Onko jollain kokomusta vuokratyöstä?
Jos on niin, miten tuo homma käytännössä etenee eli kun saat kutsun haastatteluun niin onko haastattelu sekä vuokratyöfirmassa että asiakasyrityksessä?
Ja tehdäänkö sopimus siis vuokratyöfirman kanssa?
Vuokratyö
5
888
Vastaukset
- tälleens
eli
teet sopimuksen vuokratyöfirman kanssa, et työn tilaajan kanssa. sopimus on useimmiten määrä-aikainen ja siinä on maininta tilaajan tarpeesta, eli sopimus ei anna sinulle turvaa kovinkaan monessa asiassa. kannattaa yrittää heti uudella työpaikalla kysellä työn jatkuvuudesta, ja jopa yrittää saada tehtyä uusi työsopimus, missä lukee kaikki ne päivämäärät, jolloin tilaajayritys sinua tarvitsee. uuden sopparin voi käydä sitten aina allekirjoittamassa uudestaan, tarpeen mukaan.
onkin sitten aivan eri asia, suostuuko vuokrafirma tekemään moisenlaista sopparia kanssasi..- mutta....
Onko tuossa tuplahaastattelu vai päättääkö käytännössä vuokratyöfirma kuka on asikasyritykseen soveltuva henkilö?
- vastaus 2
mutta.... kirjoitti:
Onko tuossa tuplahaastattelu vai päättääkö käytännössä vuokratyöfirma kuka on asikasyritykseen soveltuva henkilö?
vuokratyöfirma rekrytoi sinut, mitään tuplahaastattelua ei järjestetä. minkä alan töitä haet?
- vai?
vastaus 2 kirjoitti:
vuokratyöfirma rekrytoi sinut, mitään tuplahaastattelua ei järjestetä. minkä alan töitä haet?
Kyllä se asiakasfirmakin haluaa yleensä nähdä ja haastatella hakijaehdokkaita. Minulla taisi olla kerran niin,että vuokratyöfirma lähetti viisi kandidaattia asiakasfirmaan,joista sitten asiakasfirma valitsi sen työhön otettavan.Minua ei valittu.Kyseessä oli asiakaspalvelutyötehtävä.
- tämä...
vastaus 2 kirjoitti:
joskus asiakas haluaa myös itse haastatella, joskus vuokrafirma hoitaa ainoan haastiksen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789