cv pohja netistä?

Kiire on,apuva!!

Löytyykö netistä cv pohjaa, nyt pitäis äkkiä saada cv aikaiseksi, parin tunnin sisällä!! En oo ikinä tehnyt cv:tä, joten nyt ottaa lujille! Sain ihan just tietää paikasta,jonne cv:n olisin lähettämässä.

25

92415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokin paikka

      varmasti löytyy jokin paikka josta saa. Googleta vaikka sanat ilmainen cv tai cv kone ... niin eiköhän löydy

      • Kaiyyya

        www.mol.fi
        tai
        työkkärin sivuilla


      • en ole huomanut
        Kaiyyya kirjoitti:

        www.mol.fi
        tai
        työkkärin sivuilla

        Sen tiedän, että mollin sivulla voi täyttää cv:n joka killuu jossain...mutta että valmis pohja jonka täyttäisi ja käyttäisi itsellään, ilman että kukaan muu sitä näkisi.?


      • tttt1

        Kokeile CV Konetta:

        www.helppocv.fi


    • neiti nimetön

      Tervetuloa työministeriön CV-netin hakupalveluun
      www.mol.fi

      • OMA CV

        CV:lle ei tarvitse mitään pohjaa.
        Sinähän kerrot siinä vapaamuotoisesti OMAN historiasi.
        Harrastukset, työkokesmus, opiskelu, kurssit, perhesuhteet.
        Mihin ihmeeseen sitä pohjaa tarvitset, sinähän teet OMAA CV:tä etkä kenenkään toisen.


      • nyt cv:lle
        OMA CV kirjoitti:

        CV:lle ei tarvitse mitään pohjaa.
        Sinähän kerrot siinä vapaamuotoisesti OMAN historiasi.
        Harrastukset, työkokesmus, opiskelu, kurssit, perhesuhteet.
        Mihin ihmeeseen sitä pohjaa tarvitset, sinähän teet OMAA CV:tä etkä kenenkään toisen.

        on ihan tietty pohja/kaava jonka mukaan se pitää tehdä, jotta se on oikeanlainen..


      • mikkotoinen91
        OMA CV kirjoitti:

        CV:lle ei tarvitse mitään pohjaa.
        Sinähän kerrot siinä vapaamuotoisesti OMAN historiasi.
        Harrastukset, työkokesmus, opiskelu, kurssit, perhesuhteet.
        Mihin ihmeeseen sitä pohjaa tarvitset, sinähän teet OMAA CV:tä etkä kenenkään toisen.

        Tästä löytyy EU:n "viralliset" CV pohjat
        http://europass.cedefop.europa.eu/europass/home/hornav/Downloads/EuropassCV/CVTemplate.csp

        Tai rekisteröidy ejobs sivuille, niin voit luoda CV:si apuohjelman opastamana
        http://www.ejobs.fi/jobseeker_register.php


      • sei plus yks
        nyt cv:lle kirjoitti:

        on ihan tietty pohja/kaava jonka mukaan se pitää tehdä, jotta se on oikeanlainen..

        Olen nähnyt varmaan toistasataa erilaista ohjetta. Osa käskee laittaa joitain juttuja, esim. perhsuhteet, osa käskee jättää ne pois. Osa käskee laittaa kaikki, jotkut ovat sitä mieltä että vain olennaiset. Ei siihen mitään virallista kaavaa ole.

        Itse laitan henkilötiedot ja puhelinnumeron, niin tietää kenen se on ja löytyy yhteystiedot. Sen jälkeen kokemukset ja koulutukset siten, että uusin on ylimmäisenä. Päivämäärät laitan tarkasti, mutta en laita kaikkea, koska pätkiä on paljon. Loppuun laitan muuta mainittavaa, mm. yhdistystoiminta-aktiivini.


      • halloota1
        sei plus yks kirjoitti:

        Olen nähnyt varmaan toistasataa erilaista ohjetta. Osa käskee laittaa joitain juttuja, esim. perhsuhteet, osa käskee jättää ne pois. Osa käskee laittaa kaikki, jotkut ovat sitä mieltä että vain olennaiset. Ei siihen mitään virallista kaavaa ole.

        Itse laitan henkilötiedot ja puhelinnumeron, niin tietää kenen se on ja löytyy yhteystiedot. Sen jälkeen kokemukset ja koulutukset siten, että uusin on ylimmäisenä. Päivämäärät laitan tarkasti, mutta en laita kaikkea, koska pätkiä on paljon. Loppuun laitan muuta mainittavaa, mm. yhdistystoiminta-aktiivini.

        Siis kyllä jokainen saa omaan CV:seen kirjoittaa mitä lystää, mutta on siihen tietyt asetus standardit miten CV tehdään!! Vai läiskitkö vain ranskalaisilla viivoilla työkokemuksesi alekkain?


    • CV pohjia
    • jflkdsajdsafdsl
    • TGR
    • Toisen CV

      Vaan omaa cv lähetä? se on todetu ja huomattu että aina paikka menee sille vierustoverille tai kaverille :)

    • 16+1

      Parissa tunnissa eka cv, noh katso ettei tule ihan juosten kustu.

    • Pertti Keinonen
    • videoija

      Tee video-CV

    • cvpohja.com
    • IlkkaJones
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hei, ootkohan maksanut tästä? Tein just cvn täällä mutta näköjään pitäisi maksaa.


    • Anonyymi

      Älkää laittako kyseiselle firmalle tietojanne! Ettikää joku muu cv firma. Tämä vie rahaa kortiltanne, ettekä välttämättä saa rahojanne takaisin.

    • Anonyymi

      cvmaker on kans yks kusetus. Mainostetaan ilmaisena ja cv lataus kuitenkin maksaa 1,99 €. Jos sen erehdyt maksamaan, niin samalla automaattisesti luot tilin josta veloitetaan 31,99 €/kk. Rahoja et saa pois milloinkaan, jos erehdyt maksamaan joltain veloituskelpoiselta tililtä.

      • Anonyymi

        Ainakin tänäpäivänä lukee irtisanoutumisehtona, että pitää irtisanoa sähköposti osoitteeseen ennen kuin 14 vrk on kulunut. Tai sitten veloitetaan summa kerran kuussa. Ja jatkossakin tuohon sähköpostiin ilmoittamalla. Vai eikö peruminen onnistunut? Vai jäikö tekstit lukematta?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe