Olen 21-vuotias ilmastointi asentaja. Rahaa jää käteen kuukaudessa vähän päälle 2000 euroa ilman korvauksia ylitöistä jne. Minulla on LVI-asentajan paperit (talonrakentajan perus tutkinto). Olen ollut 2 kesää kesätöissa ja vakkarina 3 vuotta. Viimeiset kaksi vuotta olen työskennellyt itsenäisesti ilman suurempia ongelmia.
Eli olen saanut käsityksen, että varsinkin tällä alalla saa itse hinnoitella itsensä. Tietenkin työtuloksen, ahkeruuden ja luotettavuuden perusteella.
Joten kysyisín teiltä muilta vanhemmilta tai nuoremmilta asentajilta että onko palkkani asiallinen tilanteeseen nähden??
Suotavaa olisi jos kertoisitte omat ansionne mutta olisin kiitollinen pelkistä kommenteista.
iv-asentaja
Kysely?
5
5637
Vastaukset
- jooooh
Varmaan ikään ja kokemukseen nähden ihan Ok!
- hyvin
Ihan hyvä liksa. ammattimies keskisessä suomessa hankkii tuon verran.
- rankkaa hommaa
8 vuotta iv asentaja 3200 eur kk keskimäärin.hiukan vaihtelee.paras palkka h ollut 220 eur rasvakanavien putsausta yöllä
- Anonyymi
Jos työtä vaille, niin tarvetta olisi.
Tampere. - Anonyymi
Iv asentajalle töitä. 0400324577
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099