Minulla oli kamala anoppi...

miniskä

puuttui joka asiaan ja en halunnut koskaan anoppilaan edes käymään.. ja sehän vaikutti parisuhteeseen...
Otin eron miehestäni ja koko niiden hirveästä suvusta...
nyt on maailmaan ihanimmat appi ja anoppi...SUOSITTELEN...
elämä voi muuttua vain parempaa...

8

1157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis....

      kaikki joukolla eroamaan jos anoppi on hankala !!!!!
      Mitäs siinä lapsia ajattelemaan ja heidän elämäänsä, itte minä oon tärkein !

      Hohhoijjaa, kyllä on ihmisellä ajatusmaailma mallillaan, anopin persoonan takia otetaan ero puolisosta ja laitetaan lapset isättömiksi.

      • mänttt

        Katsos kaikki ei HETI niitä lapsia teekkään... Kannatan ehdottomasti, koska vaikka olisi lapsia ja suhteet ja tunteet ei mene yksiin niin onpa kiva kun lasten takia kärvistelee vain eteenpäin niin menee monen ihmisen elämä hukkaan... Ja kuitenkin miniät ja miksei vävytkin marise kun appivanhemmat puuttuu joka asiaan...
        Kyllä ne lapsetkin huomaa aikojen kuluessa jos kränää on...


      • olet sitä mieltä

        että lapsilla on hyvä olla perheessä, jossa vanhemmat riitelevät koko ajan anopin takia. Jos mies ei kykene äitiään kieltämään sotkeutumasta oman perheensä elämään, voi siitä elämästä tulla ihan helvettiä.

        Onhan se tosi surullista, että anopilla on valtaa ja voimaa rikkoa perhe, mutta ei sille oikein mitään voi, jos miehellä ei ole selkärankaa. Minun anoppini huorittelee ja haistattelee ja manipuloi miestäni minua vastaan. Ja mies tekee ihan niin kuin mamma käskee - vaikka minä hoidan työni lisäksi lapset ja kodin täysin yksin ja mies juoksee vieraissa, minkä kerkiää. Miehen pettämisen ja ryypiskelyn voisin vielä lasten vuoksi kestää, mutta se että anoppi katsoo vielä asiakseen kiusata minua, eikä mieheni tee sille mitään, on vähän liikaa. Lapsetkin huomaavat, kuinka paha äidillä on olla, vaikka sitä kaikin keinoin yritänkin peitellä.

        Et ole varmaan koskaan kokenut helvetillistä suhdetta ja jatkuvaa kiusaamista, kun kuvittelet, että lasten on parempi olla tuollaisessa suhteessa kuin erolapsia.


      • anoppi täälläkin
        olet sitä mieltä kirjoitti:

        että lapsilla on hyvä olla perheessä, jossa vanhemmat riitelevät koko ajan anopin takia. Jos mies ei kykene äitiään kieltämään sotkeutumasta oman perheensä elämään, voi siitä elämästä tulla ihan helvettiä.

        Onhan se tosi surullista, että anopilla on valtaa ja voimaa rikkoa perhe, mutta ei sille oikein mitään voi, jos miehellä ei ole selkärankaa. Minun anoppini huorittelee ja haistattelee ja manipuloi miestäni minua vastaan. Ja mies tekee ihan niin kuin mamma käskee - vaikka minä hoidan työni lisäksi lapset ja kodin täysin yksin ja mies juoksee vieraissa, minkä kerkiää. Miehen pettämisen ja ryypiskelyn voisin vielä lasten vuoksi kestää, mutta se että anoppi katsoo vielä asiakseen kiusata minua, eikä mieheni tee sille mitään, on vähän liikaa. Lapsetkin huomaavat, kuinka paha äidillä on olla, vaikka sitä kaikin keinoin yritänkin peitellä.

        Et ole varmaan koskaan kokenut helvetillistä suhdetta ja jatkuvaa kiusaamista, kun kuvittelet, että lasten on parempi olla tuollaisessa suhteessa kuin erolapsia.

        "Miehen pettämisen ja ryypiskelyn voisin vielä lasten vuoksi kestää, mutta se että anoppi katsoo vielä asiakseen kiusata minua, eikä mieheni tee sille mitään, on vähän liikaa."

        Anoppina sanon, että jos poikani kävisi kännissä vieraissa, niin pöllyttäisin kaverin kunnolla, ja jos miniäni haluaisi erota, tukisin häntä kaikin mahdollisin tavoin.
        Naisten pitää vetää yhtä köyttä. Miehen ryypiskely ja hortoilu ei ole koskaan vaimon syytä. Jokainen vastaa itse tekemisistään. Ja jos elämä menee raiteiltaan, ei ole mieltä muka lasten takia pysytellä yhdessä. Lapset kärsivät siinä kuin aikuisetkin.

        Anopilla on tässä ihan väärä asenne, jos sinua syyttelee. Miehen alkaneeseen alkolismiin liittyy ilman muuta tuo vähättely ja äidin puolella oleminen. Alkoholisti etsii aina "ymmärtäjiä".


      • sinä minun anoppini
        anoppi täälläkin kirjoitti:

        "Miehen pettämisen ja ryypiskelyn voisin vielä lasten vuoksi kestää, mutta se että anoppi katsoo vielä asiakseen kiusata minua, eikä mieheni tee sille mitään, on vähän liikaa."

        Anoppina sanon, että jos poikani kävisi kännissä vieraissa, niin pöllyttäisin kaverin kunnolla, ja jos miniäni haluaisi erota, tukisin häntä kaikin mahdollisin tavoin.
        Naisten pitää vetää yhtä köyttä. Miehen ryypiskely ja hortoilu ei ole koskaan vaimon syytä. Jokainen vastaa itse tekemisistään. Ja jos elämä menee raiteiltaan, ei ole mieltä muka lasten takia pysytellä yhdessä. Lapset kärsivät siinä kuin aikuisetkin.

        Anopilla on tässä ihan väärä asenne, jos sinua syyttelee. Miehen alkaneeseen alkolismiin liittyy ilman muuta tuo vähättely ja äidin puolella oleminen. Alkoholisti etsii aina "ymmärtäjiä".

        Ihanaa kuulla, että tuollaisiakin anoppeja on. Tai olenhan minä sen aina tiennyt, että suurin osa ihmisistä on mukavia ja haluaa hyvää :-). Mukavaa jatkoa sinulle ja perheellesi!


      • kannatetaan

        Kuuleppas nyt, alkuperäinen kirjoittaja on ihan oikeassa! Jos suvussa on tämä yksi, oman elämänsä vanki joka yrittää pilata ja myrkyttää toistenkin elämät -on paljon parempi kaikille, myös lapsille, etteivät tällaisesta joudu kärsimään. Se ei ole itsekästä, vaan erittäin tervettä ja nimenomaan epäitsekästä ajattelua. Jos mies ei äitiään saa hiljaiseksi niin eikun mies (ja anoppi) kiertoon vain! Ja isyydenhän ei pitäisi siihen eroon loppua, eiköhän se kestä läpi elämän...? Lapsetkin ovat vain tyytyväisiä jos saavat tilalle paremman mummun.


    • Innostunut morsianehdokas

      Suositteletko meillekin omaa anoppiasi? Se voisi olla hankalaa, koska olisi ryövättävä sinulta se uudempi mies.

      Täytyy miettiä vielä...

    • rakastunut

      Entinen anoppi haukkui huoraksi ja uteli ja huuteli asiani ympäri kyliä, mut onnex on ex-anoppi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe