mitä mieltä "korvakoru" miehellä

elämä vituttaa

ajattelin aloittaa uuden elämän vanha kun kävi vituttamaan ;) ja sen merkiksi ajattelin ottaa korvakorun!
Mitä mieltä naiset ovat jos miehellä on korvakoru? (olitte mitä mieltä tahansa otan kuitenkin :p )

olikos sillä jotain väliä kummassa korvassa koru on? jotenkin muistelisin että jos vasemmassa niin on bi-seksuaali?

aatelin ottaa sellasen kuin p.diddyllä semmonen iso timantti..

72

31861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Korvikset miehellä on ihan jees, mut nimenomaan 2 korvista..Jos on yks vaan se on jotenkin toispuoleisen ja homon näköstä.

      • ...

        nimenomaan molempiin korviin, eikä 2 yhteen korvaan..


    • ~~~

      Jos ottaa vaan yhen, niin mun mielestä kyllä kivempi vasemmassa. Homoa ? Ei sillä kyllä paljon väliä ole. Ja kaks menee myös, mutta yks näyttää miehillä kivemmalta (:
      Mun mielipide :D

      • kasvakaa aikuisiks

        Vasen tai oikee mitä välii? Kasvakaa jo aikuisiks


      • 15+8
        kasvakaa aikuisiks kirjoitti:

        Vasen tai oikee mitä välii? Kasvakaa jo aikuisiks

        Ei olekaan väliä. Sama juttu muilla ihokoruilla ja tatuoinneilla. Kunhan jonnekin lätkii. Samaten vaatteet voi valita kaapista sokkona. Toisille on nyansseilla väliä (yo. nainen), toisille ei (ed. mies?).

        Terveisin yksi mies.


      • Turkkane

        Kyllä se on hintti joka korvakorua/koruja käyttää.


    • mieltä että.....

      Miehille sopii korvakorut oikein hienosti =) Mutta ota mieluummin korut molempiin korviin kuin pelkästään toiseen. Kaksi korua yhteen korvaan on taas minusta miehelle liikaa..

      • Mää Vain

        Niin minullekin vaikka on kaksi korvista vasemallla puolella


    • elämä vituttaa

      no niin otin sitten molempiin korviin kun en tiennyt kumpi puoli on gay ;) ja tuli kuitenkin samaan rahaan.

      mielipiteitä olisi vielä mukava kuulla ja kumpi puoli on se gay ;D

      • juttu...............

        korvakoru oikeassa korvassa on joskus muinoin ollut gay:n "merkki." En tiedä vieläkö sillä on sama merkitys miesten maailmassa. Hienoa että laitoit korut molempiin korviin, toivottavasti pidät ne niin sillä se on paljon siistimmän näköistä kun koru pelkästään toisessa korvassa =)


      • Ihan sama kummassa korvassa se korvis on. Ajatteletko itse jos jollakin on jommassakummassa korvassa korvis, että hän olisi joku sen mukaan. Muistan joskus kun laittelin ihmisille korviksia. Erilaisia mielipiteitä oli siitä kummalle puolelle piti laittaa, muttei sitä voinut tarkistaa mistään. Se korvis juttu tuli siitä, kun aluksi niitä miehiä joilla oli korvis pidettiin homoina ja jos sitten "tosihetero" otti korviksen, niin ei halunnut samalle puolelle kuin homoilla. Merirosvoillakin saattoi olla korvis kummalla puolella hyvänsä. älä vaan ota samalle puolelle kuin merirosvoilla, ettei sinua luulla merirosvoksi :D


    • ei se musta näytä yhtään pahalta on munki tutuilla pojilla korvis toisessa korvassa, en kyl muista kummassa

      • ...... ^^

        mä en oikeestaan pidä niin paljo miehillä korvakoruistaa... ;


      • asdsasasd

        Voi vittu mitä porukkaa täällä pyörii. Vedet lens näytölle ku näit luin, kiitos siis nauruista. On yksi ja vitun sama kummassa korvassa se reikä on... Kasvakaa, pennut.


      • Chuck Norris
        asdsasasd kirjoitti:

        Voi vittu mitä porukkaa täällä pyörii. Vedet lens näytölle ku näit luin, kiitos siis nauruista. On yksi ja vitun sama kummassa korvassa se reikä on... Kasvakaa, pennut.

        oon kyl samaa mieltä edellisen kanssa et pitää olla kyl tosi "#&#& laumaeläin jos pitää ottaa tiettyyn korvaan se reikä ettei vaan muut kato pahalla silmällä.. hohhoijaa..


      • huhhhhh
        asdsasasd kirjoitti:

        Voi vittu mitä porukkaa täällä pyörii. Vedet lens näytölle ku näit luin, kiitos siis nauruista. On yksi ja vitun sama kummassa korvassa se reikä on... Kasvakaa, pennut.

        Allekirjoitan joka sanan!


      • Heikki Hetero
        asdsasasd kirjoitti:

        Voi vittu mitä porukkaa täällä pyörii. Vedet lens näytölle ku näit luin, kiitos siis nauruista. On yksi ja vitun sama kummassa korvassa se reikä on... Kasvakaa, pennut.

        jep, itsellä vasemmassa korvassa 2 korua, olen siis mies, homous se miehestä homon tekee eikä jotkut vitun korvakorut tai se missä korvassa niitä on tai ei ole. :D Lisäksi, tässä vuosien varrella tytöt on tykänneet. ;)


      • minä vaan
        Heikki Hetero kirjoitti:

        jep, itsellä vasemmassa korvassa 2 korua, olen siis mies, homous se miehestä homon tekee eikä jotkut vitun korvakorut tai se missä korvassa niitä on tai ei ole. :D Lisäksi, tässä vuosien varrella tytöt on tykänneet. ;)

        Niin minullakin 2 vasemalla ja vaimo tykkäää oiken mukavat korvikset.


    • huhhhhh

      "jotenkin muistelisin että jos vasemmassa niin on bi-seksuaali? " Taidat muistella väärin koska itse otin juuri vasempaan korvaan ja olen kyllä ihan 100% hetero..

      Mitä väliä sillä ylipäätään on jos ottaa vain yhden että mille puolelle sen laittaa.. Jokainen laittakoon sinne minne haluaa.

      • lol123

        aattelin kans et ottaisin vasempaan korvaa korun enkä ole bi enkä homo


      • ite aion yhtee korvaa
        lol123 kirjoitti:

        aattelin kans et ottaisin vasempaan korvaa korun enkä ole bi enkä homo

        aion itekki ottaa yhteen korvaan, tosin vasempaan sillä kyllä sitä vielä kiertää huhua että jos oikeeseen ottaa ni homppeli olis.. pitäs varmaan munki kasvaa aikuiseks =D


      • paska vasara

        Kumpikaan ei tarkota hevon vittuakaan!!! Mut sen mä tiiän et Amerikassa on semmonen pentujen leikki ollu aina et se jol on oikeassa niin se on homo. Suomes taas ajatellaan toisin päin, mut kumpikaan ei tere mitään järkee, se et korvis tarkottais et on homo, se olis sama asia kun Paris Hilton olis viikonlopun ilman munaa eli ei tuu ikinä tapahtuun!!! Mä otin vasempaan ja mua sanotaan vieläki homppeliks sen takia :)


    • SuckmyDick
    • DonFromVegas

      Tarkoittaa sitä ettei miehellä ole miehekkyyttä. Eli maskuliinisuus puuttuu kokonaan jos tollaista paskaa alkaa korvassaan kantaa. Hinttien ja isonumeroisten housukäyttäjien (eli räppäreiden) hommaa. Ei normaali, itseään arvostava mies tuollaisia rupea käyttämään.

      Hanki ennemmin vaikka kunnollinen kultasormus!

    • yks monista

      aika kiihottavaa. mulkin on korvikset aina homobaarissa, kun haluu kokeilla miestä välillä.

    • rinkularenkula

      mites sit ois joku rengas eikä mikää timantti?

      • Oma tyyli

        "Ei tämä koru tarkoita että olen homo, se että panin isääs eilen tarkoittaa"
        Onhan noille koruille annettu merkityksiä, mutta ei ehkä kannata luottaa siihen mitä joskus lapsuudessa on kuullut, kun joka maassa ja skenessä ne on kuitenkin eri... tatuoinnit on siitä helpompia että niihin voi kirjoittaa suoraan asioita.
        Omat isot venytysreiät korvissa on 16mm vasemmassa ja 10 oikeassa, lisäksi kummassakin korvassa 2 pientä reikää ylempänä, rustorei'istä luovuin vuosia sitten (ja kielikoru ja kaulan alla 9 rengasta) eivät ole saaneet minua tykkäämään poikaseksistä yhtään entistä enempää.

        Muutenkin miesten korut on jännä kulttuurinen ilmiö. Yleisesti kai hyväksytään vain vihkisormus, kultaketju kaulassa ja mahdollisesti suvun sinettisormus. Kravattineula ei kuulemma ole koru...
        Itse hankin viimeksi siistit mustat kivihelmet http://akanvakka.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=JGe-mk-SS150, obsidiaania ja luoja mitä palautetta saa... jotenkin taitaa olla ihmisillä yleisesti vaikeaa muodostaa omaa tyylitajua.


      • Ei koruja miehille
        Oma tyyli kirjoitti:

        "Ei tämä koru tarkoita että olen homo, se että panin isääs eilen tarkoittaa"
        Onhan noille koruille annettu merkityksiä, mutta ei ehkä kannata luottaa siihen mitä joskus lapsuudessa on kuullut, kun joka maassa ja skenessä ne on kuitenkin eri... tatuoinnit on siitä helpompia että niihin voi kirjoittaa suoraan asioita.
        Omat isot venytysreiät korvissa on 16mm vasemmassa ja 10 oikeassa, lisäksi kummassakin korvassa 2 pientä reikää ylempänä, rustorei'istä luovuin vuosia sitten (ja kielikoru ja kaulan alla 9 rengasta) eivät ole saaneet minua tykkäämään poikaseksistä yhtään entistä enempää.

        Muutenkin miesten korut on jännä kulttuurinen ilmiö. Yleisesti kai hyväksytään vain vihkisormus, kultaketju kaulassa ja mahdollisesti suvun sinettisormus. Kravattineula ei kuulemma ole koru...
        Itse hankin viimeksi siistit mustat kivihelmet http://akanvakka.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=JGe-mk-SS150, obsidiaania ja luoja mitä palautetta saa... jotenkin taitaa olla ihmisillä yleisesti vaikeaa muodostaa omaa tyylitajua.

        Vittu homot kuolkaa!


    • Minkäs sille voi

      Kyllä se on niin mun mielestä että ei mitkään korvakorut vaikuta siihen minkälainen ihminen on. Mulla on 6-millinen tukka, kuuntelen heviä ja soitan kitaraa ja pianoa, ja mulla on rengas oikeassa korvassa. Se vaan sattuu sopimaan siihen, minkäs sille voi.

    • Yksi korvis vasemmallla puolella :D

    • moro paskoille

      vittu mäki ajattelin ottaa! ja se on ihan sama kummassa korvassa se on! JOskus ylä asteaikoina oli et jos on oikees nii SÄ OLET HOMO! vittu se siit ole kiinni...

    • Otto9

      Katopa: www.myprecious.fi

    • WM02

      Korvikset miehellä on ok, silloin kun ne korvikset on miehekkäät ja tyyliin sopivat.
      Jotain maskuliinista niissä täytyy olla!

    • fdjgknl

      toiseen korvaan vain miehelle korvis, EI KUMPAANKIN!

    • hgfgfhhdshf

      mulla on korvakoru ja se on vaan vasemmassa, ja mun mielest sillon ei ole gay =D

    • korviksetlaitan

      Meinaan laittaa molempiin korviin reijät tulevalla viikolla. Oon "treenannut" nyt magneettikorviksilla pari kuukautta. Pyöreät teräsreunaiset timantit :-)

    • hjfgjff

      miesten korvakorut, miksi ei .. www.korukyla.fi

    • riippuu kummassa korvassa.. Koska toisessa oli niinkun ok, ja toisessa et ois gay :D

    • vdf455s

      korukyla.fi .......

    • korvis fani

      korvis tai korvikset miehellä on oma asia ei kuulu muille.

      • Minä Vaan

        Niin Onkin.


    • Dos51

      Lol joku vitun "gayn" merkki -.-''
      Mul on itsestäkatsottuna oikeallapuolella korvis ja toisista katsoen se on vasemmalla. En kyllä luokittele itseäni homoksi eikä kukaan muukaan ole luokitellut, tuskin homolla on tyttöystävää?

    • Iekku69

      Miehet jotka käyttävät koruja on aivan ihania. Korujen vaan täytyy olla näyttäivä ja vahvoja...ei mitään heppoisia rihveleitä.
      Titaani, valkokulta ja patinoitu hopea on jees!...siihen kun yhdistää mustaa timanttia tahi nahkaa :)

      http://www.woimakulta.fi/tuotteet/sormukset.php

      Nii, ja eikös se ole aivan sama onko miehellä korviksia yksi vai kaksi...

      • Minä vaan

        Niin vaimo sanoo että korviset sopivat mulle vaikka on vasemalla puolella kaksi korvista.


    • Fakta

      Mitä vitun väliä sillä on millä puolella korvakoru on ? Jos joku heteromies ottaa korun oikealle puolelle niin tuleeko hänestä automaattisesti homo ? Mitä vittua nyt taas ihmiset.. Ei sillä ole mitään väliä, kuhan tytöt tykkää ja näyttää hyvältä niin asia on sitte sillä selvä.

      Lävistin tässä joku aika sitte oman korvani ja on tytöt tykkäilleet. (; Ihan vaa vinkkinä niille muillekki pojille että kannattaa ottaa jos siltä tuntuu..

    • neitityttö

      miesystävällä on korvikset eikä varmana ole homo! ;)))

      • Minä vaan

        En Minäkään vaikka on kaksi korvista vasemalla.


      • jusanen

        Sitten miesystäväsi on Akka!
        Eikä sovellu miesten hommiin!!


      • jusanen

        Sitten miesystäväsi on Akka ja ei varmasti sovellu minkäänlaiseen miehen osaan!!


    • i like!

      Mun mielestä sopii miehelle kumpaanki korvaa yhet reiät! Nimeomaa sellaset timanttikorvikset on hot;)

    • Poika14v

      Joo ite oon ajatellut korvakorun ottamista tohon vasempaan korvaan. :) Sopii parmemin siihen. :) En ole tosin vielä varma päätöksestäni mutta kaait se ois iha mahollista :o Pitäs vaa miettii millasen korun pistäs, joku siisti valkonen blingbling ois jees :D Ja enn vittu ole homo ! :D:

    • Tantor
    • jusanen

      Joo!! Homot ja Akat niitä korvakoruja käyttää!

    • mielipiteeni00

      Ei näytä hyvältä miehellä korvakorut... :P

    • diipadaapa3

      Mitäs mieltä ollaan jos minulla on ollut mielessä ottaa kaksi labret-korua oikeaan korvaan ja vasempaan kolme (kaksi labretia ja keskellä musta rinkula) :) Olen siis pitkähiuksinen mies.

      • Ööhm..

        Anteeks mut... labret? Korvaan? Labrethan on huulilävistys.

        Mut joo, mun mielestä miehetkin voi ihan hyvin käyttää korvakoruja.


    • juuh elikkäs

      eiköhän se ole jokaisen oma asia käyttääkö korviksia. Tarvitse muiden alkaa homottelemaan. Miehet ovat käyttäneet koruja niin kauan kuin koruja on käytetty... Itse juuri tänään reitin vasempaan :)

    • voi perse

      Homojen hommaa!

    • Kannattaa12

      Ottakaa vaaaan koru miehetki, ja kannattaa huoltaa reikää parhaiten silleen että kaataa jotain redbullia tai muuta energiajuomaa sen korvan päälle niin se avaa ja puhdistaa sitä! Itse teen näin ja reijittäjäkin suositteli :)

    • KEVIN TANDU

      #BLÄÄF KORUT

    • Veiso

      Korvassa on jo iso reikä kuulemista varten,ei tarvii muita reikiä eikä myöskään
      koruja miehelle.

    • scythex

      Itselläni on kaksi korvista vasemmassa ja oikeassa yksi :) En nää mitään vikaa siinä jos miehellä on korvis/korviksia. Tyttöystävä ainakin tykännyt killuttimistani ;) Oon muutenkin korujen ystävä :)

    • Korvakorut omistava

      Itsellä oli korvis koulussa eikä kukaan ikinä mitään valittanu kehuja tuli ja itseasiassa kun otin pois niin alko tuleen kommentteja että miksi otit pois kun se oli niin sua :D

      Ja vielä semmonen sidenote että 1000 vuotta sitten ihmiset lävisteli ihojaan niin miehet että naiset ei sillä ollut merkitystä kyllä se on se nykyaika joka feilaa.

      • isä

        Itellä vasemmassa 7 korvista ja oikeessa kolme. Vaimo on ja kaksi lasta. Ei Se korvakoru ole mikään homon merkki todellakaan !


    • korvi s

      Korvakorut sopii miehelle siinä missä naisellekin. Kiva yksityiskohta... Hyvällä maulla tietty.

    • Näin mulle sanottiin

      Roikkuva korvakoru = nainen

      Korvakoru molemmissa korvissa = bi

      Korvakoru oikeassa korvassa = homo

      Korvakoru vasemmassa korvassa = hetero josta tytöt tykkää

    • suitsii

      uskotko kaiken mitä sulle sanotaan. no hyppääpä voltti päällesi ja ajattele asiaa sen jälkeen...

    • silverball

      Nauvossa näkynyt kesän mittaan mies olla roikkuvat hopeapallokorvikset molemmissa korvissa, koukkumalli jossa n 1cm pallo. Sopivat kyllä ja kantaa ne hyvin :) ei mitenkään homo tai naismaisesti. Rohkeaa.

    • korvanaama

      Aikuisella miehellä saa olla missä huvittaa.
      Teinillä voi olla paineita, mutta mielestäni aikuinen (miksei teinikin) voi laittaa ihan hyvin kumpaan haluaa ja monta vaan haluaa.

    • mies 1957

      Ei tulis mieleenkään laittaa mitään korvista eikä edes tatuointia mihinkään. Minulla on sen verran hyvä itsetunto ja olen tyytyväinen olooni tällaisena. Osaan nauttia elämästäni muutenkin mies vm 1957.

    • Kizzme

      Hyvin huomaa miten jotkut teinit yrittävät trollata asiallista keskustelua, vaikka ovat juuri niitä helpoimpia uhreja trolleille.
      Tosiasia kuitenkin on että aikuista ihmistä kiinnostaa Mikko-Erno Hapankaalikaali kultamussukan mielipide yhtä paljon kuin kilo sitä itseään.
      Jos haluaa pitää korviksia niin pitää ja jos ei halua niin ei pidä.
      Osa tykkää ja osa ei. Tärkeintä on pitääkö siitä mikä peilistä katsoo aamulla vastaan, eikä se mitä joku muu ajattelee. Omasta itsestä jos se näyttää hyvältä, niin sillä ei ole mitään väliä mitä joku teinitrolli huutelee.
      Sitäpaitsi itsevarmuudesta kertoo jotain se että tosimies pukeutuu vaikka mekkoon niin halutessaan.

      Antaa rakkien räkyttää, kun ei ne parempaankaan pysty.

    • Anonyymi

      Joo vanha keskustelu, mut itse olen poika ja vasemassa korvassa mulla on kolme reikää ja oikeessa yks (jonka venyttämisen oon alottanu) ja toista oikeeseen suunnitelen. Ei sillä oo mitää välii käyttääkö mies koruja vai ei, kunhan vaan osaa ite rokkaa omaa tyylii!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe