Olen 21-vuotias ilmastointi asentaja. Rahaa jää käteen kuukaudessa vähän päälle 2000 euroa ilman korvauksia ylitöistä jne. Minulla on LVI-asentajan paperit (talonrakentajan perus tutkinto). Olen ollut 2 kesää kesätöissa ja vakkarina 3 vuotta. Viimeiset kaksi vuotta olen työskennellyt itsenäisesti ilman suurempia ongelmia.
Eli olen saanut käsityksen, että varsinkin tällä alalla saa itse hinnoitella itsensä. Tietenkin työtuloksen, ahkeruuden ja luotettavuuden perusteella.
Joten kysyisín teiltä muilta vanhemmilta tai nuoremmilta asentajilta että onko palkkani asiallinen tilanteeseen nähden??
Suotavaa olisi jos kertoisitte omat ansionne mutta olisin kiitollinen pelkistä kommenteista.
iv-asentaja
Kysely?
5
5604
Vastaukset
- jooooh
Varmaan ikään ja kokemukseen nähden ihan Ok!
- hyvin
Ihan hyvä liksa. ammattimies keskisessä suomessa hankkii tuon verran.
- rankkaa hommaa
8 vuotta iv asentaja 3200 eur kk keskimäärin.hiukan vaihtelee.paras palkka h ollut 220 eur rasvakanavien putsausta yöllä
- Anonyymi
Jos työtä vaille, niin tarvetta olisi.
Tampere. - Anonyymi
Iv asentajalle töitä. 0400324577
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516703Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?404531HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972607- 1351908
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321549Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3931496- 141359
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101283Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76992- 115965