Pistänpä tähän mitä itselläni oli alkupalkka ja mitä nyt ansaitsen.
Alkupalkka 2800 EUR/kk
n. 2,5 vuoden työkokemus 3300 EUR/kk (vuosi sitten)
Nyt n. 6100 EUR/kk (74 000 EUR/v) ulkomailla projektikoordinaattorin tehtävissä - hieman valuuttakursseista riippuen.
Verojakin tarvitsee maksaa vain n. 30%.
Hauskinta on se että nyt koordinaattorina (keskijohtoa) saan tuplanettopalkan ja tuotan konkreettista työnjälkeä varmaan puolet siitä mitä perus prosessisuunnittelijana. Kyllä kannattaa lähteä Suomesta, vaikka eihän tuo edes ole mikään huippuhyvä tienesti.
Työpaikkana on vieläkin eräs suurehko suomalainen konsulttitoimisto, tosin ulkomaan komennuksella.
Prosessi-insinööri (DI)
5
6549
Vastaukset
- kutsumus vai
kateus.
lähihoitaja. käteen 1300 erkkiä. työmatkoihin yli kakssataa, eväät ja muut pakolliset menot.
Kolme elätettävää itseni lisäksi, täysvuokra.
Onko minunkin ulkomaankomennus yhtä palkitseva?- Samainen insinööri
Ei muuta kuin matkoille vain jos on siihen tilaisuus. Luulisin että työkokemusta omaava hoitaja saa ulkomailta töitä kyllä. Varmaan käteenjäävä palkka nousisi 50-100%.
Myönnettäköön että nämä projektihommat ovat sillä lailla palkitsevia että niihin suorastaan haetaan meillä pätevää väkeä, eikä lähtijöitä (jostain kumman syystä) ole tarpeeksi. Vaatiihan tämä vähän irtautumista arkirutiineista.
- prosessi
kotimaassa 4780€ brutto. Työkokemus 9 vuotta.
- prosessi
paperiteollisuus
vuosi 2006 50500Egee
- Taso se olla pitää
Tavoitteenani tulevaisuudessa ovat tuotantotalouden opinnot, itse kurssisisältö kiinnostaa. Millaiset ansiomahdollisuudet on valmistuneella ko. alan insinöörillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294