vertical labret

makkuro

olen nyt miettinyt tuota lävistystä jonkinaikaa ja haluaisin tietää siitä haittoja ja kuinka kauan kipeä ja turpoaako hirvestäi:D=? sitten eilä et sattuko ottamiin?

16

10734

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *EmO*

      Omaa kokemusta ei ole, mutta sama lävistys kiinnostaa. Kaveri on ottanut, joten jotain siitä voi selittää. :D

      Lävistyksen otto sattuu paljon enemmän kun tavallinen labret. Kaverilla urposi, mutta ei pahasti. Vaikeampi hoitaa kun labret ja parantuu hitaammin.

      Hienolta kyllä näyttää :D

      • makkuro

        tätä mä odotinki kyl:D se on kyl nii siisti! kyl mä sen kivun kestäisin mä tiedän sen mut onks se kuinka nopee sessio?


      • makkuro

        tätä mä odotinki kyl:D se on kyl nii siisti! kyl mä sen kivun kestäisin mä tiedän sen mut onks se kuinka nopee sessio?


      • *EmO*

        Siis aivan ihana kirjoitusvirhe tuossa :D
        "Kaverilla urposi, mutta ei pahasti". Korjaan,
        turposi, jos joku urpo ei tajunnut.

        Heh heh.


      • Anonyymi

        Vitut sattu ittellä ei liikaa kuitenkaan. Vaikka ittellä matalakipukynnys. Toi ei juuri sattu it! Silti sattunut joten ota vaan


    • 123

      No minulta tuollainen löytyy

      • makkuro

        en mie halua pyörtyä:D vaik en kyl oo niin herkkää et pyörtyisin:D


      • titititit
        makkuro kirjoitti:

        en mie halua pyörtyä:D vaik en kyl oo niin herkkää et pyörtyisin:D

        Itse laitoin vertical labretin noin viikko sitte. Se sattu jonku verran ku neula piti laittaa niin hitaasti huulen läpi, ettei mene vinoon. Ei se kuitenkaan aivan KAMALASTI sattunu. Kestäsin sen kivun uudelleen millon vaan. Aluksi oli hankala syödä ja juoda sen ylemmän pallon takia, mutta nyt ei mitään ongelmaa enää. Huuli turpos tietenki vähä aluksi, mutta se on jo nyt laskenu. Ihana lävistys, kannattaa ottaa :>


      • makkuro
        titititit kirjoitti:

        Itse laitoin vertical labretin noin viikko sitte. Se sattu jonku verran ku neula piti laittaa niin hitaasti huulen läpi, ettei mene vinoon. Ei se kuitenkaan aivan KAMALASTI sattunu. Kestäsin sen kivun uudelleen millon vaan. Aluksi oli hankala syödä ja juoda sen ylemmän pallon takia, mutta nyt ei mitään ongelmaa enää. Huuli turpos tietenki vähä aluksi, mutta se on jo nyt laskenu. Ihana lävistys, kannattaa ottaa :>

        mietinki just sitä et miten se haittaa se ylempi pallo:D onko se inhottava ku pitää suuta kiinni vai tuleeko se senverta eteen ettei sitä silloin tunne?


      • titititi
        makkuro kirjoitti:

        mietinki just sitä et miten se haittaa se ylempi pallo:D onko se inhottava ku pitää suuta kiinni vai tuleeko se senverta eteen ettei sitä silloin tunne?

        On se silleen edessä ettei se haittaa. Aluksi se pallo tuntuu aika oudolta kun sen huulessa koko ajan tuntee, mutta vähän ajan päästä sitä ei edes huomaa.


    • labrettia

      Mietin kanssa tuon laittamista, itellä on normaali labretti huulen keskellä ja hinkkaa ikävästi ikeniin, pois en kuitenkaan haluaisi ottaa joten tää olis mukavempi vaihtoehto, kun ei ns. suun sisäpuolen ole. täytyypi kahtoa mitä meinaan.. (=

    • haluaisinko?

      itekki oon miettiny ton ottamista..

      -kuinka nopeeta paranee?
      -kuinka hankala se on sillee, että käykö kipeää esim. nauraminen tai onko pussailu hankalaa?

    • Vertical Medusa

      Vertical Labret/ Vertical Medusa lävistykset ovat periaattessa samat paitsi että Vertical Medusa/Jestrum (nimetty Jesikka Borstenin mukaan) tulee ylähuuleen ja on hankalampi hoitaa. Ite ainakin haluaisin Jestrumin koska on se näyttää siistimmältä.

    • Anonyymi

      Ei se ottaminen sattunu mut kauheen kipee ku yrittää parannella ja sit huuli turposi mutta jospa tämä tästä pikkuhiljaa suosittelen ottamaan menee vaan aikaa parannella korua..sitten on varmaa kiva koruna.

    • Anonyymi

      Masokisteja on, mutta minä en ole masokisti. Ajatuksena labretti tuntu mahtavalta, mutta toteutettuna v-mäinen. Poistin, parempi ilman!

    • Anonyymi

      En tiiä moniko näitä enää lukee mut kerron nyt vähä omaa kokemusta jos joku tänne vielä eksyis.
      Kävin tossa muutama kuukaus sit hakee kyseisen lävistyksen eikä lävistäminen sattunut paljoa.
      Lävistämisen jälkeen oli hieman turvoksissa ja herkkä sekä ensimäisenä yönä verta oli tullut muutama tippa mutta jo parin päivän jälkeen oli täysin kivuton. Eli aika kivuton ja nopea homma.
      Itse lävistäminen ei sattunut juurikaan, nipisti ja rusahti vain.
      Upee ja ihana koru, suosittelen.
      Eikä ainakaan vielä ole tulehtunut yms vaikka en ihan niin aktiivisesti sitä ole putsannutkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe