Parta ei vain lähde!

fvdvfvdv

Joudun ajamaan vastakarvaan, koska muuten naamalle jää "kahden päivän sänki"-look. Vastakarvaan ajamalla saan edes jonki verran pois, vaikka sänkeä jää silti, ja iltaan mennessä on jo pieni sänki.

Mulla on Gilette Fusion, ja partavaahtoo on iha turha käyttää koska koko naama on sit verellä. parranajossa käytän runsaan määrän Aqualan L- voidetta.

Mulla on iha super vahva parta ja koko kaulan ja naama on parin päivän sisällä jo todella paksun karvan peitossa. Sentää tää on onneks siisti, eikä mikään haituva systeemi, että parta on siististi kasvanut silti eikä rehota.

mutta miten saisin sen kokonaan pois? Olen kaiken kokeillut.

3

1377

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauduttavan

suihkun tai saunan jälkeen? Karvat pehmenee lämmössä ja kosteassa.

• sitten vaikka

Braunin koneita ainakin joissain niissä on sellainen mekanismi, että se ei pelkästään leikkaa vaa vetää parran irti juuriltaan. Itse käytän Braun ja sänkeä ei jää lainkaan, ihan puti puhdas leuka.

• veetillä
        sitten vaikka kirjoitti:

Braunin koneita ainakin joissain niissä on sellainen mekanismi, että se ei pelkästään leikkaa vaa vetää parran irti juuriltaan. Itse käytän Braun ja sänkeä ei jää lainkaan, ihan puti puhdas leuka.

tai laserpoistolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      808
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      766
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe