Punk miten pukeudut?

sid.....

kaikki punkkarityypit kertokaa millanen pukeutumistyyli teil on?

79

4914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin:

      Alaruumis: -Farkut (ehdottomasti pillit)
      -Tennarit

      Yläruumis: -Bändipaidat (Ramonessia etenkin, mut myös muitten punk-yhtyeitten)
      -Joku pitkähihainen ohut paita, vaikka poikkiraita, semmosia mitä Joeykin käytti aika usein
      -Hupparit
      -Nahkatakki

      Päähän voi heittää näin kelien kylmetessä vaik pipon. semmosta

      • i'm embarrassed(?)

        punk rockia kuuntelen, mut pukkeutumisessa mitenkään ei näy :P Eli pukeutumiseni:
        -saapikkaat/saappaa/korkkarit
        -ruskea tekonahka takki
        -pillifarkut (yleensä värilliset)/lenginsit
        -joku värikäs paita
        -paljon koruja :PPP

        mut jaa, enpä ihtteeni ainakkaa punkkariks luulle :)))


    • kai mutkin voi punkkarityypiksi lukea, vaikka Musesta diggaankin.

      Tyyli on lähinnä Alkuaikojen räkäistä Jenkki Hardcore-punkkia.
      Itseleikattu tukka ja nenäkarvat, nukkavieru ja rähjäinen olemus, kuteet ilman mitään mitään bändilogoja - muistan suosikkibändini ilmankin.:)

      • nancy spungen

        sä oot ainaski aito.. niin kypsässä iässäki viä


      • zikibang
        nancy spungen kirjoitti:

        sä oot ainaski aito.. niin kypsässä iässäki viä

        no mä näytän enemmän joltain v*tun viemäriin pudonneelta mike monroelta kun 'perinteiseltä punkkarilta'.


    • ............

      päivästä. Pukeudun mielialojen mukaan. Nykyään koulussa aika boring kun en jaksa hirveästi panostaa, mutta vapaa-ajalla maiharit tai kopiotennarit, niittirotsi, pillifarkut, meikit, kudottu myssy, niittivöitä, suht avonainen paita tai bändipaita (nykyään pitkähihaisen päällä). Koulussa siis lähinnä pitkähihainen, pillihousut, niittivyö, flanelliruutupaita ja tennarit.

    • en ainakaan

      käytä vaatteita ollenkaan naisten seurassa

    • asdasdasdasdasd

      Tee itsellesi punk-paita
      katso ohjeet Helpistä
      hakaneula poskeen
      vaikka vähän koskee
      tukka poikki vihreäksi
      potki kaikki sileäksi
      pure sylje mellasta
      haasta riitaa ja hajoita

      • SpankThru

        En tiedä, lasketaanko mut punkkariksi. Tyyliltäni muistutan varmaan enemmän hopparia tai randomia emokidiä kuin truupunkkaria - lököttävät farkut, niittivyö, tennarit/Vanssit/talvella maiharit, hupparit, teepaidat jne.


    • pretty vacant

      ainakaan pillifarkkuja ja niittirotsia en ikuna päälleni laita.
      jalassa on customoidut maiharit ja isältä pöllityt, revityt farkut, joissa killuu puolikiloa romurautaa. muuten päällä ite maalattuja ja paranneltuja paitoja ja kaikkee mukavaa värikästä sen mukaan miltä tuntuu. kyllä pukeutumisessa pitää huumoria olla.

      • Nancy--

        Mä käytän pillifarkkui, ohuit pitkähihasii paitoi.


      • mhhh
        Nancy-- kirjoitti:

        Mä käytän pillifarkkui, ohuit pitkähihasii paitoi.

        niittinahkarodi, kloriittifarkut joku random paita ja martensin maiharit


    • Anarchist

      ...ainaki nyt mullon ohut pitkähihanen paita, farkut, korvis, paksu verkkatakki, jossa hakanneula, farkuissa oliki muute joku kettinki.

    • setä 45

      Kauluspaita, farkut (joskus suorat housut), mustat nahkakengät ja näin talviaikaan pitkähköön duffelitakkiin. Eli, suht perinteiseen keski-ikäisen miehen tyyliin. Kyllä näissäkin kuteissa voi punkkia kuunnella, työpaikallakin on helpompaa;-).

    • punkneverdies

      pillit, niin tiukat ku mahdollista, aina.
      niittivyö, kopiotennarit (converset hyi)
      ja yläruumis onki aika tavallinen. ei meikä nahkatakkeista tykkää .

    • PunkkariPoju

      Itse pidän yleensä , Pillifarkkuja tai Reisitasku maastohousuja , Niittinahkatakkia, Jtn Hupparia , tai pitkähihaista ja siihen päälle isän vanha revitty nahkarotsi liivi . . ja tietenkin Heavy Duty maiharit ja päässä ei mitn muuta muutaku 20cm keesi :D

      • kohu-63

        farkku liivi jossa pätsejä ja niittejä, ramones paita tai joku muu bändi paita, pillu farkut, tennarit tai maiharit, hiukset pörrötetyt tai liberty spikes, nahkatakki


      • kohu-63
        kohu-63 kirjoitti:

        farkku liivi jossa pätsejä ja niittejä, ramones paita tai joku muu bändi paita, pillu farkut, tennarit tai maiharit, hiukset pörrötetyt tai liberty spikes, nahkatakki

        anteeksi, tarkoitan pilli


      • Irmeli Suur-Salosta

      • Punkkua pullosta
        kohu-63 kirjoitti:

        farkku liivi jossa pätsejä ja niittejä, ramones paita tai joku muu bändi paita, pillu farkut, tennarit tai maiharit, hiukset pörrötetyt tai liberty spikes, nahkatakki

        se on aitoa punkmuotia


    • punkss?

      no ihan normisti (mikä on normi?) En hirveesti varmaan näytä punkkarille,mut yleensä mulla on
      -mustat/vaaleet farkut
      -tennarit/niket
      -tpaita/bändipaita
      -huppari
      -sinimusta/valkomusta ja lila/harmaa/mustat huivit
      -Musta takki/huppari jossa tekstiä selässä
      -ylä-ja alahuulessa korut ja korvassa mm.yks venytys
      -hiuksissa muutama rasta ((':) muuten puna/violetti/mustat

      Ennen näytti enemmä kaatopaikalta revästyltä,tai ainakin näin mulle sanottiin,mutta ei nyt nykyään jaksa,mut kyllä sitä jos jonnekki lähtee nii sitte saattaa laittautua enemmä (ei siks et kaikki näkis et oon vitu kova punkkari,vaa siks et tykkää laittautua)

    • S SP

      Joo... sattumalta minulla oli maiharit ja ruudullinen snoukkarotsi (edelleen käytössä). Sitten hankin keesin. Huomasin näyttäväni vitun punkkarilta ja aloin tutustua punkkiin esim. rakas siskoni kertoi anarkismista. Muuten olen pitkälti punkkari, mutta en ole lainkaan varma anarkismista, enkä dokaa (kertokaas, kun alkoholi hidastaa nuoren kehitystä, onko vaikutus huomattava?) (lukemassa kirjallisuutta kommunismista ja anarkismist). Teen ihania vaatteita, esim. keltaset sukat ostin, joihin piirsin sydämiä. Nyt olis tarkotus tehä rannekkeet joistain sukista, mitä meillä on, mieluiten raidallisista. Käytän mummon tekemiä villatumppuja ja -pipoja ja -sukkia. Myös hyvin kaupallisia vaatteita minulla on, mutta vältän ostamasta lisää, pölliä vois. Kerran otin käyttöön maasta löytämäni kaulahuivin. punkbändipaitoja ei ole, ehkä vois hankkia.

      • S SP

        Lisäisin että eihän punkkarin ole pakko ainakaan dokata, ollakseen punk. Puhuin kai semmosesta stereotypiasta. Punkkarin ja ei-punkkarin raja on niin hämärä, eikä kukaan voi päättää missä se raja kulkee.


      • S SP

        Poika olen. hirveä kun teen aina monta viestiä kaikkiin aiheisiin kun aina tulee mieleen jotain joka olisi pitänyt sanoo.


    • ..

      no mul on
      nahkarotsi jossa niitei ja pätsejä, joku pitkähihanen tai bändi paita tai joku random printti t-paita, kloriitti farkut tai pelkät mustat farkut tai sit sellaset ruutukangas huousut. sit maiharit tai jotku rikkinäiset tennarit (ei mitää merkkitennareit yms merkkivaatteita). hiukset on lyhyet pörrötetyt.

      Niin ja oon sit tyttö :)

      • anragou marco

        Vittu että on huvittavaa, punkkipalstalla eniten postauksia on vaatetopicciikn hahahahahahahahas!

        Jumalauta mitä spedeilyä. tosi punkkia! hahahahahah! Haistelkaa edes liimaa ni okisitte uskotavampia.


      • S SP
        anragou marco kirjoitti:

        Vittu että on huvittavaa, punkkipalstalla eniten postauksia on vaatetopicciikn hahahahahahahahas!

        Jumalauta mitä spedeilyä. tosi punkkia! hahahahahah! Haistelkaa edes liimaa ni okisitte uskotavampia.

        Kiinnostava aihe vain, ja kaikki haluavat kertoa omasta pukeutumisestaan. Ei se minusta mitenkään paska duuni oo.


      • anrcomarcou
        S SP kirjoitti:

        Kiinnostava aihe vain, ja kaikki haluavat kertoa omasta pukeutumisestaan. Ei se minusta mitenkään paska duuni oo.

        Ime sinä lenkkiä, tosi punkki ei vaatteila koreile ja puhhu musiikista ja muusta tärkeästä.

        olette feikkejä ja muovimunia.


      • S SP
        anrcomarcou kirjoitti:

        Ime sinä lenkkiä, tosi punkki ei vaatteila koreile ja puhhu musiikista ja muusta tärkeästä.

        olette feikkejä ja muovimunia.

        Nyt kyllä sanoit pahasti :(


      • viiiiiiiiiitu
        anrcomarcou kirjoitti:

        Ime sinä lenkkiä, tosi punkki ei vaatteila koreile ja puhhu musiikista ja muusta tärkeästä.

        olette feikkejä ja muovimunia.

        no voi vittu anteeks iha vitusti saatana jos joku kysyy mite muut pukeutuu ni pitäiskö olla vaa sillee et joo painu vittuuu eiks tääl saa ihmiset jumalauta kirjottaa mitä haluu vaik tottakai mä puhun tääl myös musiikist mut voi vittu ku tollasestki pitää rupee vinee


      • niittipäässä
        viiiiiiiiiitu kirjoitti:

        no voi vittu anteeks iha vitusti saatana jos joku kysyy mite muut pukeutuu ni pitäiskö olla vaa sillee et joo painu vittuuu eiks tääl saa ihmiset jumalauta kirjottaa mitä haluu vaik tottakai mä puhun tääl myös musiikist mut voi vittu ku tollasestki pitää rupee vinee

        Jos joku kysyy jotain, niin ei tarvii rupee aukoo päätä!
        Mulla on farkkurotsi täynnä niittejä ja romurautaa, maiharit, pillit tai armeijan reisitaskuhousut.
        Ite teen bändipaitoja yms logoi. Tennarit ja tuunaan yleenä kaiken täysin. Nahkarotsikin löytyy, täynnä niittejä sekin, kaikki ketjut mitä irti lähtee ja n. 30cm keesi ---:D


      • liha liikkuu
        niittipäässä kirjoitti:

        Jos joku kysyy jotain, niin ei tarvii rupee aukoo päätä!
        Mulla on farkkurotsi täynnä niittejä ja romurautaa, maiharit, pillit tai armeijan reisitaskuhousut.
        Ite teen bändipaitoja yms logoi. Tennarit ja tuunaan yleenä kaiken täysin. Nahkarotsikin löytyy, täynnä niittejä sekin, kaikki ketjut mitä irti lähtee ja n. 30cm keesi ---:D

        Ette vaan pintaliitäjät tajua et punk on aate eikä vaate. olette muotipellejä ja plastikhinureita kaikki. menkää sinne henkkamaukkaa diggaamaan malesiaassa tehtyä madonnapaitoja, hah hah!
        ja keikoillahan te ette käy ikinä, olette fakin mtv-punkkeja eli kirppuja ja loisia. teitä
        pitäs uittaa koirankakassa enne ku tajuutte


      • S SP
        liha liikkuu kirjoitti:

        Ette vaan pintaliitäjät tajua et punk on aate eikä vaate. olette muotipellejä ja plastikhinureita kaikki. menkää sinne henkkamaukkaa diggaamaan malesiaassa tehtyä madonnapaitoja, hah hah!
        ja keikoillahan te ette käy ikinä, olette fakin mtv-punkkeja eli kirppuja ja loisia. teitä
        pitäs uittaa koirankakassa enne ku tajuutte

        Voi olla muoti- ja aate-punk samaan aikaan tietenkin. Itse en tällä hetkellä näytä juuri punkkarilta, mitä nyt ruuturotsi ja punk-rintamerkki lippiksessä.


      • gansz unten
        S SP kirjoitti:

        Voi olla muoti- ja aate-punk samaan aikaan tietenkin. Itse en tällä hetkellä näytä juuri punkkarilta, mitä nyt ruuturotsi ja punk-rintamerkki lippiksessä.

        no ei todellakaan voi! spede!


      • Johnny Rocker
        S SP kirjoitti:

        Nyt kyllä sanoit pahasti :(

        Äiti varmaan kuivaa ja silittää niihin muodinmukaiset prässit!


      • ...............lol
        liha liikkuu kirjoitti:

        Ette vaan pintaliitäjät tajua et punk on aate eikä vaate. olette muotipellejä ja plastikhinureita kaikki. menkää sinne henkkamaukkaa diggaamaan malesiaassa tehtyä madonnapaitoja, hah hah!
        ja keikoillahan te ette käy ikinä, olette fakin mtv-punkkeja eli kirppuja ja loisia. teitä
        pitäs uittaa koirankakassa enne ku tajuutte

        kaikil ei oo keikkoihi varaa ja jos punkkia kuuntelee ni kait sitä saa pukeutua mite haluaa et voi mennä kylille pukupäällä ja kuunnella iskelmää ja sanoo olevas punkkari vaikka anarkisti oisitki ne o kaks eri asiaa vaik liittyvätki toisiisa


      • ghuvikdhfku
        liha liikkuu kirjoitti:

        Ette vaan pintaliitäjät tajua et punk on aate eikä vaate. olette muotipellejä ja plastikhinureita kaikki. menkää sinne henkkamaukkaa diggaamaan malesiaassa tehtyä madonnapaitoja, hah hah!
        ja keikoillahan te ette käy ikinä, olette fakin mtv-punkkeja eli kirppuja ja loisia. teitä
        pitäs uittaa koirankakassa enne ku tajuutte

        me vastataa tääl vaa kysymyksee älä vinee


      • ihgudaaa
        S SP kirjoitti:

        Voi olla muoti- ja aate-punk samaan aikaan tietenkin. Itse en tällä hetkellä näytä juuri punkkarilta, mitä nyt ruuturotsi ja punk-rintamerkki lippiksessä.

        vittu se on elämäntyyli jne!!ei muoti........ ikäsä ollu junkkari ja kuuntelee edellee 70-80 luvun punkkia...pukeutuu suht sivistyneesti muttei malta....28v punkki aikaa eläny ja kokenu ja edellee sillä mennää...vittu vaatteet tee punkkaria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!urpot teinit!luullaan olevasa kovia ku leikitään punkkareita pellet!


    • -kiksi-

      pillifarkut, lenkkarit, keesi hyvin kaikki hyvin, nahkarotsi mis on jotai sälää kiinni, joku paita mikä kaapist irtoo ja sit ehk huppari.

    • noin 8 vuotta vanhat farkut joissa puolet skottiruutupaikkaa tai sitte kloriittifarkut, joku teepaita mikä haisee vähiten, punaset maiharit ja jos on oikein kylmä nii sitte kloriitilla tärvelty huppari niskaan (iskulauseita ja roiskeita).

      • ei viteo

        :D


    • Aito ja oikea

      En minkään vitun muotipunkmuodin mukaan. Niin se oli alkuperäinen idea, että jokainen on oma persoonansa, eikä tarvi matkia ketään. Punk ei ole mitään tiettyä vaate tai kenkämerkkiä. Voi hakea kaupasta tai kirpputorilta ja muokata asusta oman näköisensä. Vitun säälittävää kun punkitkin ovat toistensa klooneja.

      • S SP

        Oman kokemukseni mukaan punkkarit ja vastaavat pääsääntöisesti eivät nimenomaan ole toistensa kopioita. :)


      • näin on

        punkista on tietynlainen muoti ja se on juuri tuota. punk on asenne ja aate kuin vaate.

        jos haluatte olla punkkareita, se ei onnistu sillä että käytte leikkauttamassa violetin irokeesin ja heittämässä maiharit jalkaan ja olla siten 'punk'. punk kun ei edelleenkään ole vaate.


    • ramojess

      rotsi niskaan, farkut jalkaan chucksit ja ei ku menoks

      • S SP

        Eikö kukaan teistä käytä sukkia???


      • jjkjhjhhjhijih
        S SP kirjoitti:

        Eikö kukaan teistä käytä sukkia???

        Ei vitussa vaikka talvel on vähä kylmä.


    • Punk-kari

      Mulla mustat pillifarkut, tennarit, joku cool vyö, bändipaita tai joku halpis, musta. Sit CCCP:n huppari yleensä talvel musta pipo ja mustat kudotut lapaset ;)) ite tykkään.

      • Chajaja

        Puen sitä mitä kaapista löytyy. Yleensä tää vähän isompi ruudullinen pitkähihane kauluspaita. Jotkut jännät housut ja kengät. Ei täs nyt oikeen muuta.


      • S SP
        Chajaja kirjoitti:

        Puen sitä mitä kaapista löytyy. Yleensä tää vähän isompi ruudullinen pitkähihane kauluspaita. Jotkut jännät housut ja kengät. Ei täs nyt oikeen muuta.

        Vääntäydyn nyt vastaamaan, pirteästi.


    • punk--------<

      mustat revityt pillifarkut, t-paitoja ja pitkähihasia. värit mulla on niinku musta ja punanen.
      sit laitat vaatteisiin jotain yksityis kohtiin.

      • punk-.-

        Tummat polvesta repeytyneet pillifarkut (vahingossa rikkoutunut), mustia/punasia paitoja.
        Musta tekonahkatakki, 3 pinssiä siinä. Maiharit. Reikä hansikkaat.


    • Pillit jalkaan niittivyö päälle huivi takataskuu tenskut jalkaan.
      Sit ohut pitkähihane ja pääälle bändipaita musta huppari ja nahkatakki

    • Temmi sukulaku

      On ollu samat maiharit 15 vuotta. Muutenkin samat vaatteet aina päällä. Luuletteko vittu että vaatteilla kapinoidaan?

    • Keimo -77

      Jyräys-setä neuvoi takavuosina, kuinka punkkari pukeutuu. Kaivapa nenän sijasta vanha numero esiin - ja ryhdy punkkariksi. Luureihin Kakkahätää tai muuta paskaa.

      • S SP

        likaisiin vaatteisiin.


    • Näin on näreet

      Vaikka pukeutuisit tavallisesti punkisti ni voi silti pukeutua asiaan kuuluvasti: Juhliin puku, ja muutenkin vaikka liikuntatunnilla verkkarit yms. Ja muutenkaan ei nii väliä mitä on päällä kuhan ei näytä millekkään hopparille

    • Pukeudun kirpputorilta ostettuun pikkutakkiin (johon on työnnetty hakaneuloja, ketjuja sekä muuta roinaa), lievästi pilleihin bondagefarkkuihin, natsiupseerien aikanaan käyttämiin kavelykenkiin, kauluspaitaan, räikeään kravaattiin ja uskollisiin 70-luvun pilottilaseihini.

      • ja hiukset ovat TÖRKEÄSTI pystyssä ja sekaisin


    • S SP

      Mä näytän ihan hipiltä nowadays

    • -kiksi-

      Pukeudun siihen mitä kaapist löytyy. Mut se perus asia mikä on aina päällä on pillifarkut ja converset. Se on jotenki klassikkoyhdistelmä.

      • kjföawkvhksn

        sään mukaan ihan pukeudun. on sillee paljon mukavampaa.


    • hakaneula poskeen

      punkkii kuuntelen ja sen oon näkönen en seuraa muotia laitan päälle mikä hyvält näyttää mut punkkii täytyy olla mitää pissis vaatteita en ikinä suostu päälle vetää enkä hoppari.
      vastaan nyt vaan tähän kysymykseen(haukkukaa rauhas ja kiljukaa punk on aate ei vaate):
      punaset skottiruutupillit niiteillä, maiharit, pitkähihanen, bändipaita päälle(ramones on kovas kulutukses), huppari jollaa luuranko painatuksel, siihe nahkatakki, tukka ainalikanen pystyssä(värjätty ja juuri kasvu on hitonmoinen)ja eiliset meikit naamas.. oon siis tyttö ja 13. merkkei on sitte vitust aina laukus ja joskus rotsiskii. miä vaan satun niin tykkäämään punk vaatteista. ja kirppiksiä suosin ja netistä tilaan jos rahaa sattuu olemaa enemmän ku 2e taskunpohjal. ikinä en osta vaatteit h&m: stä sun muista. ainii unohin viel sanoo et venytykset on molemmis korvis.. musta on kiva vetää kuteet päälle ja järkyttää mummoja ja vielä se että kuitenkii liikkatunnil on ihan vaa verkkarit ja t-paita mut en oo urheilullinen yhtään MUSIIKKI PELASTI MINUT URHEILULTA, (muodollisii)juhlii laitan mustat pillifarkut ja jonkuu rauhallisen paian, ihan vaa kunnioituksella.
      kottakaa ymmärtää tästäkii selityksest jotaa:))

    • "punk"

      mulla on skottiruutu housut, toinen lahe punanen ja toinen keltanen, Misfits-bändipaita, nahkarotsi ilman mitää ylimäärästä paskaa, paitsi et kulunu baari reissuilla, tennarit. niittivyö ja panosvyö. mul on puna/musta keesi.

    • biznezpunk

      no nyt viel muutama tunti mennään puvussa ja ravatissa.. duunissa kun ollaan :D

    • serjfkefh

      Oon varmaan yleinene naurunaihe täl hetkel. pillifarkut maiharit sekä joku paita ja tommonen takki, jostain helvetistä innostuin yhtäkkii kaivamaan noi kaikki kledjut.

      Yleensä tulee pukeuduttua kyllä aika neutraalisti, huppari farkut tyylillä.

      • serjfkefh

        ^ unohtu linkki http://www.your-army-shop.com/images/king-george-59.jpg ni tommonen takki, ei pahemmin löydy mitään ylimäärästä muutaku joku hihamerkki jonka laitoin kauan aika sitten. Niittejä meinasin alkaa tunkemaan mut meni hermot niiden laittamisen kanssa joten annoin koko asian olla.


    • dsfsfsf

      mustat pilli farkut patchejä täyteen ja vaikka farkku liivit keesi jne...

    • .....

      No haluaisin kysyä moniko vuotiaina teistä tuli punkkareita? Itse olen 11 vuotta.. haluaisin alkaa pukeutumaankin niinkuin punk ihmiset yleensä. Tietenkin kyllä olen muuten sisäistänyt punkin. Vaan pelkään sitä miten vanhempani suhtautuisivat asiaan.

      • fjnkjvkfjkg

        Itselläni oli sama ongelma aluksi. Usko pois, pidä kiinni tyylistäs ja persoonastas, sun vanhemmat hyväksyy sen jossain vaiheessa. Itsestäni tuli punkkari 13 vuotiaana. Ja punkille ei ole yhtä oikeaa tyyliä.

        Punkkiin kuuluu irokeesit ja piikkikampaukset, hakaneulat, kloriittifarkut ja lävistykset.

        Sun ikäiselle suosittelen, että aloitat jos tavoittelen niin sanottua punk tyyliä, aloita tupeeraamaan hiuksia (hiuspuuteri ;)), bändipaidat, farkut vähän revityt tai remmejä tai niittejä tai hakaneuloja tai pinssejä, maiharit, nahkatakki ja siihen pari pinssiä. Siitä se lähtee! (:


    • Jeah

      Rikkinäiset pillifarkut
      Conssit tai maiharit
      Bändipaita
      Nahkarotsi tai farkkuliivi (kumpiikin oon löyny niittejä)
      Huppari jos on kylmä

      Yksinkertaista.

    • ...

      Mahdollisimman koruttomasti siis eli jotkut mustat farkut, tennarit, T-paita/huppari ja nahkatakki on kanssa käytössä

    • dhhfhkfhdkhfjkldhss

      Nahkarotsi, joka täynnä killer niittejä, hakaneuloja ja pinssejä, 14 reikäset maiharit, mustat pillifarkut joissa on luotivyö, remmejä niittejä, hakaneuloja ja pinssejä, sit yleensä bändipaitoja pitelen välillä jotain satanan logolla varustettuja paitoja, ristikoru väärinpäin, mustat/tummanpunaiset kynnet, niittikaulapanta, killerniitti rannekoruja, ruskeat tupeeratut olkapäille ylettyvät hiukset, mustat kajaalirajaukset ja punaista huulipunaa, playboy korvikset. Perus minä. (:

    • Finnpunx

      Löytyisi punk-kamaa vanhoilta ajoilta (leopardihousuja, paitoja, koruja ja ketjuja), voisi vaikka kaupata jollekin asiaan vihkiytyneelle.

    • punkkari 1970

      Alle alusvaatteet, sitten sukat, housut, paita. Jos menen ulos, laitan takin ja kengät, talvella pipon ja hansikkaat.

      • ydbjfvg

        mulla sama..tosin yleensä on kaks paitaa. ja talvella kaulaliina


    • norm. Guy

      no ite pidän:

      pillit,random T-paita (harvoin pitkähihanen),tennaritja jos vyö nii niittivyö ja treenneissä kyl pidän puhdasta naamaa ja lökärit suojat ja lökö T-paita ja

    • Tylsyyttäni avaudun

      Pukeutumisella ei ole mun mielestä mitään tekemistä punkin kanssa. Lähinnä nää alaikäiset, joille punk on uutta, innostuu pukeutumaan "punkisti".

      Ostan yleensä vaatteita, joista tiedän et ne kestää. Käytän kaikenlisäks yleensä aina samoja vaatteita, kesät talvet. Tosin hygieenisenä ihmisenä pesen niitä usein.

      Takki yleensä armeijakamaa. Tennarit converset, VAIN siksi että tiedän että ne kestää ainakin sen yhden vuoden ja toisia kenkiä en yleensä omista. Tosin täksi talveksi aion hankkia maiharit kun löysin just hyvät. Paita joko musta tai bändipaita.

      Joskus ostan farkut jopa muotiliikkeiden alennusmyynneistä, koska tiedän et ne kestää ainakin sen vuoden, vaikka pitäisin vain niitä. Ainoa kriteeri on ettei niissä ole mitään typeriä merkkejä.

      Olen myös luonteeltani näennäisesti ilkeämielinen, omaan synkän huumorintajun ja olen lähes aina vihainen.

    • tekstiilipellet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe