Siks voin olla kotirouvana :)
Lentokapteeni
10
3286
Vastaukset
- kuka niistä
onkaan miehesi?Niitä ei kovin montaa suomessa ole.Montako kapteenia Tarja Halonen on nimittänyt?Lentäjiä on sensijaan pilvin pimein.
- Lentäjän vaimo
Siis liikennelentäjä. Useimmat kyllä puhuvat lentokapteeneista, kippareista jne.
- laksaa
Lentäjän vaimo kirjoitti:
Siis liikennelentäjä. Useimmat kyllä puhuvat lentokapteeneista, kippareista jne.
Niinno, progressio syö teidän kotitalouden ostovoimaa kyllä aika hurjasti. Sen sijaan jos sinä nostaisit "läskipersettäsi" duuniin niin voisitte olla ihan eri tuloluokissa.
Esim me alle kolmikymppisinä toimihenkilöinä tienataan 85 tonnia vuoteen kahdestaan, joka jakautuu tasan puoliksi (lähes), niin tuo tekee kk-netoksi todennäköisesti vähintään samaa tasoa kuin yhden henkilön 95t vuositulot. - menee taloudellisesti
laksaa kirjoitti:
Niinno, progressio syö teidän kotitalouden ostovoimaa kyllä aika hurjasti. Sen sijaan jos sinä nostaisit "läskipersettäsi" duuniin niin voisitte olla ihan eri tuloluokissa.
Esim me alle kolmikymppisinä toimihenkilöinä tienataan 85 tonnia vuoteen kahdestaan, joka jakautuu tasan puoliksi (lähes), niin tuo tekee kk-netoksi todennäköisesti vähintään samaa tasoa kuin yhden henkilön 95t vuositulot.paremmin kuin lentäjäperheellä.Kokonaisverotus teidän 85 K vuodessa on vähemmän kuin lentäjän tuloilla.Eli teidän perheen nettotulot ovat paremmat.Itse jouduin 78 K tuloilla pari vuotta elättämään perheeni kun vaimo oli kotona hoitamassa lapsia.Eipä rahoissa ryvetty.Joutui totutuista lomanvietoista ja monesta asiasta tinkimään.Rivitalonappuri perhe noin 60 tonnin yhteistuloilla eli huomattavasti leveämmin tuonna kahten vuotena.
- voi voi
menee taloudellisesti kirjoitti:
paremmin kuin lentäjäperheellä.Kokonaisverotus teidän 85 K vuodessa on vähemmän kuin lentäjän tuloilla.Eli teidän perheen nettotulot ovat paremmat.Itse jouduin 78 K tuloilla pari vuotta elättämään perheeni kun vaimo oli kotona hoitamassa lapsia.Eipä rahoissa ryvetty.Joutui totutuista lomanvietoista ja monesta asiasta tinkimään.Rivitalonappuri perhe noin 60 tonnin yhteistuloilla eli huomattavasti leveämmin tuonna kahten vuotena.
vai että joutui pikku rivitaloperhe oikein karsimaan vuotuisista parista etelänmatkasta ja hanhenmaksapalleroista.. ai kun teillä oli vaikeeta..kyynel..
- ukottuneet
lentäjäpoijjaat edelleenkään pidä piliä housuissa, kun eukostaan eroon pääsee:)))
- tutti di capo
110000 vuosi
- di capo
110000 vuosi
- lillliiii
Onne asinulle että teillä on todella vakaat tulot. Itselläni on huono palkka (alle 1500€ kuussa) ja miehenin on työtön. Joten haluaisin todella olla sun asemassa. tosin olen sitä mieltä että raha ei tee onnelliseksi, mutta kyllä se helpottaa elämää. en voi ottaa edes auto lainaa ku ei sitä myönnetä mulle.
elämä on tällä hetkellä hankalaa ja olisin todella mieleummin rikas nyt..- tyytyväinen kotirouva minäk...
mutta en lentäjän vaimo..kyllästyttää nää valittajat, tehkää jotain sen eteen, että saatte parempaa palkkaa, jos nykyinen elintasonne ei tyydytä. Etsikää työtä ja patistakaa ne sohvilla makaavat valittaja puolisonne töihin. Töitä löytyy jos sitä vaan haluaa tehdä, tai kouluttautukaa hittosoikoon!
kauheeta syyllistämistä jos nyt joku tienaa vähän paremmin kuin joku muu tai sinä itse, just niin tyypillistä suomalaista kateutta, jota sit voi työttömänä itkeä kaljatuopin ääressä lähibaarissa, kun ei taaskaan itsessä ole miestä tai naista tekemään sille kurjalle rahatilanteelleen jotain järkevää. kouluttautukaa ja tehkää töitä rankasti, niin kyllä sitä ylimääräistä rahaa alkaa pikkuhiljaa teidänkin tileillenne kertymään, joista sitten voi nauttia..minä ainakin teen niin. =)
Syksyisin terveisin: Minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006