Ripset lähti!!

???

Moi taivutin ripsiä liikaa jä ne lähti toisesta silmästä kokonaan. Kuinka kauan takaisin kasvu kestää. Luin netistä että 4 kuukautta!? onko se oikeasti näin pitkä aika?

60

33474

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takaisin

      Minulla kävi muutama vuosi takaperin ihan samalla tavalla: taivutin ripsiä ja ripsentaivutin jotenkin vinksahti, kuului ruts ja siinäpä ne oli meikäläisen räpsyttimet taivuttimessa! Ei kuulkaa silloin paljoa naurattanut!!
      Äkkiä ne onneksi kasvoivat takaisin, ei kyllä tarvinnut neljää kuukautta "kaljuna" olla (toisilla kasvaa nopeammin, toisilla hitaammin). Onneksi irtoripset on keksitty, ne oli meikäläisen pelastus! =0)

      • ripsetön

        Moikka! Lähtikös teiltä juurineen ne ripset?
        Minulla kävi meinaa juuri sama homma niiden taivuttimien kans ja todellakin lähti juurineen.
        Ja nyt tässä kauhulla odottelen että kasvaako ne ikinä takaisin omaan mittaansa. Ne kun olivat aika pitkät ja tuuheat... Ei ole pidemmän päälle kovin helppoa pelata tekoräpsyttimien kans...


      • no......
        ripsetön kirjoitti:

        Moikka! Lähtikös teiltä juurineen ne ripset?
        Minulla kävi meinaa juuri sama homma niiden taivuttimien kans ja todellakin lähti juurineen.
        Ja nyt tässä kauhulla odottelen että kasvaako ne ikinä takaisin omaan mittaansa. Ne kun olivat aika pitkät ja tuuheat... Ei ole pidemmän päälle kovin helppoa pelata tekoräpsyttimien kans...

        Luuletko että sinulla ei koskaan lähde yhtään ripsiä ? "ja nyt tässä kauhulla odottelen että kasvaako ne ikinä takaisin omaan mittaansa"

        Ripsien uusiutumisaika on 6-8 viikkoa. Ja ripset pitää taivuttaa ennen kuin laittaa ripsivärin, juurikin tuon takia. Mutta kaipa tuo on hyvä opetus sitten.


      • kyllä
        no...... kirjoitti:

        Luuletko että sinulla ei koskaan lähde yhtään ripsiä ? "ja nyt tässä kauhulla odottelen että kasvaako ne ikinä takaisin omaan mittaansa"

        Ripsien uusiutumisaika on 6-8 viikkoa. Ja ripset pitää taivuttaa ennen kuin laittaa ripsivärin, juurikin tuon takia. Mutta kaipa tuo on hyvä opetus sitten.

        En luule,vaan tiedän että ripsiä lähtee muutenkin.
        Mutta kyse on nyt siitä että ripset lähtivät "väkivalloin riuhtaisten",niin että yläluomi oli hetken aivan turvoksissa.En siis taivutellut ripsivärin laiton jälkeen. Sitä tässä olen jännittänyt että etteivät ripsien juuret vaan jollain tapaa vaurioituneet ja näin ollen enää eivät "jaksa" kasvaa. Tästä on nyt kulunut noin kuusi viikkoa ja ripset eivät ole yhtä runsaana kasvaneet takaisin. Muutamat ripset ovat kyllä saavuttaneet täyden mittansa,mutta toisia ei näy vielä alkunkaan.Eli "kaljuja" kohtia on edelleen ihan liikaa. Ei kiva.


      • rtp
        kyllä kirjoitti:

        En luule,vaan tiedän että ripsiä lähtee muutenkin.
        Mutta kyse on nyt siitä että ripset lähtivät "väkivalloin riuhtaisten",niin että yläluomi oli hetken aivan turvoksissa.En siis taivutellut ripsivärin laiton jälkeen. Sitä tässä olen jännittänyt että etteivät ripsien juuret vaan jollain tapaa vaurioituneet ja näin ollen enää eivät "jaksa" kasvaa. Tästä on nyt kulunut noin kuusi viikkoa ja ripset eivät ole yhtä runsaana kasvaneet takaisin. Muutamat ripset ovat kyllä saavuttaneet täyden mittansa,mutta toisia ei näy vielä alkunkaan.Eli "kaljuja" kohtia on edelleen ihan liikaa. Ei kiva.

        Nyt on jo kulunut aikaa sun ripsien lähtemisestä, joten ovatko kasvaneet takaisin entiselleen? Kauanko siihen meni?


      • Anonyymi

    • omg-

      multaki lähti ripset ko käsi jotenki liikahti, veet valu silmistä, ja katoin taivutinta ja siinä oli puolet ripsistä. olen 13-vuotias. siispä todellinen kriisi. itku melkein pääsi., nyt puoli silmää kaljuna,, ei voi taittaa, koska silloin näkyy entistä pahemmin, silmämeikki on nyt kuukausien verran ihan pilalla. vasta kesäksi, saan varmaan räpsyttimeni takaisi. -.- kakka. kokeilen olla välitämättä ja katsomatta niihin koska silloin ne kasvaa nopeammin:)

      • ...j

        Ei pahalla mutta tosi sulosta :) toivottavasti ripset on kasvanu takasin :)


      • Anonyymi

        Oho!! Oot nyt jo 23-24v! Mites ripset?


    • Pidennykset mulla

      Mull on ripsien pidennykset, jotka on siis omen ripsen juuressa kiinni. Koskus ripset kääntyy iha vinksalleen ja tarvii yrittää saada ne paikoilleen jos ei onnistu ni lähtee ripsi tai pari, kasvaa kyllä takaisin. Siitä kasvu nopeudesta en osaa sanoa kun että minä huollatan ripsiäni n. kuukauden välein, siinä ajassa oma ripsi on kasvanut noin 1-2 milliä että sellanen kasvu nopeus mulla (=

    • surullinen11

      minulta lähti ylä ripset olen 11v ,Kasvavatko ne takaisin ja kauanko siinä kestää.Kertokaa joku

      • Anonyymi

        Mä olen myös 11v taivutin ripsiä ja ne jotenkin lipsahti sivuun ja ensin luulin että mun silmälle kävi jotain mutta ei hetkeäkään niin huomasin että melkein mun puolet ripsistä oli kadonnut mitä teen?! Kasvaako ne takas??!!


    • holalola

      Hui tänää lähti ripset ku häsäsin sen taivuttimen kanssa ja tekstasin samalla... vasemman silmän melkein kaikki yläripset lähti, mut onneks vähän jäi sinne reunoille ja aika hyvin sen saa piilotettua eyelinerilla::) oon 14v ja pelottaa huomaako kaikki ku meen taas maanantaina kouluun... no mutta ainaki tuli opittuu etten käytä enää sitä taivutinta meikkaamisen jälkeen ja se taivutin lensikin roskiin vartin hysteerisen itkemisen jälkeen...:)

    • Heh!:)

      Olen nyt 16v. Minultakin lähti ripset taivuttimen takia, olin juuri rasvannut kädet ja ote lipesi. katselin siinä ja huusin itkin ym koska KAIKKI yläripseni olivat siinä. Mutta minulla onneksi kasvaa hiuksetkin todella nopeasti!(kuukaudessa reilut 2cm) joten ripsien kasvuun ei mennytkään kun n 7 viikkoa kun ne olivat täydessä pituudessaan, jotenkin jopa tuntui että paremmassa kuin toise puolen ripset. Olin silloin itsekin 14-vuotias, joten kriisi siinä todellakin tuli! Nyt olen oppinut olemaan varovaiasempi, ja taivutan kahdella kädellä ettei varmasti ote lipeä, nimittäin se kirpas aika reippaasti!:s XDD

    • ripsistä_

      Ripsien luonnollinen kasvuaika on n. 4 viikkoa. Sitten ripsi tippuu ja tilalle kasvaa uusi. Eli ei hätää :)

      T:Kosmetologi

      • öhömm

        Onkohan "kosmetologi" nyt ihan kartalla mitä kirjoittelee?
        Kannattaa ehkä suorittaa kurssit uudelleen ja tarkistaa nuo kasvuajat ...


      • Anonyymi
        öhömm kirjoitti:

        Onkohan "kosmetologi" nyt ihan kartalla mitä kirjoittelee?
        Kannattaa ehkä suorittaa kurssit uudelleen ja tarkistaa nuo kasvuajat ...

        ehkä se kosmetologi tietää paremmin kuin sinä öhömm 13v. Mutta jos ei niin ei sitä noin ikävään tapaan tarvitse sanoa ja pitää mölyt mahassaan.


      • Anonyymi

        Huh no hyvä juttu kuulla


    • Tarkastaja!

      HALOO! Tämä aihe on jo vanha 19.9.2007 18:24

      • Anonyymi

        really bro


      • Anonyymi kirjoitti:

        really bro

        Xdd


    • hohhoijaa

      mitä v1tun väliä jos tää on vanha? pistä aivoja sinne päähän, kyl täält muutki ihmiset saa sit myöhemmin tietoo.

      • Anonyymi

        Onpa sivistyneen tapaista puhetta ja vielä naisihmiseltä


    • mimmisi-

      Joo ei se mitään vaikka on vanha aihe! Mä ainakin sain hyvää tietoa, kun just tänään toisen silmän kaikki ripset lähti ripsien pidennysten mukana! Muistan vaan sellasen ku mun äiti sano aina kun olin pieni ja revin mun ripsiä, että ne ei kasva koskaan takasin jos kerran lähtee. Kai se oli vaan pelottelua :D Nyt jään odottelemaan ripsien kasvua... Aika karulta kyllä tää toinen silmä näyttää!

      • huppsista

        Joo siis ei todellakaan mikään vanha aihe ole. Itse onnistuin jotenkin mystisesti repimään omia ripsiä irti, oli muutenkin niin hauraat jo valmiiksi. Ja niitähän lähti niin kivasi että vaikken nyt kalju ole niin kyllä sen läheltä katsottuna huomaa. Lähin sitten hakemaan apua täältä netin suuresta maailmasta ja oli mukava huomata että mulla on kohtalotovereita :D kyllähän nää tästä kasvaa taas, tarvitaan vaan aikaa mutta lykkyä pyttyyn kaikille muillekin ripsensä menettäjille :D


    • Karvaton luomi

      Otin ripsien pidennykset jokin aika sitten ja olihan ne aivan ihanat ja huolettomat.. sen aikaa kun kestivät. Oma ripsien kasvuni on melko nopea ja jo kahden viikon kohdalla ripset alkoivat ikävästi repsottaa ja kääntyillä. Tästä hermostuneena tietenkin aloin räpläämään niitä ja sitä mukaan niitä tippuili, omat ripset mukaanlukien. Kävin muutaman kerran laitattamassa niitä lisää, mutta sama homma toistui aina vaan. Tällä hetkellä toisessa silmässä on vain muutama tupsu omia ripsiä jäljellä ja paljon kaljuja kohtia. Ripsien pidennykset ovat ihanat mutta eivät kestä nättinä kovin kauaa. Vaatii kärsivällisyyttä siinä vaiheessa kun niitä alkaa kasvattamaan pois, väkisinkin omat ripset katkeilee ja irtoilee sekä muutoinkin haurastuu. Uutta karvankasvua odotellessa.

      • ONNETON :'(

        Voi että mää oon niin turhautunut! Oon 13 vuotias tyttö ja revin keväällä kaikki ripset mun silmistä. MOLEMMISTA SILMISTÄ! Mua hävettää ees puhuu siitä meiän äitille ja on tosi noloa ku monet on kysyny että "häh miten sulla ei oo silmäripsiä?" Vihaan sitä tunnetta ku menee ihan vaivaantuneeksi ja ei tiiä mitä sanoo. Mulla on vieläki vähän sellanen pakkomielle mut yritän olla repimättä. Tuntuu tyhmältä koska ihmisellä kuuluu olla ripset nii mulla ei oo. Mut en vissiinkää oo ainoa. Voisko joku oikeesti kertoa että miten nopeesti ne kasvaa ku mulla ei kasvanu ne ees kesälomassa?! Ja mistä saa sitä ripsiseerumia, tarvitsisin!


      • emilia833

      • Auttakkaa
        ONNETON :'( kirjoitti:

        Voi että mää oon niin turhautunut! Oon 13 vuotias tyttö ja revin keväällä kaikki ripset mun silmistä. MOLEMMISTA SILMISTÄ! Mua hävettää ees puhuu siitä meiän äitille ja on tosi noloa ku monet on kysyny että "häh miten sulla ei oo silmäripsiä?" Vihaan sitä tunnetta ku menee ihan vaivaantuneeksi ja ei tiiä mitä sanoo. Mulla on vieläki vähän sellanen pakkomielle mut yritän olla repimättä. Tuntuu tyhmältä koska ihmisellä kuuluu olla ripset nii mulla ei oo. Mut en vissiinkää oo ainoa. Voisko joku oikeesti kertoa että miten nopeesti ne kasvaa ku mulla ei kasvanu ne ees kesälomassa?! Ja mistä saa sitä ripsiseerumia, tarvitsisin!

        On jo varmaan aika vanha viesti, mutta minulla oli muutama vuosi sitten sama pakkomielle että revin KAIKKI ripseni pois molemmista silmistä. Ja kyllähän se hävetti. Mut onko kielläkään tietoa kasvaako ripset takas jos ne lähti juurineen? Siis ei kaikki vaan osa? Ei oo vieläkään kasvanut takaisin kunnolla ja näytän tosi tyhmältä


      • Anonyymi
        ONNETON :'( kirjoitti:

        Voi että mää oon niin turhautunut! Oon 13 vuotias tyttö ja revin keväällä kaikki ripset mun silmistä. MOLEMMISTA SILMISTÄ! Mua hävettää ees puhuu siitä meiän äitille ja on tosi noloa ku monet on kysyny että "häh miten sulla ei oo silmäripsiä?" Vihaan sitä tunnetta ku menee ihan vaivaantuneeksi ja ei tiiä mitä sanoo. Mulla on vieläki vähän sellanen pakkomielle mut yritän olla repimättä. Tuntuu tyhmältä koska ihmisellä kuuluu olla ripset nii mulla ei oo. Mut en vissiinkää oo ainoa. Voisko joku oikeesti kertoa että miten nopeesti ne kasvaa ku mulla ei kasvanu ne ees kesälomassa?! Ja mistä saa sitä ripsiseerumia, tarvitsisin!

        Sama ongelma, yläripsissä aukkoja... hävettää ihan vietävästi...


    • ohoh!

      minun sukulaisellani lähti ripset, kun leikkasi ne :D mutta onneksi ne kasvoivat takaisin. :)

      • Leikannut

        Kauanko siinä kesti että ne kasvoi takaisin


    • Ripsitin

      Mulla vähän sama juttu, mutta ei sentään kerralla ole lähteny suurin piirtein kaikki.
      Mulla lähti ripsiä pitkin viime talvea kamalasti, ja nyt keväällä tulos oli se, että mulla oli isoja aukkoja ylhäällä ripsirivistössä :(
      Rupesin googlettamaan, että onko toisilla samanlaisia ongelmia ja olihan niitä vaikka kuinka monilla. Törmäsin myös näitä juttuja ettiessäni noihin ripsiseerumeihin joittenka pitäis kasvattaa omia ripsiä.
      Minä en niihin oikein usko, mutta päätin kokeilla tuota idol Lashia, koska se tuntui turvallisimmalta ja halvimmalta. (ei pitäisi sisältää niitä lääkeaineita joita joissain muissa ripsiseerumeissa on) Ajattelin että ei se ota jos ei annakaan, koska omat ripset oli niiiiin kammottavan näköiset.
      No, nyt olen käyttänyt sitä kolme viikkoa ja ripset on ennallaan. :)))) Eli aukot on ummessa ja ehkä vähän pidennystäkin on tullut. Tuuheiltakin näyttävät/tuntuvat, mutta kai ne tuntuukin koska ero on valtava siihen mitä olivat kuukausi sitten.
      Joten jos jollain on näitä vaivoja, niin kannattaa edes kokeilla tuolta idol Lashia. Ei kuulemma auta kaikilla, mutta minä onneksi sain siitä avun. Saa nähdä mitä vielä tuleman pitää kun käyttöä jatkaa...

    • Ammiska

      Mistä tuota idol lashia saa? paljonko hinta? kyselesin koska minulla lähti taivuttaessa ripsiä mutta nyt tuntuu että niitä lähtee aina enemmän kun taivutan muttaa ei nöy taivuttimessa ripsiä eikä silmä kulmassa eikä missään haluisin kokeilla tuota idol lashia:)

    • Ripsitin

      Minä tilasin omani Kauneudeksi.fi verkkokaupasta.
      Tuote tuli muutamassa päivässä ja kaikki toimi moitteettomasti ko. yrityksen kanssa. On ihan luotettava suomalainen verkkokauppa.
      Itse jätin ripsien taivuttamisen kokonaan kasvatusprosessin ajaksi. Näin ripset saivat levätä, ja meikinkin poistin heti kotiin tultua jotta sekään ei liikaa rasittaisi ripsiä. Nyt ripset ovat tosiaan kasvaneet pidemmiksi kuin mitä koskaan olivat ja ovat kyllä mielestäni tuuheammatkin kuin aiemmin.
      Onnea sinulle Ammiska kokeiluun :))

    • aarghhht

      joo mulla lähti tänään kans toisen silmän yläripset taivuttaessa ja se oli ihan hirveetä! ei se sinänsä sattunut mutta pelottaa kumminkin että kauanko niitten takasinkasvussa kestää, olen 13v. ja aika tarkka ulkonäöstäni ! :/

    • ääääääääääääääääääää

      Moikka. Minulta paloivat vasemman silmän ripset tänään. Jälellä ovat vain semmoiset lyhyet. Näyttää todella hölmöltä kun toisessa silmässä on pitkät ripset ja toisessa vain lyhyet. Yritin kokeilla ripsivärillä saada peitettyä lyhyemmät ripset,mutta ripsiväri vain korostaa lyhyitä ripsiä. VOISIKO JOKU KERTOA MITEN PITKÄÄN KESTÄÄ ENNEN KUIN RIPSET KASVAVAT TAKAISIN ENNALLEEN ? Onko joillakin kokemusta samasta asiasta? ja miten ripset?kasvoivatko ne miten nopeasti? Apua!

    • kulmakarvakki lähti

      Itteltäki lähti ripsistä noin puolet ja kulmakarvat
      ,muttä viikonpäästä oli jo kasvanu hyvin.

      • Eyelasher

        Tuossa vuosi sitten kirjoittelin, että itseltäni oli lähtenyt taivuttaessa ripsiä niin muistaakseni jo parissa viikossa alkoi tulos olla melkein ennallaan! Ostin tuohon aikaan isadora ripsiseerumin ja tuntu tepsivän hyvin!! Taas minulla on lllu vähän vaivaa että ripsiä tuuppa lähteä kun välillä unohtii ripsarit päälle yöksi.. Mutta ripsiä voi pitää kunnossa ihan kotikonstein esim. Avocado öljy ja kookos öljy ovat hyviä silmä ripsille ja moni bloggaaja mainostaa että iha itse vaseliini on huippu tuote. Yleensä ripsien variseminen kertoo,että ne tarvitsevat kosteutta!! Öljyissä, vaseliineissa ja seerumeissa sitä on, mutta esimerkiksi vedenpitävät ripsivärit tuhoavat ja kuivattavat ripsiä. Taivuttaminenkin kuluttaa ripsiä ei siitä mihinkään pääse, mutta kun jaksaa parisen viikoa olla ilman silmä meikkiä ja laittaa joka aamu ja ilaa vaseliinia ripsiin ja ripsien tyveen niin kyllä ripsien kunto parantaa huomattavasti!!! Muistakaa että ripset ovat uusiutuva luonnonvara kyllä ne aina kasvaa takaisin ja silloin kun sitä vähiten ajattelee niin ne kasvavat iha hujauksessa!! Toivottavasti näistä tiedoista oli apua!!


      • sekaisin121
        Eyelasher kirjoitti:

        Tuossa vuosi sitten kirjoittelin, että itseltäni oli lähtenyt taivuttaessa ripsiä niin muistaakseni jo parissa viikossa alkoi tulos olla melkein ennallaan! Ostin tuohon aikaan isadora ripsiseerumin ja tuntu tepsivän hyvin!! Taas minulla on lllu vähän vaivaa että ripsiä tuuppa lähteä kun välillä unohtii ripsarit päälle yöksi.. Mutta ripsiä voi pitää kunnossa ihan kotikonstein esim. Avocado öljy ja kookos öljy ovat hyviä silmä ripsille ja moni bloggaaja mainostaa että iha itse vaseliini on huippu tuote. Yleensä ripsien variseminen kertoo,että ne tarvitsevat kosteutta!! Öljyissä, vaseliineissa ja seerumeissa sitä on, mutta esimerkiksi vedenpitävät ripsivärit tuhoavat ja kuivattavat ripsiä. Taivuttaminenkin kuluttaa ripsiä ei siitä mihinkään pääse, mutta kun jaksaa parisen viikoa olla ilman silmä meikkiä ja laittaa joka aamu ja ilaa vaseliinia ripsiin ja ripsien tyveen niin kyllä ripsien kunto parantaa huomattavasti!!! Muistakaa että ripset ovat uusiutuva luonnonvara kyllä ne aina kasvaa takaisin ja silloin kun sitä vähiten ajattelee niin ne kasvavat iha hujauksessa!! Toivottavasti näistä tiedoista oli apua!!

        miten voi käyttää tekoripsiä jollei ole mihin ne kiinnittää kun nehän laitetaan ripsiin kiinni ja jollei ripsiä ole?!?:o


    • järkyttynyt

      minulla lähti toisesta silmästä ylä luomesta kokonaan ripset juurineen, kasvaako ne takaisin?! kauan kasvuun kestää suunnilleen?

      • 12345678910

        Tiedän että on vanha kommentti, mutta kasvoiko ripsesi ja alkoiko kasvamaa sisäänpäin? Meinaan oon jostain lukenu et kävis sillain.


    • kkkyu

      Hirveetä pasgaa tollanen ylimääräinen risien taivuttelu/ tekoripset. Nykyään naisissa ei ole mitään aitoa!!
      Siinähän valitatte kun tukka putoo ja ripset irtoilee.

    • maria123321

      kasvaako ne oikeasti takas jos nyppii ne juurineen pois kun mulla kavi niin en tieda mutta tekee koko aja mieli nyppia ne pois

    • Vaseliini

      Siis toi vaseliini ja oliiviöljy on aika bueno. Laittakaa oliiviöljyä vanulapulle ja hierokaa sitä niinku putsaisitte ripsiväriä ripsistä. Ja sen jälkeen laittakaa veseliinia ripsiin. Mul ei oo kyl ikinä lähteny ripsiä mitenkää katastrofisen paljoo mut se et hoitaa niitä öljyillä ja muilla jutuilla niin se kyl parantaa ripsien kuntoo ja myös kasvattaa niitä :)) Onnea teille ripsien kasvattamiseen !!!! ;)

    • Luometon

      Helvetti !!!! Älkää käyttäkö noita ripsien taivuttajia enään (ainakaan itse en käyttäis, jos vielä voisin) Taivuttelin leuhkasti tuuheita ripsiäni ennen töihin lähtöä niin koko helvetin ote lipsahti ja ihan koko luomi lähti ja veri siinä tirsku. Mun silmä näyttää nyt suuremmalta koska ei ole luomea ja tällä hetkellä ommeltu on mun silmää vähän, enkä näe sillä mitään ainakaan puoleen vuoteen. Mulla on se mun irronnut luomikin tallessa, monet ovat sitä käyneet katsomassa, kun eivät usko. Mutta kun taas näen niin menen Prismaan valittamaan ripsientaivuttimista ja nypin niiltä Prisman myyjiltä niiden ripset yksi kerrallaan irti, hitaasti ja kipeesti.

      • Anonyymi

        Miten helvetissä ne myyjät siihen tuotteen laatuun vaikuttaa?


    • pohtorisykerö

      Risiiniöljyllä myös tuuheutuu ripset. Käytä paikallisesti, sisäisesti käytettynä vaikutus laksatiivinen.

      • pohtorisykerö

        Lisäksi vielä, ei kannata liikoja käännellä, ainakaan tyven läheltä niitä ripsiä. Nehän katkeavat oitis jos niissä vielä on jotain kovettavaa ainetta esim. ripsiväriä.


    • PipiSimmuun

      En tajua miten oikein runnotte silmiänne taivuttimien kanssa.Olen taivuttanut silmäripseni joka aamu viimmeiset 22 vuotta ja vielä on molemmissa silmissä ripset tallella.Oletteko varmoja että se tosiaan oli ripsentaivutin eikä vaikka sakset jonka kanssa sähläsitte ?

      • viiskymppinen_

        Tänä aamuna liityin sitten taivuttimien kanssa sählänneiden joukkoon - pistän paremmaksi ja kerron, että olen ainakin 30 vuotta taivutellut ripsiä ilman ongelmia. Kunnes tänään: ote lipesi, sattui ihan s-tanasti ja ensimmäinen ajatus oli, et vähintään musta silmä tulee, josssei muuta. No sitten kun katsoin tarkemmin, niin da daa: 2/3 toisen silmän ripsistä enemmän ja vähemmän "katosi". Pätkiä näkyi olevan lavuaarin reunalla. Että hieno homma... Prkl.... Onneksi oli reservissä suht maltilliset tekoripset, niin ei tarvinnut tänne töihin lähteä muotopuolena...


    • Anonyymi

      Kaivoun silmää ja siinä on on nyt kalju pläntti ja se on ollu nyt koko ajan vieläkin kutitaa

    • Anonyymi

      Ite justiin leikkasin vahinkossa saksilla mun ripsiä pois siitä "latvasta" ja nyt pelolla odotan mitä niille tapahtuu

    • Anonyymi

      Ite oon taivuttanu 15 vuotta ripsiä eikä ikinä oo yhtäkään lähtenyt irti. Taivutan ripset ennen ripsarin laiton, laitan ripsarin ja annan kuivua pari minuuttia, sitten taivutan uudelleen ripset. Joskus oon tyylii aivastanu ku taivutin ollu ripsissä tai muute vaa käyny joku heilahdus, ja pelästyny että nytkö ne lähti, mutta ei oo lähtenyt.

      Tosin mun serkulla kans kävi niin, että siltä katkes kaikki ripset ku ripsarin laiton jälkee taivutti vielä.

      Kaipa nuo ripset on sitte erilaisia. Nyt on kestotaivutus ja oon tosi tyytyväinen ku ei tarvi taivutella

    • Anonyymi

      minulla lähti ripset kokonaan oikealta puolelta yhdestä kohtaa pois, kasvoivat takaisin vähän mutta taas lähti. en ollut huomannut että taivuttaessa olisi lähtenyt niin voiko olla jostain muusta kyse kuin irtoamisesta tai katkeamisesta? en edes huomaa että siihen olisi joihinkin tyhjiin/kaljuihin kohtiin kasvamassa ripsiä:( siitä on nyt n. 2kk kun ne lähtivät tai mitä ikinä tapahtuikaan. ja aina kun laitan ripsaria niin ne ripset jotka on vähän kasvanut niin valahtavat alas eikä pysy taivutettuina. onko jollain jotain vinkkejä miten saisin ne kasvamaan nopeasti takaisin ennalleen? minulla on mustat suht pitkät nätit ripset ja haluaisin ne myös takaisin:(( jos vinkkejä löytyy niin kertokaa!!!

    • Anonyymi

      Siis ite just aamulla taivutin normaalisti ripsiä ja ite lipes sillee et taivutin lens kädestä ja ripsiä lähti yhestä kohtaa… nyt siinä on sellanen kohta jossa ei ole yhtään ripsiä ja voin sanoo et ketuttaa ku näytän ihan kauheelle.😭 ainaki sain opetuksen että sitä taivutinta pidetään kunnolla kädessä…. Mut kiva ku luin jostai et menee kuukaus tai päälle nii pitäskö mun saakeli olla yli kuukaus tälläsellä kaljulls kohalla tästä ku näytän ihan järkyttävälle😩
      Tiiän tosi vanha keskustelu mut laitoimpaha silti XD

    • Anonyymi

      Onkohan alottajan ripset kasvanu jo takas

    • Anonyymi

      Moi olin tyhmä ja adhd pask* ja menin leikas ripset jäi hyvä vaa nii kavsako ne takassd!!! ???

    • Anonyymi

      Ohhoh no kyllä ne ripset siitä vielä kasvaa mutta kyllä siinä sen 100 päiv kestää

    • Koskaan ei varmaan ole tosissaan puhuttu tämän "ulkonäky paineen" aiheuttamista aivan välittömiin aiheuttamiin terveys haittoihin esim. "Miksi minun naamani näyttää samalta kuin mummilla ?" Vastaus: Koska se on yhtä vanha !

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe