Katsooko naiset farkkuja ostaessaan takapuoltaan peilistä? On nähkääs karsean näköistä jos matalalla vyötäröllä olevat jamekset viritetään hiukankin huonon kropan ylle silleen että jenkkakahvat tursuavat leveämmälle kuin farkkuihin ahdettu perse. Matalavyötäröiset farkut eivät valitettavasti näytä hyvältä kuin laihoilla hyväkroppaisilla naisilla. Sellaista bodia omaa harva suomalainen nainen. Pientä itsekritiikkiä pyydän.
Naisten farkuista
36
4834
Vastaukset
- sopii kyllä
No ei muuten pidä paikkaansa. Matalavyötäröiset farkut sopii ihan normaalivartalon tai jopa hieman pyöreän olemuksen omaaville naisille JOS he osaavat ostaa oikean kokoiset farkut. Sitä vaan moni ei osaa vaan ahtautuu siihen samaan kokoon mihin viisi vuotta sittenkin mahtui... Ja ihan loppujen lopuksi, kyllä ne lihavatkin saa sellaiset farkut itselleen päälle vetää, se on jokaisen oma asia.
- Sälli
"Matalavyötäröiset farkut sopii ihan normaalivartalon tai jopa hieman pyöreän olemuksen omaaville naisille JOS he osaavat ostaa oikean kokoiset farkut."
Ikävä kyllä ei pidä paikkaansa. Jos tasapaksu kropalla kantaa matalavyötäröisiä farkkuja on entistä pökkelömmän näköinen ja se ei yksinkertaisesti näytä hyvältä. Olemattomat muodot häviävät ennästään. Hyvä nyrkkisääntö on että takaapäin olisi hyvä edes tunnistaa kuuluuko perse miehelle vai naiselle.
"Ja ihan loppujen lopuksi, kyllä ne lihavatkin saa sellaiset farkut itselleen päälle vetää, se on jokaisen oma asia."
Ilman muuta ja muut ilman. Minun puolesta verkkaritkin käy mutta pahalta ne näyttää silmissä. - he käyttävätkin
Sälli kirjoitti:
"Matalavyötäröiset farkut sopii ihan normaalivartalon tai jopa hieman pyöreän olemuksen omaaville naisille JOS he osaavat ostaa oikean kokoiset farkut."
Ikävä kyllä ei pidä paikkaansa. Jos tasapaksu kropalla kantaa matalavyötäröisiä farkkuja on entistä pökkelömmän näköinen ja se ei yksinkertaisesti näytä hyvältä. Olemattomat muodot häviävät ennästään. Hyvä nyrkkisääntö on että takaapäin olisi hyvä edes tunnistaa kuuluuko perse miehelle vai naiselle.
"Ja ihan loppujen lopuksi, kyllä ne lihavatkin saa sellaiset farkut itselleen päälle vetää, se on jokaisen oma asia."
Ilman muuta ja muut ilman. Minun puolesta verkkaritkin käy mutta pahalta ne näyttää silmissä.just siks niitä matalavyötäröisiä farkkuja siks, kun sinä et tykkää niistä ja he ei sinusta... Miks muuten et tiiraile niitä joita tykkäät.Olet salaa kiinnostunut jus sellaisista joista et tykkää..myönnä pois...En usko mitä vastaat tähän viestiin..:)
- sopii kyllä
Sälli kirjoitti:
Ilman muuta ja muut ilman. Minun puolesta verkkaritkin käy mutta pahalta ne näyttää silmissä.Ikävä kyllä pitää paikkansa. Ei kaikki vähän pyöreämmät naiset ole tasapaksuja. Ja jos on, niin riippuu täysin yläosasta näyttääkö tasapaksulta vai ei. Esim. kevyesti vartaloa myötäilevä tunika farkkujen kanssa saa tasapaksunkin vaikuttamaan kurvikkaammalta. Vaatevalinnoilla voi huijata, ja farkkujen kanssa pitää osata valita oikeanlaiset asusteet ja paita.
- sopii kyllä
Sälli kirjoitti:
Ilman muuta ja muut ilman. Minun puolesta verkkaritkin käy mutta pahalta ne näyttää silmissä.Ja muuten: Jos tasapaksulla kropalla käyttää vyötärölle ulottuvia farkkuja niin se se vasta pökkelön vaikutelman antaakin. Päinvastoin kannattaa valita housut, jotka ulottuvat lantiolle ja korostaa lantion aluetta vaikkapa vyöllä. Yläosaksi sitten sellaista mitä edellisessä viestissä jo mainitsin. Jos ei ole vyötäröä niin lantiota korostamalla saa kurvikkaamman vaikutelman.
- Sälli
he käyttävätkin kirjoitti:
just siks niitä matalavyötäröisiä farkkuja siks, kun sinä et tykkää niistä ja he ei sinusta... Miks muuten et tiiraile niitä joita tykkäät.Olet salaa kiinnostunut jus sellaisista joista et tykkää..myönnä pois...En usko mitä vastaat tähän viestiin..:)
Oishan se hienoo jos kaikki pääkaupunkiseudun naiset ois mut huomioinnu ees sillätapaa. Myönnän ehdottomasti olevani peppufani. Ei pidä kiistämän.
Kysymys on vaan siitä onko järkevää tahallisesti tuoda itsestään esiin sellaisia asioita jotka eivät ole esilletuomisen arvoisia. Vähän sama kuin miehillä ois muotia olla maha paljaana jotta vatsalihakset näkyy, mutta sensijaan kaikilla näkyykin pelkkä kaljamaha. - Sälli
sopii kyllä kirjoitti:
Ja muuten: Jos tasapaksulla kropalla käyttää vyötärölle ulottuvia farkkuja niin se se vasta pökkelön vaikutelman antaakin. Päinvastoin kannattaa valita housut, jotka ulottuvat lantiolle ja korostaa lantion aluetta vaikkapa vyöllä. Yläosaksi sitten sellaista mitä edellisessä viestissä jo mainitsin. Jos ei ole vyötäröä niin lantiota korostamalla saa kurvikkaamman vaikutelman.
Mietittyäni mikä mättää matalissa farkuissa on ehkä takataskujen sijoittuminen alas. Perse näyttää miesmäiseltä. Antamasi ohjeet ovat toki erinomaisia, mutta peruspökkelö nyhtää jamekset jalkaan asiaa enempää miettimättä ja ihmettelee sitten ihmisten virnuilua. En toki ole mikään stailisti mutta minun silmään korkeammalla olevat taskut tuovat paremmin perseen esiin ja näyttävät naisellisimmilta.
- juuri
Sälli kirjoitti:
Mietittyäni mikä mättää matalissa farkuissa on ehkä takataskujen sijoittuminen alas. Perse näyttää miesmäiseltä. Antamasi ohjeet ovat toki erinomaisia, mutta peruspökkelö nyhtää jamekset jalkaan asiaa enempää miettimättä ja ihmettelee sitten ihmisten virnuilua. En toki ole mikään stailisti mutta minun silmään korkeammalla olevat taskut tuovat paremmin perseen esiin ja näyttävät naisellisimmilta.
leveästä perseestä tunnisteta nainen? Jos on tikku lantio ja pieni perse niin silloin voi erehtyä luulemaan miehen perseeksi..? Oli mitkä tahansa housut jalassa.
- Sälli
sopii kyllä kirjoitti:
Ikävä kyllä pitää paikkansa. Ei kaikki vähän pyöreämmät naiset ole tasapaksuja. Ja jos on, niin riippuu täysin yläosasta näyttääkö tasapaksulta vai ei. Esim. kevyesti vartaloa myötäilevä tunika farkkujen kanssa saa tasapaksunkin vaikuttamaan kurvikkaammalta. Vaatevalinnoilla voi huijata, ja farkkujen kanssa pitää osata valita oikeanlaiset asusteet ja paita.
Esimerkkejä mistä on kymysys:
http://www.denimasses.com/SAMPLEPAGE/2007/gallery-255.htm
http://www.denimasses.com/SAMPLEPAGE/2007/gallery-264.htm - sopii kyllä
Sälli kirjoitti:
Esimerkkejä mistä on kymysys:
http://www.denimasses.com/SAMPLEPAGE/2007/gallery-255.htm
http://www.denimasses.com/SAMPLEPAGE/2007/gallery-264.htmNiin. Ja näissä kyseisissä kuvissa nimen omaan jokaisella on liian pienet housut jalassa. Väitit, että lantiofarkut näyttävät aina pahalta. Eivät näytä, jos ovat sopivan kokoiset. Ja kuten sanoin, jos se vyötärö on hilattu ylös niin ei näytä pyöreällä ihmisellä hyvältä sekään.
- Sälli
sopii kyllä kirjoitti:
Niin. Ja näissä kyseisissä kuvissa nimen omaan jokaisella on liian pienet housut jalassa. Väitit, että lantiofarkut näyttävät aina pahalta. Eivät näytä, jos ovat sopivan kokoiset. Ja kuten sanoin, jos se vyötärö on hilattu ylös niin ei näytä pyöreällä ihmisellä hyvältä sekään.
Viitsisitkö etsiä mimulle kuvan hyvänäköisistä lantiopöksyistä? Kyllä edelleen pysyn kannassani että lantiomalli sopii hyvin harvalle jos kenellekkään. Muille on huomattavasti paremmannäköisiä malleja.
- Sälli
juuri kirjoitti:
leveästä perseestä tunnisteta nainen? Jos on tikku lantio ja pieni perse niin silloin voi erehtyä luulemaan miehen perseeksi..? Oli mitkä tahansa housut jalassa.
...pitääkö sitä vielä erikseen korostaa?
- tasapaksu täti
sopii kyllä kirjoitti:
Ja muuten: Jos tasapaksulla kropalla käyttää vyötärölle ulottuvia farkkuja niin se se vasta pökkelön vaikutelman antaakin. Päinvastoin kannattaa valita housut, jotka ulottuvat lantiolle ja korostaa lantion aluetta vaikkapa vyöllä. Yläosaksi sitten sellaista mitä edellisessä viestissä jo mainitsin. Jos ei ole vyötäröä niin lantiota korostamalla saa kurvikkaamman vaikutelman.
Mutta jos on tasapaksu, niin siitä tulee entistä hullumman näköinen, jos jotain vyöjuttuja virittää mahansa päälle. Myös ei lantiofarkuille, ei mitään vyötärön korostusta tasapaksuille, vaan jotain muita kohtia vartalossa täytyy korostaa.
- halloota!
Sälli kirjoitti:
...pitääkö sitä vielä erikseen korostaa?
jos sua noin paljon haittaa mitä ihmiset päällensä pukee niin kannattaa varata aika joltakin joka voi ongelmasi kanssa auttaa.
se ei kuulu sulle mitä joku toinen ihminen päällensä laittaa.
maailma on täynnä asioita joista aina joku ei pidä.
"vidu kun mua ärsyttää ihmiset jotka ostaa ladan ja ajelee sillä ympäriinsä! kattois ny ensin jostain isosta peilistä miltä näyttävät ennen kuin semmosiin ahtautuvat!" ..."ja sit kamalan näköstä kun joku leikkaa tukkansa sillai ja sillai... ja yhdellä oli väärän värinen puvun takki...yhden luottokortti oli aivan sairaan törkeen näkönen.miten se kehtas! ja tolle ei sovi tommonen ja tolle ei semmonen..."
hankipa kuule oma elämä. älä muitten elämää arvostele. kulkekoon kaikki niinkuin tykkäävät. ihmiset ovat erilaisia ja sehän juuri meistä tekee yksilöitä.et ole itsekkään täydellinen!!! muista se!
en mäkään osta esim.juuri tuota ladaa,kun ei sovi silmään, mutta en sitä täälä ERIKSEEN hehkuta. - Sälli
halloota! kirjoitti:
jos sua noin paljon haittaa mitä ihmiset päällensä pukee niin kannattaa varata aika joltakin joka voi ongelmasi kanssa auttaa.
se ei kuulu sulle mitä joku toinen ihminen päällensä laittaa.
maailma on täynnä asioita joista aina joku ei pidä.
"vidu kun mua ärsyttää ihmiset jotka ostaa ladan ja ajelee sillä ympäriinsä! kattois ny ensin jostain isosta peilistä miltä näyttävät ennen kuin semmosiin ahtautuvat!" ..."ja sit kamalan näköstä kun joku leikkaa tukkansa sillai ja sillai... ja yhdellä oli väärän värinen puvun takki...yhden luottokortti oli aivan sairaan törkeen näkönen.miten se kehtas! ja tolle ei sovi tommonen ja tolle ei semmonen..."
hankipa kuule oma elämä. älä muitten elämää arvostele. kulkekoon kaikki niinkuin tykkäävät. ihmiset ovat erilaisia ja sehän juuri meistä tekee yksilöitä.et ole itsekkään täydellinen!!! muista se!
en mäkään osta esim.juuri tuota ladaa,kun ei sovi silmään, mutta en sitä täälä ERIKSEEN hehkuta.Vittu mikä hehkutus! Eikö toi "elämän hankkiminen" oo jo aika kulahtanu latteus?
- ei niin
tasapaksu täti kirjoitti:
Mutta jos on tasapaksu, niin siitä tulee entistä hullumman näköinen, jos jotain vyöjuttuja virittää mahansa päälle. Myös ei lantiofarkuille, ei mitään vyötärön korostusta tasapaksuille, vaan jotain muita kohtia vartalossa täytyy korostaa.
Niin, ei korosteta silloin vyötäröä, vaan lantiota, kuten sanoin. Ei tietenkään vyöjuttuja vyötärölle, vaan LANTIOLLE.
- mutta ---
Sälli kirjoitti:
Ilman muuta ja muut ilman. Minun puolesta verkkaritkin käy mutta pahalta ne näyttää silmissä.lähes kaikki farkut (ja muutkin housut) ovat nimenomaan suunniteltu tasapaksuille pökkelöille. Se on nykysuuntaus, naisilla ei enää ole vyötäröä.
Mulle oli ongelma löytää sopivat farkut. Olen aivan normaalipainoinen (165/56), mutta lähes jokaisessa mallissa vyötärölle jää 10-20 cm löysää, jos ne istuvat nätisti perseestä.Kesti aikansa, ennen kuin löysin sopivat merkit ja oikeat ostopaikat.
Kyllä se juurikin siitä väärästä koosta johtuu se tursuaminen, jos jotain tursuamista on.
Miksi kenenkään pitäisi miellyttää sinua? - Sälli
mutta --- kirjoitti:
lähes kaikki farkut (ja muutkin housut) ovat nimenomaan suunniteltu tasapaksuille pökkelöille. Se on nykysuuntaus, naisilla ei enää ole vyötäröä.
Mulle oli ongelma löytää sopivat farkut. Olen aivan normaalipainoinen (165/56), mutta lähes jokaisessa mallissa vyötärölle jää 10-20 cm löysää, jos ne istuvat nätisti perseestä.Kesti aikansa, ennen kuin löysin sopivat merkit ja oikeat ostopaikat.
Kyllä se juurikin siitä väärästä koosta johtuu se tursuaminen, jos jotain tursuamista on.
Miksi kenenkään pitäisi miellyttää sinua?"lähes kaikki farkut (ja muutkin housut) ovat nimenomaan suunniteltu tasapaksuille pökkelöille."
Höpöhöpö!
"Miksi kenenkään pitäisi miellyttää sinua?"
Typerään kysymykseesi yhtä typerä vastakysymys: Miksi EI pitäisi?
Kumma että eukkojen pitää aina ottaa henkilokohtaisena vittuiluna jos jostain asiasta mainitsee.
- Papeete1
Katson, sitä vartenhan se peili siellä sovituskopissa on. Se on sitten eri asia voittaako järki halun saada ne epäsopivat ihQut farkut :D
- bebs
Joo,just noin.
Oon kyllä miljuunasti joutunut toteemaan,että nään sieltä sovituskopin peilistä tasan sen mitä haluan,että voin ostaa ne ah niin ihQut farkut :D ..Tai ehkä ne peilit oikeesti vääristää..?
Sitten kotipeilistä katsoessa saa taivastella,että ei nämä nyt ole samat housut mitä kaupassa sovitin.. mutta tulipa taas ostettua!
Samaan tapaan jatkuu muidenkin vaatteiden,asusteiden ja kenkien kanssa. Kaupassa on sellanen olo,että ihan varmana tartten nuo 10cm korot ja kirkkaanpunasen pikku nyssäkän ja kotona niitä odottaa kymmenen paria kaapissa.
Jos tähän tautiin on jokin järkevä selitys niin kertokaa..tarvitsen todella jotain millä puolustella miinuspuoleista tiliä ja tyhjänpanttina vaatehuonetta täyttäviä vaatteita..
- L 501
Matalamalliset farkut ovat rumat ihan kaikilla, myös nätin mallitytön päällä, suotuisimmassa asennossa, photoshopatussa valokuvassa.
Pullea ihminen lantiofarkuissa näyttää puoliksi sidotulta kinkkurullalta ja hoikan ihmisen takapuoli niissä näyttää kenkälaatikolta. Eipä silti, että kasarifarkutkaan olisivat silmänilo, mutta ne sentään peittivät jotain.- afksjklfjasd
Hyviä vertauskuvia, kinkkurulla ja kenkälaatikko, mutta totta..
- Täti-ihminen täällä
Samaa olen kauhistellut jo pitkään. Onko tosiaan PAKKO änkeytyä pieniin persehousuihin vaikka vain promille naisista omistaa sellaisen rungon joka näyttää hyvältä ko. housuissa? Vaikka ei olisikaan läski niin persefarkut pakottavat kaiken pursuamaan, ellei sivuista niin sitten pötsi roikkuu. YÄK.
Ihanaa että syksyn muoti = paluu normaaleihin farkkuihin joissa on oikeasti vyötärö OIKEALLA paikallaan siinä missä sen kuuluu olla. Niillä vasta pystyy ahteriaan korostamaan jos niin haluaa. UGH. - pois...
Eihän kukaan enää käytä matalavyötäröisiä eihän? Palattu tilanteeseen jossa normaalivyötäröiset farkut taas muodissa, ne sopii vaikka vähän jenkkakahvojakin naisella olisi.
- kato kadulle vaikka
Ei Suomi ole mikään Ruotsi tai Viro, jossa seurataan muotia heti trendien perässä. Täällä farkkutakistakin tuli juttu vasta, kun muualla se jo oli mennyttä. Sama pätee niin Rovaniemeen kuin Helsinkiinkin.
Itse farkuista: matalalantioiset sopivat vain hoikalle ja silti muodokkaan lantion (siis ei J.Lopez jättiläskipersettä, vaan lantion) omaavalle mieluiten pitkälle tytölle/naiselle. Hoikalla ja pitkällä tarkoitan esim. 170/50-kroppaa. Muille kropille sopii sitten jotkut muut systeemit. - matala vyötäröiset
kato kadulle vaikka kirjoitti:
Ei Suomi ole mikään Ruotsi tai Viro, jossa seurataan muotia heti trendien perässä. Täällä farkkutakistakin tuli juttu vasta, kun muualla se jo oli mennyttä. Sama pätee niin Rovaniemeen kuin Helsinkiinkin.
Itse farkuista: matalalantioiset sopivat vain hoikalle ja silti muodokkaan lantion (siis ei J.Lopez jättiläskipersettä, vaan lantion) omaavalle mieluiten pitkälle tytölle/naiselle. Hoikalla ja pitkällä tarkoitan esim. 170/50-kroppaa. Muille kropille sopii sitten jotkut muut systeemit.farkut ja täytyy myöntää, että ihan hyvin sopivat, kun ovat vielä joustofarkut. Ainut huonopuoli on, kun kumartuu ja ajaa pyörällä niin pelse" meinaa mäkyä.:).Muuten sopii minun lanteille hyvin...Oon sopivan pyöreä..En siis lihava ja oon naisellisen pitkä 165..:).. Olen tottunut koko ikäni pitämään farkkuja ja pyörällä ajaessa kätevämmät..
- .................
matala vyötäröiset kirjoitti:
farkut ja täytyy myöntää, että ihan hyvin sopivat, kun ovat vielä joustofarkut. Ainut huonopuoli on, kun kumartuu ja ajaa pyörällä niin pelse" meinaa mäkyä.:).Muuten sopii minun lanteille hyvin...Oon sopivan pyöreä..En siis lihava ja oon naisellisen pitkä 165..:).. Olen tottunut koko ikäni pitämään farkkuja ja pyörällä ajaessa kätevämmät..
Jokainen käyttäköön sellaisia farkkuja missä on mukava olla. Siitä huolimatta oli aika hurjan näköistä tuossa yhtenä päivänä kaupan jonossa kun edelläni olevalla naisella näkyi peppuvako muutaman sentin matkalta ihan ilman pyllistelyäkin. Mietin että jos siltä olis pudonnut vaikka rahaa lattialle ja se olis joutunut kumartumaan niin takuulla olis näkynyt koko peppu.
- sopii kyllä
kato kadulle vaikka kirjoitti:
Itse farkuista: matalalantioiset sopivat vain hoikalle ja silti muodokkaan lantion (siis ei J.Lopez jättiläskipersettä, vaan lantion) omaavalle mieluiten pitkälle tytölle/naiselle. Hoikalla ja pitkällä tarkoitan esim. 170/50-kroppaa. Muille kropille sopii sitten jotkut muut systeemit.No kyllä ne nyt muillekin sopii. Ja jos Jennifer Lopezilla on läskiperse mielestäsi niin kieroutuneet normit sinulla... Ei niiden farkkujen kanssa tarvitse mitään napapaitaa pitää, vähän peittävämpi pusero ja oikean kokoiset farkut niin hyvältä näyttää vaikka olisi vähän pyöreämpikin.
- T-fox
sopii kyllä kirjoitti:
No kyllä ne nyt muillekin sopii. Ja jos Jennifer Lopezilla on läskiperse mielestäsi niin kieroutuneet normit sinulla... Ei niiden farkkujen kanssa tarvitse mitään napapaitaa pitää, vähän peittävämpi pusero ja oikean kokoiset farkut niin hyvältä näyttää vaikka olisi vähän pyöreämpikin.
vaikuttaa tietysti paljon, monet haluaa jostain syystä pitää "ylikireitä farkkuja". Eri asia kuin tiukat tai vartalonmyötäiset.
Itse olen pitkä ja hoikka, tykkään matalista enemmän kuin korkeavyötäröisistä jotka nyt taas alkaa olla in. (Tai itseasiassa on jo pitkään olleet maailmalla.)
Kaikista matalimpia en tykkää käyttää, vähänkin kun kumarrut niin persviko vilkuttaa iloisesti! :) - taas sammallaiset
matala vyötäröiset kirjoitti:
farkut ja täytyy myöntää, että ihan hyvin sopivat, kun ovat vielä joustofarkut. Ainut huonopuoli on, kun kumartuu ja ajaa pyörällä niin pelse" meinaa mäkyä.:).Muuten sopii minun lanteille hyvin...Oon sopivan pyöreä..En siis lihava ja oon naisellisen pitkä 165..:).. Olen tottunut koko ikäni pitämään farkkuja ja pyörällä ajaessa kätevämmät..
kun äsken vedin jalkaan vyön lenkistä tuli housuun reikä...:). No ompahan muotia vaan olla reikä housuissa toisaalta..
- afkjöksdj
................. kirjoitti:
Jokainen käyttäköön sellaisia farkkuja missä on mukava olla. Siitä huolimatta oli aika hurjan näköistä tuossa yhtenä päivänä kaupan jonossa kun edelläni olevalla naisella näkyi peppuvako muutaman sentin matkalta ihan ilman pyllistelyäkin. Mietin että jos siltä olis pudonnut vaikka rahaa lattialle ja se olis joutunut kumartumaan niin takuulla olis näkynyt koko peppu.
Voin kuvitella näyn.
Pitääkö nämä naiset näitä persehousujaan toimistolla, töissä siis? Kyllä kuuskypäset ukot kyttää näitä varmasti, jos sitä halutaan.
- tai no ihansama
No kerropas minkälaiset farkut mulle: mulla on pienehkö perse, kapea lantio mutta iso maha. Vyötäröä ei ole lainkaan.
Ongelma on se että housut on sopivat perseen kohalta ja reisistä, jopa vähän löysät, mutta maha tulee yli aina. Ellen sitten laita koko mahan peittäviä housuja, jotka sitten tuntuu ihan paskalta eikä sellaisia itse asiassa taida edes olla tai ainakin silloin ne olisivat niin isot, että polven kohta olisi nilkoissa.
Ei, kyllä mä taidan kuitenkin antaa sen mahan vaan tursuta, ei se mua haittaa eikä sellaisia ihmisiä keitten mielipidettä arvostan :)- T-fox
Nykyään on niitä housuja, jotka peittää ihan koko mahan. Ne on itseasiassa aika kuumia catwalkeilla, veromodassa ainakin olen Suomessa nähnyt niitä. Mutta nekin kyllä pukee paremmin litteämpää mahaa, voi tulla mammavaikutelma jos maha on kovin pyöreä.
Mutta sellainen pidempi, löysähkö paita peittää sen mahan. Ja on tosi kivan näköinen mielestäni, myös ihan reilusti ylipainoisilla. Niitä löytyykin nyt monenlaisia. Myös sellaisia jotka korostaa rintoja, mutta peittää epäsuotuisat mittasuhteet.
Jos on kovin pieni perse niin suositellaan pienehköjä perstaskuja.
- bebs
On se joskus niin huvittavaa kuinka toisia kismittää tuntemattomien ihmisten vaatetus niin paljon,ettei riitä itsekseen mutina.
Tästä tuli vaan mieleen..että kuinka monesti miehet edes vaivautuu sovituskoppiin saakka vaatteinensa?
On nähkääs karsean näköistä jos paita on liian pinkee koko ajan kasvavan kaljatynnyrin päällä ;)- Sälli
"On se joskus niin huvittavaa kuinka toisia kismittää tuntemattomien ihmisten vaatetus niin paljon,ettei riitä itsekseen mutina."
Tämä on oiva sivusto purnata vaikka oman perseen kutinaa. Vastaa itsekseen mutinaa.
"Tästä tuli vaan mieleen..että kuinka monesti miehet edes vaivautuu sovituskoppiin saakka vaatteinensa?"
Syyllistyit juuri siihen mistä kitisit. Miesten paidosta ja sovituskopeista sinun on parempi purnata vaikka miehen logiikka osastolla. Eikös niin?
- ikävä kyllä
paikkansa...tuntuu ettei peiliin juuri katsota kaupungille lähtiessä.Jopa stailaajat sanovat että juuri lyhytjalkaiset naiset joilla hieman takapuolta,eivät missään nimessä sais laittaa ton mallisia housuja...ja kun taskut on vielä laitettu leveelle ja alhaalle niin avot...leventää entisestään.Paha sanoa mutta näin on.
Ei siinä mitään jos sellaisia haluaa käyttää mutta jos haluaa näyttää oikeasti hyvälle niin kannattais valkata omaan kroppaan sopivat farkut eikä muotireleitä.
Ja juu...olen itse nainen ja silti toi pistää silmään kun melkein tuopin vois vatsan päälle laittaa pystyyn kun vatsa roikkuu farkkujen vyötäröstä monella ja jopa selän puolella on kahvat...pahan näköistä...ei kaikessa tarvi niin orjallisesti mennä muodin mukana.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719