moro,
olen menossa Helsingissä kampaajalle. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia esim. seuraavista paikoista. Niistä kun saa cityshopparilla hyvät edut... ;)
Salon Titti Haapala (aloitettiin varmaan aivan kärjestä, ma luulen), Hair club Esa Kokko, Hiusmaailma, Wave, Ocean, Pikku Kulkuri, Salon Piazza, Pop, New Look.
Jos tiedossa on jokin muu opiskelijakukkarolle soveltuva, mutta asiansa osaava ja taitoja päivittävä paikka, niin laitahan vinkkiä tulemaan! Pelastakaa jooko mun seuraava kampaamokäynti! :)
Kiitti!
Helsingin hyvät kampaamot?
3
1165
Vastaukset
- Entinen asiakas
Älä missään nimessä mene Wave nimiseen kampaamoon! Hinnasto on siellä kyllä kovin edullinen mutta loppusummasta tulee erittäin iso jostain syystä! Ne tekee varmaan pimeenä töitä siellä mun tietääkseni. Itse menin sinne city shoppari edun takia mutta lopputulos ja hinta eivät todellakaan täsmänneet!
Itse suosittelen kampaamoa jonka nimi on pikku kulkuri. Siellä sain hyvää asiakaspalvelua ja hyvän lopputuloksen ilman mitään kusetusta!- erittäin huonosti
Ethän halua parturin leikkaavan sua naama vinossa ?
- Kauneuskeskus Wave
Toivomme suoraa reklamaatiota jos työstä ja hinnastosta on jotain kysyttävää.
Cityshopparitarjous meillä on -20% yli 50€ kampaamopalveluista ja sen voi hinnastosta tarkistaa helposti.
On hyvä kysyä hintaa vielä ennen työn aloittamista niin vältytään väärinkäsityksiltä.
Olemme toimineet yli 30 vuotta samalla liikepaikalla, joten kirjoittajan vihjaukset pimeästä työstä jätämme omaan arvoonsa.
Tervetuloa!
Waven henkilökunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667