NAINEN VANKILASSA

Sattumalta tunnen-aika etäisesti tosin-muutaman naisen, jotka ovat olleet istumassa.
Tehän tiedätte tyypin: tatuointeja, huorahtava vaatetus, raju make-up. No, ei siinä mitään, sehän on tavallaan muotia nykyään. Nämä "tytöt" tosin ovat psykopaatteja. Varastelevat, kiduttavat eläimiä ja käyttävät huumeita. Sitten kun he joutuvat lusimaan, niin heitä hemmotellaan. Vankila viranomaiset kuten,
papit, sosiaalitädit ja vartijat hokevat heille että
maailma on paha ja kaikki on muiden syytä.
Vangit päästetään viikonloppuisin vapaalle ja lapsetkin saa ottaa mukaansa nykyään vankilaan.
Siellä sitten näkevät näitä narkomaaneja ja oppivat samoille tavoille. Luultavasti tälläinen suuntaus johtuu siitä, että naiset ovat tänä päivänä päättämässä vankeinhuollosta. Eiköhän vankilaan joudu rikosten takia ja rikollisia on rangaistava niin että tuntuu. OLENKO VÄÄRÄSSÄ TAAS???


"Selityksiä kehiin vankilabyrokraatit, SAATANA!!!"


MarttyyriMallari-TTt

13

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomille!!!!!

      tämä on mahdollista vain femakkojen Suomessa

      • Enpä ole kuullutkaan

        moisesta. Kerrohan tarkemmin? Siis joku sarjamurhaaja joka on tehnyt kolme murhasarjaa, vai mitä helvettiä tarkoitat? Suomessa? On kyllä jäänyt lehdistä lukematta, telkkaa en katso... Oletko varma, ettei ollut jostain tv-sarjasta?

        Onhan se Valjakkalakin lomaillut vaikka kuinka. Tosin se on tappanut vain 3 henkeä, ja on mies.


    • paska laitos

      Minä ainakin pistäisin reilusti rankemmat olot vankilaan jos saisin päättää. Naisille ja miehille.

    • urpo?

      mutta toi sun ulkonäkökuvaukses oli täyttä p*skaa. Miten joku voi yleistää noin idioottimaisesti?
      Kyllä niillä on kuule ihan verkkaritkin ja ilman meikkiä ja ei yhtäkään tatskaa. Itsellä monta kuvaa, eikä lainkaan rikosrekisteriä.
      Herätys.

      • kyllä kaikilla rikollisilla on tatuoinnit. Nämä henkilöt ovat itsetuhoisia ja tatuonti tarkoittaa ihon silpomista.


        "Älkää ottako tatuointeja"


        MarttyyriMallari-TTt


    • hah.

      'Tehän tiedätte tyypin: tatuointeja, huorahtava vaatetus, raju make-up.'

      Onks poika kattonu liikaa telkkarii?

      • myös live-elämää :(


        "Jos me kaikki olisimme rikollisia, niin ei tarvittais enää lakeja"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ku...ei toimi.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        myös live-elämää :(


        "Jos me kaikki olisimme rikollisia, niin ei tarvittais enää lakeja"


        MarttyyriMallari-TTt

        Jos kukaan ei tekisi rikoksia, me ei tarvittaisi enää lakeja. (eihän kaikki tee samoja rikoksia)


      • ku...ei toimi. kirjoitti:

        Jos kukaan ei tekisi rikoksia, me ei tarvittaisi enää lakeja. (eihän kaikki tee samoja rikoksia)

        Jos me kaikki olisimme naisia, niin ei harrastettais sexii :D


        "Sullo Rambo housuihis takas"


        MarttyyriMallari-TTt


    • neea.

      Miksiköhän olet noin armoton...?

      Minun mielestäni KETÄÄN ei pitäisi "häkittää", eli laittaa vankilaan eikä lukkojen taakse. Ei ihmisiä eikä eläimiä.

      • vielä paljolta.

        Sinä et ole vielä koskaan kohdannut pahaa. Toivon ettet kohtaisikaan, mutta ajattelehan heitä jotka ovat. Se voi osua myös sinun kohdallesi, ja silloin toivoisit että parantumaton psykopaatti olisi säilössä eikä uhkaisi terveitä ihmisiä, heidän terveyttään, henkeään, heidän ystäviään ja lähiomaisiaan.


      • edellinen.
        vielä paljolta. kirjoitti:

        Sinä et ole vielä koskaan kohdannut pahaa. Toivon ettet kohtaisikaan, mutta ajattelehan heitä jotka ovat. Se voi osua myös sinun kohdallesi, ja silloin toivoisit että parantumaton psykopaatti olisi säilössä eikä uhkaisi terveitä ihmisiä, heidän terveyttään, henkeään, heidän ystäviään ja lähiomaisiaan.

        Olen kohdannut paljonkin pahaa ja paskaa elämässäni.


      • häkittää psykopaatit ja muut eläimen tasolla olevat luuserit. Meinaatko että pärjäät huumehumalaisen mielipuolen kanssa, jos sellainen tulee vastaasi?


        "Järki käteen, kultaseni"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe