Olan vuoksi aloitus

frihet

Kiitos Ola muistamisesta.

Nyt on "kolmas riisuminen" ja se tekee tosi kipeetä.

Ei ehkä kipeetä ruumiillisesti, mutta nut on pilvet kasaantuneet päälleni Ola enkä toivo kenellekkään tätä.

Kiitos Ola vielä kerran ja tukeasi tarvitaan vielä, jos jaksat muistaa ja satut olemaan palstalla.

Kirjaudun tuskineni ulos, muiden iloja pilaamasta.

Siunausta teille Jeesuksessa Kristuksessa toivottaa melko tyhjiin riisuttu frihet.

5

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amos7

Ola on hyvä veli Kristuksessa. Sinulla Frihet oli eilen rukouspyyntö ja huomasin minäkin, että nyt on tosi kyseessä. Muistin eilen ja tänään sinua.
      Kyllä kieltämättä kävi epäilyskin kun et ollut kirjautunut, mitä jos joku pelleilee mutta tämä todisti toista.

Muistetaan velejet toisia hädässä!

• eilen Frihetin asia kiinnostanut kun ajattelit vain itseäsi ja minä siitä huomautinkin ja se viesti on vielä luettavissa.

Mutta siinäs näät että ei se ole lopulta helpompaa uudesti syntyneellä kuin kenellään muullakaan.

Ja kuten Frihet sanoi tuska on jossain muualla kuin ruumiissa (mistähän johtuu mutta en ateistina maalaa siltikään piruja seinälle).

• Olivatpa vaikeutemme

tällä hetkellä mitkä tahansa, olemme aina taivaallisen Isän käsissä "Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret" (5 Moos 33:27).

Rohkaise mielesi. Ole Siunattu Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Totisesti, totisesti minä sanon teille: te joudutte itkemään ja valittamaan, mutta maailma on iloitseva; te tulette murheellisiksi, mutta teidän murheenne on muuttuva iloksi. Kun vaimo synnyttää, on hänellä murhe, koska hänen hetkensä on tullut; mutta kun hän on synnyttänyt lapsen, ei hän enää muista ahdistustaan sen ilon tähden, että ihminen on syntynyt maailmaan. Niin on myös teillä nyt murhe; mutta minä olen taas näkevä teidät, ja teidän sydämenne on iloitseva, eikä kukaan ota teiltä pois teidän iloanne (Joh 16:20-22).

• frihet

Kiitos ystävät muistamisesta ja vielä kiitos Aamokselle, kun otit yhteyttä.

Taistelu ei pääty tässä ajassa, sen olen jo aiemmin tiennyt, vaikka Kristus on kuolemankin voittanut.

Tiedän myös, että niin kauan, kuin on kipinäkin jäljellä uskosta, niin toivoa ei ole menetetty.

"Yritän" viedä vaikeatkin asiat kiitoksen kanssa Isälle tiettäväksi.
      Jospa Isä vielä valonsa suo minullekin, jos ei aiemmin, niin rajan tuolla puolen viimeinenkin kyynel pyyhitään pois.

Hyvää yötä Jeesuksessa Kristuksessa teille toivoo armon-kerjäläinen frihet.

• mk81

enpä tiiä mistä on kyse, mutta joku on kai pahasti pielessä. vaikka olen ite ollut tässä viime aikoina näihin uskonasioihin littyen pelkkä luopio, lupaan muistaa edes siinä minun iltarukouksessa.

nyt et perhana lannistu, oli kyse mistä tahasa!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe