhan mä aina samalla yhden plektrankin. Aika sikamaista kohdella maksavaa asiakasta sillai.


      • Anonyymi
        smokin-pig kirjoitti:

        Jepulis, mä meen aina pariksi tunniksi musaliikkeeseen soittaan smokea ja aina ne heittää mut sieltä ulos, en tiedä ollenkaan minkä takia. Ostanhan mä aina samalla yhden plektrankin. Aika sikamaista kohdella maksavaa asiakasta sillai.

        Onhan se suuri vääryys, minäkin käyn ostamassa yhden irtokielen, ja soittelen samalla kaupan jokaisen kepin läpi Stairway to Heavenia ja vielä täysin päin persettä. Natsimyyjät aina potkii mut lopulta pihalle. On se niin väärin!


    • seniporo

      Ukko nooa on ollut minun yksi helpoimmista kappaleista sitä kannattaa kokeilla!

    • Anonyymi

      Onks mitää biisei niinku puuttuva palanen tai sellasii mis ei oo niitä mollei tai niit?

    • Anonyymi

      Suomalaisia kappaleita tap

    • Anonyymi

      Tässä on pari esimerkkiä.

      https://chordu.com/

      https://chordify.net/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe