Sitä vaan ihmettelen,että miksi nämä kakkoset aina
mollaavat tätä vaimoa/vakituista.
Kyllä heillä on jotarpeeksi surua ja murhetta muutenkin.
Eikö nämä ´naiset ymmärrä,että se mies pettää heitäkin,juuri sen vaimon kanssa.
Onko se sitten sitä epävarmuutta ja halua kostaa jollekin,kenen syy juttu ei alunperin ole.
Se mieshän siinä kaikkia vedättää,ja pelaa toisten elämillä.
Ei ne sitä kakkosta arvosta sen enempää.
hei kaikki
3
583
Vastaukset
- kakkosena
ihmettelen rakastajan vaimon mollaamista tai halua nähdä/tavata tämä henkilö. Emme keskustele myöskään "hänestä" silloin, kun tapaamme. Olen alusta asti tiennyt, että mies on varattu ja suhtautunut asiaan myös niin. Kyllähän minut haukutaan täällä, mutta en tänne tule itkemään, miksi hän ei vaimoaan/perhettään jätä!!
Suhtaudun asiaan niin, että hän on vain lainaa minulle, en itse ota yhteyttä ensimmäisenä enkä koskaan soita! Rakkaudesta ei puhuta koskaan, en tiedä, mitä hän minua kohtaan tuntee, itse pidän miehestä. Silti hän ottaa aina yhteyttä ja viettää öitä luonani...
Onhan se myös niin, että jos miehellä on tarve, oli se mikä tahansa, käydä vieraissa, mieluumminhan hän käy "vanhan tutun" luona, kun aina etsisi uutta?? - eli miksi
siis kakkoset ja ykköset eivät lyöttäydy yhteen ja yhdessä maksa velkansa miehelle, huijaisivat häntä mennen tullen
..jospa kakkoset ja ykköset lyöttäytyiskin yhteen rakastamaan sitä miestä...!
miksi olla keskenään vihamielisiä ja mustasukkaisia, yhteinen onni ja etu.....
ei tarvitse tehdä mitään erityisä ratkaisuja, ootella että mies valitsisi vain jommankumman!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 81682
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460