Vain herkkuperse kiinnostaa

sellfish?

Sokkotreffituttavuuksissa ja baareissa ongelmanani on löytää tarpeeksi hyvärunkoisia naisia. En tietenkään vaatisikaan sellaista, ellen itse olisi atleettinen ja miellyttävän näköinen. Olen pinnallinen tässä suhteessa, mutta sille ei vain voi mitään. Ihastuttuvan söpöjä tyttöjä näkee kaupungilla paljon, mutta sokkotreffit harvoin johtavat pitempään jatkoon tällaisen tapauksen kohdalla. Ei pitäisi olla mahdoton tehtävä tutustua sellaiseen. Tylsän näköisiä pökkelöitä löytyy, vaikka yhdenillan seuraksi, mutta jätän tilaisuuden usein liian vastenmielisenä käyttämättä. En ole tietenkään oikeassa elämässä niin vittumainen lausunnoissani kuin minkä kuvan tässä annan. Eniten kyllästyttää jatkuva etsiminen, kun ehdokkaat eivät ole riittävän hyvännäköisiä tai sitten en riitä heille, vaikka minusta juuri puutteita löydy rajoittunutta sosiaalista elämää ja ajoittaista ylimielisyyttä lukuunottamatta.

Baareissa yritän lähestyä usein kriteerejäni täyttäviä yksilöitä. Hommaa vaikeuttaa kova kilpailu ja se, että joillain kusipäisyys on noussut aivan hillittömiin mittasuhteisiin. Välillä olen ollut lyhyehköjä jaksoja tyydyttävien naisten kanssa. He kelpasivat minulle hyvin, mutta molemminpuolisen kiinnostuksen saavuttaminen ja ylläpitäminen on sekin osoittautunut arvaamattoman suureksi urakaksi. Nykyäänhän kaiken pitäisi olla jatkuvaa, tuoretta elämystä. Minua saa vapaasti kutsua pinnalliseksi ja itsekeskeiseksi, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, ettei kukaan muukaan aja asioitani ja rumat ihmiset usein myös edustavat ikäviä asioita, kuten: varhaista perheenperustamista, harmaata arkielämää, puutetta ja ikävää seksiä.

35

6268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rocky

      Kaikille jotain. Minä taas olen etsinyt pulleaa, hieman "rumemman" näköistä naista, muttei ole löytynyt

    • Jitta

      moi!!!
      minkä ikäinen oot:)
      mulla on herkupylly:))
      ja oon kokonaisuudes herkupala!!!:))

      • sellfish?

        Olen 22v, syntynyt 8/80. Laita email-osoitteesi näkyville. Avaa uusi, jos pelkäät spämmiä. Olen 03-suunnalla.


      • jitta
        sellfish? kirjoitti:

        Olen 22v, syntynyt 8/80. Laita email-osoitteesi näkyville. Avaa uusi, jos pelkäät spämmiä. Olen 03-suunnalla.

        NO entie miten pystyn laittaan osoitteen näkyville, mut kaippa se näkyy nyt:) [email protected]


    • Mies

      Eli itsekin olen komea ja pitkä mies.Poikkeuksena on,että seurustelen onnellisesti kauniin ja miellyttävän näköisen naisen kanssa.Tosin baarista en tätä bongannu.Rafloista on useimmiten hyvin vaikeeta löytää hyvää muijaa.Sokkotreffeiltä mahdotonta!

      • Intellektuelli

        Sähän olet kuin mä, hyvännäköinen itseään täynnä oleva kusipää, mutta chatin kautta olen löytänyt missimittaisen 170cm pitkän ja 60 kiloisen todellisen "herkkuperseen" aah!


      • sellfish?
        Intellektuelli kirjoitti:

        Sähän olet kuin mä, hyvännäköinen itseään täynnä oleva kusipää, mutta chatin kautta olen löytänyt missimittaisen 170cm pitkän ja 60 kiloisen todellisen "herkkuperseen" aah!

        Hyvä, että löytyy alan ihmisiä, eikä mitään feministejä, ne ovat pahinta mitä tiedän. Mistä Chatistä lähti tuollainen hyvä pakkaus? Yleensä oon chatissä nähnyt vaan turhaa lässytystä.


      • M83
        sellfish? kirjoitti:

        Hyvä, että löytyy alan ihmisiä, eikä mitään feministejä, ne ovat pahinta mitä tiedän. Mistä Chatistä lähti tuollainen hyvä pakkaus? Yleensä oon chatissä nähnyt vaan turhaa lässytystä.

        mä löysin kans chatista yhen tosi herkun muijan.. se rupes heti ehdottelee kaikenlaista, aluks luulin että se ois joku kauhee muija joka ei saa muuten seuraa kun chatista. sit se vakuutti olevansa hyvännäköinen ja kertoi tekevänsä mallinhommia ym. ja sitten uskalsin tavata sen ja ei se muija puhunu paskaa, katoin vaan että vittu toihan on oikeesti helmi. ja tää muija ei ollu todellakaan mikään turha lässyttäjä. kunnon muodot oli ja tosi mukava, hauska, puhelias muutenkin.. ja sit se kävi heti asiaan. ja tä EI OLE PASKAPUHETTA vaan täyttä totta!!


      • 19961

        Älkää jauhako tuubaa, hoitakaa ensin finninne.


    • mies

      ..kovat kriteerit, niin luonnollisesti löytäminenkin vaikeutuu. Voi sulle herkkuperse löytyä, mut sit se on tyhmä kuin saapas. Painiskelin itsekin moisien vaikeuksien kanssa vuosia, kun ei sitä just mun tyyppistä löytynyt mistään. Sitten eräs kerta laivalla se sit napsahti. Yllättävää kyllä, hän ei ollut iältään, eikä muodoiltaan sitä mitä olin ajatellut, mut siinä vain oli sitä jotain mitä olin hakenut. Tottakai kai jollain tavalla just sitä mun tyyppiä, mut sit siinä oli jotain sellaista hehkua mikä tulee jostain ihan muualta. Siitä illasta asti yhdessä on oltu. Kyllä se sullekin löytyy, mut varaudu siihen, että se voi tulla ihan odottamatta puun takaa. Juuri kuin viimeksi mitään odotat tapahtuvan.

    • Roope

      Sinun tarinasi oli kuin olisin omaani lukenut...
      Eli siis etsin sellasta atleettista, mukavaa ja herkullista naista. Sellasia kyllä näkee tuolla kaduilla, kaupoissa ja baareissa, mutta koskaan en sellasen kanssa ole päässyt läheisempään kontaktiin tai jos olen päässyt niin siitä ei ole syntynyt sen enempää.
      Osaksi se varmaan johtuu siitä että olen hieman hiljainen ja minun on vaikea löytää iskeviä sanoja kauniiden nuorten naisten keskuudessa.

      Olen urheilullinen, 24-vuotias ja eteläisestä hämeestä.
      Kommentoikaa naiset:)

      • mies kommentoi

        mulle tuli sun ikäsenä vielä hyvännäköset puhuun kun olen mukavanluontoinen, ei tule enää, kun olen 30, kun lääkkeet lihotti, en mä sano et sä lihot mut älä hemmetti ilman ole vaan mene puhuun niille, mulla kusi kun mun oli muutettava uran perässä joka vuosi niin en tahtonut aloittaa lyhtyaikaista suhdetta, joten en puhunut takas, elämä voi muuttua, älä menetä sitä sillon kun vielä siihen on mahdollisuus


      • sellfish?

        Parempi alkaa jossain baarissakin jauhamaan paskaa, kun poistua tuppisuuna paikalta. Yritys on aina hyvästä, vaikka se menisi perseelleenkin. Mä teen aina silmäyksen tarjonnasta astuessani sisälle paikkaan ja poimin muistiin hyvät mahdollisuudet, jos mitään ei näy, siirryn muualle.

        Mitään et saa, ellet ole aktiivinen ja tao silloin kun rauta on kuumaa. Toisaalta jossain mm. kassajonossa lähestyminen vaatii jo aikamoista rohkeutta, jota vain harvalta löytyy. Sopivien tilanteiden löytäminen on tässä hommassa kaiken A jaa O. Tsemppiä hakuihin=)


      • kissa
        sellfish? kirjoitti:

        Parempi alkaa jossain baarissakin jauhamaan paskaa, kun poistua tuppisuuna paikalta. Yritys on aina hyvästä, vaikka se menisi perseelleenkin. Mä teen aina silmäyksen tarjonnasta astuessani sisälle paikkaan ja poimin muistiin hyvät mahdollisuudet, jos mitään ei näy, siirryn muualle.

        Mitään et saa, ellet ole aktiivinen ja tao silloin kun rauta on kuumaa. Toisaalta jossain mm. kassajonossa lähestyminen vaatii jo aikamoista rohkeutta, jota vain harvalta löytyy. Sopivien tilanteiden löytäminen on tässä hommassa kaiken A jaa O. Tsemppiä hakuihin=)

        nauratti aivan noi sun kirjoitukset,kun oli ihan kun omasta elämästä ja samoja ajatuksia,erona vai että olen nainen;).tsemppiä etsintään myös sulle=)!


      • Roope
        kissa kirjoitti:

        nauratti aivan noi sun kirjoitukset,kun oli ihan kun omasta elämästä ja samoja ajatuksia,erona vai että olen nainen;).tsemppiä etsintään myös sulle=)!

        Jos sinua kiinnostaa tutustua niin mailaile [email protected] Asun 03-alueella.

        Mulle saa kirjoitella kaikki muutkin mukavat ja kauniiksi kehutut naiset.


      • Hyvän näköinen

        Kun on hyvän näköinen ja suurin osa miehistä kuolaa perään on vara olla valikoiva.

        Siis kun kerran saa valita on miehen oltava hyvän näköinen, trimmattu, pitkä, tumma, fiksu ja rikas sekä todella nami sängyssä.

        Vaikka muut natsaisivat on eka keikka sänkyyn monesti pettymys ja miehen kesto surkea. Joten ei kun baanalle uudestaan.

        Etsikää miehet oman tasoista naista, sillä mikään ei ärsytä enenpää kun ruma vaikkkakin mukava ei herkullisen mies joka roikkuu perässä. Katsokaa siis peiliin ennenkun lähestytte kauniita naisia. Atleettinen, mukavaa ja herkullinen nainen myös etsii atleettista, mukavaa ja herkullista miestä.


      • Tulihan se sieltä
        Hyvän näköinen kirjoitti:

        Kun on hyvän näköinen ja suurin osa miehistä kuolaa perään on vara olla valikoiva.

        Siis kun kerran saa valita on miehen oltava hyvän näköinen, trimmattu, pitkä, tumma, fiksu ja rikas sekä todella nami sängyssä.

        Vaikka muut natsaisivat on eka keikka sänkyyn monesti pettymys ja miehen kesto surkea. Joten ei kun baanalle uudestaan.

        Etsikää miehet oman tasoista naista, sillä mikään ei ärsytä enenpää kun ruma vaikkkakin mukava ei herkullisen mies joka roikkuu perässä. Katsokaa siis peiliin ennenkun lähestytte kauniita naisia. Atleettinen, mukavaa ja herkullinen nainen myös etsii atleettista, mukavaa ja herkullista miestä.

        "Siis kun kerran saa valita on miehen oltava hyvän näköinen, trimmattu, pitkä, tumma, fiksu ja rikas sekä todella nami sängyssä."

        Niin, rikas. Niinhän ne tietynlaiset naiset haluaa. Ja niitä on paljon.


      • Hyvän näköinen
        Tulihan se sieltä kirjoitti:

        "Siis kun kerran saa valita on miehen oltava hyvän näköinen, trimmattu, pitkä, tumma, fiksu ja rikas sekä todella nami sängyssä."

        Niin, rikas. Niinhän ne tietynlaiset naiset haluaa. Ja niitä on paljon.

        kun itsellä on omaisuutta vaatii sitä myös toiselta, elättämään en ala.


      • Tulihan se sieltä
        Hyvän näköinen kirjoitti:

        kun itsellä on omaisuutta vaatii sitä myös toiselta, elättämään en ala.

        En tietenkään minäkään naista, mutta naisten valintaperusteena kumppanille raha näyttää olevan yksi päällimmäistä asioista.

        Miehille se on sentään kauneus, mikä on tietty pinnallista sekin.


      • Hyvän näköinen
        Tulihan se sieltä kirjoitti:

        En tietenkään minäkään naista, mutta naisten valintaperusteena kumppanille raha näyttää olevan yksi päällimmäistä asioista.

        Miehille se on sentään kauneus, mikä on tietty pinnallista sekin.

        Miehen on miellytettävä järkeä, sydäntä ja silmää sekä välillä täytyy olla kipinää puolin ja toisin. Jos jokin kohta ei täsmää, mies ei ole minulle se oikea.

        Kaverina minulla on monta miestä, joillakin paljonkin rahaa, toisilla todella mukava luonne ja osa on hyvännäköisiäkin mutta eivät ole oikeita enkä siis edes ajattele heitä miehinä vaan kavereina. Kaikkien osa-alueiden on siis oltava kohallaan. Osa miehistä ei kykene erottamaan ystävyyttä ja mielenkiintoa toisistaan. Ja heille täytyy asia vääntää rautalangasta ja olla todella vittumainen ja loukaava ennen kun se menee jakeluun. Vaikka aluksi sanon kohteliaasti ei, yritys jatkuu yhä vain. Mutta jos kaljamaha alkaa näkyä, kalju kiiltää ja ulkonäkö on kulahtanut, en voisi koskaan antaa miehen koskea minuun naisena, sellainen ei vaan sytytä ( oli pinnallista tai ei ) Mutta ei mieskään voi mennä naisen kanssa jos mittari ei värähdä.

        Miksi valita mies joka on vain melkein oikea ja tulla muutamassa vuodessa katkeraksi ja alkaa nalkuttamaan ja turhaan yritää muuttaa miestä siksi haaveiden unelmamieheksi. Niitä tässä maassa riittää ihan riittävästi ( siis suhteita)

        Kun nainen ilmoittaa rehellisesti omat kriteerit ( on ne miehilläkin, usealla se haarojen väli päättää ei aivot ) pitävät miehet sitä vastenmielisenä ( vaikka säästää aikaa ja vaivaa molemmilta )

        Koska pärjään ihan hyvin ilman miestä on turha ottaa miestä vain siksi että sellainen muillakin on. Miehessä pitää olla kaikki kohdallaan. Sellaisiakin löytyy ( löysin ja menetin kolarissa noin viisi vuotta sitten, mutta kohtalolle ei voi mitään eikä sitä kannata murehtia ) Mutta vaikka nainen kolahtaisi miehen mielestä tulee naisella olla oikeus ilmaista ettei mies kolahda ilman että tarvitsee sitä miehelle perustella.

        Ja arvoisat miehet, jos te haluatte hyvänäköisen naisen hyväksykää, että myös nainen haluaa hyvännäköisen miehen ( omasta mielestään ) Mutta pelkällä järjellä / ulkonäöllä / luonteella / rahalla / seksuaalisuudella ei voi korvata niitä puuteita mitkä esiintyvät toisella osa-alueella. Kyllä nainen hakee kokonaisuutta, joka sopii juuri hänelle.

        Yleisin virhe on vaatia toiselta ominaisuuksia joita ei itse omista. Ja miehillä on taipumus hyväksyä kaunilta naiselta puuteet helpommin. Kaunis voi olla vaikka vittumainen kunhan on riittävän kaunis. Typeränä sellaista miestä pidän.


      • Mia
        Hyvän näköinen kirjoitti:

        Miehen on miellytettävä järkeä, sydäntä ja silmää sekä välillä täytyy olla kipinää puolin ja toisin. Jos jokin kohta ei täsmää, mies ei ole minulle se oikea.

        Kaverina minulla on monta miestä, joillakin paljonkin rahaa, toisilla todella mukava luonne ja osa on hyvännäköisiäkin mutta eivät ole oikeita enkä siis edes ajattele heitä miehinä vaan kavereina. Kaikkien osa-alueiden on siis oltava kohallaan. Osa miehistä ei kykene erottamaan ystävyyttä ja mielenkiintoa toisistaan. Ja heille täytyy asia vääntää rautalangasta ja olla todella vittumainen ja loukaava ennen kun se menee jakeluun. Vaikka aluksi sanon kohteliaasti ei, yritys jatkuu yhä vain. Mutta jos kaljamaha alkaa näkyä, kalju kiiltää ja ulkonäkö on kulahtanut, en voisi koskaan antaa miehen koskea minuun naisena, sellainen ei vaan sytytä ( oli pinnallista tai ei ) Mutta ei mieskään voi mennä naisen kanssa jos mittari ei värähdä.

        Miksi valita mies joka on vain melkein oikea ja tulla muutamassa vuodessa katkeraksi ja alkaa nalkuttamaan ja turhaan yritää muuttaa miestä siksi haaveiden unelmamieheksi. Niitä tässä maassa riittää ihan riittävästi ( siis suhteita)

        Kun nainen ilmoittaa rehellisesti omat kriteerit ( on ne miehilläkin, usealla se haarojen väli päättää ei aivot ) pitävät miehet sitä vastenmielisenä ( vaikka säästää aikaa ja vaivaa molemmilta )

        Koska pärjään ihan hyvin ilman miestä on turha ottaa miestä vain siksi että sellainen muillakin on. Miehessä pitää olla kaikki kohdallaan. Sellaisiakin löytyy ( löysin ja menetin kolarissa noin viisi vuotta sitten, mutta kohtalolle ei voi mitään eikä sitä kannata murehtia ) Mutta vaikka nainen kolahtaisi miehen mielestä tulee naisella olla oikeus ilmaista ettei mies kolahda ilman että tarvitsee sitä miehelle perustella.

        Ja arvoisat miehet, jos te haluatte hyvänäköisen naisen hyväksykää, että myös nainen haluaa hyvännäköisen miehen ( omasta mielestään ) Mutta pelkällä järjellä / ulkonäöllä / luonteella / rahalla / seksuaalisuudella ei voi korvata niitä puuteita mitkä esiintyvät toisella osa-alueella. Kyllä nainen hakee kokonaisuutta, joka sopii juuri hänelle.

        Yleisin virhe on vaatia toiselta ominaisuuksia joita ei itse omista. Ja miehillä on taipumus hyväksyä kaunilta naiselta puuteet helpommin. Kaunis voi olla vaikka vittumainen kunhan on riittävän kaunis. Typeränä sellaista miestä pidän.

        Kirjoituksesi ovat kuin omasta kynästäni. Miehet pillastuvat, kun huomauttaa, että naiselta voi vaatia kauneutta vasta, kun itsekin on hyvännäköinen. Itse olen kaunis, hyväkroppainen, fiksu, mukava, koulutettu ja valmistumassa hyväpalkkaiseen ammattiin. Ei mulle kelpaa mikään tavallisen näköinen tyhjätasku, ja miksi pitäisikään. Olen mieluummin ilman, jos ei kolahda kunnolla. Ei-sytyttävän miehen kosketuskin inhottaa. Kavereita löytyy kaikennäköisiä ja muutenkin laidasta laitaan, joten pinnallisuudesta on turha syyttää.


      • Naikkonen
        Mia kirjoitti:

        Kirjoituksesi ovat kuin omasta kynästäni. Miehet pillastuvat, kun huomauttaa, että naiselta voi vaatia kauneutta vasta, kun itsekin on hyvännäköinen. Itse olen kaunis, hyväkroppainen, fiksu, mukava, koulutettu ja valmistumassa hyväpalkkaiseen ammattiin. Ei mulle kelpaa mikään tavallisen näköinen tyhjätasku, ja miksi pitäisikään. Olen mieluummin ilman, jos ei kolahda kunnolla. Ei-sytyttävän miehen kosketuskin inhottaa. Kavereita löytyy kaikennäköisiä ja muutenkin laidasta laitaan, joten pinnallisuudesta on turha syyttää.

        Mä olen itse todella kaunis ja seksikäs joten tottakai haluan kultani olevan myös seksikäs, komea, pitkä, lihaksikas seksipeto ja vielä mukavakin. Nyt olen tällaisen löytänyt ja jäi monet miehet ja naiset itkemään :) Mutta minkäs voi. Ei pidä tyytyä kehenkään.


      • uroskarhu
        Naikkonen kirjoitti:

        Mä olen itse todella kaunis ja seksikäs joten tottakai haluan kultani olevan myös seksikäs, komea, pitkä, lihaksikas seksipeto ja vielä mukavakin. Nyt olen tällaisen löytänyt ja jäi monet miehet ja naiset itkemään :) Mutta minkäs voi. Ei pidä tyytyä kehenkään.

        minusta kauneus on katsojan silmissä,
        eli jollakin voi olla omasta mielestään herkku perse niin ei se välttämättä pidä paikkaansa
        aika pinnallista sakkia
        kattokaa kakarat itseänne peilistä haa huomaatte
        mihin ne aivot jäi kas niitä ei oo olemassa
        ikää tulee muutama vuosi lisää niin se ajatus-
        maailma muuttuu......kusipäisyydellä ei saa
        mitään kato teot puhuvat puolestaan.


      • Höpö höpö
        uroskarhu kirjoitti:

        minusta kauneus on katsojan silmissä,
        eli jollakin voi olla omasta mielestään herkku perse niin ei se välttämättä pidä paikkaansa
        aika pinnallista sakkia
        kattokaa kakarat itseänne peilistä haa huomaatte
        mihin ne aivot jäi kas niitä ei oo olemassa
        ikää tulee muutama vuosi lisää niin se ajatus-
        maailma muuttuu......kusipäisyydellä ei saa
        mitään kato teot puhuvat puolestaan.

        No onhan kauneus osittain katsojan silmässä, mutta kyllä se on ihan absoluuttistakin on. Ei siinä ole mitään kusipäistä, että haluaa kumppanin, joka sytyttää kaikilla tasoilla. Jos tyytyy vähempään, on epätoivoinen. Itse pysyin sinkkuna monta vuotta, koska kukaan ei kiinnostanut. Nyt seurustelen suloisen, fiksun, seksikkään, erittäin komean ja kunnollisen miehen kanssa. Luulin, ettei heitä ole edes olemassa. Niin että älkää ihmiset tyytykö.


      • uroskarhu
        Höpö höpö kirjoitti:

        No onhan kauneus osittain katsojan silmässä, mutta kyllä se on ihan absoluuttistakin on. Ei siinä ole mitään kusipäistä, että haluaa kumppanin, joka sytyttää kaikilla tasoilla. Jos tyytyy vähempään, on epätoivoinen. Itse pysyin sinkkuna monta vuotta, koska kukaan ei kiinnostanut. Nyt seurustelen suloisen, fiksun, seksikkään, erittäin komean ja kunnollisen miehen kanssa. Luulin, ettei heitä ole edes olemassa. Niin että älkää ihmiset tyytykö.

        entäpä jos se ns herkkuperse on täysin
        kusipää joka ei välitä kuin itsestään,
        ja miehen ulkonäöstä,totta kai ei pidä
        tyytyä mihin tahansa vaan joka mielyttää
        ulkomuodollaan ja luonteella
        pelkällä ulkomuodolla ei oo mitään merkitystä jos
        on täysi kyrpä, tai muuten niin helvetin yksisoluinen. kuka kusipäätä jaksaa
        mielyttää aamusta iltaan en ainakaan minä
        minä olen saanut sen minkä oon halunnut ja
        olen siihen tyytyväinen.


      • M83
        Naikkonen kirjoitti:

        Mä olen itse todella kaunis ja seksikäs joten tottakai haluan kultani olevan myös seksikäs, komea, pitkä, lihaksikas seksipeto ja vielä mukavakin. Nyt olen tällaisen löytänyt ja jäi monet miehet ja naiset itkemään :) Mutta minkäs voi. Ei pidä tyytyä kehenkään.

        oikeesti vittu tollasia ämmiä jotka luulee liikoja itsestään "joo, olen todella seksikäs ja kaunis" .. no voihan sitä netissä sanoo mitä vaan .. täällähän kaikki muijat sanoo olevansa kauniita.. tässäkin on varmaan 5 naista kehunu olevansa NIIN kauniita. todellisuudessa about 0,5% naisista on kauniita.. ja TODELLA kauniita on 0,005%.. ainakin mun mielestä mutta voittehan te olla niiden kaljamaha äijienne mielestä kauniita.. ja nekin vaan saattaa sanoo mielistellääkseen. ja sit sellaset ämmät jotka on miehen kans sen takii et se on rikas nii ei vittu kuin säälittävää.. jos joku muija joka on musta kiinostunu ja rupee puhuu jostain rahasta niin se on moro sille muijalle.


      • elämää nähny
        Hyvän näköinen kirjoitti:

        Miehen on miellytettävä järkeä, sydäntä ja silmää sekä välillä täytyy olla kipinää puolin ja toisin. Jos jokin kohta ei täsmää, mies ei ole minulle se oikea.

        Kaverina minulla on monta miestä, joillakin paljonkin rahaa, toisilla todella mukava luonne ja osa on hyvännäköisiäkin mutta eivät ole oikeita enkä siis edes ajattele heitä miehinä vaan kavereina. Kaikkien osa-alueiden on siis oltava kohallaan. Osa miehistä ei kykene erottamaan ystävyyttä ja mielenkiintoa toisistaan. Ja heille täytyy asia vääntää rautalangasta ja olla todella vittumainen ja loukaava ennen kun se menee jakeluun. Vaikka aluksi sanon kohteliaasti ei, yritys jatkuu yhä vain. Mutta jos kaljamaha alkaa näkyä, kalju kiiltää ja ulkonäkö on kulahtanut, en voisi koskaan antaa miehen koskea minuun naisena, sellainen ei vaan sytytä ( oli pinnallista tai ei ) Mutta ei mieskään voi mennä naisen kanssa jos mittari ei värähdä.

        Miksi valita mies joka on vain melkein oikea ja tulla muutamassa vuodessa katkeraksi ja alkaa nalkuttamaan ja turhaan yritää muuttaa miestä siksi haaveiden unelmamieheksi. Niitä tässä maassa riittää ihan riittävästi ( siis suhteita)

        Kun nainen ilmoittaa rehellisesti omat kriteerit ( on ne miehilläkin, usealla se haarojen väli päättää ei aivot ) pitävät miehet sitä vastenmielisenä ( vaikka säästää aikaa ja vaivaa molemmilta )

        Koska pärjään ihan hyvin ilman miestä on turha ottaa miestä vain siksi että sellainen muillakin on. Miehessä pitää olla kaikki kohdallaan. Sellaisiakin löytyy ( löysin ja menetin kolarissa noin viisi vuotta sitten, mutta kohtalolle ei voi mitään eikä sitä kannata murehtia ) Mutta vaikka nainen kolahtaisi miehen mielestä tulee naisella olla oikeus ilmaista ettei mies kolahda ilman että tarvitsee sitä miehelle perustella.

        Ja arvoisat miehet, jos te haluatte hyvänäköisen naisen hyväksykää, että myös nainen haluaa hyvännäköisen miehen ( omasta mielestään ) Mutta pelkällä järjellä / ulkonäöllä / luonteella / rahalla / seksuaalisuudella ei voi korvata niitä puuteita mitkä esiintyvät toisella osa-alueella. Kyllä nainen hakee kokonaisuutta, joka sopii juuri hänelle.

        Yleisin virhe on vaatia toiselta ominaisuuksia joita ei itse omista. Ja miehillä on taipumus hyväksyä kaunilta naiselta puuteet helpommin. Kaunis voi olla vaikka vittumainen kunhan on riittävän kaunis. Typeränä sellaista miestä pidän.

        Se on todella hienoo jos joillakin kaikki ns.matsaa,tosielämässä,kuitenkin harvalla näin on ja jos onkin niin ihmiset muutuu ajan mittaa...eli toisen hyvät ja huonot puolet on vain opittava hyväksymään niinkuin toinenkin joutuu tekemään.Lyhyellä aikajänteellä ulkonäkö on varmaan se tärkein,mutt pitempään suhteeseen alkaessa täytyy tarkaan miettii miten kohtaa noi arkipäivän tylsät askareet jotka täytyy kuitenkin jakaa sen ihanan ja sexyn kumpanin kans.Eli arki kaikkine puuteineen,tylsyytenään ja toisen vikoineen täytyy osata elää ja nautia tarpeen tullen siitä ihanasta toisen erootisesta puolesta jota kutsutaan vaiks sitt "herkkuperseeksi"


      • muahahaa
        uroskarhu kirjoitti:

        entäpä jos se ns herkkuperse on täysin
        kusipää joka ei välitä kuin itsestään,
        ja miehen ulkonäöstä,totta kai ei pidä
        tyytyä mihin tahansa vaan joka mielyttää
        ulkomuodollaan ja luonteella
        pelkällä ulkomuodolla ei oo mitään merkitystä jos
        on täysi kyrpä, tai muuten niin helvetin yksisoluinen. kuka kusipäätä jaksaa
        mielyttää aamusta iltaan en ainakaan minä
        minä olen saanut sen minkä oon halunnut ja
        olen siihen tyytyväinen.

        eli toisin sanoen joudut tyytymään rumaan rupiseen akkaan?
        -sellaista elämä on: afrikassakin ihmisiä kuolee nälkään eikä ne voi sille mitään tyytyvät syömään sitä mitä roskista/maasta löytyy hekin ovat tyytyväisiä.


    • sunscreen

      Tuollaisilla englanninkielentaidoilla varustettu, ja itsekäs sekä täydellinen saalis?? Anna mun kaikki kestää...

    • sunscreen

      Vai pitäiskö puhua tällasesta sit?

      • myyntikala

        No eipä oo omassakaan englannissas kehumista. Solu ja selli kirjoitettais c-kirjaimella. Vaikka olihan tuo "sellfish" aika hauska. Hanki poika sanakirja.


    • hyi hyi!

      kyllä sinä vielä löydät samoilla aaltopituuksilla liikkuvan kaunottaren!!!! itse en hetkeäkään viettäisi tuollaisella ajatusmaailmalla varustetun tolvanan kanssa!!!yök! yök!

    • miehen logiikalla

      Ei kannata tyytyä kuin herkkuperseisiin jos kerran niistä pitää. Mikään ei pakota sinua seurustelemaan vähän pullean tädin kanssa jos kerran sellain ei kiinnosta kuin hetken aikaa.

      Itse miehenä etsin omaa kumppaniani melko kauan, lähemmäksi 30 ikävuotta. No sitten löysin sen herkkuperseen, mikä oli kiinnostunut tiuhasta seksin määrästä, oli hauska, rento ja älykäs. Ennen tätä oli kaikkenlaisia muita naisia, mutta aina joku asia tökki. Tiesin jo silloin, että jos en saa elämäni naista niin olen sitten irtosuhteissa.

      Huonoihin vaihtoehtoihin ei ole mitään järkeä tyytyä. Saat jonkun bimbon tai vähän ruman maisterisnaisen. Siinä sitten eroaisitte ennen 40 ikävuotta ja jompi kumpi olisi pettänyt tai joku narkomaani alkoholisti.

    • huippukanava

      Mitäpä sitä leikkimään symppistä kun optimaalista seuraa haetaan itselle.
      Aina joku rähisee jos toinen uskaltaa vaatia jotain. Vapaa maa.

      Eihän tuota kauneutta objektiivisesti voi kukaan määrittää täysin, mutta kyllä sen nyt suurinpiirtein tietää, mikä vastakkaisen sukupuolen massaa miellyttää.

      En itsekään ihastu kuin todella hyvännköisiin miehiin, mutta heiltä saan vastakaikuakin, eli en ole ihan totaalisesti missannut omaa markkina-arvoani.
      Naurattaa, kun ihan tavalliset silmälasipäiset sukka-sandaalimiehet hakevat ilmoituksissaan "missiä", ja livenä saavat pakit ehkä 80 % naisista.
      Oma käsitys omasta tasosta aika usein eroaa pahasti muiden mielipiteestä...

      Huvittelen nettideittipalstalla monesti niin, että en anna kuvaani heti ja katson, kiinnostaako miestä päänsisältä tippaakaan ja onko hän itse joku sahajauhotyyppi. Sitten kun alkaa epäilyt ja läski-dissaukset ja muu jo-tavattujen naisen haukkumiset, pamautan kuvan tiskiin. Ja kylläpä ääni kellossa muuttuu. Sen jälkeen sanonkin yleensä adios amigo. Varsinkin jos mies on itse joku elävä tykinkuula.

      Baarista saa seuraa jos on hyvännäköinen. Siellä on monelle miehelle vaan se kynnys, että jos on sisältä tyhjä, joutuu ronkeli itsekin r******maan kotona :D.

    • Ikä ja viisaus

      Huh näitä juttuja! Huomaa,ettette ole koskaan oikeassa suhteessa eläneet,jos ulkonäköseikka on tärkein asia ihmisessä! Voin omasta tuskallisesta kokemuksesta sanoa,että moni kakku päältä kaunis mutta silkoa sisältä! Usein hyvännäköiset ihmiset ovat niin pintaliitäjiä,ettei suhde tule kestämään pitkään..Mutta jokainen taaplaa tyylillään.Minä etsin sisäisesti kaunista ihmistä.Minusta Hal ja iso rakkaus leffa on oiva esimerkki,miten meidän pitäisi toisemme nähdä.Vaikka se on vain elokuva,se kyllä antaa ajattelemisen aihetta meille kaikille..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4643
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4522
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      614
      4130
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3077
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2651
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      346
      2144
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      209
      2121
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1745
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe