hei kaikki

ihmettelen vaan

Sitä vaan ihmettelen,että miksi nämä kakkoset aina
mollaavat tätä vaimoa/vakituista.
Kyllä heillä on jotarpeeksi surua ja murhetta muutenkin.
Eikö nämä ´naiset ymmärrä,että se mies pettää heitäkin,juuri sen vaimon kanssa.
Onko se sitten sitä epävarmuutta ja halua kostaa jollekin,kenen syy juttu ei alunperin ole.
Se mieshän siinä kaikkia vedättää,ja pelaa toisten elämillä.
Ei ne sitä kakkosta arvosta sen enempää.

3

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkosena

ihmettelen rakastajan vaimon mollaamista tai halua nähdä/tavata tämä henkilö. Emme keskustele myöskään "hänestä" silloin, kun tapaamme. Olen alusta asti tiennyt, että mies on varattu ja suhtautunut asiaan myös niin. Kyllähän minut haukutaan täällä, mutta en tänne tule itkemään, miksi hän ei vaimoaan/perhettään jätä!!

Suhtaudun asiaan niin, että hän on vain lainaa minulle, en itse ota yhteyttä ensimmäisenä enkä koskaan soita! Rakkaudesta ei puhuta koskaan, en tiedä, mitä hän minua kohtaan tuntee, itse pidän miehestä. Silti hän ottaa aina yhteyttä ja viettää öitä luonani...

Onhan se myös niin, että jos miehellä on tarve, oli se mikä tahansa, käydä vieraissa, mieluumminhan hän käy "vanhan tutun" luona, kun aina etsisi uutta??

• eli miksi

siis kakkoset ja ykköset eivät lyöttäydy yhteen ja yhdessä maksa velkansa miehelle, huijaisivat häntä mennen tullen

• ..jospa kakkoset ja ykköset lyöttäytyiskin yhteen rakastamaan sitä miestä...!
        miksi olla keskenään vihamielisiä ja mustasukkaisia, yhteinen onni ja etu.....
        ei tarvitse tehdä mitään erityisä ratkaisuja, ootella että mies valitsisi vain jommankumman!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe