Volvo S80 fallossymbolina

Kyllä se niin on, että auto miehen tekee. Joka kerta kun astun yönsiniseen Volvo S80-autoomme, niin tunnen kasvavani muutaman sentin lisää...
On säälittävää nähdä miehen ajelevan jollain pikkuisella riisipussilla. Jos auton tarvitsee olla pieni, niin voisihan senkin tehdä tyylillä ja ostaa Mini tai Lada kulkupeliksi. Molemmat hyviä pikkuautoja HAH HAH HAH HIH HIH HIH!!! :D


"Miksi saksasta ostetusta autosta tarvitsee maksaa autoveroa suomessa"


MarttyyriMallari-TTt

38

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ympäristö-

      ystävälliseen ja kustannustehokkaaseen kulkuneuvoon tuollainen tankki jonka teknologia lähinnä toisen maailmansodan ajoilta

    • la.ra

      mutta muista, että se tunne kasvamisesta on vain tunne.

      Sääli muita kohtaan on sun ongelmasi, jos sellaista tunnet. Mä olen aina ihaillut ihmisiä (sukupuolesta riippumatta, siis), jotka eivät tarvitse egolleen minkäänlaista pönkitystä. Tiedättehän, ne mimmit, jotka säteilevät vaikka pukeutuisivat perunasäkkiin, ja ne sällit, jotka näyttävät seksikkäiltä vaikka mankin tai traktorin selässä.

      Mun äijäni meinaa ostaa suhteellisen kalliin urheilullisen auton ("pullisteluauton", mun mielestäni), ja asia vähän hiertää välillämme, koska mä koen sellaiset kaarat noloiksi. No, se on taas sitten mun ongelmani.

      • pippelin jatke :D MINÄ TARKOITIN HENKISTÄ KASVUA, KULTASENI!!!


        "Auto ei ole mikään virkkuukoukku, SAATANA!!!"


        MarttyyriMallari-TTt


      • on...?
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        pippelin jatke :D MINÄ TARKOITIN HENKISTÄ KASVUA, KULTASENI!!!


        "Auto ei ole mikään virkkuukoukku, SAATANA!!!"


        MarttyyriMallari-TTt

        muuta kuin pippeli jatke?

        Muustako sitä menestystä ei huomaa lainkaan kuin ulkoisesta peltikasalla pönkityksestä?


      • la.ra
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        pippelin jatke :D MINÄ TARKOITIN HENKISTÄ KASVUA, KULTASENI!!!


        "Auto ei ole mikään virkkuukoukku, SAATANA!!!"


        MarttyyriMallari-TTt

        mulle on ihan yksi lysti se, että mihin päähän sitä kasvua tarvitsee. Autolla sitä ei kuitenkaan saa, oikeasti.


      • MarttyyriMallari-TTt
        on...? kirjoitti:

        muuta kuin pippeli jatke?

        Muustako sitä menestystä ei huomaa lainkaan kuin ulkoisesta peltikasalla pönkityksestä?

        Urheiluauton ajajalla on potenssiongelmia, pieni pippeli ja hän on muutenkin pikkusieluinen PERSLÄPI!!! Volvo S80: sellä ajaa ajatteleva ihminen.
        Hän ei piittaa pinnallisista asioista, vaan on yhteiskunnallisia asioita ajatteleva MENESTYJÄ!!!


        "Nyt tiedät millainen henkilö ajaa Volvolla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • la.ra kirjoitti:

        mulle on ihan yksi lysti se, että mihin päähän sitä kasvua tarvitsee. Autolla sitä ei kuitenkaan saa, oikeasti.

        Johan jo sanoin, että tunnen kasvavani Volvoon astuessani. Urheiluautossa ei vastaavaa henkistä kasvua voi kokea.


        "Voi vittu kun jengi on yksinkertaista täällä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • la.ra
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Johan jo sanoin, että tunnen kasvavani Volvoon astuessani. Urheiluautossa ei vastaavaa henkistä kasvua voi kokea.


        "Voi vittu kun jengi on yksinkertaista täällä"


        MarttyyriMallari-TTt

        mutta se on vain sun kokemus, eikä näy toisille.

        Jos tarvitsee välineitä ollakseen mielessään jotain, jota ei ole, niin kannattaisi miettiä miksi niin on ja onko siitä mielikuvituskasvusta oikeasti mitään hyötyä.

        "Urheiluautossa ei vastaavaa henkistä kasvua voi kokea." Tai siis SINÄ et voi. Mutta sama se. Ei se hieno auto kaikille välttämättä ole mikään jatke.

        Ylipäätään ihmisten arvioiminen auton perusteella on aika naiivia, tuolla on paljon työsuhdeautoja sekä vuokra- ja lainakaaroja. Mä en itse todellakaan ole mikään fordinainen, tai edes autoihminen, mutta joskus tällainen puunhalaajakin joutuu astumaan konseptiin, johon ei halua identifioitua.


      • dimpelipom

        "Mä olen aina ihaillut ihmisiä (sukupuolesta riippumatta, siis), jotka eivät tarvitse egolleen minkäänlaista pönkitystä"

        Äijä??? EEEEEEHHHHehhhehhe..


      • la.ra
        dimpelipom kirjoitti:

        "Mä olen aina ihaillut ihmisiä (sukupuolesta riippumatta, siis), jotka eivät tarvitse egolleen minkäänlaista pönkitystä"

        Äijä??? EEEEEEHHHHehhhehhe..

        Sellaiset ihmiset ovat harvassa, ja varmaan nekin katsojan silmässä.


      • äijällä

        on kallis urheiluauto. Todella "sattuma" :D

        No puheet ja teot on aina eri naisilla tämä on hyvä muistaa jokaisen miehen.


      • la.ra
        äijällä kirjoitti:

        on kallis urheiluauto. Todella "sattuma" :D

        No puheet ja teot on aina eri naisilla tämä on hyvä muistaa jokaisen miehen.

        Mun poikaystävälläni ei ole minkäänlaista autoa, vielä.

        Mulla on "sattumalta" Fiesta, mitäs siihen sanot?


    • eiuwyretyuwtr

      on siis tarvetta kasvaa muutama sentti. Mulla ei ole.

      • jatketta...

        vaan voi liikennöidä huomattavasti kokonaistaloudellisemmilla ja muutenkin järkevämmillä kulkumuodoilla


    • 407

      Muista ottaa illalla lääkkeesi,että se yläpääsi säilyisi edes tollaisena.

    • tarkoitat?

      ei ymmärrä!

    • Papeete1

      Ethän sä vaan maksanut siitä mitään? Ilman sellaisen vois huolia.. ehkä :) Mä kyllä kipaisisin vaihtaan sen samantien johonkin oikeeseen autoon millä kehtaa ajellakkin.

      Ei toi volvo ole mikään fallossymboli ja kaikenkukkuraksi olen luotettavalta taholta kuullut että vain limaiset setämiehet ajelee volvoilla, ethän sä halua et sua aletaan pitään sellaisena?

      • 45.000 euroa ja se on aika kova summa autosta :)
        Pikkuneiti on hyvä ja ei sekaannuta Volvon imagoon seksuaalivähemmistöjä ollenkaan, mutta ei hätää
        vaikket ymmärrä autoista tuon taivaallista, koska...
        TYKKÄÄN SUSTA SILTIKIN!!! :D


        "Nainen voi olla mustasukkainen miehensä autolle"


        MarttyyriMallari-TTt


      • edistyksellinen :)

        henkilö :)

        Ajatelkaa nyt mikä määrä uusiutumattomia luonnonvaroja ja sademetsiä tuhoutuu joka kerta kun valmistuu uusi svedu-volga :)


      • edistyksellinen :)

        henkilö :)

        Ajatelkaa nyt mikä määrä uusiutumattomia luonnonvaroja ja sademetsiä tuhoutuu joka kerta kun valmistuu uusi svedu-volga :)


      • sijoittajan...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        45.000 euroa ja se on aika kova summa autosta :)
        Pikkuneiti on hyvä ja ei sekaannuta Volvon imagoon seksuaalivähemmistöjä ollenkaan, mutta ei hätää
        vaikket ymmärrä autoista tuon taivaallista, koska...
        TYKKÄÄN SUSTA SILTIKIN!!! :D


        "Nainen voi olla mustasukkainen miehensä autolle"


        MarttyyriMallari-TTt

        vikaa kun noinkin huonoon kohteeseen menit lainarahoja törsäämään :)

        Muutaman vuoden vanhoja volgia saa 15 tonnilla että revi siitä


      • edistyksellinen :) kirjoitti:

        henkilö :)

        Ajatelkaa nyt mikä määrä uusiutumattomia luonnonvaroja ja sademetsiä tuhoutuu joka kerta kun valmistuu uusi svedu-volga :)

        Mikäli ymmärrät luonnonvarojen tuhlaamisesta jotain, niin tiedät että laatutavaroiden valmistus (Volvo S80) kuormittaa vähemmän luontoa, kuin esimerkiksi
        Opel Astran massavalmistus (Astra on kuulemma hyvä auto?) Joten näinhän se menee...


        "Ottakaa asioista selvää, JUNTIT!!!"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vähän
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        45.000 euroa ja se on aika kova summa autosta :)
        Pikkuneiti on hyvä ja ei sekaannuta Volvon imagoon seksuaalivähemmistöjä ollenkaan, mutta ei hätää
        vaikket ymmärrä autoista tuon taivaallista, koska...
        TYKKÄÄN SUSTA SILTIKIN!!! :D


        "Nainen voi olla mustasukkainen miehensä autolle"


        MarttyyriMallari-TTt

        setämäinen... täällä meillä päin pidetään sun volvoas pahana setävaroituksena... tai ukkovaroituksena... ei ainakaan minään menestyksen symboolina. Menestyksen symbooli on Mersu, kova Audikin menee, joku nelivetoinen jeep tms. Volvo = Ford = out


      • MarttyyriMallari-TTt
        sijoittajan... kirjoitti:

        vikaa kun noinkin huonoon kohteeseen menit lainarahoja törsäämään :)

        Muutaman vuoden vanhoja volgia saa 15 tonnilla että revi siitä

        Eivät ne rahat olleet lainaa...


        "Jotkut käyvät töissä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Gustaava-tädin
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Eivät ne rahat olleet lainaa...


        "Jotkut käyvät töissä"


        MarttyyriMallari-TTt

        perinnön johonkin peltirotteloon :)

        Gustaava-täti katsoo pilven reunalta ja toruu sinua :)


    • kasvu kumulatiivista? Eiks siin ala aika nopeasti pään tila loppumaan vai onko sulla kattoluukku?

      Mitenkäs niiden immeisten joilla pituutta on jo valmiiksi riittävästi? Onko mitään kulkuneuvosuosituksia?

      • Joo on siin kattoluukku :)


        "Volvolla on kiva kruisailla"


        MarttyyriMallari-TTt


    • MMies

      Volvohan on tylsin auto, mitä löytyy heti rellun ja skodan jälkeen. Ymmärtäisin brassailusi, jos astuisit esim. Range Rover Sportiin, mutta vitustako sulla sellaisia rahoja olisi.

      • komeaa on

        Mutta kun ajaa S80-mallin Volvolla, ihmiset tietävät, että siinä menee taksikuski vapaalla. Joillakin taksikuskeilla on yönsiniset ajopuvut ja kaikki. Joskus kauan sitten niillä oli koppalakitkin kuten bussikuskeillakin. Ja onhan se keltainen valo katolla lohduttava näky monelle baarikärpäselle. Jos haluaa ajaa siviiliajoja, tulee se taxi-lamppu ottaa pois (tai peittää hupulla). Nykyään se on tosin kätevämpää ottaa katolta ja laittaa vaikka takakonttiin siksi aikaa.

        Tietysti kuka tahansa ilman taksilupaakin voi sitten ostaa sellaisen 480tkm rullatun taksivolvon itselleenkin, saattaahan se hyvällä tuurilla vielä jonkun kilometrin kulkea, mutta osat ja huollot ovat kalliita.


    • samoilla linjoilla.

      Hommaa edes auto, ennen kuin alat täällä brassailla. Tuollaisella turvatraktorilla ajelussa ei ole hohtoa nimeksikään.

    • viimeisestä

      onkin jo aikaa :) nähdäänhän taas ensi viikolla.
      tv- jaakko
      Putket odottaa jo rasvausta ;) jos muistat

    • Danskuu

      et se auto pelittää paikasta A paikkaan B.

      Ei sen puoleen olihan se tietty aika koomista, kun parimetrinen tuttava mies ajeli kuplal. Kyllä ekan kerran ku näin hänen nousevan ratin takaa, nii pakko oli kysyy kui sä sinne mahuit. Siinä autos muute kauppakassit laitettii etupaksii, eikä takapaksii.

      • käännettyä

        muutenhan se auto on samaa hitlerin aikaista teknologiaa kuin marttyyrin volga :)


      • Danskuu
        käännettyä kirjoitti:

        muutenhan se auto on samaa hitlerin aikaista teknologiaa kuin marttyyrin volga :)

        sillee oo noihin autoihin perehtynyt, niin paha sanoo tohon mitään :D


    • jokin pielessä

      Eihän S80 ole edes hieno auto, joten en nyt oikein ymmärrä...?

      • marttyyriksi :

        kun volvolla pitää ajella ja kaverit ajaa mersuilla ja audeilla


    • Mpw

      Ei tääl saa mainita Volvoista mitään. Vielä, jos maksaa 45 tonnia, ni siinä on iha liikaa tälle porukalle.

      Iha hyvä auto se on. Yhtä paljon siinä on rahalle vastinetta, kuin muissakin autoissa.

      • sellaisiakin

        ihmisiä, jotka ei suostu ajamaan kuin mersulla, ja joiden mielestä alle 50 tonnia maksavaa lelua ei autoksi voi kutsua.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe