toimiessani yrittäjänä lähihoitajan tienasin parhaampana kuukautena 7000 e pruttona, työtä on tehtävä tietenkin valikoimatta aikaa t. paikkaa. mutta suosittelen niille, jotka jaksavat ja ovat joustavia, sekä sietävät "hankalatkin" asiakkaat. hammastapurren ja rahaa ajatellen se minulta ainakin onnistui. enkä puhu paskaa tuosta summasta. ei sitä tietenkään jokakuukausi jaksanu/ollut töitä noin paljon, että olisi noille luvuille päässy.
lähihoitaja yrittäjä
7000 e paras kuukausi
4
4231
Vastaukset
- taus
Mistä pitää aloittaa jos ajon tulla hoiva-ala yrittäjäksi. Voisin purra vielä enempää jos vaan saisi 2 kuukautta Honolulu vesille joka vuosi. Tavallisesti lähihoitjana työskentellessa ei jää yhtä raha ihan nolla
Oikeasti vaan yksi kysymys :mistä saisi asikaat? - taus
miten saisi sinun kanssa yhteyttä koska olen kiinnostunut hoiva-alan yrittäjäsyytestä ja aioin aloittaa näin pian kun mahd. mutta Helsingin aluella.
- taus
paljoko vero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81288- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031047Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62797- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613