hei kaikki

ihmettelen vaan

Sitä vaan ihmettelen,että miksi nämä kakkoset aina
mollaavat tätä vaimoa/vakituista.
Kyllä heillä on jotarpeeksi surua ja murhetta muutenkin.
Eikö nämä ´naiset ymmärrä,että se mies pettää heitäkin,juuri sen vaimon kanssa.
Onko se sitten sitä epävarmuutta ja halua kostaa jollekin,kenen syy juttu ei alunperin ole.
Se mieshän siinä kaikkia vedättää,ja pelaa toisten elämillä.
Ei ne sitä kakkosta arvosta sen enempää.

3

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkosena

      ihmettelen rakastajan vaimon mollaamista tai halua nähdä/tavata tämä henkilö. Emme keskustele myöskään "hänestä" silloin, kun tapaamme. Olen alusta asti tiennyt, että mies on varattu ja suhtautunut asiaan myös niin. Kyllähän minut haukutaan täällä, mutta en tänne tule itkemään, miksi hän ei vaimoaan/perhettään jätä!!

      Suhtaudun asiaan niin, että hän on vain lainaa minulle, en itse ota yhteyttä ensimmäisenä enkä koskaan soita! Rakkaudesta ei puhuta koskaan, en tiedä, mitä hän minua kohtaan tuntee, itse pidän miehestä. Silti hän ottaa aina yhteyttä ja viettää öitä luonani...

      Onhan se myös niin, että jos miehellä on tarve, oli se mikä tahansa, käydä vieraissa, mieluumminhan hän käy "vanhan tutun" luona, kun aina etsisi uutta??

    • eli miksi

      siis kakkoset ja ykköset eivät lyöttäydy yhteen ja yhdessä maksa velkansa miehelle, huijaisivat häntä mennen tullen

      • ..jospa kakkoset ja ykköset lyöttäytyiskin yhteen rakastamaan sitä miestä...!
        miksi olla keskenään vihamielisiä ja mustasukkaisia, yhteinen onni ja etu.....
        ei tarvitse tehdä mitään erityisä ratkaisuja, ootella että mies valitsisi vain jommankumman!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe