nainen mahaltaan alla

kokematon----

Seuraavanlaista: Miltä ns. sammakko-asento tuntuu naisista? Ahdistaako/miellyttääkö?

Onko pitkä penis välttämätön jotta paneminen sujuu hyvin? Onnistuuko hyvin 13-14 senttisellä? Tiedän kyllä että onnistuisi kokeilemalla, mutta...

10

12576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senttitasku

      Ku itsellä on tuollainen 14 cm luokkaa oleva, nii mikä se on? pitkä/lyhyt/tavanomainen?

      • mr.hunter

        Hyvin onnistuu 9-senttisellä.


      • asdffdsa

        Kai 14 senttiä on keskiverto. Mutta mulla ainakaan ei 14-senttinen mee ihan kokonaan sisään.


      • dsaffdsa
        asdffdsa kirjoitti:

        Kai 14 senttiä on keskiverto. Mutta mulla ainakaan ei 14-senttinen mee ihan kokonaan sisään.

        Ei tollasella 14 senttisellä kyllä pääse kuin juuri ja juuri siihen ylempään reikään, alempaan ei edes huulille.


    • asdffsa

      Tuntuu aivan uskomattomalta, jumalaiselta. se on jotenkin niin hellää, perus lähetyssaarnaaja vaan on sellaista normaalia naintia mutta tuo asento ja lusikka on molemmat niin... se jotenkin poistaa kaiken stressin ja jännityksen, ja tuntuu läheisemmältä kuin jos rakastelee kasvot vastakkain. Mikä olis ihanampaa kuin olla miehen ja patjan välissä? Miehen kannattaa muistaa hieroa klitorista samalla, sen saa tuossa asennossa hyvin tehtyä. En ehkä tekis tätä yhden illan jutuissa, se pitää säästää vain rakkaille :) Tuossa asennossa fyysinen nautinto ei oo tosin voimakkain mahdollinen, se on enemmänkin se henkinen.

      • lemppari

        Mun lemppariasento ( lusikka). siinä tulee jotenkin
        niin huumaava olo ja nautinto on ihan ykkösluokkaa.
        Oon siis nainen lähes nelikymppinen.


      • Caroliina81
        lemppari kirjoitti:

        Mun lemppariasento ( lusikka). siinä tulee jotenkin
        niin huumaava olo ja nautinto on ihan ykkösluokkaa.
        Oon siis nainen lähes nelikymppinen.

        paras asento. Eli suosikkini suorastaan. Tuntuu paremmalta kun perus takaapäin, jossa meinaa sattua jos mies innostuu (yleensä aina, ja etenkin jos on vielä kookas) liikaa. Tässä asennossa on myös helppo saada ja tähän kun yhdistää vielä... No jääköön kertomatta kun nimimerkilläni tässä kirjoitan, menee liian intiimiksi :D


      • tyydytys
        lemppari kirjoitti:

        Mun lemppariasento ( lusikka). siinä tulee jotenkin
        niin huumaava olo ja nautinto on ihan ykkösluokkaa.
        Oon siis nainen lähes nelikymppinen.

        Tekee naapurin rouvan aivan hukkuksi.Ensin lusikka -asennossa sisäkkäin,aivan pientä lantioiden liikettä tekien,rintoja hyväillen niskaa suudellen,Välillä liikkumatta sisäkkäin,välillä aivan"huulilla".Sitten pepun päälle istumaan ollen sisäkkäin,tykkää kovasti pakaroiden puristelusta ja sisäkkäin keinumisesta.Kiva yrittää pysyä sisällä kun tärinä ja potkiminen alkaa,,,


      • kapulapoika
        tyydytys kirjoitti:

        Tekee naapurin rouvan aivan hukkuksi.Ensin lusikka -asennossa sisäkkäin,aivan pientä lantioiden liikettä tekien,rintoja hyväillen niskaa suudellen,Välillä liikkumatta sisäkkäin,välillä aivan"huulilla".Sitten pepun päälle istumaan ollen sisäkkäin,tykkää kovasti pakaroiden puristelusta ja sisäkkäin keinumisesta.Kiva yrittää pysyä sisällä kun tärinä ja potkiminen alkaa,,,

        Onks sulla vanha laho latva sängyssäsi vai nuori tiukka tavara .minkäsikäinen on niin makiaa.


    • tuntuu. On rento olo kun vaan voi antaa tulla vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe