Mitä vittua tarkoittaa nää emo-punk ja kaikki muut nämä jutut. Sorry asunu muualla ja ei hajuakaan mitä kaikkijutut meinaa. siis jos sulla on kaikista joku selitys kiinnostus olis suuri! Kiitos ja PUNX
Voisko joku selventää!!!!!!!!!!!!!!!!
HC-VAARI
2
328
Vastaukset
- rappit shot kot kot
HC-VAARI ei koskaan saanut vastausta. Ja elää vielä tänä päivänäkin tiedottomana. Häntä vaivaa koko loppu elämä. Odottanu vuodesta 2002 saakka vastausta. Voi voi.... surullista
- Napu-setä
Hän elää onnellisena omassa kolossaan autuaan tietämättömänä. HC ukkojen ei tarvii onneksi olla genren suhteen valveutuneita, taikka niinsanottuja aitoja. Ne saa tehä punkilla rahaa!... Ihan vaan halusin päästä pätemään, ku hoocee on niin ihkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899